@H&M: duurt echt eindeloos idd voordat dat eens bezorgd wordt! Zou het maar goed op de groei kopen @eten: heb me helemaal uitgeleefd in de keuken vandaag. Kip met ui en aardappels uit de oven, rijst erbij en een lekker Afrikaans groenteprutje.
*snif, snif* Whaahahaaahaaa.... Er is helemaal geen House op TV... STOM VOETBAL! :x Dan maar aan de CSI en Las Vegas... Of een film. Heb ik alleen een nieuw probleem... Dan moet ik kiezen tussen Heartbreakers of 2 Fast 2 furious. Dilemma... Ach, misschien blijf ik wel achter mijn pc'tje lekker knutselen met foto's. Hihihi...
Vandaag een verjaardagskadootje voor mijn man gekocht. Hij is dinsdag jarig. Ik was zelf nogal content met mijn aankoop (boksschoenen in maat 48: zeer zeldzaam... En ze waren nog mooi ook! ). Dus toen ik thuis kwam zei ik heel flauw: ik heb zoooooo'n leuk kadootje voor je verjaardag gekocht. Ik was echt helemaal excited, en tot mijn grote verbazing werd hij helemaal nerveus Hij is nu dus aan het trainen op zijn nieuwe boksschoenen. Erg he? Hihihihi
ppppff gelukkig dat er geen house op tv is...ik krijg namelijk visite en anders zou ik het missen -egoistisch he jongens -
Begin me toch een klein beetje zorgen te maken over Hannah. Had al het gevoel dat ze niet aankwam, maar nu beginnen haar kleertjes zelfs ruimer te ziiten... Ik had vandaag overlegd met mijn hubbie, en we hadden besloten toch tot maandag te wachten met het CB. Dan hebben we namelijk een afspraak staan. Hannah is wel een heel tevreden meisje. Huilt nauwelijks, slaapt veel en lacht als een idioot. Ze drinkt wel steeds langzamer. Ohhhhh, was ik nu vandaag toch maar naar het inloopspreekuur gegaan
** roept f snel hallo, druk druk druk.... komt gauw weer bijkletsen** knufels voor iedereen! ps heb zowaar wel alles bijgelezen!
MISSKEITA, heeft Hannah wel minimaal 6 goeie plasluiers per dag? En heb je niet een volwassenen weegschaal? Dan kun je er eerst zelf en dan met zn 2en op gaan staan ... Of CB/HA morgen even bellen met je zorgen ... (en weet je het zeker van de kleertjes? Niet dat ik je niet geloof, maar ik weet van mezelf dat mijn fantasie een loopje met me kan nemen als ik me zorgen maak) ... Ook ben ik erg benieuwd naar het Afrikaanse groenteprutje ... hoe maak je dat?
Hoi dames Ik heb wel alles even gelezen,maar ik reageer even niet vandaag heb een zeer vermoeidende dag achter de rug. Ik kom eigenlijk alleen even doorgeven dat ik net een smsje heb gehad van Kelly. Ik zal er een klein stukje uit overnemen Ik voel me erg beroerd en ik heb veel buikpijn en inmiddels veel bloed verloren. Ik was wel zwanger maar moeder de natuur vond het ook wat snel. Ik ben nu aan het wachten tot het afkomt. Groetjes aan de dames of het forum. Ik heb haar een dikke knuffel toe gewenst van ons en veel sterkte. Nou verder gaat het hier redelijk ben vandaag gemasseerd en ze hebben een verkeerde spier geraakt in mijn been kan hem niet amper bewegen was een foutje zeiden ze,,maar doet wel pijn. Maar zorgen zou het over zijn , En met mijn kleine man gaat alles perfect hij zi zo lief he. Liefs Gerda
Geplaatst: Do Feb 21, 2008 8:22 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Toen Jayda 32 weken oud was, werd ze overgeplaatst van LUMC naar het kinderziekenhuis hier... Daar deed ik met een programma mee en helaas heb ik een deel afgeblazen maar een deel mocht staan. Jayda was vandaag te zien op NL1 om 19.30 in het programma "het kinderziekenhuis" op neonatologie! Het was de 3e baby in het blootje in couveuse aan de infant-flow (zuurstof). Wat was ze kleinnnnnnnnnnn Vanaf morgen is ie online te zien... http://www.avro.nl/tv/programm.....everingen/ Klikken op aflevering 7
GERDA, sterkte met je been ... vervelend voor je! gelukkig gaat het goed met je ventje! KELLLY, heel veel sterkte en liefs! JUFFFIE, ben benieuwd!
H&M de levering duurt dus echt lang? Ojee..dan hoop ik maar dat ie t nog past als t komt.. Misskeita..drinkt ze wel genoeg? En anders toch morgen even bellen joh! Kelly heel veel sterkte meid..dikke knuffels! Gerda..bedankt voor t doorgeven! En wat vervelend zeg dat ze je been zeer hebben gedaan! Hoop dat t morgen over is hoor! Fijn dat Nick t zo goed doet hoor! Juffie..ik zal morgen kijken!
@Salapio: jullie hebben inderdaad een schetig meissie gemaakt! @misskeita: leven op grote voet valt ook niet altijd mee. Ik ken het probleem, maar maat 48 is wel erg groot jah... Leuk dat je man zo nerveus werd! @gerda79: getver, wat vervelend dat ze een verkeerde spier hebben geraakt. Foutje, bedankt! Hopelijk heb je er morgen inderdaad geen last meer van. @Kellly: he, meid, wat een dubbel gevoel moet dat zijn. Ik hoop dat het allemaal goed afloopt en je er weer snel bovenop bent. Dikke knuffel! @Jufffie: ik ga morgen even die link bekijken. Als ik er tenminste tijd voor kan maken. Strakke planning... Ben wel erg benieuwd. @Miep en Miep: erg zeg... Bowlen voor de televisie! Wat een lol! Hihihi... Die computers van tegenwoordig!
Hm... Weet er iemand met hoeveel maanden een baby overgaat op 4 voedingen? Het lijkt me zo lekker als die laatste avondvoeding eraf gaat. Ik zit nu gewoon te wachten tot Annabel me roept voor de laatste voeding. Lieieieieieve Annabel, je moeder wil graag gaan slapen, kom je eten?
Goedemorgen Onze Jesse is voor het eerst in 2 weken snachts wakker. En niet te troosten. Paps geeft hem nu een schone luier. Te veel prikkels gehad met het zwemmen ? Of gisteravond te weinig gegeten omdat ie zo moe was ? arm ventje.
Meiden goedemorgen weer. Officieel mn laatste verlofdag! Juffie ik ben benieuwd, net deed hij het nog niet.. Miep, gezellig zo'n WIJ, ik wil er ook 1. Maar man lief wil een playstation. Dus we strijden nog even verder hier. Waar heb je hem gekocht? Leuke aanbieding? Mijn mannetje is gister naar een voetbal wedstrijd in duitsland geweest en is nog steeds niet thuis. Gister om 7 uur 's morgens vertrokken..Wat je leuk vind he.. Maar zijn telefoon is blijkbaar leeg, want die staat uit. Handig weer...
Goedemorgen allemaal, @Misskeita, hopelijk gaat Hannah snel weer groeien. Ik kan mij voorstellen dat het je wat ongerust en onzeker maakt. Succes ermee. @ Kelly, Wat heftig, hopelijk is het snel voorbij, zodat je geen pijn meer hebt. Veel sterkte toegewenst. @ mooie kindjes. Absoluut, helemaal mee eens. @ Iloon, Fijn dat de zalf al begint te werken @Sanneke, hopelijk gaat Niels weer snel zijn benodigde hoeveelheid drinken. Ik ben sinds dinsdag dus bezig om Eliora vaker aan te leggen en sinds gisteren krijgt ze 11 voedingen. Hopelijk is ze komende dinsdag goed gegroeid. Afgelopen donderdag met haar in de draagzak met de trein naar mijn ouders geweest. Ze heeft de hele reis heerlijk liggen slapen; vanaf dag ik de deur achter mij dichttrok totdat ik haar bij mijn ouders uit haar pak haalde. En de terugweg hetzelfde verhaal. Ze ligt nu weer lekker te slapen en om 10.00 uur is ze weer aan de beurt. Ik moet haar nu wel bijna elke keer wakker maken, maar als ze eenmaal wakker is, drinkt ze wel. Zo, even verder met mijn ontbijt en dan maar eens bezig met de afwas. Misschien tot later.
goedenmorgen, kelly knuff meid en sterkte.... juffie ik ga je link straks bekijken... hier een meisje wat een lange ruk heeft gemaakt..normaal eet ze om 21u nog een keer maar die is ze vergeten gister dus ze heeft vanaf half 7/7u geslapen tot half 4 vannacht ben zelfs nog en keer gaan kijken omdat ik het nietvertrouwde..nu hopen dat we de tijden iets opkunnen schuiven.... fijne dag allemaal