December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natuurlijk was de batterij van mijn camera weer eens leeg :(
    maar de moeder van nienke dr vriendinnetje heeft nog een foto gemaakt.

en deze keer niet op de ijsbaan , maar gewoon op straat :)

2. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @ninien: leuke foto!
    hier in de buurt kan je ook schaatsen...blegh voor mij hoeft het niet die gladheid...als ik buiten ben lijkt het wel dat ik op eieren loop :) stijve hark :)

vandaag een nieuwe bedrijfsauto voor jan gekocht...nouja bijna gekocht...morgen proefrit en donderdag keuring bij de anwb voor de zekerheid ;)
    ik heb ook een nieuwe auto gezien en jan wilde 'm voor me kopen...een citoen c2!
    super sportief maar ik wil 'm pas van de zomer...durf nu met een splinternieuwe wagen de straat niet op :(

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

* leest stiekem even mee*

* kom vanavond reageren* ;)

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Meiden, even ego berichtje....

Senna is toch echt ziekjes geworden. Vanmorgen in 5 minuten tijd dus al twee diarree luiers. Bij mijn moeder ook nog twee keer en daar ook zijn hele bed onder gespuugd....

Ik voelde me echt naar toen ik mijn moeder belde hoe het ging. Is Senna voor het eerst echt ziek en dan ben ik er niet voor hem. Normaal haalt Jan hem op, maar nu ben ik ook gelijk uit mijn werk naar hem toe gegaan. Zat hij heel witjes en stil bij oma op de bank. Daarna bij mij kreeg hij wel wat praatjes, maar hij bleef constant liggen. (dat heb ik echt nog nooit me gemaakt).
    Thuis wel een beker drinken op en een half bordje pap. Dat is er tot nu toe nog allemaal in gebleven. Hij had wel koorts 39'C.

Hij ligt nu lekker in bed en volgens mij slaapt hij.

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Alieke gefeliciteerd met je verjaardag :D

juffie kan me (als roker) voorstellen dat jan naar een sigaret grijpt ...jullie staan ook onder flinke stress..hoe gaat het nu met jay?

judith een nieuwe rugzak geshopt....lekker handig :)

Miep nog steeds ziekjes met kindjelief samen....gelukkig niets ernstigs...maar vervelend is het wel die 'enge' hoestbuien...

Dé voor iedereen anders koken? moet er niet aan denken..haha...ben blij dat daan redelijk met de pot meeeet ...mijn jan eet ook gewoon wat de pot schaft ;) -anders mag hij zelf koken-

ninien leuke foto/...grappig zo op straat schaatsen!

French leuk een nieuwe ototje...C2 is een leuke wagen :)

Hier voor het eerst weer gewerkt op maandag (ouderschapsverlof zit erop) was wel even wennen zo zonder meisje. MAar meisjelief had heerlijk in de sneeuw gewandeld met gastmama dus die was helemaal fris en vrolijk. (en slaapt nu als een blok).
    nog 2 dgn en dan word ze gewoon een jaar! damn wat gaat dat toch snel.

6. @Olga vanuit hier een dikke knuffel voor Senna![​IMG]

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, nu echt van Harte meid!

Salapio, Mirre heeft het slapen ontdekt! Beetje jammer dat het alarm daar geen rekening mee houdt...

Miep, gelukkig alleen maar verkouden...maar alsnog niet fijn want het duurt al zo lang he!

Nelly, nu pas aan de positiekleding? Das knap zeg! Ben je nog niet zoveel aangekomen of is je buik nog niet zo dik?

Dee, hai meid...lekker vanaf hier weer meekletsen. Jullie hebben wel een heerlijke vakantie gehad en Estelle is lekker doorgegaan met ontwikkelen!

Ninien, op de straat schaatsen....Wat gaaf!

Ohhhh, is echt even korte reaktie vandaag.....

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ninien, hmmm lekker ik heb de knuffel even in ontvangst genomen hoor....

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, lekker aan het werk?

Johana, dat is zeker wennen als je zo lang op maandag vrij bent geweest.

Gerda, leuke weer even een update van jou kant! Waarvoor moet je dan morgen naar het ziekenhuis? En wete je al wanneer je geopereerd gaat worden?

10. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik wilde tikken hoe het met Jayda gaat, maar de tranen beginnen gelijk te vloeien.
    Ik probeer het straks!

Ik ga naar mn man staren hoe hij zn eten naar binnen werkt. Bij mij gaat er niks in en nu al helemaal niet!

Ik mis mn meisje zoooooooooooo erg *jankmodus*

11. [​IMG]

Voor jou Juffie!

Dat het zonnetje maar weer gauw mag gaan schijnen in jullie leven.

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lieve Juffie, ik bied je mijn virtuele schouder aan om even flink op uit te huilen....

Pfff en dan zit ik vandaag een beetje te mopperen dat Senna ziek is en ik niet bij hem was....Ben me er van bewust dat dat niet echt reeel is in vergelijking met jou....

Wel een klein beetje proberen te eten hoor lieverd...Als je ziek wordt mag je misschien niet eens bij Jay en je man en jijzelf hebben daar helemaal niks.

13. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    juffie knuff meid!

MvE hoe is het afgelopen bij de gastouder eigenlijk? (of heb ik dat gemist *bloos*)

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden

Ja inderdaad...heb je er nog wat van gezegt dat je Esmee niet zonder toezicht alleen in een kamer wil?

15. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    dast heb ik ook wel als ik mopper hoe mika doet enzo...en dan denk ik aan juf.....
    ik weet het hoord bij een mens mopperen op zijn tijd maar als ik dat dan weer zo lees pffffffffffff.

juf ik heb je gepb't

DE GROETEN VAN AMBER(moest ik even doen)
    men wat kan die kletsen.....
    ik kwam er gewoon niet meer tussen
    (GRAPJE NATUURLIJK)
    vandaar dat amber hier niet was.....

verder hier geen bijzonderheden....rust in huis....

16. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    zo dames jullie zijn niet bij te houden! *is te moehhh om bij te lezen*

juffie: dikke knuf!

17. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    lieve juffie...woorden schieten te kort...ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen...ik weet zeker dat jayda er weer bovenkomt!
    het is zo'n vechtertje!
    in gedachten ben ik bij jullie!
    dikke knuffel en x...albertina & angelina

18. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    Hallo dames

allereerst natuurlijk gelukkig nieuwjaar en de beste wensen maar vooral een goede gezondheid voor jullie en je gezin

pffffffffffffffff ik moest 33 blz bijlezen vanaf 31-12 niet meer geweest

essebes de expanders blijven zitten tot gewenst resultaat en genonderzoek is afgelopen. Daarna def protheses
    en gestopt met de pil leuk hoor

olga nee hoor ik heb bijna geen last van de expander

nelly ik heb borstkanker en daarom hebben ze mijn rechterborst geamputeerd dus vandaar

sam28 gefeliciteerd met je zw en geniet er van

mve eerste in 2009 hattem is echt te ver voor mij vanuit limburg en wat is dat voor een leuke buggy is het een quiny

all hebben jullie de kinderwagen al weg gedaan en ingeruild voor de buggy
    hoe doen jullie dat met die foto's in jullie berichtjes het lukt mij echt niet

alieke gefeliciteerd

demy/lindy/nicky gefeliciteerd

amber den bosch en rotterdam is voor mij nog te ver rijden ivm mijn arm jammer

femke zit nog in maat 74/80

box gaat er bij ons ook uit ik krijg hem niet verkocht terwijl hij nog zo mooi is. Wat vinden jullie een redelijke prijs voor een 2e hands box van bopita

juffie meid ik ga nu een kaarsje voor jullie aansteken. Ik zei gisteren nog tegen mijn man.Ik ben blij dat ik zelf borstkanker heb gekregen ipv dat Femke ziek zou zijn. Ik denk aan jullie. Kom op kleine meid blijf vechten

sneeuw bij ons ligt ook lekker veel sneeuw mijn man is vandaag met mijn zoon gaan sleeën. Hij kwam terug met lekker rode wangen en lichtjes in zijn ogen

19. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    pff wat een verhaal is het geworden. Zo ga even een kaarsje aansteken.

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    dast heb ik ook wel als ik mopper hoe mika doet enzo...en dan denk ik aan juf.....
    ik weet het hoord bij een mens mopperen op zijn tijd maar als ik dat dan weer zo lees pffffffffffff.

juf ik heb je gepb't

DE GROETEN VAN AMBER(moest ik even doen)
    men wat kan die kletsen.....
    ik kwam er gewoon niet meer tussen
    (GRAPJE NATUURLIJK)
    vandaar dat amber hier niet was.....

verder hier geen bijzonderheden....rust in huis....

:D

Deel Deze Pagina