Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik zwem idd in de reeshof. Daar is het babyzwemmen op woensdag en donderdag ochtend van 9 tot half 10. Jesse heeft geen zwemluier of zoiets aan. Gewoon een zwembroekje. Zwemluier kun je doen als je baby ook in badje poept. Dat doet Jesse nooit dus dan hoeft dat niet.
Salapio wat heeft Mirre een lieve lach ! Tis echt een schatje. De december baby's zijn echt allemaal heel erg mooi.
Mn man gaat vanavond uiteten/bier drinken met zn vrienden ... wel raar hoor, voordat Mirre er was ging ik heel vaak mee ... nu zie ik die gasten ook nauwelijks meer ... wel jammer ... maar dat was niet de vraag ... Ik eet vanavond dus vegaballetjes of burgers met brood of ovenpatatjes
wij eten hamburger met aardappels en boontjes. lekker hollands. de aardappels zijn al geschild dus ik hoef alleen het gas maar aan te zetten straks. niels is vreselijk boos aan het huilen in zn bedje. maar ja, hij is wel moe. ik zal het nog even aanzien en hoop dat ie gauw minder boos is het boze krijsen is overgegaan in boos met tussenposes, misschien valt ie zo in slaap, al ben ik bang van niet. ik geef hem nog 10 minuten.
Wat kijkt Jesse trouwens grappig in die Swaddle Me. Zo kan Mirre ook kijken als ik r strak instop in dr bedje ... bijna verwijtend/ondeugend ... heerlijk!
Aanstaande zondag ga ik in de vuurproef ... de allereerst keer weg zonder mn meisje (ja ik weet het .. nu pas ...) ... zondag van 15.45-16.45 heb ik een lichaamsmassage in de planning! Kijk er dus met gemengde gevoelens naar uit, heerlijk die massage (en nodig), maar zonder Mirre lijkt me erg raar en stom en moeilijk (maar wel een goeie oefening)
Hier ook nasi, heb er nu al zin in. En ja, jullie hebben gelijk.....we hebben de mooiste baby's. Ook al is Patrick van september. Patrick huilt al bijna de hele dag. Ik heb geen idee waarom. Zelfs als hij bij me ligt blijft hij bezig. Ik heb 'm net in bed gelegd en nu is hij wel stil, maar ik vrees voor straks.
Hm... xie allemaal lekkere gerechten voorbij komen. Hier hebben we zometeen kipcordonbleu, gekruide minikrieltjes en peultjes en worteltjes. Heb eigenlijk ook wel zin in shoarma... Mmmmm. Onee, mijn man moet vanavond sporten. Dat kan ik zijn teamgenoten niet aandoen! Dus dan toch maar braaf aan de kook... Smakelijk iedereen! Enne... hier wordt vanavond ook lekker ge-House-d! Als Annabel dat tenminste toelaat... En het kraambezoek op tijd weg is! Hihi...
Oh ja, House! Goed dat je het zegt, zat niet meer in mijn systeem door alle herhalingen. Maar nu weer lekker nieuwe afleveringen.
De zalf lijkt zijn werk te doen en Yaeda haar gezichtje voelt een stuk zachter aan. Ook beginnen de schilfertjes weg te gaan. Yaeda ook alweer bijna 3 mnd....gaat toch allemaal snel he
Ingepinge..ik hoop toch niet dat het zolang duurt met deze bestelling..want dan kan ie er niet meer in Vlindertje..mooi koppie heeft megan! Sanneke..Mika slaapt na elke voeding zeker 3 uur overdag. Meestal moet ik m wakker maken.. Nelly..wat leuk hè die sesamstraat serie..hier ook niet gedaan hoor.. Wat voor werk ik ga doen..dat weet ik nog niet..maakt me niet zoveel uit.. Sam..fijn dat t goed gaat met de hond! En natuurlijk ook fijn dat t goed was met je man! Ayse zielig is dat he als ze ziek zijn.. Salapio..wat een lieve fotos! En lekker toch die massage! Iloon..fijn dat de zalf werkt!