Correctie; Jay wordt volledig beademd (+stikstof). De druk waarmee lucht in de longen wordt geperst, die zijn ze nu een beetje aan het afbouwen!
juffie ik kan alleen maar zeggen, ik denk aan je en ontzettend veel sterkte! andere woorden kan ik niet vinden......
O mijn god ik lees het nu pas wat erg heb dr geen woorden voor. Arme juffie ik word er gewoon stil van en krijg een brok in me keel. Jayda kom op je kunt het!
juffie ik ben sprakeloos.....en huil met je mee. ik (en iedereen hier) leeft enorm met je mee..we sturen alle kracht die we hebben richting jullie. konden we maar meer doen
Juffie & man.... ik weet niet wat ik moet zeggen. Wij mei mama's leven enorm met jullie mee, en ik hoop dat het goed gaat met afbpuwen bij kleine Jayda! Heel veel sterkte!
Juffie; las vanmiddag het bericht al met tranen... wat moet dit moeilijk zijn... sterkte.. er zijn geen woorden meer...
Wat fijn om even een bericht van je te lezen Juffie... En de tranen staan hier ook weer in mijn ogen.... Ik hoop dat Jayda keihard blijft vechten en steek straks weer een kaarsje voor haar aan! Ik denk aan jullie!
Lieve Jufffie, Ik wens jou en je partner en iedereen heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. Wat vreselijk zeg om je kindje zo te moeten zien liggen en er is niets wat je kunt doen. Ik hoop voor jullie dat het een heel sterk meisje is die er goed bovenop komt! Groetjes Otje
Stuurt heel veel kracht richting Jayda, Juffie en 'Jan'. Juffie, ik kan me die vicieuze cirkel zo goed voorstellen. Zo'n afschuwelijke keuze. Hopelijk hoeven jullie die niet te maken en gaat jullie kleine vechter ook dit gevecht weer winnen!
Dee, inderdaad wat je zegt, vandaag weer een nieuwe dag aangebroken, wat hopen we dat Jay de nacht goed is doorgekomen en ons vandaag versteld gaat laten staan, laat die artsen maar kletsen, Jay komt er boven op! Lieve Juffie, wat heb je het zwaar meid...lichamelijk & geestelijk helemaal uitgeput... Blijf hoop koesteren... En om op je berichtje terug te komen, Jay is zo'n onwijs vechtertje...wij gaan ook met z'n alle uitwaaien bij de zee!
ik weet ook weer niet veel te zeggen,........en geloof me ik was gewoon weer een beetje bang om te gaan kijken hier...... lieve juffie en dappere jayda....kom op...ook al duurd het nog een tijd voor jullie er zijn ik hoopp met heel me hart dat alles goed komt en dat de uitvaart regeldingen de prullendak in kunnen verdwijnen wand daar wil je helemaal niet mee bezig zijn (maar ik weet dat soort dingen moet je wel doen in zo'n situatie) normaals bedankt voor de lieve woordjes.... maar ik heb juffie al gesproken via een pb en voel me weer stukken beter haha. xxxx
Ik ben een aug 2008 mama en via Noura hoorden we van Jayda. Ik betrap mezelf erop dat ik steeds even bij jullie kom kijken voordat ik naar de aug mama's ga en steeds hoop ik op goed nieuws. Ik ken julle dus geen van allen, maar ik weet wel dat je met de mede mama's ontzettend veel deelt en dat je een band met elkaar krijgt. Hopelijk gaat de kleine meid het redden en als ik alle kaarsjes heb gezien die voor haar branden, dan moet ze het wel redden! Sterkte voor jullie allemaal!
Juffie, ik stond er versteld van dat je zelf een berichtje plaatste... Wat een achtbaan van gevoelens waarin je zit. Je gaat heen en weer tussen hoop, angst, vetrouwen en verdriet en alles wat daar tussen ligt. Ik denk zoveel aan jullie. Ik hoop zo dat Jay de nacht weer ietsepietsje beter is doorgekomen! Liefs Olga
Ess, ja als je bedenkt dat we soms al bijna 2 jaar lief en leed met elkaar delen...soms wel meer/intiemer dan met andere vrienden. Het is echt heel bijzonder en ben heel blij met ons kluppie waarin iedereen elkaar respecteert en oprecht mee leeft met geluk en verdriet.
Goeiemorgen meiden, Ik kwam even kijken hoe het met jay en juffie gaat. Ik heb er echtwaar geen woorden voor. Jullie krijgen veel steun en hoop van iedereen! Ik hoop dat jay er snel weer bovenop komt, of laat zien dat het beter gaat met haar. Hoe is het hier verder?! Ess; Je hebt vandaag je vruchtbaarste dag Een vriend van me hubbie verwachten ook een kindje, hun 1e kindje. Zij is ook 29 juli uitgerekend, toevallig! Vanmiddag bloed laten prikken
Fijn om een berichtje van Juffie zelf te lezen.. Ik heb geen woorden voor dit alles.. Denk aan jullie en hoop op een goede afloop.. Het lijkt me vreselijk om alles voor de uitvaart al geregeld te hebben.. als ik er aan denk springen de tranen me in de ogen.. * slik* Hopelijk vandaag opnieuw een positief bericht.. Liefs..