December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    jee amber wat een rot nieuws en 4 maanden is echt weinig....

johanna leuke foto's man en ik was ook helemaal versleten aan het einde van de avond....

hier verder geenieuws kom morgen lekker weer kletsen xxx

2. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    olga...en een papflesje ?...is ook meteen wat eten...

3. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
  4. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    'T is af! :whistle: Wie had dat gedacht?

*geeft zichzelf een welverdiend schouderklopje ;)*

Moet alleen nog een titel. Hmmmmm :-k Het gaat over ouderbetrokkenheid in de bovenbouw van de havo. Wil een beetje iets origineels. Omdat al mijn respondenten sporttermen gebruiken (we spelen paniekvoetbal, we moeten werken aan de teamspirit, we staan nu met 5-0 achter), zit ik in die richting te denken. Maar het moet natuurlijk wel weer duidelijk zijn waar het onderzoeksrapport over gaat.
    Iemand de gouden tip?

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Er zijn wel heel veel hier die een keizersnede hebben gehad en zo t merken is dat niet zo fijn. Toen ik in het ziekenhuis lag,lag ook een vrouw naast me en die had ook een ks gehad en die was 2 dagen lang aan het overgeven :( Ik hoor niet echt mooie verhalen over een keizersnede. wat erg voor jullie kregen jullie niks van pijnstilling na de ks?

@inge Wat een idioten en die brief ook! ik had percies hetzelfde gedaan.

@olga Ik deed de ORS altijd door de appelmoes en dan at Lex het wel dan wilde hij zelfs meer. Bananen en bischuit moet ook goed werken ertegen. heeft ie niet toevallig ook een keelontsteking en oorontsteking erbij? ik heb het toen gehad toen Lex nog baby was en toen zeiden ze bij de huisarts dat ie niks had en 2 dagen later op de nightcare had ie ineens oorontsteking en keelontsteking en die duwde toen ook z'n flesjes weg en zn eten en ging toen ook samen met koorts en diaree. Ik hoop dat het snel over is want hier word je als moeder niet echt vrolijk van

6. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ziezo, controle weer gehad.

Jippie, we hebben heeel ver weg het hartje kunnen horen, het zat nog iets te laag. Over 2 weken mag ik terug komen om het beter te horen.
    Me bloeddruk was wel weer omhoog gegaan alleen mijn moeder staat er toch van te kijken dat hij best laag is nog.
    1e controle; 95/45
    vanavond; 110/55

Ik heb er geen verstand van..

Over de 12 weken echo vertelde ze dat het vaak zo is als vrouwen vóór de 8 weken al een echo hebben gehad dat ze wel de 12 weken krijgen omdat voor de 8 weken de meeting niet duidelijk is. Ik heb hem dus met ruim 8 weken gehad en krijg hem niet meer. Als we er 1 willen moet het echt een pretecho worden. Ik geloof dat me hubbie dat wel graag wilde dus even kijken wanneer.

Verder alles goed :-D

7. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    mamabeer de ervaringen zijn echt heel verschillend...zoals gezegd kan niet echt zeggen dat mijn ervaring slecht is hoor. Ik kreeg pijnstilling in de vorm van asperine..dat was ook voldoende. ben na die tijd niet ziek geweest. Heb wel erg last van mijn darmen gehad (dat alles weer op gang moest komen zeg maar).

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..ah bij schweigmann...enne dat andere jasje is ook errug leuk!

Olga..oh wat lastig dat ie t niet lekker vindt..
    Heb je wel met een smaakje? wij hadden een vruchtensmaakje..
    en Mika vondt t best lekker..
    Nou idd en misschien wat opkikker of bouillon geven? dat is ook wat zouter?

Misskeita lekker klaar!
    helaas geen gouden tip...

Mamabeer..ik vondt t echt niet erg..ik krijg liever een keizersnede als een gaatje vullen bij de tandarts.. :oops:
    Pijnstilling kreeg ik ook..ik weet niet meer wat ik kreeg..t was wel zwaar spul en daarnaast 1200 paracetamol of zo..
    dat moest ik verplicht innemen.
    Plus nog een morfinespray om in je neus te sprayen..
    Maar dat heb ik niet eens gebruikt..
    En last van darmen ook helemaal niet..direct de volgende dag..
    vond t wel eng..maar ging vanzelf!

Alieke..hè jammer meid dat je geen echo meer krijgt..maar gelukkig wel t hartje gehoord!

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Mijn paps belde net..moest m even helpen met foto's op de pc zetten..
    maar t is nog niet gelukt.. :)
    Ben een half uur bezig geweest uit te leggen...
    Morgen neemt mams de camera mee..en dan probeer ik t even hier.. ;)

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dee...wat een naar nieuws..sterkte..

tja en over de keizersnede..bij mij was t toch ook spoed en ik was er ook niet klaar voor..had alles spullen in verhuisdozen verzameld.. :oops:
    maar t is echt voor iedereen anders..ik vondt t helemaal niet zwaar..vondt t heerlijk..zippediezapp..daar was mika.. :)

Ohja en ik kreeg wel na de tijd elke dag prikken in de benen om trombose tegen te gaan..of zoiets..
    Ook elke dag bloed geprikt om alles na te meten enzo..dat vond ik nog t allerergste...van alles..dat geprik.. :rolleyes:

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Momhairy.. geen nieuws is goed nieuws.. ;)

Misskeita..is i.d. een leuk shirtje voor je meid! Staat erg veel leuk spul op de site! :D Titel.. sorry heb geen crea ideeën.. ;) Goed dat je het af hebt !

Frederike.. leuke reacties gehad op het feit dat je huis op funda staat?

Mamabeer.. maar een vaginale bevalling is ook geen pretje toch? ;)
    Een ks is te doen hoor! Het is i.d. geen slechte ervaring, maar weet ook niet hoe een vaginale bevalling is.. misschien vind ik dat wel veel heftiger. ;) Hoe is de toestand bij jullie?

Alieke.. fijn dat alles goed was en jammer dat ze niet een uitzondering willen maken. Wat een lage bloeddruk, geen wonder dat je zo moe bent!

Miep.. ben je al vertrokken?

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..nope was er nog..maar ga zo wel..ben t wel weer zat..zit me te hoesten..dat wordt nog wat in bed.. :(

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Nou ik ga er vandoor meiden...tot morgen!

als t lukt met t weer , Mika en mezelluf.. ;) ga ik morgen effe boodschappen doen... 8)
    mag wel weer...

weltrusten!

14. MamavEsmee

Miep.. oh je was er nog wel.. ;) Even bezig voor je pa.. I.d dat bloedprikken en die prikken tegen trombose.. Was het al helemaal vergeten en de eerste keer op staan.. heb je het gevoel dat al je ingewanden verzakken.. :) Ik heb de eerste nacht trouwens een morfine pomp gehad.. Elke 5 minuten kon je drukken.. Heerlijk.. :D

15. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @mamabeer: mijn vriendin heeft een keizersnee gehad en zij heeft 2 dagen aan een morfinepomp gelegen voor tegen de pijn.
    ik kwam daar in het ziekenhuis en maakte een grapje...ach meid ben blij met die keizersnee...nu ben je nog lekker strak van onderen :)
    maar dat verhaal gaat bij jou niet meer op :)

weet je wat het is...het is bij iedereen anders!
    ik ben ''normaal'' bevallen en ik ben een pieperd kwa pijn en ik zal de bevalling zo overdoen.
    je niet bang maken en niet te veel verhalen lezen van een ander...komt wel goed schatje ;)

16. MamavEsmee

french.. i.d. nog strak van onders.. :)

Dee.. Wat een rotnieuws..

Mamabeer.. De meiden met een ks hier hebben ook geen vergelijkingsmateriaal.. ;)

17. MamavEsmee

Miep.. trusten..

Dee.. lieve foto! Leuk opbermeubel met die lades. :D

18. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja dat klopt ook natuurlijke bevallingen zijn ook gen pretje zullen we ht zo zeggen we zullen het niet dagenlijks willen doen :)

19. MamavEsmee

Lijkt me niet nee.. :)

Als je het allemaal gewoon op je af laat komen.. Het komt vast goed! :D

Ik ga er ook vandoor!

Trusten..

20. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    maar ik ben er weer vandoor ik zal niet zo vak aanwezig zijn want de pc hier is zo traag dat als ie opstart je nog ff eerst een filmpje kan kijken voordat ie klaar is. Jullie horen nog wel van me ;)

Weltrusten :D

Deel Deze Pagina