Judith.yep de laatste kruimeltjes waren op maar nu weer bijgevuld.. Ah en je hoeft dus toch weer niet vanavond te werken? Lastig dat gezeur! En idd t is koud hè! Heb je nog dat vestje besteld? Morfine neusspray heb ik 1keer gebruikt....kreeg genoeg andere pijn stilling.. Maar we kregen het allemaal standaard op ons nachtkastje! Dee..Mika is meegeweest..die heb ik om half 9 wakker gemaakt.. Gets Estelle allemaal vieze luiers geproduceerd..misschien komt er wel een kies aan? Dianne lekker vrij dagje! Dat ding hadden wij ook in bed maar Mika ging met ding en al rechtop staan..matras aan de rug.. Dus nu ligt ie in een slaapzak.. Essebes..hoest bij jullie? Gelukkig weer een lekker nachtje gehad! Hier vindt Mika de vtech autoambulance ook errug leuk..en de tractor van LP.. En de boerderij en de duplo primo..en nog veel meer.. Olga..wat fijn dat Senna wat gegeten heeft! Alieke..gelukkig een beetje rustig op gang kunnen komen vanmorgen! En leuk t fotoboek klaar! Johanna..toch ook de griep..en ik dacht al dat ik een nieuwe collega had gekregen. Daan lekker geslapen..heerlijk gedroomd over alle cadeautjes natuurlijk! Juffie..meid gewoon af en toe even je hartje komen luchten hoor.. Tuurlijk weten wij niet hoe je je voelt..maar we leven wel met je mee.. Dikke knuff! Iloon..wat een naar bericht..sterkte.. Momhairy..en is Mika al beter te spreken? Sanneke..zwaaizwaai! lekker weekend! Ninien..nee ik ga niet naar de dokter hoor ..ik had vroeger altijd bronchitis en zodra ik verkouden ben speelt dat op.. Dus weet wat t is..de medicijnen die ik daarvoor kreeg werd ik naarder van als dat ik was.. Dus ben eigenlijk zelf mn eigen dokter.. Beetje van dit beetje van dat...en dan komen we er wel doorheen.. Normale dosis heb ik nooit genoeg aan.. Ahhh Nina in to the Teletubbies..geweldig! Die missen we hier altijd..moet maar eens een dvd halen! Salapio..tja dat shoppen vindt ik ook wel leuk..maar al dat gedoe eromheen..voor dat weekend weg..vindt ik niks.. Enne Albert komt hier niet..helaas Wat heerlijk dat Mirre weer beter slaapt! En vanmiddag kennismaken in je nieuwe klas..veel plezier! Balen dat je geen vast contract krijgt op je oude werk..
Zo...we zijn er weer.. De boodschappen zijn weer binnen..in ieder geval t meeste.. Samen met mams even gegaan! Mika ligt nu nog even in bedje..en misschien dat mams ook even gaat liggen.. maar ik hoest nu al zoveel dat als ik waarschijnlijk ga liggen me helemaal kapot hoest..
salapio balen dat je geen vast contract krijgt.. miep de 'buit' weer binnen dus... ga anders in de stoel liggen pitten, zit je in ieder geval beetje recht op.
Nou ik heb even lekker de zak droppies open gemaakt....jammie...dan hoef ik even niet te hoesten...gelukkig is het een kilozak..
Olga.. vind het ook fijn dat ik vanavond lekker thuis ben! Senna het brood en het drinken er in gehouden? Juffie..Doen waar jij je prettig bij voelt. Johana.. Je krijgt de sleutel volgende week al.. leuk! Iloon, ook al rot nieuws. Sterkte! Sanneke.. lekker weekend.. ga je pb strax even beantwoorden.. Hoe is het met je kleine vent? Dianne..Ik heb geen matje in bed omdat Esmee alle kanten op gaat liggen.. Als Bas in de safe te sleep ligt kun je vanaf zijn buikje een matje leggen ( niet onder het hoofdje) Heb je al inlegluiers geprobeerd? poetse nog even.. Ninien.. gekke winterverhalen heb ik niet.. Nou ja.. Erwin had eergister voor mij een deken over mijn autoruit gelegd zodat ik niet hoefde te krabben gistermorgen.. Trek ik die deken er af en de ruitenwissers ook.. Gelukkig niet kapot en ik kon ze er weer opzetten. Is echt weer iets voor mij.. Nienke vandaag nog schaatsen? Salapio.. wat een post zeg! Afvallen kan ik best zonder Sonja.. Ben ooit eens 24 kilo afgevallen.. Maar ik heb even dat steuntje in de rug nodig. .Kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent om het verlies van je oma.. Mijn lievelings oma is 5 jaar terug overleden en ik kan nog niet langs haar huis rijden zonder een brok in mijn keel te krijgen. Heeft ze Mirre nog gezien?Mirre staat ook al los! Wat lijken ze dan al weer groot he? De bv gaat nog steeds goed? En ik de melkbar dicht tussen 00.00 en 6.00 groot gelijk haha .. Leuk, kennismaking op je nieuwe werk en &%$$#* dat je geen vaste aanstelling hebt gekregen.. Alieke.. je boek af.. Mooie herrinnering voor later! Hoe voel je je vandaag? EN wanneer moet je weer op voor je examen? Miep.. nee geen vestje besteld.. Erwin keek heel streng naar mij en zei. je doet het niet! :x haha.. Ja baas! Moets wel lachen, hij was aan het internetbankieren en zegt, oh we hebben ook kinderbijslag gekregen.. Toen zei ik.. Dan kan ik dat vestje er ook nog wel bij kopen,dat geld is toch voor Esmee? We gebruiken de kinderbijslag daar niet persé voor.. Ik wist niet eens dat het bijna 200,00 was! haha.. De boodschappen weer binnen, gelukkig! Een kilo drop, oh dan heb je nog even te gaan.. Oh men, wat is het koud.. Kwam haast bevroren weer thuis.. We hebben ons zelf opgewarmt met bruinebonensoep.. Jummie.. En dat vond Esmee ook haha.. Bij de Hema geslaagd voor kleerhangertjes voor Esmee en een leuk joggingbroekje voor als we een binnendagje hebben.. Heerlijk! Nog 2 setjes ondergoed voor mezelf gehaald.. Een bh en een string voor 2 euro.. hebbe hebbe hebbe haha.. Esmee zat helemaal stijf in de buggy van alle kleren wat ze aan had.. Best zielig maar ze had het lekker warm en was volop aan het kletsen. Net samen de was opgevouwen en nu ligt madam lekker te slapen. Haar tasje voor naar de gastmama is klaar.. Heb er best een goed gevoel over..Gelukkig! Ik ga nog even de afwas doen..
@French, ik zag dat je spullen te koop hebt, die twee setjes waarbij staat leuk voor een tweeling, welke maat is dat?
Erwin laat de WII ombouwen.. Dan kunnen we spelletjes van internet downloaden.. Slecht he? Vanmiddag komt die jongen hem ophalen en morgen krijgt Erwin de WII weer terug..
Goedemiddag allemaal... sorry niet bijgelezen....hier weer druk... vanmorgen met mams voor controle naar het ziekenhuis en hier het huis gepoetst samen met Jan... zometeen weer naar Belt-schutsloot om te schaatsen en ik ga met Nicky en schoonmams lopend over het ijs van dorp naar dorp.... mag wel een kruik bij Nicky in de voetenzak doen denk ik
Senna heeft vanmorgen 1.5 uur geslapen. Hij drinkt nog wel, maar wil weer niks eten. Dus het blijft bij een droge boterham vandaag denk ik. Hij is alleen zo lamlendig als ik wete niet hoe. Kan alleen maar tegen me aan hangen, zo zielig. Ben wel erg met de ego berichtjes he...
Ninien..ah jullie ook een dvdtje.. Dianne..nou wij lagen in een deuk toen ie dat ging doen.. Judith..ah geen vestje besteld..kan ook nog wel hè.. Ja leuk bedrag toch of niet dan! echt kledinggeld.. Esmee helemaal ingepakt meegeweest..maar wel lekker hè! even wat koopjes gescoord!altijd leuk! En de wii ombouwen..handig! Loessie..drukdruk..en vanmiddag weer gezellig schaatsen.. veel plezier!
Loessie..dat is wel prettiger als die banden van de stokke denk ik.. Olga..Senna niet meer aan t eten..en een bakje vla of zo dan? dat vinden ze ook vaak wel lekker.. of fruithapje? Zielig is dat hè als ze zo ziek zijn...niks aan.. Dikke knuff! enne die egoberichtjes zij helemaal niet erg hoor!
Hier huisje weer schoon, was weer klaar...moet het zometeen alleen nog ff ophangen. Yaeda nog ff in bed, zodat ik haar kast eens kan opschonen...alles wat te klein is ben ik eruit aan het halen. Straks nog ff wat boodschappen doen en mss nog ergens lekker sleeen met de kids
Miep, lekker dropjes! Ik heb beneden een pot met schoolkrijtjes drop staan. Ook zo heerlijk! Nee, Senna wil ook geen fruitpotje (2 hapjes) en geen nijntje koekje. Iloon, hoe koud is het nu in Limburg? Leuk dat de kids zo kunnen sleeen en schaatsen. Jij ookal een rotbericht; niet leuk! Loessie, oke dan weet ik dat jij het was! Zet ik op mijn lijstje! En glibberse op het ijs. Hoe lang/ver is dat van dorp naar dorp? Salapio, jij bent weer helemaal bijgelezen he! En Mirre lekker in haar doen met slapen. Wat heerlijk zeg. Zouden Liv en Mirre het dan eindelijk gaan leren? Mooie titel had je bedacht voor Misskeita trouwens.
Zo ik heb effe gauw bijgelezen.... Lieve Juffie...ik denk erg veel aan jullie... succes met het gesprek met de artsen! en ik vind dat je het erg goed doet meid...respect voor jou! hier brand een kaarsje voor jullie! Olga...lekker effe liggen?! Miep...ja stokke heeft veel dunnere bandjes volgens mij he?!
Salapio, ik hoop dat je direct enthousiast bent over je nieuwe baan! En jammer dat je geen vast contract krijgt zeg...maar in ieder geval weer een jaar en inderdaad kun je altijd verder kijken... Alieke, leuk het fotoboek af. Waar heb je besteld?