December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Juffie, heel veel sterkte! En we hopen dat kleine Jayda er weer boven op komt!

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    wat fijn om een beetje positief nieuws te lezen. pfff, ik durfde bijna de pc niet aan te zetten. En wat lief dat er zoveel dames meeleven.

3. Writer

Writer Niet meer actief

juffie ik denk ook steeds aan jullie , al ken ik jullie niet maar doet mij heel veel verdriet om dat te lezen

sorry dames dat ik steeds kom inbreken ;) maar ben erg benieuwd en leef met juffie mee
    ik duim ontzettend veel dat jayda genoeg vecht dat ze helemaal beter word

4. Samama

Samama Niet meer actief

Net zoals Meesa kom ik ook even inbreken.

Juffie, wat ben je een sterke vrouw. Bij het lezen van je verhaal rolden de tranen over mn wangen... wat kan het leven toch oneerlijk zijn. Ik hoop dat jullie meisje blijft vechten en dat er een lichtpuntje is aan het eind van deze donkere tunnel. Heel, heel veel sterkte gewenst.

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Juffie meid wat vreselijk meid..
    Positief nieuws dat ze de druk hebben kunnen verminderen..hoop dat t de goeie kant op blijft gaan!
    En jullie zelf ook nog zo ziek…
    Heel veel sterkte…we denken aan jullie!

Alle meiden die inbreken..erg lief dat jullie allemaal zo meeleven!

Iloon lekker weekend..moet je elke dag 2 uurtjes werken?

Alieke..leuk je fotoalbum klaar!

Hier moet ik weer vreselijk hoesten..dacht dat ik er af was..dus niet..
    De boodschappen zijn binnen en ben weer wassen aan t wegdraaien..

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ***inbraak***

@juffie : heel veel serkte met jullie meisje , ik hoop zo voor jullie dat ze doorvecht !
    maar als ik het zo allemaal lees is jullie meisje een echt vechtertje !

***uitbraak***

7. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Juffie, ik kijk al dagen regelmatig hier of er nieuws was en ik ben blij eindelijk weer wat van je te lezen.
    Ik wil dat je weet dat jullie steeds in mijn gedachten zijn en dat ik intens met jullie meeleef.
    Jayda, kom op meisje, je bent een vechter, maak je papa en mama gelukkig!

8. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hier nog een januari 08 mama die erg meeleeft met Juffie, haar man en natuurlijk de kleine Jayda die al bewezen heeft zo sterk te zijn en nog steeds blijft vechten! Heel veel sterkte!

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Wat lief al die andere mama's die even komen reageren!

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    lieve mama's sterkte allemaal!
    Ik ben erg geschrokken van het verhaal... :(

Juffie veel sterkte, ik heb bewondering voor de manier waarop je erover kan schrijven.
    Je blijft in mijn gedachten....

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier nog een jan08 mamam. Ook ik leef vreselijk met Juffie mee. Jayda is regelmatig in mijn gedachten..
    Veel sterkte!

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    *inbraak*

Even een hele dikke knuffel voor ons, gelukkig kan ik me absoluut niet voorstellen hoe zwaar het moet zijn! Geef Jay ook een knuffel van me.

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Lieve Jayda,

Komop grote sterke meid! Je kan het!

Lieve Juffie en man,

Heel veel sterkte!
    Hier brand een kaarsje voor jullie Jayda.

Liefs Roxanne (Jan '08 mama)

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    met angst en beven ben ik naar huis gereden na je bericht, niet wetende wat je hier gepost had, en wat ben ik bij met dit toch goede nieuws. het geeft weer wat hoop, en ieder sprankje vechtlust wat ze laat zien, geeft aan dat ze een knokkertje is.
    luister naar jullie gevoel, en als de artsen niet blij zijn met wat jullie beslissen is dat jammer voor hun. jullie zijn de enigen die jullie dochter door en door kennen, en wonderen bestaan! daar is jayda het bewijs van! en ik ben er van overtuigd dat ze het weer gaat laten zien!

lieve juffie ik kan het niet vaak genoeg zeggen, en ik zeg het weer, heel veel sterkte en kracht voor jullie allemaal gewenst, dikke kus!

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    gelukkig goed nieuws pfff kreeg al de kriebels. ze laat wel zien dat ze echt niet wil gaan Jayda is super sterk!

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wil iedereen voor de fun ff meedoen?

Lieve allemaal,

De geboorte van onze baby komt steeds dichterbij. Wordt het een jongen of een meisje. . .? Van alle kanten wordt er volop gespeculeerd!

Omdat wij erg benieuwd zijn hoe iedereen nu precies denkt, hebben wij iets aardigs bedacht.
    Via een website, kunnen jullie een voorspelling doen. Niet alleen voor het geslacht van onze baby, maar ook voor de geboortedatum en tijd. Het leuke is, dat je voorspelling direct wordt geregistreerd, zodat je meteen de (voorlopige) uitslag kunt zien!
    Het is de bedoeling dat iedereen zoveel mogelijk individueel meedoet, dus niet per stel!
    Om jullie een beetje aan te moedigen, loven wij een prijsje uit. Degene die het meest dichtbij zit met zijn/haar voorspelling, krijgt een aardigheidje zodra onze baby is geboren! En natuurlijk een eervolle vermelding in het boek van 'ikke'.
    Klik op de volgende link om mee te doen: http://www.watverwachtje.nl en voer de code NAS0077 in. Als de link niet werkt, open dan zelf je Internet browser en ga naar het volgende adres: http://www.watverwachtje.nl.
    Wij zijn benieuwd en jullie natuurlijk ook.

Liefs,

Zarina en Roy Nas

17. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hai meiden

sorry dat ik niet meer ben geweest
    het ging even niet zo lekker.
    Demy is flink ziek geweest en heeft bijna 2wkn
    lopen spugen diaree en hield gewoon niks binnen
    hebben veel bij de dokter gezeten Gelukkig gaat het nu beter en komt ze weer aan ze was bijna 2,5 kilo afgevallen echt veel :(
    ik was gesloopt van de nachten niet slapen.
    en overdag alleen maar met haar bezig zijn.
    en dan moest ik er ook nog eens bij werken.
    En had ik MAN lief ook nog ziek thuis..
    Het werd mij allemaal een beetje te veel.
    Vorige week ben ik zelf flink ziek geworden.
    ik zag het allemaal ff niet meer zitten, zat weer in een flinke dip vandaar dat ik er niet was,
    wou jullie er niet mee lastig vallen
    IK wou alleen nog maar op bed liggen en het interreseerde me gewoon allemaal niet.. Nu gaat het gelukkig al weer beter
    ben alleen nog flink verkouden en begin weer een beetje positiever te denken.. Moet ook wel want ik moet er zijn voor mijn kleine meisje en mijn mannetje. we zijn allemaal aan beter hand
    ik heb donderdag weer gewerkt en het ging eingelijk wel.. stap voor stap gaan we weer verder. hopelijk hebben we hier de
    griepjes en virussen weer fftjes gehad.
    want ik kan er nu ff nix meer bij hebben.
    IK hoop dat het hier allemaal goed gaat:)
    ik heb weer zin om met jullie mee te schrijven
    als jullie dit goed vinden natuurlijk.

IK heb trouwens weer besloten om de laatste kilo`s der af te gaan lijnen we beginnen binnenkort weer aan sonja

Ohja nog een nieuwtje heb mijn theorie voor mijn auto gehaald
    in 1x en mag 25 februari afrijden goed he
    En ik ben overtijd :oops: al 3 dagen :S slik de pil nog gewoon dus ik snap het niet maarja
    we wachten gewoon af zal wel door de stress komen denk ik ..

knuffel linda en demy

Jufffie jeetje meid wat een verhaal heel veel sterkte en dikke knuffels ik duim voor jullie !

18. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Gelukkig eindelijk nieuws.

Juffie we zijn erg blij iets van je te horen en gelukkig ook nog goed nieuws,hoop dat het steed beter zal gaan met Jayda , ze heeft nu al voor de zoveelste keer laten zien dat ze sterk is.

Heel veel sterkte voor jou en je man.

19. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.552
    301
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Juffie, wat gaan jullie door een ongelofelijk spannende tijd en wat is Jayda toch een vechtertje. Geweldig, dit geeft echt hoop. En elk klein stapje voorwaarts is er toch maar weer 1 op weg naar een goede afloop.

Hopelijk krijgen jullie dit weekend wat rust en kun je zelf wat herstellen. Ik blijf voor jullie bidden.

Hier was het vannacht weer feest, Eliora kwam 4x en elke keer wou ze wat drinken, na de vierde keer heb ik haar lekker laten huilen en uiteindelijk viel ze in slaap en sliep ze door tot 9.50 uur ongeveer.

Verder zijn we gisteravond naar Ikea geweest om daar een nieuwe Elioraveilige prullenbak te kopen en natuurlijk dan ook nog wat anderen dingetjes.

Een goed weekend allemaal.

20. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik kreeg vandaag 1 pakketje van nestle binnen...ik dacht ik heb toch niks besteld...wat denk je...angelina heeft met haar filmpje van youtube een pakket gewonnen!
    ooo ik was al trots maar ik vind dit kei leuk!
    er zatten 5 verschillende bordjes eten in...2 pakken met 4 pakjes knijpfruit...1 pak met knijpmelk...knuffel...slabbertje en 1 placemat :-d

Deel Deze Pagina