December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Olga, klopt.. de week na zijn verjaardag besloot hij te gaan lopen hihi. Erg leuk hoor... Vallen is nu ook al een stuk minder ondanks dat hij nogal wankel op zijn benen staat en ja... oortje doet goed pijn auwiee!
    Senna nog niet aan het lopen geslagen?

2. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    wahahaha wat een leuke filmpjes Britt !...

ik ga nu Rubin ff naar bedje bonjouren en dan kom ik even bijlezen

3. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hello ladys,

Helaas was mijn album alsnog niet binnen vandaag, maandag is hij pas binnen. Ik ben zo benieuwd!

Britt; Aghh wat een leuke filmpjes! geweldig

Hier gaat het wel goed. Mijn hubbie is al vanaf vanmorgen 8uur de deur uit om "even" wat bij te klussen, hij is nogsteeds niet terug! Lo en ik hebben bij mijn moeder gegeten.. Voelde me wel eenzaam vandaag zonder man om me heen, ookal kunnen ze zo klagen ;)

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    **Inbraak**

Lieve Juffie,

wat een goed nieuws. Ik hoop en bid dat deze lijn zich gaat voortzetten. Heel veel sterkte en kracht voor jullie

Lieve Jayda: wat ben je een dapper meisje en wat een sterke wil heb je. Ga vooral zo door lieverd!

@Forum meiden: wat moeten jullie een steun zijn voor Juffie. Jullie zijn super!

Liefs Nynke (okt '07 mama)

**Uitbraak**

5. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Hoi Meiden ,,ben ik weer even .

Had jullie ook graag willen laten zien dat Nick al lopen kan zo lief als hij dat doet , hij doet het al een dikke maand trouwens.
    Gisteren hebben we boodschappen gedaan bij de c1000 en liep hij achter zo'n klein karretje erg lief om te zien ,alleen veel mensen met zere hakken, hij kijkt niet uit.
    Jullie houden nog een filmpje van me te goed van vorige maand de eerste stapjes die blijven het mooist om terug te zien.

Verder heb ik bij Nick vandaag 4 kiezen ondekt.
    Veel te gelijk vind ik.

Zo dat was even een korte update van Onze kant.

Mve
    Ik weet wel zeker dat je er niet eng uit ziet, ookal heb ik je nog nooit gezien alleen op de foto als je Esmee een ksuje geeft.
    lieve foto trouwens, ik vind je erg aardag.

Franch
    Wat leuke en prijs gewonnen super,.

Britteke
    Leuk filmpje wat kun je als mama trots zijn als je zoiets iets ziet he.

Olga
    Leuke foto's.
    Hoe is het verder met jullie.

Lindy
    Gefeliciteerd met je certificaat, en nu je rijbewijs nog.
    Fijn dat het iets beter gaat met jullie.

Miep
    Ook al weer de griep te pakken,,hoop dat het snel weer weg is.
    En iedereen weer geknipt kunnen ze er weer tegen aan voor een tijdje.

Liefs

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve Juffie & Jayda,

Wat een vechtertje! Ik wens jullie heel veel kracht en sluit me verder aan bij de mooie woorden die hier al zijn geschreven door de andere mama's

7. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Olga senna ook zo ziek geweest
    gelukkig heeft hij weer door geslapen meid
    jullie ook even bij geslapen :)
    leuk bij ikea een loopwagen gekocht
    wat een lieve foto`s :)

mamavesmee succes er mee meid
    ja dat rollade gevoel irritant he,,
    en mijn vriend zegt dan zo van
    agh meid je moet niet zeuren je bent
    toch mooi.. agh we kunnen nu flink wii fit spelen :)

britteke wat leuk dat ik op jou vriend zijn verjaardag
    moet afrijden hihi :)
    dank je wel meid. hoop dat het duimen helpt ;)
    agh we zien het wel :p
    lukt het niet dan gaan we toch gewoon nog een keer :)
    wat vervelend dat jullie ook allemaal zo ziek zijn geweest
    of zijn..
    ik ken het gevoel.. sam al weer opgeknapt fijn hoor :)
    scheelt weer nachtrust :)
    nu jij nog beter worden he :) knufff

alieke: saai he zo zonder je mannetje.
    ik weet hoe het voelt meid ik ben 5 dagen en avonden
    in de week alleen :( saai hoor maar het went wel :)
    hoe verloopt je zwangerschap? heb je het al aan mensen
    verteld hoe reageerde ze?

Ik zie trouwens dat er al weer veel mama`s met cyclus banners bezig
    zijn :) Hoop dat jullie snel zwanger zijn meiden :)

Hier knaagt het ook wel een beetje (klein) beetje dan hihi..
    heb de kleertjes uitgezocht vandaag en dan komen
    er toch wel weer een hoop dingen boven.
    van het afgelopen jaar, maarja :)
    ik denk het voorlopig nog niet. Eerst maar eens wachten op
    mijn Contract :).
    Ik ga lekker tv kijken en vroeg naar bed ga morgen boven
    de kasten leeg ruimen en uitruimen..

dikke knuffel slaap lekker :)

8. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    Jufffie…oooh ben zo blij dat het (al is het maar langzaam) toch een beetje de goede kant op gaat…en nu moet jij ook maar snel weer beter worden meid…hele dikke knuff

Mamabeer ik heb gegokt hoor !...voor mijn poll kunnen jullie stemmen op www.watverwachtje.nl code tel0058 ;)

Lindy…jeetje wat is je meisie afgevallen :confused:…jekkiebah al die ziektekiemen…daar wordt je niet blij van…gefeliciteerd met het behalen van je theorie !...hmmm 13:05 dat is wel zo’n tijd dat er veel moeders met kinderen rondfietsen….en die moeders letten vaak meer op de kiddies dan op het verkeer :oops:

French…of eigenlijk Angelina wat leuk joh dat je die prijs gewonnen hebt…gefeliciteerd ! :D

Ninien…fijn dat Nienke weer wat opknapt…

Olga…gelukkig maar dat Senna weer is opgeknapt…nu nog weer lekker doorslapen…half 7 is mij nog veel te vroeg hoor :oops:…en leuk zeg allemaal nieuwe woordjes :D….wat een super foto’s…kan ook niet anders met zo’n knappe vent

Britt…nou he jullie ook allemaal al ziek….beterschap …en jeetje wat loopt Sam goed !...dat is echt snel gegaan met hem…dat zie ik Rubin voorlopig echt nog niet doen hoor

Gerda….ik ben erg benieuwd naar het filpje van Nick

9. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    oja we krijgen dinsdag trouwens weer kijkers :D

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    leuke foto's en wat een vrolijk bekkie! Die muts heeft Niels ook, lang leve de H&M!
    En de loopwagen van ikea heeft hij ook. Die kun je strakker draaien zodat hij niet zo hard rolt, ideaal, maar na 5 rondjes lopen de wielen al wel weer soepeler.

frederike, hopelijk verkoopj ej je huis snel!

net 2 taarten gemaakt voor morgen, dan vieren we onze verjaardag voor mijn familie. gezellie.

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    brit, gave filmpjes. en kusje op je oor!

lindy ook al ziek geweest.

wij gaan slapen,

truste!

12. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    slaap lekker Sanneke...

13. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    *Inbraak*

Lieve Juffie,

Wat moeten jullie het moeilijk hebben zeg. Ik weet wat je voelt al heb jij daar niks aan natuurlijk. Ons dochtertje is in 2007 ook ernstig ziek geweest en heeft 7 weken op de intensive care doorgebracht. (2wk nijmegen en 6wk in rotterdam)
    Die kleine wezentjes van ons zijn zo ongelovelijk sterk! De weg is lang meid maar daar weet je alles van maar ze geeft duidelijk aan dat ze vechten wil dus dat zit echt goed! Blijf hoop houden en geef het niet zomaar op, wat de artsen ook zeggen het is jullie kindje en jullie weten wat het beste voor haar is! Ons meisje is nu 2 jaar en 2 maanden wat de artsen ook zeiden!

*Uitbraak*

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    *inbraakje voor Jufffie en Jayda*

Sorry dat ook ik hier kom inbreken, maar kan het niet allemaal lezen zonder een reactie te geven.

Lieve Jufffie, je hebt al zo vreselijk veel achter je kiezen gehad. Heb jullie na de geboorte al een hele tijd gevolgd, en nu dit.. onvoorstelbaar.
    Met kippenvel zit ik alles te lezen. En wat een beslissing die je moest nemen, en ook al negeer je je lichaamssignalen, loop je jezelf voorbij. Al zou je het al anders willen doen, dat gaat nu niet.
    Mijn gedachten zijn echt bij jullie! Jullie hebben nu echt te veel voor jullie kiezen gehad, het is niet menselijk meer :(

Lieve Jayda, je bent een kanjer! En wat tref jij het met van die sterke ouders.

dikke kus van Daphne (en ook van Sam en Fay)

*einde inbraak*

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ** inbraak**

Lieve Juffie & jayda,

Wat fijn om toch wat positief nieuws te lezen! Hoop zo dat het van nu af aan alleen maar beter gaat.

Zodat jou papa en mama weer van jou kunnen gaan genieten.!

x

** einde inbraak **

16. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    *** Inbraak van een maart 2008 mama ***

Lieve Jufffie,

Via via heb ik het verhaal gehoord van Jayda en heb alles met kippenvel zitten lezen. Jeetje meis, jullie hebben al heel erg veel voor jullie kiezen gekregen....
    Het laatste berichtje wat jij schreef over Jayda was toch iets positiefs, gelukkig!
    Lieve Jayda, je bent een kanjer! Zet hem op lief meisje!
    Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen.

Ik denk aan jullie, bid voor jullie en steek een kaarsje aan voor jullie!

Een hele dikke knuf

liefs Divi

:idea: @Alle December mama's,
    Ook een hele dikke knuf voor jullie! Jullie zijn zooo verschrikkelijk lief voor Jufffie en voor lieve Jayda! Ik weet zeker dat Jufffie erg gesteund wordt door jullie! Jullie zijn toppers!

*** Uitbraak van een maart 2008 mama ***

17. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Zo, hier nog even een erg latertje...

Wow... Jufffie, ik lees nu pas je bericht...
    Wat heftig allemaal... Wat een verschrikkelijke achtbaan van emoties.
    Ik kan me natuurlijk niets voorstellen wat jullie nu allemaal door moeten maken, maar ik denk veel aan jullie.
    Ik hoop dat jullie sterke Jayda door blijft vechten.
    Ze heeft toch maar mooi even laten weten dat ze zich er niet bij neerlegt!
    Fijn om te lezen dat je man weer aardig opgeknapt is. Nu jij nog he! Hopelijk kun je toch een beetje rust voor jezelf vinden. Wat moet dit moeilijk zijn. Mijn respect!
    Heeeeeele dikke knuffel en heel veel sterkte gewenst!

@alle inbrekers: wat lief dat jullie zo meeleven.

@mamabeer: ik heb ook een voorspelling gedaan, na je hyvesmailtje.

@Lindy: poeh, Demy 2,5 kilo afgevallen, wat veel zeg. En een hele ziekenboeg thuis. Wat een ellende.
    Gefeliciteerd met je theorie!
    Oei, je praktijkexamen om 13.05u... Goed uitkijken dus voor basisschoolkinderen!

@French: weer wat gewonnen! Ik snap niet dat ze nog niet uigenodigd is voor dat modellenwerk.

@ninien: fijn dat Nienke weer van haar oorontsteking aan het opknappen is.

@Miep en Miep: bah, nog niet van je griep af. Wat issie hardnekkig zeg.

@olga: fijn dat Senna weer doorgeslapen heeft. Wat breekt dat op he, als je dat niet (meer) gewend bent. En hij is lekker zich lekker aan het ontwikkelen, leuk he!
    Leuke foto's. Wat een scheetje is het toch.

@Britteke: ook al in de lappenmand. Bah. Beterschap!
    Wat een heerlijke zwabberpasjes van jullie grote kleine man. En wat heeft hij lekker lol om niks.

@gerda79: hihi, die Nick crosst gewoon iedereen omver in de supermarkt.
    Wow, en vier kiezen tegelijk... Poeh.

@frederike80: hadden jullie nog iets gehoord van de eerste kijkers? Of heb ik daar overheen gelezen... Hm...
    Spannend, die huizenverkoop.
    Hoe gaat het verder met je?

@Sanneke: (nog) gefeliciteerd met jullie verjaardagen!

@dieten: wil wel, maar mag nu niet he! Gelukkig is mijn rollade nu wat boller aan het worden. Als de kleine geboren is, ga ik wel weer voorzichting met de EGA beginnen. Hoewel ik natuurlijk tijdens borstvoeding ook niet ineens veel mag afvallen he.
    Ik geloof in een gezond voedingspatroon, dus Sonja, WeightWatchers en maaltijdvervangende dieten vallen meteen af bij mij. Mijn excuses als meiden zich aangevallen voelen...

18. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    En nu nog even een korte update.
    Hier gaat Annabel staat steeds vaker staan en vanavond klom ze zomaar ineens de bank op bovenop papa. Ik wist niet wat ik zag.
    Ze klimt trouwens ook op haar fisherprice muziekstoeltje en op het kdv zijn de lage houten stoeltjes en het poppenbedje haar favoriete klimobjecten. En boos dat ze dan wordt als ze er niet af kan/durft. Geweldig.
    Ik sta er iedere keer van te kijken hoe groot ons meisje wordt. Maatje 80 begint nu echt te klein te worden... En de stapel te kleine kleertjes steeds groter... Waar blijft de tijd!
    Vanavond hebben we Annabel gefilmd en toen we die filmpjes terugkeken, zag ik dat ik toch best wel een buikje begin te krijgen. Ja, ik ben echt zwanger... Hihi... Het gaat allemaal goed op een pijnlijk stuitje na, na een middagje teveel gesjouwd/geshopt te hebben. Ach, als dat alles is.

Oja, als jullie ook een voorspelling willen doen voor ons beebje, gebruik dan de code GRO0073 op de site http://www.watverwachtje.nl
    Ik had die code ook via hyves verspreid, maar er hebben nog niet zoveel mensen gereageerd.

Weltrusten!

19. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Zo. Toch ook nog even mijn album opgeruimd en nieuwe fotootjes erin geplaatst.
    Hyves had ik gisteren bijgewerkt. Dat werd tijd ook.

20. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Jee Nelly, wat een tijd! :)
    Fijn om te horen dat je zwangerschap goed verloopt. Annabel is dus echt een klimaapje.. leuk hoor! Maat 80 al te klein joh... Dan gaat het inderdaad ineens heel hard. Maar jij kan straks je hart weer ophalen een maat 50 en 56 hoor :).

Wat een lieve berichtjes van de inbraakmama's! LIef dat jullie allemaal zo meeleven.

Deel Deze Pagina