December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    maartjeh gefeliciteerd meid en alieke ook nog niet te vergeten...

mipe: hoe is het nu? ook al veel gehuil?
    hier gaat het met mika iets beter maar zit nu wederom ook weer aan me been te huilen...aandacht? denk het......

gerder: heel veel sterkte meid...zal aan je denken.

juffie: snap heel goed dat je jarloers bent op ons nu even op het moment maar hoop zo dat het voor jou ook weer zo mag zijn....xxx

amber: werkse meid....en jesse ook al zo vroeg wakker... pfffff spreek je...

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    JUFFIE, hele dikke knuf en heel veel sterkte. Ik snap dat je je zo voelt. Probeer je wel een beetje voor jezelf te zorgen? Je meisje heeft meer aan een sterkte mams ...

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    BRIT, erg leuke boekjes oid meenemen in de wagen? Liedjes zingen (vast al geprobeerd)? Aha jaaa natuurlijk wil hij lekker lopen!

MIEP, mn man zegt ook bij ieder krampje: 'Misschien ben je zwanger?' :) ... heeft al een paar nutteloze testjes gekost :oops: ... dus ik wacht gewoon nog ff ;) (en het zou ook wel een mirakel zijn hoor, ons liefdesleven komt pas de laatste 2 weken weer op gang door dat gespook van Mirre :oops: :rolleyes:). Gelukkig alleen verkoudheid, vanavond wel lekker geslapen?

DEE, lekkere vakantie dus! En wat knap van Estelle!

JUDITH, lekker geshopt dus?! Ik ook: winterjas, spijkerbroek, trui en hempie bij de H&M voor slechts 75 euro :whistle:. Mirre heeft een puzzel gekregen van oma. Wel lekker hoor weer een keer voor 'me eige' shoppen ;). Ik zou op zoek gaan naar een andere oppasmama. Wat een :c: ...

NINIEN, :) hopelijk worden het geen liggende gilpartijen! Leuke foto!

GERDA, gisteren aten we overfrietjes, vegakaasburger en broccoli met zelfgemaakte kaassaus ;) ... vanavond moet ik werken dus wordt het waarschijnlijk een broodje met soep ofzo :rolleyes:

ESSEBES, kan jouw Jan niet tijdelijk, een weekje ofzo, op een kamer liggen waar hij Liv niet hoort? Zodat jij een projectje 'Liv slaap door' kan doen? Als je reageert op iedere kik kan ik me ook wel voorstellen dat ze wakker blijft worden. Bij Mirre zijn we echt op precies het goede moment hiermee begonnen. ALs ze wakker wordt snachts ga ik of Jan er wel naartoe. Ze krijgt dan een knuffel en we wiegen een beetje (vooral ook als check om te kijken of er niet iets ergs is). En dan weer in bed. Maar Mirre ging dan dus niet aan een stuk door krijsen (dat zou ik niet kunnen denk ik ;) ... aan de andere kant, als een paar x dat doen betekent dat je lekker kunt slapen :rolleyes:), maar: heel boos en hard brullen ... stil ... (precies op het moment dat wij weer in slaap vielen) heel boos en hard brullen ... etc. En dat dan dus 30-60 min. Twee nachten zo geweest. En nu al twee nachten geslapen van 23.30-7.30 :confused: (mja ... ieder kindje is natuurlijk anders). Sterkte!

OLGA/SENNA, beterschap en knuf voor jullie allebei!

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Mijn kleine liefje hangt hier heel zielig bij mij op schoot. Hij heeft net wel een half bordje pap en wat thee gedronken. Hoop dat het binnenblijft....
    Ik ga hem nu even wassen, want hij ruikt toch naar zure poep..

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Als Senna slaapt kom ik kletse,n en reageren....

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    knuf x2

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga Mirre aankleden, zelf douchen aankleden, eten en dan moet ik naar mn werk :cry: ... zie er zo tegenop om weer weg te zijn bij mn meisje. En dan per feb nog een extra middag werken ... what was i thinking :cry:

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, wat een gaaf verjaardagskado zeg! Heelijk met zijn drietjes weg en het feest ontvluchten...
    Lief trouwens dat Estelle haar papa gemist had en wat heerlijk dat ze zo leuk zelf kan spelen!

Salapio, kan me voorstellen dat je na twee weken vrij nu even geen zin hebt om Mirre weer alleen te laten.

Juffie, de hele nacht bij je meisje gewaakt? Wanneer pak jij je uurtjes slaap...die heb je ook nodig he. Maar kiezen tussen verstand en gevoel is heel moeilijk en zeker als het om je eigen kindje gaat.

Miep, heb je nu toch echt echt echt de griep te pakken...Niet leuk, zeker als Mika ook nog niet de oude is en je alleen met hem thuis bent. Beterschap!

Maartjeh, vandaag jarig meid? Gefeliciteerd en ik hoop dat je een leuke dag hebt. Heeft Tako al een andere baan gevonden?

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna ligt aweer in bed. Hij had vanmorgen al 38.5 en heeft van half 8 tot half 9 naast me in bed gelegen half in slaap. Normaal is bij ons in het grote bed een enorme stoeipartij.

Dee, hij heeft gisteren over de hele dag alleen een half bordje pap en eenbeker drinken op. Maar met zijn dunnen luiers komt het meeste er ook weer uit. En dat mannetje heeft al helemaal geen vetreserves....

Heb net snel een was erin gedaan en ga me nu maar gauw aankleden en beneden de troep opruimen. Als meneertje wakker wordt mag hij lekker bij zijn mama hangen!

10. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    Mve vervelende situatie maar jij betaald dus je mag zeker zeggen wat jij vind en het is jouw kind

maartjeh gefeliciteerd

dee dank je

senna beterschap

brrrrrrrrrrrrrr het is hier -15.
    Dadelijk boodschappen doen met mijn ouders.

11. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    olga zolang hij maar genoeg drinkt en misschien een banaantje. Let wel op zijn natte luiers

Juffie ik denk bijna de hele dag aan je. Je mag zeker jaloers op ons zijn. Probeer inderdaad wel wat te slapen anders trek jij het ook niet meer. Sterkte en een hele dikke knuffel. Als ik straks weer thuis ben ga ik weer een kaarsje aansteken.

12. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    zo moet stoppen anders staan mijn ouders dadelijk al op de stoep en ik vind het vervelend als ze moeten wachten. Ben al lang blij dat ze me helpen
    misschien tot straks

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    olga, misschien ors in huis halen?

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ja dat was ik ook van plan. Ik pak Senna straks lekker in en loop even naar de apotheek. Thanks voor het meedenken.

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Inge, wat fijn dat je ouders je helpen! geen idee hoe koud het hier is eigenlijk...Maar -15 tjee dat is echt koud!

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

17. MamavEsmee

Durfde je niet.. :)

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Momhairy ook al druk met Mika.. ;)

Salapio..ja das dan wel lastig hè..dat je t echt niet weet..
    En dan weer voor niks een test moet doen..
    Gelukkig nu weer wat meer nachtrust..dus meer klustijd.. :)

Dee..lekker dagje met estelle gehad gister!
    En wat een leuk verjaardagscadeau! :D

Olga..ah gossie..Senna nog zo ziekjes..
    Idd ors halen..Dikke knuffel!

Inge succes met boodschappen doen!

Judith..je hebt me door.. :oops: :)

Mika werd om 9 uur wakker..
    dus lekker gebadderd..nu speelt ie nog even..
    maar ik geef m zo even z'n hapje..en dan kan ie nog even naar bedje..
    ga ik ook nog even liggen.. :rolleyes: :oops:

19. MamavEsmee

Ninien.. haha Nina languit op de vloer als ze iets niet wil, gelukkig wel zonder geluid! :) Mooie foto van je grote meid!

Iloon, hier is er ook altijd een kerstboomverbranding en voor de kids lootjes wanneer je een kerstboom inleverd. Leuk he?

Loessie.. fijn dat de auto goed door de keuring kwam! :D

Dee.. leuk een kort gesprekje met de Vlos gehad.. Niet aangedacht om de kerststal te kopen. :( . ga zo even online zoeken..Goed bezig zeg.. 1-2x per week vegetarisch.. Wat een leuk verjaardagscadeau.. :D

Miep.. gelukkig niets ernstigs met Mika.. Toch fijn om het zeker te weten! En weer veilig thuis gekomen..Hoe is de nacht gegaan na een roerige avond. Erwin was al van plan eens een keer een halfuurtje eerder langs te komen.. Gewoon om te checken.. ;) Al zit ik er steed meer aan te denken om het met familie, vrienden op te vangen.. Het gaat om maximaal 2x per week 2 uurtjes. Ik zou Esmee zonder twijfel bij jou achterlaten. :D .Ook voor jou beterschap!

Nelly.. Proest om je grap van de pitbull.. :)

Gerda.. hoe was het in het ziekenhuis? Jummie spruitjes!

French.. leuk, misschien een nieuwe auto!

Johana.. jammer dat het verlof er al weer op zit. Heb je nog iets van de sollicitatie gehoord?Appart koken, ach vind het niet zo erg.. ;)

Olga.. hoe is het nu met Senna? Lees het al.. arm kereltje..

Inge.. leuk dat je man is wezen sleeën met je kereltje..Leuk, een nieuw jaar en een nieuwe, frisse start! :D

Amber.. pfff wat een lange dag voor de boeg! Succes vandaag..

Juffie.. : :(

Maartjeh.. Hiep Hiep Hoera!!!! :D

Salapio.. leuk geshopt! :D Andere oppasmama spookt ook steeds meer door min hoofd.. Maar dan moet Esmee ook weer wennen.. Maar op deze manier voelt het niet goed.. Ik ben nogal in dubio.. :rolleyes:

Zo, mijn huiswerk weer gemaakt haha.. ;)

Vanmorgen me vreselijk verslapen op mijn werk.. Dat is sinds ik aan het werk ben, nu 5 jaar nog nooit gebeurd.. Mijn collega kwam om 7 uur en ik schrok me dood.. Had ik de wekker uitgedrukt.. Heb wel lekker geslapen. :) . Normaal begin ik om 6.15 dus flink haasten voor cliënten..

Vandaag een beetje rommelen in huis, wasje draaien even stofzuigen en ik ga zometeen Esmee maar eens wakker maken en lekker in bad doen..

De zuurkoolstampot is klaar.. Lekker makkelijk voor vanavond.

Ik kom vanmiddag als Esmee op bed ligt nog even kletsen..

20. MamavEsmee

Miep.. trusten! :D

Deel Deze Pagina