Britteke...veel plezier met je vriendin! en over 2 weken uitgerekend?! SPANNEND! mijn schoonzussie moet nog 4 weken.... Miep...bij jou wel sneeuw?!
succes miep , en met Mika, en met de sneeuw... Hier gaan ze waarschijnlijk morgenmiddag met de hele school naar de ijsbaan. Leuk! Vanavond laat de ijsbaan weten of het ook echt doorgaat ivm alle sneeuw die er is gevallen. Het is echt winter Doet me aan vroeger denken. lekker schaatsen en sleetje rijden en glijbanen maken in de straat (was doodlopend dus nooit gestrooid) @salapio, vorige keer was ik ook gauw effe nienke op school halen, en nina lag op bed......mennn wat ging dat kind tekeer toen ik thuis kwam Ook door dat K*T alarm
Loessie..tja sneeuw...nou ja het is wit..en ongeveer 1cm dik.. Ninien..wat leuk dat ze met z'n allen naar de ijsbaan gaan! Ik hoorde Mika net al rommelen..dus die zal zo wel wakker worden..gaan we even een broodje eten.. Moet om kwart voor 3 bij de dokter zijn.. en wil gelijk even wat boodschappies doen..
Nelly.. een kraamcadeautje.. Ik heb van mijn werk regenlaarsje gekregen, vond het erg leuk. Of een verhalen boekje/boekje van woezel en pip met muziek cd, Muziekdoosje, bestekje, badjasje..even een greep uit wat wij hadden gekregen.. Salapio.. fijn dat het slapen weer zo goed gaat! Lucht alarm.. I.d. *^%^%*^&**($#%^.. Esmee lag gelukkig nog niet op bed..Gezellig, met je mams naar de stad heen.. Shoppen? Geen miljonair geworden.. hier was de winst 25,00 of te wel een verlies van 31 euro.. we hadden 4, 1/2 loten. Ninien.. ik zou overdag gewoon 2 flessen aanbieden als ze dit normaliter ook krijgt.. anders heeft ze s'nachts honger omdat ze een fles minder heeft gehad.. EN als ze s'nachts wakker wordt en niet gaat slapen eerst een slokje water proberen, evt, lauw en als dit niet werkt een klein flesje..Wat leuk dat ze met school naar de ijsbaan gaan! Frederike.. bloedprikken.. Joepie! Leuk, de duowagen ophalen! Loessie.. ja ik moet werken, jij hebt vakantie he? Heerlijk zeg! Haha, die mannen ook! Erwin kun je met een briefje naar de super heen sturen en die vergeet de helft.. Ik doe meestal zelf de boodschappen, of samen. Wow wat een gebit heeft je meid al. Miep.. ik weet nog niet wanneer ik ga sausen..Ik denk vrijdag, Erwin is s'middags bij huis , dan kan ik lekker mijn gang gaan. Fijn dat je vanmiddag nog bij de dokter terecht kan. Broodeten hebben we een maand niet gedaan, gewoon om te kijken of het een "fase"was. Maar ze vind het gewoon niets aan.. dus dan niet.. Britteke..Wat een sneeuw en ijs toestanden he? Nog wat leuks gekocht? Gezellig, visite van je dinnetje.. Bijna uitgeteld.. spannend! Dee.. heeee! Leef je nog haha..Leuke dagen gehad en wat een ontwikkelingen weer bij Estelle! Nog gezwommen vanmorgen? De boodschapjes zijn hier weer binnen, nog even langs de action geweest.. Kon het niet laten, 2 leuke boekjes met boerderijdieren en dierentuindieren gekocht.. Hardkarton dus Esmeeproof. Ze vind boekjes zo leuk! Verder nog een rugzakje van Princes voor naar de gastouder gekocht.. Ze had altijd een tas met deken, slaapzak, luiers, extra setje kleding enz.. Maar ze slaapt niet meer bij de gastouder dus een klein tasje is afdoende.. Een luier, en een setje kleding en drinken en een koekje. Het wordt al een hele dame.. De was ligt weer in de kast en de spijkerbroeken zijn gestreken.. en nu niets meer! Ja , zo meteen werken haha..
Judith....ja normaal doe ik ook de boodschappen, maar Nicky lag op bed, en de auto was voor de apk-keuring.... had geen zin om op de fiets te gaan en mannetje wel...hihi DEE...leuke estelle-update.... knappe meid heb je hoor!
Loessie.. in vervolg maar weer zelf de fiets pakken.. Hopen dat de auto er zonder dure grapjes door heen komt! Dee.. In huis rommelen is ook lekker! Heerlijk je huis weer schoon en fris.. Hier ook maar dan door mezelf.. Het is gewoon levensgevaarlijk om buiten te lopen.. op de stoep wel te verstaan. De sneeuw is vast gevroren en daardoor spekglad..
normaal kreeg ze drie flessen judith Dus nu krijgt ze overdag meer brood en fruit en dergelijke, en dan 1 fles minder. En een flesje water...... daar trapt ze niet in hoor Wat een knappe meid heb je Dee, wat gaan ze hard he in dr ontwikkeling. En u is het nog een vallende kievit, maar als je een week verder bent dan gaat het al veeeeel beter! Hier ook iets nieuws, als ze iets niet wil, geeft ze dit aan, door op de grond te gaan liggen Alleen maar liggen, verder niet haha gek kind
Hier is het gewoon heeeeeeerlijk weer. Ik wilde met de meiden gaan sleeen, maar nienke gaat met een vriendinnetje schaatsen. Dus dan zet ik Nina maar in de wagen en ga ik daar maar kijken Gewapend met fototoestel Ik hoorde trouwens op de radio dat het vanacht op sommige plaatsen wel -15 kan worden Nina maar een dikke pyama aan vanacht En Nienke een kruik.
Goedemiddag dames,, Heb een paar blz terug gelezen om alles terug te lezen is me teveel, jullie kunnen zo lekker gezellig kletsen. Super gezellig. Wil wel even zeggen dat ik het heel naar vind van Juffie en weet ook niet goed wat ik moet zeggen ,, heel veel sterkte en dikke knuffel. Kom op kleine Jayda. Alieke gefeliciteerd met je verjaardag En miep wat zei de dokter En wat gaan jullie eten vandaag,, Groetjes
Hier ook sneeuw Yaeda wist niet wat ze zag vanmorgen..voor Serena ook de 1e keer dat ze zoveel sneeuw ziet..heerlijk! Vanavond met de kids naar de kerstboomverbranding..is altijd gezellig! Vanmorgen begonnen met de kerstboom aftuigen en huisje is ook weer kerstvrij.
Judith...jaja, de auto is helemaal door de keuring gekomen hoor....gelukkig maar! Gerda...hey meid...hoe is het met je?! wij eten vanavond worteltjes, gekookte aardappels en een kipfiletje! Ninien....-15?! oei das wel heel erg koud... idd, maar de kruiken van zolder halen... wij gaan effe de stad in en wat foto;s laten ontwikkelen voor Nicky fotoalbum van anne geddes, mijn eerste 5 jaar!
Hier het huisje voor Nicky haar verjaardag al kerstvrij gemaakt.... Miep...hoe was het bij de huisarts?! tot later!
Ninien.. Nina niet te foppen met water.. Leuk, schaatsen, zullen mooie pics worden! -15 Gerda.. Alles goed bij jullie? Wat ik ga eten.. geen flauw idee.. ik eet warm op mijn werk. Esmee eet courgette met aardappels.. En Erwin eet rollade met aardappeltjes en doperwten.. Ik kom vanavond nog even gluren.. Ik ben werken.. doei doei!
Alieke is jarig Hoera hoera!! Gefeliciteerd lieverd! Dee, welcome back! Hoe vond je vader zijn gedicht? En wij hebben ook de koelstra buggy, hij's fijn! 8) Salapio, hihi, ook dikke buikkriebels?! Hier ook! 8) Ikwiltikwiltikwit! Slapen hier is nog niet echt fijn (heel zachtjes uitgedrukt) ik moest weer lachen om je uitspraak tussen 0-6u is de melkbar dicht! Miep, he balen meis, echt een ziekenboegje bij jullie, niets zo vervelend als alletwee tegelijk ziek zijn, best zwaar he?! Dikke knuf! Ben je nog naar de dokter geweest? Gerda hoi hoi! Je bent niet meer zoveel op het forum? Hoe is het met jullie hondje? en wat een leuke foto's op je Hyves. Ninien, hier hetzelfde verhaal, manlief gaat ook vroeg naar z'n werk tot erg laat, dus ik wil niet dat hij wakker word van Liv en geef mijn hysterisch moppie dan meestal ook een fles. Maaaaar ik was van plan om dat toch te gaan proberen eerdaags, ik wil zo graag dat ze normaal doorslaapt, het breekt je een beetje op he? Heb je die medicijnen nog gekregen? Sneeuw? hier niets....wel erg koud maar geen sneeuw jammerdebammer....heb de spiegelreflex camera van m'n pa hier liggen, had wel een maar mooie kiekjes in de sneeuw gewilt. Claartje, waar ben je....echo....echo....echo.... Loessie, hihi, daarom doet mijn Jan geen boodschappen Nelly, ik vond het wozel & pip boekje erg leuk deze is 15,- met cd. Je hebt ook een boekje met lievelingsliedjes incl cd deze is 10,- ook erg leuk. Liv wilt NU aandacht, probeer zo verder te typen... xxx
Dee lekker genoten van je vakantie!heerlijk! En Estelle weer wijzer geworden! Kerstspullen idd opgeruimd! Judith..ah vrijdag sauzen..dat is idd wel handig als erwin thuis is! En ach dat brood eten kan altijd nog.. Ahh geweldig..Esmee met haar rugzakje! Wel handig! Action..errug leuk! En werkse! Ninien..gezellige middag hoor! Leuke fotos gemaakt? Gerda..haii...morgen naar het ziekenhuis toch? Dan hoor je meer toch..spannend hoor.. Eten..brood..heb geen zin om te koken.. Iloon..leuk kerstboomvuurtje! Loessie...leuk fotos straks plakken! Essebes hoest bij jullie? Nou we zijn naar de dokter geweest.. Liep al een half uur uit..en blijkt dus gewoon verkouden te zijn.. Goed neusdruppels en hoestdruppels blijven geven.. Als t echt te lang aanhoudt even terug komen.. Nou ja wist ik eigenlijk al..maar nu hebben we zekerheid.. En wat was t glad..ochjee zeg..die bevroren sneeuw op de stoep.. Heb grotendeels op de weg gelopen..glibberglibber..niks aan..
Wat heeft vier poten en een arm? - Een blije pitbull Mopje op lachvandedag.com. Lig hier helemaal dubbel. Ben ook zo ontzettend gaar van het werk... Goed, nog even het laatste halfuur doorploeteren...
Hoop dat jullie een hele leuke dag hebben gehad en de papa's en mama's ook. Iloon Gezellig samen met de kids na de kerstboom verbranding. Loessie Lief dat je vraagt hoe het gaat, het gaat, morgen moet ik na het zieken ,en dan binnen kort de operatie. En heb je de foto's al klaar ,ik ben gek op foto's van Nick elke keer weer. Mve Lief dat je vraagt hoe het met me gaat zie hier boven. Werkse. Ken je de boeier of zo ook in Zwolle is ook een instelling. Daphne Leuk iemand terug te zien van die tijd jammer dat ze haast had. Essebes Kriebels voor een tweede leuk hoor ik zou ook wel graag willen. En bedankt voor de complimenten van de foto's op hyves. En niet zoveel meer online voel me de laatste tijd niet vaak super, maar probeer en nog een tijdje te zien tot aan de operatie. En met de hond gaat alles super, nu met de aanpassingen wel veel meer werk, maar jais niet anders. Wat doet je man voor werk of zeg je dat liever niet , hij maakt best lange dagen of niet,, en jij nog steeds lekker fulltime mama van je mooie dochter. Miep Jip morgen is het begin,, En wat was het glad he, moets ook na de winkel ,denk ga niet met de auto, en fiets leek me ook niets denk straks val ik nog, dus zijn maar gaan lopen Nick mee en die vond het geweldig ,,ik vond het vooral erg koud en glad. Gelukkig is het niets ernstigs van Mika maar het duurt nu al best een poos. Dikke knuffel voor hem, heb je nu ook een ander drankje gekregen of kon je met de zelfde doorgaan. Nelly Geen zin mer in werken dus nog even en dan ben je weer klaar. Zo ,,Sjoerd is nu even aan het hard lopen en dan gaan we zo eten als hij terug is. We eten aardappelen,spruitjes en klapstuk. Spreek jullie vanavond