Geen December mama,maar kom ook steeds hier kijken of er nieuws is over Jufffie en Jayda *KNUF* voor iedereen
Helaas nog een nieuws..... Ik ga de computer uit doen. Tot morgen. Hopelijk hebben we dan goed nieuws!
Meiden, Heel veel sterkte voor jullie! En onwijs lief voor jullie medeleven! Zo hecht! Juffie en man, Heel veel sterkte! Liefs een juli 2008 mama!
ik kwam effe kijken of er nieuws was.... nog niet dus.... lief dat iedereen zo meeleeft met Juffie en Jayda... ik maak me ook echt vreselijk zorgen....
ik kwam ook nog ff kijken voor nieuws...ik hoop op goed nieuws... ik heb er gewoon een slecht gevoel over
ik ben ook even snel door de pagina's gegaan.....jeetje nog steeds niks........ik vind het maar eng hoor......
Dames... allemaal heel veel sterkte... ik lees de laatste dagen ook mee en ik hoop zo dat er gauw goed nieuws is.... ik zie dat jullie er allemaal een beetje van ondersteboven zijn, wat een fijne groep zijn jullie, hele dikke knuffel voor iedereen die zich zorgen maakt... laten we in dit geval hopen dat geen nieuws goed nieuws is...
jeetje meiden nog geen nieuws..... ik durf het niet te denken maar dit voelt echt niet goed... jufffie heeft ons steeds op de hoogte gehouden ook toen het behoorlijk moeilijk was en nu geen enkel bericht meer en ook geen reactie op sms-en..... ik ben er nu echt bang voor dat het niet goed is.....mijn god wat een rot gevoel is dit! toch blijf ik stiekem hopen dat dit niet het geval is en blijf ik stug kaarsjes aansteken....
Zucht.. nee geen nieuws. Hopen,bidden en afwachten is het enige wat wij kunnen doen. ** Wie kijkt ook Uri geller? Wat een freak die "bloedzuiger-eter" whaattt. Britt & ik zijn er helemaal van slag van
Dit is echt zenuwslopendslopend.... Ieder uur denk ik o ga weer ff kijken voor nieuws, en steeds niks. Ik heb er ook helemaal geen goed gevoel over Ze zitten steeds in mijn gedachten, en het kaarsje brand hier. Lieve lieve Juffie, we hopen snel wat van je te horen......
nog niks..................... ik kon het niet laten om toch nog even te kijken voor ik echt afsluit.... heb er gewoon buikpijn van. lief dat meiden van een ander topic hier ook zo meeleven........ en ik vind het ook erg fijn dat we zo mooie groep hebben hier.... hoe het nu ook afloopt we zijn elkaar wel beter leren kennen in deze tijd.... je kan zo toch ook je ei kwijt..... ik heb er ook een heel rot gevoel over... ik wil het zo graag positief voelen maar een naar gevoel overschaduw het helemaal en ik probeer met al me gevoel het weg te duwen maar ik denk dat me gevoel het goed heeft (durf het bijna niet op te schrijven) laat me voor deze keer aub me gvoel me in de steek laten............