lieve Juffie, Wat een ellende zeg...Ik kan niet voelen hoe het moet zijn om te besluiten dat je je dochter moet laten gaan, maar ik kan het wel begrijpen dat je vreselijk voelt. gelukkig heeft ze de kracht om bij jullie te blijven! Jullie meisje is ongeloofelijke sterkt ze wil nog niet weg.. Juffie je bent een fantastisch moeder en ik hoop zo dat het snel beter gaat je hebt deze ellende niet verdient! Heeel veel sterkte lieve meid!
kwam even snel langswippen. fijn om van je te horen juffie..ik kan me idd niet indenken hoe je je voelt..maar iedereen leeeft waanzinnig met je mee....sterkte meid! en jayda knokken meisje!
lieve juffie, helaas weet ik er alles van hoe het is om je kindje in het zh te hebben. ik hoop heel hard voor jullie en duim verschrikkelijk hard dat jullie dochtertje genoeg kracht heeft om dit oneerlijke gevecht te winnen. ik las dat je in het r mac donald verblijft ligt jou dochtertje in het sofia? wil je nog maars veel sterkte toe wensen. *knuff*
Dee..das rotnieuws idd, het leven is zo kort, we moeten idd van elke minuut genieten. Ik ben er ook nog nooit bang voor geweest, maar lijkt me een klap als je dan ineens hoort dat er wel wat is. amber..gaaf dat jesse stapjes zet! ontwikkeling...kids doen het allemaal op hun eigen manier en tempo..Glenn liep al met 8 mnd los...hij was erg snel, ook met praten sprak hij met ruim een jaar duidelijke woordjes. Serena was 16 maanden toen ze pas los liep en praten kwam pas goed met anderhalf. Yaeda brabbelt er vrolijk op los en loopt langs bank en tafel, dus we zien wel wanneer ze echt loopt. Tandjes...Yaeda krijgt nu nummer 10 en 11 door...een kies boven en onder. juffie....war een ellende meid en wat goed dat ze toch nog de druk konden verminderen en jullie meisje blijft vechten...knuff! Heb nu lekker weekend! Verder gaat alles goed met ons..Yaeda zie ik met de dag veranderen in een echte meid! Ze brabbelt er goed op los en ze laat zich ook vaker los als ze aan de tafel staat. Ook krijgt ze nu 2 kiezen door...weet nu ook waarom ze zoveel huilt en slecht slaapt.
Lieve Juffie, OOOHw wat is Jayda toch een vechtertje zeg. Ik brand elke dag een kaarsje voor Jay nog steeds. Denk heel veel aan jullie. Dikke knuf voor jou meid! Dit wens je geen 1 ouder toe.
Lieve Juffie, erg fijn om wat van je te horen...alleen wijffie wat een heftig bericht zeg...Pfoe... Echt vreselijk wat jullie elke keer weer mee moeten maken, leven tussen hoop & wanhoop... Wat een oneerlijk gevecht! Hou vol hoor schat... We denken aan jullie....
wat fijn om even toch een lichtpuntje te horen van je jufffie! de tranen staan in mijn ogen bij het lezen van je verhaal... je meisje is echt een vechtertje! hier steken we vandaag de kaarsjes weer aan en hopen dat ze zo blijft vechten! voor jou jufffie een hele dikke knuffel en heel veel kracht om dit vol te houden! hou je taai lieve jufffie!
lieve juffie... wat een eledige dagen hebben jullie achter de rug... maar gelukkig laat jayda ziet dat ze nog hard aan het vechten is en nog lang niet weg wilt.... ik hoop nu dat de kleine stapjes allemaal vooruit gaan b;ijven heel veel aan jullie denken en thanx voor de update meid. hier zo weer werken..... ninien: probeer ik ook af en toe maar ik heb echt zo sterk gevoel zeg maar. altijd gehad dat ik het me zo aantrek zeg maar en dan neemd het gevoel de overhand... maar is niet dat ik er helemaal depri van ben hoor.... xxxx heb verder niet echt bij gelezen sorry, wou effe kijken of er nieuws was
We zijn nu 24 uur weer verder en ze hebben de druk al weer kunnen verlagen! Ik hoop dat we een 'rustig' weekend hebben! Ik ben echt goed ziek en doodmoe! Mn man is weer aan het herstellen!
juffie... zo das weer ween klein beetje positief.... en ik hoop echt dat jullie dit weekend een beetje kunnen ademhalen en bijkomen zover het kan.... maar wat zeggen de dokters nu? of kunnen ze er niet veel over zeggen?
Goeiemorgen, Juffie; Jeetje wat heavy zeg allemaal en toch zo bijzonder dat op die dag jay laat zien dat ze wil vechten. De artsen kijken er natuurlijk heel anders naar maar het is jullie dochter, dat neemt niemand van jullie af. Gelukkig begint je man weer op te knappen, dan kan hij misschien wat van je overnemen. Wijfie, heel veel sterkte en we denken aan jullie! *Loïs slaapt nogsteeds!*
**inbraak november 2008 mama** Ik kom even inbreken, ik werd via via op het verhaal van juffie en haar meid gewezen... ik wilde haar even veel sterkte wensen! **uitbraak**
Juffie lieve schat, wat fijn dat Jay zelf heeft besloten dat het gisteren echt nog geen tijd voor haar was. Ze laat steeds maar weer iedereen versteld staan tussen alle andere heftige emoties door. Jay ga door met die kleine stapjes vooruit meiske! Ik stuur jou en je ouders weer alle kracht! Liefs Olga
Lieve Juffie, Er zijn al zoveel mooie dingen gezegd, maar ik wil je ook even laten weten dat ik erg met je begaan bent. Ik zou willen dat ik wat leed van jullie over kon nemen, maar helaas zal dat niet gaan. Jullie vechtertje heef wel laten zien dat ze net bij jullie vandaan wil. Ze wil bij jullie blijven! Het zal waarschijnlijk nog wel een zware tijd zijn met stapje vooruit, maar ook stapjes achteruit. Blijf er in geloven dat het goed komt al is dat nog zo moeilijk! Ik blijf voor jullie duimen en blijf kaarsjes voor je aansteken! Een dikke knuffel van Sam en Lynn Ik heb echt heel veel bewondering voor jullie!
Lieve juffie Wat fijn dat Jay een beetje vooruit is gegaan. Hopelijk dit weekend een beetje rust voor jullie en nog een paar kleine pasjes vooruit. Lieve Jay je bent en blijft een groot wonder. Blijf maar lekker bij je papa en mama ! Laat iedereen maar verstelt staan van jouw kracht.
@juffie: gelukkig een positief bericht! wat hebben jullie de laatste tijd door moeten maken! ik vond de tekst van kelly heel mooi...de eindstreep halen. @kelly: heel mooi geschreven meid! lieve juffie en man...jayda is een knokkerd (dat zeggen wij hier in den bosch) en dat zal ze blijven doen!
Juffie, wat ben jij een sterke vrouw zeg! Ik weet niet hoe ik zou zijn in die situatie maar wat heb ik een respect voor jou! En kleine Jayda, kom op, je bent een vechter en je gaat dit redden! Ik brand straks ook weer een kaarsje voor jullie en denk aan jullie, veel sterkte