December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik ga even een leuk hotel in Amsterdam zoeken 24/25 Jan. gaan we een weekend A'dam doen, we wilden in eerste instantie in de Zwaluwhoeve gaan overnachten en dan ook de hele dag sauna enzo, maar twijfel twijfel misschien ben ik dan net ongesteld...toch maar niet geboekt...
    Nou ik ga ff zoeken, als iemand nog een leuke suggestie heeft...welcome!

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    hier ook een klessebes..overigens versta ik ook meer dan manlief hoor :D

ze zegt

dada (dag dag) incl zwaaiende hand
    papa
    mama
    oma
    opa
    die
    oesss (poes)
    aai
    haaaaiijjj

(kom zo niet op meer)
    verder brabbelt ze heel veel..

ze zwaait
    klapt in de handjes
    doet 'hoera' met handjes omhoog
    als je zegt 'luister' doet ze haar vinger omhoog.
    en bij 'nee' schud ze haar hoofd

valt me wel op dat ze veel snapt
    als ik vraag waar is de poes gaat ze op zoek naar de poes.
    zoek de drinkbeker dan komt ze met de beker aan.

3. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Essebes, hier ben ik! :D
    ben de laatste tijd idd meer een meelezer dan een meekletser. Probeer wel af en toe wat te laten horen hoor.
    Heb t gewoon druk en vraag me niet waarmee want dat weet ik zelf nie eens ;).
    Met mijn broertje gaat het beter. Hij wordt morgen overgeplaatst naar Breda (dichtbij mij dus) en mag naar de open afdeling. Goed nieuws dus!
    Ga nu snel opruimen en naar huis :D.

----> Sam heeft trouwens koorts... nog een ziek beebje erbij!

4. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Dikke knuff voor alle zieke kindjes (en de mama's natuurlijk ook)

@Maartje: Hapy B-day!

@Alieke: ooops, ben je gister vergeten. Sorry :oops: Alsnog gefeliciteerd en maak er een geweldig jaar van!

Wat heerlijk dat er alweer zoveel meiden zwanger zijn of er voor gaan. Eerlijk gezegd bekruipt mij af en toe wel een jaloers gevoel. Tuurlijk gun ik het jullie van harte, maar zou zelf ook zo graag nog een beebje krijgen binnen nu en heel snel... MAar goed, ik moet gewoon geduld hebben. Als ik dan aan Kreeft denk, moet ik ook gewoon niet zeuren.

@Juffie: gewoon je verhalen blijven vertellen hoor. Weer een dikke knuff voor jou en je meisje.

@Frederike: wat een schattig huis. 'T is dat het wat uit de richting ligt en wij er qua ruimte niet op vooruit zouden gaan, want anders.... ;)

@Amber: studiedag overleefd?

@Essebes: leuke foto op je hyves!

Uhmmm, verder laat mijn geheugen me even in de steek.

Hannah is vandaag voor 't eerst sinds ruim 2 weken weer naar het KDV geweest. Ze is nu helemal kapot. Kwam om half 6 thuis, heb er snel wat eten in gestopt en nu ligt ze helemaal uitgeteld in bed. Ben benieuwd of ik haar vanavond nog krijg te horen.

Ik heb het koud! Op 't werk doet de verwarming het niet. Mijn handen zijn echt ijskoud. Als het morgen nog niet in orde is, neem ik ijsvrij :D

Vanavond nog even flink aan mijn studie-opdracht werken. Had het niet voor mogelijk gehouden, maar hij 's bijna af. Vrijdag moet ie ingeleverd worden, dus denk dat het wel goed komt.

O ja, vrijdag weer 2 huisjes bezichtigen. Hopelijk is het nu wel wat...

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..ja das idd dan wel lastig om je schoonmoeder te laten oppassen..
    Ah leuk je jasje onderweg!
    Die van Mika kwam vandaag binnen..maar heel jammer..Het logo staat op z;n kop.. :rolleyes:
    Nou ja dat vindt ik zonde..je gaat niet 75 euro betalen om een logo op z’n kop te hebben toch?
    Dus al gebeld en nu gaan we zaterdag maar even naar de winkel toe in zwolle..

Ninien..ohhh dan had je je wel heel goed verslapen..
    En gave laarsjes gekocht!leuk koopje!
    Leuk is MP hè! :D
    En idd..t is geen sonjaweer..eerder Sasdagenweer.. :)

Dee tips voor zindelijkheid..niet echt.. :rolleyes:

Olga..vaak is de poep dan idd een beetje slijmerig..
    Stinken hè die poep! :rolleyes:
    Dikke knuff!

Mamabeer fijn dat alles goed was met ukkie! :D
    En wat vervelend dat je nu niet lekker in huis kan zijn..
    Hoop dat die jongen er snel uit is!

Fredje..ziet er goed uit!je huisje! ;)
    Die zijn jullie vast snel kwijt!
    Enne heb je de duowagen nog opgehaald?

Gerda..nope vond t idd niet erg om af te bellen.. :)
    Jij vandaag achter de rug..nu wachten op de oproep..
    Dikke knuffel meid!

Essebes..bij jullie ook alles goed?
    En al wat leuks gevonden? ;)
    Weekendje maastricht of zo?

Johanna.nog ziekjes?

Britteke..fijn dat je broertje dichterbij komt!
    En dikke knuff voor Sam!

Misskeita..ach arme Hannah helemaal doodop!
    En wat balenvan de verwarming op je werk zeg..zou ik ook ijsvrij voor nemen! ;)

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hier vanmiddag het bestelde Gaastra jasje binnen gekregen..
    Supergaaf..staat t logo op z'n kop...Dus al even gebeld..gaan we zaterdag wel even naar de winkel... :rolleyes:

Mijn paps wil ook een lang weekend met ons allemaal weg..
    maar ik ben de spelbreker..wil niet..
    Vindt t zo'n gedoe om voor die paar dagen alles mee te moeten nemen..
    vreselijk..
    Dus ik houdt de boot af..erg hè.. :oops: :)
    Hij wil naar Maastricht met ons winkelen..
    Nou ja..we zien t nog wel....

Net lekker een patatje gegeten.had ik wel zin in.. ;)
    Mijn kop staat op knappen..vreselijk..
    ga zo Mika papje voeren en dan kom ik straks nog wel even weer..

7. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    woordjes...Yaeda kan al papa, mama, weg, mooi, ja, nee, daida (dagdag) zeggen!

mamabeer...fijn om weer iets van je te horen...fijn dat alles goed gaat en dat je nu weet waar de bloedingen vandaan komen..lijkt me idd
    best raar dat je al weet hoe je straks gaat bevallen.
    Wel erg zeg van die buurjongen....hoop dat je weer snel veilig naar je eigen huisje kan.

kinderwagen..gebruik ik nog maar weinig...heb hem in de schuur staan.

miep...zeker doen met je familie...maastricht is zoooo gezellig :) haha

Yaeda vannacht alles onder gespuugd, gelukkig geen koorts en vandaag heeft ze aardig alles binnengehouden.

8. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    zo het slapen heeft gewerkt..voel me al wat beter gelukkig maar :)
    miep, judith bedankt voor jullie kaartje :D echt lief!

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Dee.. zindelijkheid.. Esmee heeft een hekel aan een vieze luier ook als hij nat is van urine dus ik heb goede hoop dat ze snel zindelijk is.. Ideeën.. geen idee..Je weet dat je bij een evt tweede een ks krijgt? Hoezo.. Wil je niet vaginaal bevallen.. lijkt me erg mooi! :D ORS is tegen uitdroging.Ovenschotels kun je ook goed vegetarische maken en dan ipv vlees kaas/parmezaanse kaas gebruiken.. ;)

Olga.. senna kletst er flink op los! :D beterschap..

mamabeer.. Een ks.. ben je 2x vaginaal bevallen dan? Zorg dat je backup hebt.. je bent je rust, lichamelijk echt nodig.. Ik heb een terug val gehad en had geen 2 kids rondlopen..Fijn dat je bij je schoonmoeder terecht kan met de kids.. Wat een aso! :evil:

Frederike wat woon je mooi! En wat een koopje.. heb je hier ook geen flatje voor..Is het gelukt met de duowagen?

Gerda.. wat een woordenschat heeft je kereltje al! :confused:

Inge.. ook lekker zuurkool! :D

Essebes.. Liv ook last van de sprong..Enne bij sonja mag je 1x pw 1 wijntje.. maar is zeker niet genoeg.. :D

Johana.. ik merk aan Esmee ook dat ze heel veel snapt, bij vragen van mij reageert ze en doet ze ook wat ik vraag.. ( meestal ).. Fijn dat je het kaartje op tijd hebt gehad! Lekker geslapen, fijn dat het je heeft opgeknapt! Klaar voor morgen?

britteke.. je broertje toch naar een open afdeling..En in de buurt ook nog, fijn hoor! Beterschap voor je kereltje.

Misskeita.. goed dat je je studieopdracht op tijd af hebt! :thumup: En geen verwarming op je werk.. Morgen een lekker fleecevest mee..Zo'n dagje kdv is dan wel wennen voor Hannah..

Miep.. Wat raar.. betaal je een hoop geld en dan krijg je een jas wat niet goed is.. :( Gelukkig kun je hem ruilen i/d winkel..
    Spelbreker :rolleyes: .. Je kunt toch een dag mee gaan naar maastricht en dan s'avonds weer terug ;) ..Ik wist het wel, als mijn ouders me meevroegen.. doen ze toch niet! :( haha. :) . het is wel een beetje lastig met Mika..Ik hou er ook niet van maar achteraf vind ik het altijd erg leuk! ;) Het sjaaltje wat ik besteld heb voor bij het jasje is binnen! Wat een heerlijke stof. Lekker kak ook haha..Patat * kwijl kwijl* dat is dus iets wat mij nooit verveeld.. :oops:

Iloon.. wat vervelend dat je meisje vannacht had gespuugd. Verder nergens last van?

Vanmiddag een drukke middag gehad.. Mijn broertje zou om half 4 komen.. Staat ineens om half 3 een vriendin voor de deur.. Ze vroeg of het uitkwam..nou eigenlijk niet :rolleyes: ..Ik moest de honden nog uitlaten en afwassen.. En Esmee lag in bed te brullen.. Samen thee gedronken en Esmee uit bed gehaald. Ben ik de honden gaan uitlaten en is zij bij Esmee gebleven :D .. Toen kwam mijn broertje nog en die ging om 17.00 weg.. Was ik blij dat ik al had gekookt. Vanavond helemaal niets..

Vanmiddag mijn boek van Sonja Bakker binnen gekregen..Ik ga maandag beginnen.. Ga ik me van de week nog lekker te buiten aan alles wat vet /zout/ zoet is.. haha..Ik ben er helemaal klaar voor.. Ben mijn dikke lijf wel zo zat. Ik weel weer strakke truitjes aan kunnen, een heupbroek dragen zonder dat er een ril overheen hangt.. :oops:

Esmee loopt steeds meer los.. Durft ook meer als 4 stapjes te zetten en langs de muur loopt ze erg goed. tikt ter ondersteuning de muur soms aan. Ik ben zo trots. En ze heeft gesmuld van de zuurkool.. Wel zonder spek hoor!
    ;)

10. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    mve....nee verder heeft ze gelukkig nergens last van.

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Iloon..ach arme Yaeda ook niet helemaal lekker..dikke knuff!

JOhanna gelukkig een beetje bijgekomen!
    fijn dat je t kaartje hebt gekregen! ;)

Judith..ja balen van de jas..hij is zoooo leuk..maar zo wil ik m eigenlijk niet..
    Dus gaan we wel effe terug..
    Heerlijke stof hè..al die kleertjes zijn zo lekker zacht..heerlijk!
    en kakkie.. ;) :)
    NOu een dagje naar Maastricht vind ik ook niks..zo'n gedoe..
    maar de mannen zouden dan op de motor gaan en de vrouwen in de auto..
    Nou ik denk niet dat ik ga hoor.. :)
    Ah zo opeens een drukke middag gehad..maar wel gezellig hè!
    En welk boek heb je van Sonja Bakker besteld?
    ik heb ze ook nog..maar niet de nieuwste volgens mij..
    wat goed dat Esmee meer los loopt! :D

12. MamavEsmee

Iloon.. gelukkig heeft ze verder nergens last van..

miep.. ik heb het eerste boek volgens mij.. die met de oranje voorkant..Hopelijk hebben ze de jas in de maat die je wilt. Ik vind je wel een spelbreker.. [-( Heb je er nooit van gehouden?

13. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Goedenavond!

hier de hele dag de hort opgeweest....
    mannetje veel geschaatst met zijn broer en ik de hele dag met schoonzus opgetrokken....was erg gezellig...ze is nu 36 weken zwanger, dus heel wat ervaringen uitgewisseld...
    zometeen komen ze hierheen en gaan we een spelletje doen...zal wel weer risk ofzo worden....blegh!

sorry, geen tijd om bij te lezen, hoop dat alles hier goed gaat?!

Maartjeh...gefeliciteerd met je verjardag meid!

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..oh zal eens kijken of ik die ook heb..
    Enne die jas is er niet meer..heb vanmiddag gebeld en die is er zeker niet meer..Dus het wordt echt wat anders uitzoeken.. :(
    ik een spelbreker..nou ja zeg.. :)
    Nee nog nooit van gehouden..vindt vakantie leuk maar dan minimaal 2 weken en ver weg ... minimaal 30 graden! 8)

Loessie gezellige dag gehad!
    en vanavond lekker spelletjes doen.leuk!
    veel plezier!

15. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    zo we zijn er klaar voor, slingers en balonnen hangen :D

lekker zuurkool, jammie!

miep balen van die jas...hopelijk kun je een goede vervanger voor vinden.

16. MamavEsmee

Loessie.. fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! Risk.. leuk, ik ben dol op spelletjes.. risken, scrabble, rummykub ben fanatiek joh! :D

Miep.. Gaan we maandag samen bakkeren? Jammer dat de jas er niet meer is.. Hopelijk hangt er nog wat leuks.. Ik neem aan dat het een fabrieksfout was :rolleyes: .. 2 weken op vakantie is wel heel lekker.. 8) Plannen om op reis te gaan?

17. MamavEsmee

Johana.. helemaal klaar voor de BIG DAY! :D

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Johanna..gezellig alles slingers hangen! :D

Judith..tja bakkeren..ben eigenlijk nog aan t ww-en ...
    die opgestelde menuutjes stonden mij altijd tegen.. :rolleyes:
    Ik moet wel weer aan de bak in ieder geval..komt niet goed zo..

Jas is idd een fabrieksfout maar als ze geen andere hebben..
    en geld terug kan geloof ik ook niet..
    maar we zullen wel zien..als ze lastig deden in de winkel of zo dan konden we de webshopklantenservice opbellen.. ;)

Plannen om op reis te gaan..niet echt..
    is toch niks voor Mika om 2 weken in die hitte te zitten..?
    misschien straks als ie iets groter is .. :rolleyes:

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @MamavEsmee
    ja ik ben bij ze allebei op natuurlijke wijze bevallen en ik weet bij god niet wat ik me bij een keizersnede moet voorstellen ja hoe het gaat wel maar daarna hoe en wat.

20. MamavEsmee

Miep.. Die menutjes heb ik dus echt nodig anders ga ik de hele dag lopen bedenken wat ik moet gaan eten.. En nu is het al bepaald voor mij..En je kunt met groenten en vlees varieren dus dat vind ik wel prettig.. Hopelijk hebben ze een mooie jas! Wij zaten te denken om dit jaar naar spanje te gaan en dan een appartement aan het zwembad.. Kunnen pa en ma s'avonds een drankje drinken aan het zwembad. 8)

Mamabeer.. Keizersnede is in principe een buikoperatie.. De eerste week kon ik niet lachen/niezen zonder vreselijk veel pijn te hebben.. Lag dan krom. Maar dat is misschien bij iedereen verschillend. Ik mocht na 3 dagen uit het ziekenhuis en de ochtend na de ks ben ik uit bed geweest en heb gekeken bij het badderen van Esmee.. Thuis ben ik meteen weer aan het stofzuigen enz geslagen.. Dit heb ik geweten.. :( Na een week was ik lichamelijk helemaal stuk.. Gelukkig was Erwin toen 2 weken bij huis ivm kerst.. Toen heb ik redelijk kunnen herstellen.. Ik heb zeker een halfjaar niet zwaar ( boodschappen) kunnen tillen zonder last van mijn buik te hebben.. Klinkt wel erg zwart allemaal.. :oops:

Deel Deze Pagina