sam mooi dat je het hartje hebt gehoord maar het blijft altijd spannend.... ik probeer ook positief te blijven en brand hier ook weer kaarsjes voor ze, maar ik krijg er wel een rot gevoel van dat we nog niks gehoord hebben en zelfs ess niet die toch wel contact regelmatig met ze had..... ik hoop ook maar dat dit is dat ze zich helemaal richten op jayda's herstel en dat ze geen tijd hebben voor hier (wat een hele goede reden is natuurlijk) ik vind het nog knap dat ze ons elke keer zo op de hoogte houden in hun situatie.... nou ga zo mik vsn het kdv halen...altijd leuk...xxx
Nog steeds geen nieuws t duurt nu wel lang.. Bipat gelukkig fijne nachtrust gehad! essebes..oh heerlijk ook doormogen slapen! Loessie och wat vervelend meid..Nicky alweer de hele nacht bezig geweest..dikke knuff! Nelly..die vraag krijg ik ook altijd..vanmiddag nog.. Loopt ie al? Ik..ja langs de tafel enzo maar niet los.. Oh mijn kleindochter liep al voordat ze een jaar was.. Ik..ach t komt vanzelf wel en hij komt nog steeds vooruit.. Duh..sommige mensen hè.. Iloon fijn dat je werk is goed gegaan! Judith..ja het huishouden wat dagelijks moet gebeuren was vanmorgen al gedaan voordat we weggingen.. Drinken gaat ook redelijk goed..niet teveel maar wel meer als eerder! Jij ook lekker gepoetst? En boodschappen gedaan? Ninien..hoe was t bij de dokter vanmiddag? Heeft Nienke er wat voor gekregen..dikkeknuff! French Angelina maar weer verwend..lief hoor! En lekker als ze zo wijs doen hè! Gerda nog wat geshopt in de stad? Dee..wat vreselijk nieuws.. Idd dan besef je pas eigenlijk hoe dichtbij t kan zijn hè.. Momhairy..t lopen gaat goed..nou ja..hij went er wel aan in ieder geval! Heb je nog gewerkt vandaag? Sam meid fijn dat je de echo hebt gehad..en een beetje bent gerustgesteld! En ook fijn dat je over 2 weken terug mag komen! Ach en Lynn ook al ziek..t heerst echt hè.. Dikke knuff! Hier vanmorgen de stad in geweest..nog leuke dingen van mams gekregen..en zelf wat gekocht voor Mika! Ook pasfoto's laten maken..erg charmant..not dus.. Die van Mika zijn wel leuk geworden..maar we hebben serieuze voor t paspoort en leuke voor de fun.. Vanmiddag al boodschapjes gedaan.. en straks komt hier de familie... Ga even Mika uit bed halen..die is t er niet mee eens..
Hoi Meiden Lieve Juffie Jayda en Jan we denken nog steeds aan jullie. Dat het maar beter mag gaan met Jay en dat jullie je kleine meid maar snel weer in jullie armen mogen sluiten @ Sam Fijn dat de echo goed was meid En dat je over 2 weken terug mag @ Miep Lekker wezen shoppen @momhairy Weer uitgewerkt voor vandaag nu lekker Mika tijd @Nelly Wat een leuk moment met de Uk in je buik @ iloon Fijn dat het werken goed ging. Tis wel weer wennen he @loessie Hopelijk gaat Nicky Iets beter slapen vannacht @nienien Hoe is het met Nienke @ dee wat vreselijk naar meid knufffffffffff Over de kiezen: Jesse heeft er geen. Alleen 8 snijtanden. Ontwikkeling pffffffffffff wat een gezeur zeg allemaal Baby's die niet meer uit flessen mogen drinken en kindjes van een die nog niet lopen. Laat de kids toch de kids zijn. Ze doen het als ze er klaar voor zijn. Mijn ukkie krijgt nog twee flessen op een dag. Lekker toch Maarre wil jullie wel effe de stapjes van mijn kanjer showen http://nl.tinypic.com/player.php?v=dfd2li&s=5
zwaait* ppff drukke dag achter de rug maar we hebben onze nieuwe auto, hij is echt fantastish! daarna even de ikea beroofd...en nu zit ik net op mijn gat.. snel bijgelezen maar geen nieuws zag ik...ppfff
Nog geen nieuws zie ik......*steekt kaarsje aan* *** Nou vanmiddag bij de ha geweest, en nienke heeft aan 1 kant oorontsteking, en aan de andere kant een beginnende. Maar geen kuur gehad. Omdat ze er pas 1 heeft gehad, goed neussprayen, en als ze pijn heeft zetpilletje Als het maandag nog niet over is, even bellen dan krijgt ze wel een kuurtje! Ze mogen ook niet te lang koorts hebben. BTW ik heb het een beetje gedaan in het afleren fles topic Heb ik iedereen mijn mening op gedrongen, of vinden jullie het wel mee vallen? Ik heb de schuld maar op me genomen, anders houd het nooit op
@amber: wat een kanjer! echt een leuk filmpje 8) nog steeds geen nieuws...ik heb vannacht iets in m'n slaap gezegt volgens jan over jayda...er kwam een heel verhaal uit...vertel ik nog wel 'n keer
Nelly... goh praat ze nog niet.. goh loopt ze nog niet.. goh.. wordt er soms niet goed van.. French.. leuk om te lezen dat je meid het zo goed doet en lekker ondeugend Nijntje is i.d. erg leuk! Gerda.. Je hoeft bij mij niet verlegen te zijn hoor! Ben namenlijk helemaal niet eng.. Dee.. een gezond kind is i.d. niet vanzelf sprekend.. Heb het in mijn naaste omgeving helaas al vaak mee gemaakt.. Gelukkig speelde de vk er bij ons goed op in kreeg ik bijna elke controle een echo.. Momhairy.. kan me voorstellen dat het werken je goed doet.. Even helemaal wat anders.. Sam.. fijn een kloppend hartje.. Op naar de volgende echo.. Beterschap voor je meisje.. Miep.. lekker geshopt.. Leuk! En veel plezier met je familie vanavond..Lekker gepoetst en boodschapjes gedaan..Fijn dat het drinken beter gaat! Amber.. leuk filmpje.. Johana.. geslaagd bij ikea? leuk! EN de auto rijd goed? Ninien.. ja.. ik vind ook dat je je mening heel erg hebt opgedrongen .. stelletjes mutsen.. Hopelijk is een kuurtje niet nodig en gaat het met de neusspray snel beter.. Vanmiddag even bij mijn zusje geweest.. Esmee weer verwend met een nieuw setje kleding. Gelukkig heeft ze nog niets.. ******************************************************** Ik ben wel benieuwd naar de verdere ontwikkelingen omtrent Jayda..
ninien, Nee hoor jij hebt je mening helemaal niet opgedrongen, er zijn er altijd bij die op oorlogpad zijn,.,,,(echt waar sommige mensen zicht druk om kunnen maken en daarmee bedoel ik het topic )
Amber....gaat filmpje...echt knap! Judith...esmee lekker verwend door je zus! leuk! Ninien....Nienke toch oorontsteking... Miep....pasfoto's laten maken?! LEUK! heb ik van de week van Nicky gedaan voor bij mij in het paspoort....hihi Nog geen nieuws over Jayda... hier brandt ik een kaarsje!
*inbraak* hier nog een janu 2008 mama die verhaal van jayda mee heeft gekregen en ik leef met ze mee mij god hoe moelijk is dat , ik wens jullie heel veel sterkte en hoop op goede nieuws groetjes meesa janu 08 mama , brand een kaarsje
Mooie stapjes van Jesse! Sam, hartje gezien, wat fijn! Dee, naar nieuws van die vrienden. Nelly, leuk met de kleine uk spelen!
Sorry meiden, Heb heel snel doorgebladerd en niet goed gelezen.... Ik laat reakties verder achterwege. Kwam voor nieuws over Jay, maar nee.....
Hallo allemaal, sorry ik kom alleen kijken of er iets bekend is over Jayda & Juffie, ik heb al twee dagen niets meer gehoord, maak me echt onwijze zorgen.....
nog geen nieuws... ik had ook nog een sms gestuurd maar helemaal niks gehoord. Ik maak me ook enorme zorgen.
Meiden wat een moeilijk periode voor jullie. Wat hartverwarmend om te lezen hoe jullie meeleven. Ik hoop met heel mijn hart dat alles goed is met Jayda.