French.. al 3 weken de vent bij de deur! Pfff Miep.. oke nu snap ik het.. dom Paleis het loo.. toe maar!
Judith...ahhhhh wat een poepie! staat geweldig! lekker ding! 8) French...ah zo...ja dan is het wel handig idd als je toch een auto bij de deur hebt.. Fijn dat ie contstant werk heeft! Mijn paps heeft een bouwbedrijf en die huurt ook vaak personeel in.. Dus weet hoe t werkt.. enne jij werkt toch niet of wel? Mika had net een heerlijk poepetje geproduceerd.. dus nu met fripse bips op de vloer spelen..hij doet altijd dingen die niet mogen.. plant trekken..stekker van de lamp eruit halen en dat soort dingen..
Ben ik weer, ik heb heerlijk 2,5uur kunnen slapen. Dee; Aagh wat een lief smsje! Leuk om dat te horen zeg :-D` Miep; Ookal niet lekker, zal het tijd van 't jaar zijn denk? MvE; Ohja ik heb undercover gemist, waar ging het over? Enne, doe jij ook maar rustig aan. Enne leuke foto's zeg, leuk sjaaltje ook! * Me mannetje gaat eerst even bloedprikken, ik moet het zelf ook nog doen maar toen hij me wakker maakte had ik knallende koppijn dus ga van 't weekend wel. Daarna haalt hij Loïs weer op Vanavond weer controle bij de vk, ik ben benieuwd weer. Met 12 weken kunnen ze het hartje horen toch? Ik ben benieuwd of me bloeddruk verandert is..
Dee...hè gets..goed in de gaten houden hoor dat ze niet ziek wordt.. en leuk een cursus! Alieke..ja volgens mij heerst t echt..de griep! ik ben eigenlijk nooit ziek.. En jij lekker even gepit..heerlijk! Oh leuk vanavond controle! hoop dat t hartje te horen is hoor!
French.. Zzp'er dus.. Ik zou dan ook voor safe gaan.. Miep.. die poepluiers zijn echt niet normaal af en toe.. pfff Mika ondeugend.. nee toch! Het vestje staat leuk he! Dee..Jekkie, estelle aan de dunne, heeft ze al een kiesje? Ze wil er op zich wel in maar ze speelt meestal heel lief op de grond en dan vind ik het niet nodig. Behalve met poetsen , als er een emmer op de grond staat.. dat wordt dan een groot waterballet Esmee heeft net nog een kiwitje weg gegeten.. Ik heb het zandkasteel opgezet.. leuke liedjes enz.. Bij de aftiteling.. Gaat het: zeg maar dag dag zeg maar dag met je hand.. Esmee zwaait dan altijd naar de tv.. zo cute!
@ MVE dr tante(mijn schoonzus)heeft wel neven en nichten, maar de jongste is 20 en de oudste is net zo oud als ik. Maar Nienke is gek op dr, altijd al geweest. en ze heeft een leuk klein hondje , waar Nienke dan mee speelt!
Alieke.. ga je nog vragen naar een extra echo? Oh.. lekker kunnen slapen. Voel je je weer iets beter? Undercover ging over schiphol en daarna over een arts bij jeugzorg die foute dingen met minderjarige meisjes deed.. Had het spectaculairder verwacht.. Momhairy.. 8-[ haha.. Leuk liedje van het zandkasteel, Esmee wordt dan altijd helemaal wild http://nl.youtube.com/watch?v=ZR0uTfl5twk
Judith..idd ze kunnen toch stinken.. Ah dat liedje daar wordt Mika ook helemaal gek van.. geweldig..ik zoek m ook altijd op youtube op.. Ninien..filmpje..? van klein duimpje? leuk!
Ik ga even t warme eten klaar maken.. tja we hebben net t brood op maar t is alweer etenstijd hè.. dus tot vanavond maar denk ik.....