December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Alieke.. Hiep Hiep Hoera voor jou! :D

Gefeliciteerd met je 19e verjaardag meid!

2. MamavEsmee

Lekker! :D

3. MamavEsmee

Ik ga al vast wat stil poets werk boven doen.. En dan zal Esmee zo ook wel wakker worden..

Misschien tot vanmiddag nog even..

4. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    hoe dames

miep: hier ook dat ik dan bij mika denk van : he hij hoest iet meer! raar! even kijken of alles nog goed is...gek word je ervan.

meeting hattem meld ik me ook voor af (is voor mij geloof ik ook 1 uur en 3 kwartier rijden) volgende keer beter....

mve:poestse he

verder is mika gewoon nog hetzelfde als gisteren ....dus zal er niet veel over melden haha.

5. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Sneeuw?

Hier mijn uitzicht vanuit kantoor:

... met een nieuwsgierige hond.

@Alieke: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

@Salapio: yes, Mirre, lekker slapen!

@frederike80: wij zijn er ondertussen ook uit. Annabel blijft lekker op haar eigen kamer, maar krijgt wel nieuwe meubels. Haar meubeltjes gaan dan naar de nieuwe babykamer.

@olga: hele dikke beterschapsknuffel voor Senna.

Hm... Verder kon ik niet terugscrollen onder mijn bericht.
    Nu: KOFFIETIJD!

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nelly, prachtig uitzicht! Hier gewoon guur winterweer ...

Miep, kan me voorstellen dat je dan in de zenuwen zit ... anders ff naar HA?

7. ALIEKE HIEPERDEPIEP HOERA!!

@Miep vervelend dat Mika zo hoest, mag nu onderhand wel beter worden.

@Juffie, zonde dat Piet weer is gaan roken, maar dat is dan ook geen wonder.

@Olga beterschap met Senna

@MVE poetswerk...was da? :)

Hier ook sneeuw!

Hier gaat het slapen van Nina dramatisch :(
    iedere nacht wakker en krijsen, en pas stil met een fles.
    Als ik dr in bed neerleg, dan gaat ze meteen staan , en dan krijsen.

Kortom ze wil er niet naar toe, en als ze wel wil is ze na een anderhalf uur wakker en gilt ze de hele straat bij elkaar

Ik geef dr overdag nog maar 1 fles, zodat ik dr snacht 1 kan geven.
    Ik weet wel dat het niet de oplossing is, maar Jan heeft zijn nachtrust nodig, die zit de hele dag op de weg!

Dus alle tips zijn welkom!
    Wat zouden jullie doen, laten huilen of toch maar kiezen voor het flesje?

8. MamavEsmee

Ninien.. poetswerk.. Umh.. badkamer, vensterbanken, nachtkastjes, dressoir.. enz. :) Tips.. ik zou s'nachts de fles aanbieden.. Esmee heeft dit ook een paar weken gehad.. Ging van zelf weer over.. ;) Mooie foto trouwens..

Nelly.. wat een gave hond.. En een mooi uitzicht. Lekker, kopje koffie!

Momhairy.. bijna 2 uur is mij ook te ver! Jammer, misschien een andere keer! Enne succes vandaag! ;)

Zo boven is het poetsen ook weer klaar.. Esmee zit nu aan plak ontbijtkoek die ze niet op eet.. Brood e.d. is nog steeds drama. We geven nu tussen de middag extra fruit.. Dit eet ze wel.. ;)

Wij gaan even een paar boodschappen halen..

Toedeloe..

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Wat een mooie sneeuw foto's! Hier echt alles behalve sneeuw te zien..

10. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Oja, weten jullie een leuk kraamkadootje?
    Manlief had zaterdagavond gebeld om wat af te spreken met zijn collega. Dus gaan we daar dinsdagavond al naar toe.
    Maar 'k heb nog geen kadootje en ik moet overdag gewoon werken, dus dat kadootje moet ik snel even in de pauze kunnen halen...

Waar hebben jullie veel plezier van gehad?
    Ik weet het gewoon niet meer, erg he.

11. Een leuk verzilverd fotolijstje.

Of een cadeaukaart van de Hema, hier heb ik na driekwart jaar nog zo,n kaart opgemaakt.

12. [​IMG]

zo iets als dit bedoel ik.....

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    NINIEN, als Nina echt niet stopt met krijsen na ongeveer 10 min (en het dus ook echt krijsen is, niet mopperen), dan zou ik lekker een fles geven. Mirre heeft ook zo'n periode gehad (duurde een maand of 2 :rolleyes:). Nu gaat het weer beter. Sterkte!

NELLY, ik geef eigenlijk altijd kleertjes of een boekje.

Zo Mirre ligt in bed. Even drinken. Begon te mopperen in mn armen, eventjes wiegen op muziekje, wakker in bed, even mekkeren (max 10 sec) en ze slaapt :confused: ... ik weet niet wat ik meemaak. Lichtpuntje: ergens is een buur aan het timmeren/boren :evil: :c:

14. Ik ben zo bang dat Nina er aan gaat wennen...
    Het is toch al zo,n hongerlapje.

Straks kan ik iedere nacht een fles maken.
    Nou ja ze drinkt hem wel zelf op ;)

Maar ze blijft krijsen, en niet mopperen, dat verschil ken ik inmiddels wel :D

Moeilijk...ze zat juist zo goed in dr ritme van 18.30 naar bed en dan 7.00 wakker of zo

Nu doet ze maar wat....

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jammer he dat je ze niet kunt programmeren ;) ... ik geloof persoonlijk niet zo in dat 'laten wennen'. In lastige periodes geef ik toe aan alles wat Mirre wil: drinken snachts, lekker bij mij liggen tot ze diep slaapt, etc. En in makkelijk periodes heeft ze dat ook echt niet nodig en is erg geen enkel probleem/ontwenningsverschijnselen ;)

16. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @ninien: tenx voor het meedenken, maar ik ben niet zo van de fotolijstjes of cadeaukaarten/waardebonnen...
    Moet trouwens wel lachen om die weerspiegeling in het verzilverde lijstje! ;)
    Kleertjes of speelgoed vind ik ook niet zo leuk om te geven. Maar ik ben bang dat het toch een van die twee gaat worden.

Offff... Ik haal van die superschattige regenlaarsjes Ik zat net te denken dat wij regenlaarsjes hebben gekregen. Superschattig! Of misschien ga ik wel een luiertaart maken...

Oja, Salapio, een boekje doet het inderdaad ook altijd wel goed!

17. dat is niet mijn spiegeling hoor, had het ff van internet geplukt :)

Die regenlaarsjes is ook leukl!

18. @ salapio, bij Nienke deed ik die dingen ook altijd, en ook nooit geen last in de makkelijk tijden.

Maar dit is zo een ander kind, wil overigens ook niet in ons bed hoor, wil op dat moment alleen maar klimmen klauteren en lopen :confused: :confused:

Moet er maar aan wennen denk ik.
    Ik heb trouwens wel besloten om ze savonds pas om een uur of half 9 naar bed te doen...

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Aaaaaaaaaaaargh!

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917