Dee; Andere schoenen? Zijn het zulke gekke schoenen waar je op loopt dan? Huisje is weer schoon. Zo even Loïs op bed leggen..
Ik was ook gewoon bang om hier te kijken... Maar gelukkig een klein beetje goed nieuws. Ook hier een gevoel van afgrijzen, toen ik het stukje over de uitvaart las. Ik schrijf hier nog niet zo heel lang mee. En ik ken juffie lang niet zo goed als de anderen Maar Jufffie en Jayda zijn de eerste aan wie ik denk als ik smorgens wakker word!
Ook ik ben net als Marleen een augustusmama. Ik leef erg mee met Juffie en haar man en hoop heel erg dat het weer goed komt met Jayda! Ik wil ze ook erg veel sterkte wensen in deze verschrikkelijk moeilijke tijd.....
ik lees net het berichtje van juffie... ik moest even slikken toen ik het gedeelte las van de uitvaart... juffie en man ik wens jullie heel veel kracht toe...ik gedachten ben ik bij jullie! @alieke: jippie 12 weken!...gefeliciteerd meid!
Juffie..meid..wat ontzettend moeilijk... ik wens jullie zoveel kracht toe..en Jayda kom op meid! Dikke knuffels.... ------------------------------------- Alieke..meid alweer 12 weken zwanger..wat gaat t snel! en succes met bloed prikken.. Dee..wat raar zeg..draag maar andere schoenen? wat belachelijk..wat moet je dan voor schoenen dragen? Zou ook zeker een second opinion aanvragen.. Ninien..hier ook de hele dag de gedachten bij Jayda en Juffie.. Hier gaat t weer beter..mijn snotoogje is ook weer een stuk minder.. en straks dan maar even de boodschappen doen...
Meeting Ballorig Hattem http://www.ballorig.nl/hattem/index.html tijd = 11.00 ? maandag 19 jan maartje en charlotte Judith en Esmee Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) Nelly en Annabel (ov) dinsdag 20 jan maartje en charlotte Judith en Esmee MIep en Mika Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Nelly en Annabel (ov) woensdag 21 jan maartje en charlotte Judith en Esmee Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Nelly en Annabel (ov) Ayse en Tugce donderdag 22 jan maartje en charlotte Judith en Esmee Miep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) momhairy en mika Nelly en Annabel (ov) vrijdag 23 jan maartje en charlotte Judith en Esmee Miep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) Nelly en Annabel (ov)
juffie wat een bericht de tranen staan in mijn ogen ik blijf er de hele dag aan denken. Heel veel sterkte juffie en familie en jayda kom op meid. Dames ik kom vandaag alleen kijken voor het nieuws over jayda. Ik ben getroffen door de griep en ben echt beroerd. Kon dus vandaag ook niet naar het zh om bij te vullen. Potverdorie ik was net gisteren weer begonnen met werken en nu weer ziek. Heel veel groetjes en knuffels aan iedereen
Dee..ach Estelle ook een snotoog..das zielig hè..goed schoonmaken met afgekoeld gekookt water.. en fijn dat je er al eentje in de buurt hebt gevonden! Zou zeker even met z'n tweeen gaan..sta je wat sterker in de verkeerde schoenen.. Gets geen verwarming..extra vestje aan? Inge..ah jakkes..ook al ziek..wat naar..hoop dat je snel weer beter bent.. dikke knuff!
Dee Ja dat scheelt enorm..heb t ook vaak gedaan en dan merk je gelijk dat t beter gaat.. en fijn dat de kachel t weer doet! Ninien..hoe'st met de WW? Judith..hoe'st met Sonja? Fredje wat vonden de kijkers van jullie huisje.. Hier was Mika vanmorgen toch vroeg wakker..al om 7 uur.. dus hij lag er om 10 uur weer in.. Nou zal ie wel niet zo lang slapen..maar ik ga zo maar eten..krijg honger.. Straks de boodschappen doen!
inge beterschap meid. miep: gelukkig gaat het bij jullie ook weer wat beter.. is maar niks ziek zijn. dee: hm raar dat ze dat zo zeggen en ik zou idd ook even om een second opinion vragen.... alieke: jippy alweer 12 weken... en bloedprikken behhhhhhh is zo gedaan maar ik heb er ook nooit zin in haha... is voor een goed doel en leuk dat jullie dezelfde datum zijn uitgerekend... miep kan je mij van de 22 ook afhalen...is niet goed gegaan , ik moest van alle datums af, vind het toch te ver.... hier verder alles wel goed, alleen mika zat vanochtend met zijn voetje in zo speeltgoed bakje waar je blokjes in kan stoppen (rondje vierkantje driehoek) en mika zat precies met zijn voetje in het sterretje! hoe doe dat voor elkaar krijgt? en ik maar denken dat hij zo huilde omdat ik naar de wc ging en hij zat op dat moment in de box. nou ik kreeg het wel even warm hoor ik dacht hoe ga ik die eruit krijgen...maar die voetjes zijn nog redelijk flexibel en met een beetje wurmen kreeg ik hem eruit maar men wat had ik het warm. amber hoe is het met jesse? koorst al een beetje gezakt?
kom hier weer even lezen naar het laatste nieuws. ik krijg steeds weer kippevel en mijn hart staat even stil de kleine meid is een vechter! kom op jay en papa en mama
Hier ook de angst om te kijken.. Juffie meid en je mannetje natuurlijk , hele dikke knuff voor jullie , ikleef en huil met jullie mee! Kleine dappere Jay zet hem op meid, geef je paps en mams weer wat meer hoop , laat zien wat je kan!
Meeting Ballorig Hattem http://www.ballorig.nl/hattem/index.html tijd = 11.00 ? maandag 19 jan maartje en charlotte Judith en Esmee Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) Nelly en Annabel (ov) dinsdag 20 jan maartje en charlotte Judith en Esmee MIep en Mika Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Nelly en Annabel (ov) woensdag 21 jan maartje en charlotte Judith en Esmee Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Nelly en Annabel (ov) Ayse en Tugce donderdag 22 jan maartje en charlotte Judith en Esmee Miep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) momhairy en mika Nelly en Annabel (ov) vrijdag 23 jan Judith en Esmee Miep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) Nelly en Annabel (ov) Ik heb mezelf van de vrijdag afgehaald want dan moet Lot afzwemmen.. Het ligt een beetje aan de tijd mocht de meeting wel die dag plaatsvinden of ik het ga redden!
Dee en Ninien en anderen....ik bedoelde het natuurlijk niet lullig ten opzichte van de meiden die korter meekletsen he! Ik vind jullie net zo gezellig en lief en met een goed luisterend oor en medeleven voor mooie en moeilijke tijden! Alleen met sommige meiden schrijf je al zooo lang en hebben we al heel veel gedeeld en dat vind ik echt bijzonder!
Dee, goed dat je een second opinion aan gaat vragen en met twee ben je altijd beter gewapend dan alleen. Miep, voel jij je eindelijk ook weer wat beter! Alieke, wat leuk op dezelfde dag uitgerekend! Momhairy, gekke Mika! Zijn voetje in de vormenstoof verstopt....lastig hoor! Inge, beterschap!
ja olga.... dan sta je toch raar te kijken.... ik had het ook nog met amber erover wat we allemaal al hebben mee gemaakt ook met senna zijn slechte start ...en nog veel meer..... en ik had ook niet verwacht dat dingen zo inpqact op me zouden hebben dat ik bv nu heel slecht in slaap kan komen omdat ik aan ze denk of spontaan tranen in me ogen ervan krijg....
Momhairy..zal je zo even van de lijst afhalen.. och en arme Mika..zo vast met z'n voetje..gelukkig kreeg je m er nog uit.. Maartjeh..ah wat leuk! Lot afzwemmen! Olga..idd we hebben al zoveel lief en leed samen gedeeld hè..
Meeting Ballorig Hattem http://www.ballorig.nl/hattem/index.html tijd = 11.00 ? maandag 19 jan maartje en charlotte Judith en Esmee Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) Nelly en Annabel (ov) dinsdag 20 jan maartje en charlotte Judith en Esmee Miep en Mika Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Nelly en Annabel (ov) woensdag 21 jan maartje en charlotte Judith en Esmee Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Nelly en Annabel (ov) Ayse en Tugce donderdag 22 jan maartje en charlotte Judith en Esmee Miep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) Nelly en Annabel (ov) vrijdag 23 jan Judith en Esmee Miep en Mika Loesie22 en Nicky Dianne en Bas Johanna en Danielle (ov) Salapio en Mirre ( ov) Nelly en Annabel (ov)