December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik vind het eerlijk gezegd niet zo erg ik had meer gehoopt op een normale bevalling maar dan met pijnbestrijding want ik was echt doodsbang voor de bevalling nu ben ik wat rustiger gelukkig maar vind het wel allemaal spannend en ben benieuwd of ikdan veelpijn daarna ervan zal hebben want ik heb er nog 2 rond lopen die volop verzorging nodig hebben

2. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    @ Mamabeer...maar door de groei van je baarmoeder kan je placenta toch nog omhoog gaan ?...wel gek dat ze dat nu al kunnen zeggen :rolleyes:

@ Olga...och arme Senna...ik hoop voor jullie dat ie snel beter is....

@ Dee...als je zoekt op postcode 9341 tot 150.000 dan is het de hoofdweg

kletsen doet Rubin nog niet...hij doet wel dingen als zwaaien...klappen in zijn handjes...euh hoe zeg ik dat met zijn vinger over zijn mond heen en weer en dan met geluid (snappen jullie ? :))...ppfffrrrrttt met veel spuug...en ssssst doet ie ook nou het lijkt niks maar ik ben er trots op hahaha...aan woordjes eigenlijk alleen mama en papa maar niet gericht en Ties :)...onze hond ;)...mijn moeder gaat altijd blaffen en dan doet Rubin 'tss' (is dus Ties)

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Hun zeiden dat iemet 12 weken al verplaats moest zijn en dat ie daar blijft zitten.

4. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    moet je er dan ook rekening mee houden ?...ik bedoel brengt het verder nog risico's met zich mee ?

5. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Goedemiddag....

Daphne
    Jij bent druk geweest gisteren in de keuken 3 verschillende gerechten.
    Dat is wel een goede van Jurgen en erg lief toch.
    Nick zegt al heel veel woordjes,een echte babbelaar.
    papa
    mama
    opa
    oma
    drien ( mjn zus heet hendrien)
    erda ( Ikzelf)
    bah
    dag
    hee
    auto
    bank
    bed
    iela(onze hond shiela)
    bad
    isie (tv)
    Eten
    Mmm als hij iets lekker vind
    mooi
    kijken
    Zindelijk maken ben er eigenlijk nog helemaal niet mee bezig.

Ninien
    Wat een leuke foto gewoon schaatsen in huis.
    Leuke nieuw laarsje en leuk verhaal.

French
    Leuk een nieuwe bedrijfs auto uit gezocht ,,en wat leuk zelf ook een andere auto.

Mve
    Stiekem mee lezen.
    Wel naar dat de gastouder zoiets doet, hopelijk let ze de volgende beter op,wat voor gevoel heb je er nu bij dan.
    Ik snap heel goed dat je boos was.Het is jouw dochter en zij hoort er goed voor te zorgen als jij er niet bij bent toch.
    Je verslapen ,,ach moet een keer kunnen toch en net wat je zegt je hebt wel lekker geslapen.
    Hebben de clienten het niet gemerkt.
    Gezellig je brertje op de koffie.

Maartjeh
    gefeliciteerd met je verjaardag.

Olga
    Wat naar Senna ziek geworden,,knuffel voor hem.
    Arme Senna.

Johanna
    Hoe beviel het werken op maandag.
    Hoop trouwens dat je mijn kaartje op tijd krijgt,hihihi.
    Knuffel en ook niet na de tandarst.

Juffie
    Wordt elke helemaal raar van binnen als ik je berichtjes lees elke keer hoop dat je met goed nieuws komt en de vrolijker juffie weer wordt met de leuke verhalen
    van je dochter, dikke knuffel voor jullie.

Inge
    Hier de kinderwagen nog niet ingeruild ,hij rijdt nog zo makkelijk.
    En de box er ook al uit, hier nog te makkelijk zal nog niet zonder kunnen.
    lekker met het interieur bezig wil ik ook wel wacht tot Nick is ouder is.

Amber
    Lief dat jullie aan me hebben gedacht vandaag.
    En lange dag te gaan op je werk vandaag,,

Miep
    Niet naar de tandarrst vandaag je vond het zeker erg om af te bellen...ik zie het al helemaal voor me jij aan de telefoon om de tandarst af e bellen.
    Hopelijk voel je je al wat beter, en hoop dat de griep snel over is, maar helaas duurt het meestal een paar dagen.
    Dikke knuffel voor jou.
    Arme Mika ook nog stees niet beter, het heeft nu wel lang genoeg geduurd toch hoop dat hij sel op knapt,,knuffel voor hem.

Momhairy
    Lief dat je aan me hebt gedacht.
    Hoe gaat het met Mika hurmeur vandaag.

Dianne
    Ook al weer druk geweest.

Mamabeer
    Fijn dat de cho goed was,,leuk je kleintje even te zien he.
    En gelukkig dat ze nu de oorzaak hebben van de bloeding.

Frederike
    Leuk huis hoop de de koop snel gaat.

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik kan niks anders als lekker met Senna op schoot zitten. Voor de veradering wel eens heerlijk, maar ik ben Mickey Mouse en Tita Tovenaar nu wel zat....

O ja, Senna zegt ook nog 'uit' en 'bah' en'ja ja' of 'o ja' en 'boem'. En wat ook heel geinig is...hij zegt 'poep'.

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Mambeer, mijn placenta lag in het begin ook erg laag, aan de voorkant en dichtbij de uitgang...
    Geen bloedingen gehad gelukkig, maar met 31 weken nog wel een extra echo of hij goed omhoog gekomen was.
    Fijn dat de kleine uk het goed doet hoor!

Frederike, leuk huis zeg! Spannend of het snel verkocht gaat worden....

8. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    mve zuurkool dat gaan wij ook eten moet het zo even al gaan voorbereiden met worst

9. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    dee femke praat nog niet zo heel veel maar ja ze moet nog 1 worden, ze zegt:
    papa mama
    daa
    brrrr (auto)
    grrrrrr (tijger)
    en zindelijk worden is wel heel vroeg hoor met 1 1/2 mijn oudste wordt deze maand 3 en is nog niet zindelijk. We hadden een lezing op het kdv en die vrouw zij hoe meer de ouders er zich op spitsen hoe langer dat het duurt. Vanaf 2 kun je er mee beginnen.

mamabeer goed dat alles relatief goed was.Wat een situtie met die buurtjongen ik hoop dathet snel opgelost is

10. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    o ja en elle (jelle haar broertje) zegt ze ook al

en zwaaien doet ze inderdaad en wat rubin van frederike doet doet ze inderdaad ook en kushandjes

oh wat is ze al slim hé.

gerda tja dat nieuwe interieur is niks duur hoor maar ik wil gewoon een nieuwe start maken

11. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    olga fijn dat senna wel wat ors na binnen heeft gekregen, ik heb ook nog een pak staan. Nemen we preventief altijd mee op vakantie. Maar gelukkig nooit nodig gehad. Tja en daar zit ik weer alleen te kletsen

12. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    vergeten Nick doet ook de schaap, koe,kippen en hond na

erg lief en als hij een dier ziet wat hij niet kent valt het gewoon onder een schaap

13. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Whahaha, Nelly...ik moest ook lachen om jou mop van de dag :D Kun je niet elke dag even een mopje komen posten?

Miep, toch flink verkouden jullie, niets aan hoor. Nu wel een beetje aan die vitamientjes denken he? 8)

Gerda, wanneer moet je de operatie ondergaan? En wat gaan ze ookalweer precies doen? Jan werkt bij Cisco systems, maar dat is dus in Amsterdam, hij gaat altijd voor de file weg dus dat betekend om 5.15 de deur uit en hij komt na de file's terug, da's meestal een uurtje of 20:00. s'avonds heeft hij ook vaak nog zakendiner enzo dan is hij helemaal laat. Soms kan hij wel thuiswerken of hoeft hij niet naar kantoor maar alleen naar een afspraak ergens in het land, dan kan hij later weg. Wat doet jou man voor werk?

Olga, he getsie is Senna zo ziek? Wat zielig he! en idd vervelend dat je dan niet bij hem kan zijn. Ik hoop dat het nu al ietsje beter gaat hoor!

Mve, nou sorry hoor maar ik vind het een beetje belachelijk van die gastouder, ik moet er ook niet aan denken dat Liv ergens zonder toezicht rond loopt. Nou, ja laten we er maar vanuit gaan dat ze nu goed op haar let!

Salapio, bedankt voor het meedenken, wij hebben zelf ook met die gedachte gespeelt, Jan even op zolder of beneden op de bank ofzo, ik heb nu ook voor Jan hele mooie oordopjes gekocht en deze helpen wel een beetje, zacht gehuil=doorslapen, alleen bij hysterisch gehuil trillen ze z'n oren uit :) Wij laten Liv als ze jammert of kletst altijd liggen maar ze gaat echt helemaal 3D! Tsja en dat kan ik echt niet aan...BTW de ene keer lukt het wel met een speentje terug duwen en ze slaapt weer. Verder zorg ik echt voor minimale prikkels, ik zeg niets, geen licht, geen muziekje, probeer d'r te laten liggen...ach ik hou me aan de "regels" maar het lukt niet altijd. Net zoals vannacht; gister voorgenomen om ook de melkbar hier s'nachts te sluiten, nou het was vannacht nog net geen happyour! :)
    Ik leg me er bij neer, ze gaat ooit een keer doorslapen! ;) Aleen nu ik niet topfit ben, voel ik het wat meer.
    Maar ik hoop dat Mirre het zo gaat volhouden hoor! =D> En jij kettingrookster geweest? Ik had jou niet als roker voorgestelt, *geenideewaaromhoor* ;)
    Ik heb ook volop gerookt, en rook nu heeeeeeeel soms weleens in het weekend als ik een flesje wijn achter m'n kiezen heb, maar dat zijn er dan echt maar 2 of 3 hoor 8)

Dee, klinkt als een hele gezellige dag gister! En wat schattig dat ze papa zo miste. Minder vlees eten? Ik ben voorstander! Ik probeer nu al het vlees dat we eten bij de scharrelslager te halen, ik vind het fijner eten, heb een keer zo'n hele foute docu gezien :-s
    1 x pw (proberen) we vegetarisch te eten en 1x pw vis

14. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik kom me ook ff melden...

angelina zegt...

mama
    papa
    opa
    oma
    eten
    lamp
    inken (drinken)
    enda (brenda)
    daaaaag
    en misschien nog wel wat maar dat weet ik ff niet meer...

ze doet
    klappen in de handen
    zwaaien
    ook met de vingers over de lip (haha gappig geluid)
    prrr met heel veel spuug
    handen voor de ogen...kiekeboe
    hand kus
    blazen

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Maartje Happy Birthday to you!!! :D

Dee, wat een geweldig verjaardagskado! Hihi en wat een grapjas..

Juffie, je weet het meis, denk veel aan jullie! Hoe gaat het nu met jullie?

Britteke, hoe gaat het met jou,?We horen je niet zoveel meer, of loop ik je elke keer net mis? En hoe is het nu met je broer?

Dee, Liv zegt: Bal, Pop, Papa, Mama, Oma=klinkt meer als huma :) en vooral heel veel Ja, alles is Ja! (beter dan nee haha) en o,ja natuurlijk Bah! (mama vind alles Bah!) en geluiden doet ze de leeuw, schaap & aap, overigens niet heel duidelijk hoor, maar als ik het heel errlijk moet zeggen ik kan het ook niet heel goed voordoen, met niet zo knap met dierengeluiden imiteren :)

13 maanden sprong, pfffff tell me about it!

Olga, kan snot zijn dat ze doorslikken...(is mij weleens verteld)

Mamabeer, fijn te weten waar het bloedverlies vandaan komt, ben je gerustgesteld? En wat een drama zeg die buurjongen! *knuf*

Frederike, heerlijk jou uitleg over de geluidjes die Rubin maakt! :) :)

16. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Dee, in de allerhande heb je vaak wel leuke vegetarische gerechten staan, laatst had ik pasta met gepofte aubergine gemaakt was erg lekker!

17. Frederique, leuk huis!

en die prijs.....daar heb je hier nog geen appartement voor :confused:

Volgens mij zijn jullie het zo kwijt!

Wat betreft zindelijk maken, hier merk ik wel dat Nina dr belangstelling voor heeft wat mama toch op de wc doet.

Staat ook al aan dr broek te trekken, en ik heb dr al wel eens op de wc gezet. Reuze intressant vind ze het.

Ik ga dr wel gelijk op de wc leren plassen, heb ik bij Nienke ook gedaan.
    Nienke was overigens 2 jaar en nog wat, toen was ze zindelijk.

Alleen snacht heeft het nog lang geduurd.

18. Zoooooo de erwtensoep is klaar, nu de worsten nog op en dan zo smullen maar!

Ik was deze week met sonja begonnen, maar bij dit weer hoort erwtensoep en boerenkool stampot

en geen vis met bietjes en aardappels :confused: :(

19. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Mjammie, Ninien in kom bij jou eten! Enne F*ck Sonja, ongezellig wijf...je mag nieteens een wijntje drinken ;) :) :)

Inderdaad Frederike wat goedkoop! :confused: Prijs omhoog hup hup gauw... ;) Maar die prijzen zijn hier inderdaad heel anders..

20. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    :oops: Ik zit al veels te lang te typen...

Deel Deze Pagina