December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Inbraakmama's lief dat jullie aan juffie denken!

Dee.. kom je vandaag meekletsen? :)

Salapio.. ik hoop dat je snel je ei "vind".. Dit is de eerste cyclus na de zwangerschap? Knuffelze met Mirre en werkse voor strax..

Pareltje.. lekker naar de kapper..En fijn dat de nacht zo rustig was. Haha.. die Eliora.. alle knuffels goedemorgen wensen, dat "voeren"is erg herkenbaar! :D

Bipat.. een leuk afscheid gehad dus! Kan me voorstellen dat de tranen je hoog zaten, afscheid nemen is altijd moeilijk..Ook voor de cliënten..Lekker 2 weken genieten en dan aan de bak.. Heb je er zin in. Bah wat een rot nacht.. Hopelijk kun je zelf nog even plat..

Wat is het rustig zeg.. :confused: .. Miep snel beter worden hoor.. ;)

Meetingdames.. Jullie gaan allemaal nog mee?

Hier een goede nacht gehad.. Esmee heeft in weken niet zo goed geslapen, en wij dus ook niet.. Al druk geweest in huis vanmorgen, het eten staat klaar voor vanavond.. Vanmiddag als Esmee op bed ligt de rest van de keuken opruimen en uitsoppen.. Ze ligt nu ook nog eventjes op bed..
    Straks komt een vriendinnetje koffie drinken.. gezellig! :D

2. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Morning Girls!

Even een dikke kus voor iedereen! :D :D :D
    Wat een fijn bericht van Juffie he?!

Ik kom eerdaags weer even mee babbelen hoor...

Miep & Mika, PB, beterschap..

Sanneke, ben je goed verwend op je B-Day

Salapio, op zoek naar je ei'tje? Ik ben ook erg benieuwd hoe mijn cyclus gaat worden, hopelijk hoef ik niet al te lang zoeken ;) Gaat het nog steeds goed met je bv? ik vind het knapo hoor!

Frederike, wat vonden de kijkers van het huis?

Judith, ik doelde inderdaad op jou "uitspraak" , vind je toch niet erg? Ach er is al genoeg over gezegd, laten we het er maar bij houden goed?

Pareltje, geen kleurtje prooberen? ;)

Bipat, ahhhh wijffie...wat een gezellig afscheid heb je gehad! leuk hoor... ja daar word je dan best even emo van.

Dee, wat was je nog laat gister!

Alle inbrekers, super lief al jullie berichtjes naar Juffie & Jay *kus*

Nelly, en hoe staat het nu met je prijs vergelijkingen? Lekker verhaal was dat dat alle prijzen per januari weer anders waren *oeps* O,ja ik vond jou luiertaart zo gaaf geworden! wat vonden ze er van? Of heb je hem zelf gehouden? :)

3. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @juffie: wat een heerlijk berichtje!
    zo fijn van jayda kunnen genieten...ze is een echt wonderkind! :D

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Goeiemorgen!

Voor mij niet zo'n goeiemorgen :( gistren ben ik weer een dagje naar huis gegaan omdat Roy jarig was maar we waren net 3 uurtjes thuis toen ik ineens brand lucht rook. Roy verklaarde me voor gek ik alle kaarsen afgegaan of er wat aan het verbranden was maar niks. 5 minuten later zag ik bij de voordeur een hele grote vlam. De buurjongen had iets voor onze deur in brand gestoken :evil: wij de politie weer gebeld en tijdens dat vlogen er potten en heel veel glas over onze overkapping. Toen de politie er was aangifte gedaan en verder konden ze weer niks doen :( Toen ze weg waren begon ie weer met alles te gooien. Roy mij in de nacht naar me schoonmoeder gebracht omdat ik het niet vertrouwde om er met de kinderen te zijn. Gelukkig dat ik zo dacht vanmorgen kreeg ik telefoon van Roy en hij had nu de voordeur in brand gestoken. Roy meteen naar het politie buro weer aangifte gedaan en ze gingen hem oppakken maarja hoelang wil je iemand daarvoor opakken. Ze willen het wel zo krijgen dat hij in de psychiaterie word opgenomen maar dat moet de rechter weer beslissen. Nu blijf ik weer hier zitten want het is echt niet veilig voor de kinderen en stress niet goed voor mij nu :(

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Jufffie,

Wat een fijn bericht zeg!
    Ten eerste heb je gisteren heerlijk met haar kunnen knuffelen en ten tweede zijn de artsen ook iets positiever over Jayda's situatie.
    Knap dat je Jay verhalen hebt verteld over wat zij en jullie meemaken. Snap heel goed dat de verpleging daar ook een traantje om moet laten. Zij zijn natuurlijk ook erg begaan en kunnen echt niet voorkomen dat ze gaan meevoelen met kind en ouders.

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Bipat, fijn dat je 2 weken even de tijd hebt om bij te tanken en van Evan te genieten. Daarna met frisse moed aan je nieuwe baan beginnen. Afscheid van de clienten was wel bijzonder zo te lezen.

Pareltje, wat lief dat Eliora haar knuffels goedmorgen gaat zeggen, zo schattig!

Judith, lekker aan de koffie met je vriendin? Fijn dat Esmee zo lekker geslapen heeft.

Ess, kussie terug!

Momhairy, jeetje dat is echt niet normaal zeg! Zou me ook zeker niet veilig voelen...heel fijn dat je bij je schoonmoeder terecht kan. Hoop dat de buurman snel opgenomen/geholpen wordt, want dit kan niet langer.

Dee, ben je vandaag echt jarig dan? Gefeliciteerd!

Salapio,

Johana, lekker dat de verfboel bijna klaar is in huis. En verder hoeft er dus niet veel gedaan te worden? Wanneer willen jullie over gaan?

Miep en Mika, beterschap voor jullie. Lekker dat je moeder jullie kan verzorgen!

7. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @mamabeer: wat een verhaal!
    woont jou buurjongen in 1 huurhuis?
    zoja...dan kan je via de woningbouw hem uit z'n huis laten zetten.
    als dat zo is dat ie in een huurhuis woont snap ik niet de politie daar geen verdere actie voor onderneemd :(
    het lijkt wel dat hij in bescherming word genemen...moeten er eerst dodenvallen?!
    wat een kl*te situatie zeg...sterkte!

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    dat is juist het probleem we zitten gekocht. en de huizen zijn aan mekaar en best dunne muren als hij zijn eigen woning al in de fik zou zetten dan zal de hele straat zo afgebrand zijn. De poltitie adviseerde ons om te gaan verkopen. Ja hij heeft makkelijk praten maar niemand wil naast zo'n gek wonen z'n woning ziet er nu echt uit als een kraakpand hij heeft geen ruiten meer want zn vriendin en hij hadden ruzie en die heeft alle ramen ingeslagen en hij heeft geen glasverzekering meer,voor zn huis ligt allemaal glas wat ie naar ons gooit dus denk niet dat mensen voor ons huis zouden gaan als ze dat zien. De hele buurt is kwaad. hij is de enigste die er woont die de weg zeg maar kwijt is.het mooie van alles is dat gisteren toen de politie er was en bij hem aanbelde dat hij de deur open maakte en op de bank ging slapen :confused: dus de politie ging niet verder naar binnen omdat ie een hond had :evil:

9. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    mamabeer: het houd ook nooit op met die gast.. sterke!

zo boodschapjes weer gedaan de keuken gepoest vloeren gedweilt en de was in de droger.. Bas ligt ff op bed.

vanmiddag ff strijk en de bedden op maken en alvast even koken voor morgen. ben woensdag donderdag en vrijdag pas laat vrij... Voel me gelukkig wel weer beter.

10. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @mamabeer: als ik het goed begrijp zit jou buurjongen in een koophuis...
    hmmm dan word het moeilijk...maar ik snap niet dat dit zomaar kan!
    dat zal mooi worden...ik koop een huis en ik maak het leven van heel veel mensen zuur...dat kan toch niet!

11. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Dee ben je vandaag jarig?! :confused:

Happy Birthday wijffie! :whistle: :whistle: :whistle:
    Wat een leuk kado heb je gehad!
    Uhhh ik ben 11 Januari 29 geworden, moest daar ook al een beetje aan wennen hoor, nog 1 jaartje een twintiger...
    Ach het is een goed teken dat we ouder worden anders gaat er iets niet goed he?! ;)

Gefeliciteerd meis, hele mooie leeftijd 30!

Kuskus

Enne...waar blijft ons gebak?

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga vanmiddag voor het eerst met Senna naar de kapper. Vind het helemaal spannend!

Verder heeft hij weer lekker lopen spoken tussen 11 uur en 2 uur vanacht. Heb weer beneden met hem gezeten, want hij is dan zo hard aan het huilen en stopt niet als ik hem eruit haal en troost. Verandering van plek lijkt wel wat te helpen. Heb nu hoofdpijn en ben best moe. Zal vanavond op tijd in bed liggen denk ik.

13. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

*He-le-boel dingen aan het regelen*

Dikke knuffel voor iedereen

PS Ga zo weg dus vannavond update...

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Juffie, hopenlijk heb je vanacht een beetje kunnen slapen!
    Zo lekker naar je meisje toe!

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja en wij zitten ook gekocht dus dat is niet zo makkelijk in deze tijd om dat kwijt te krijgen

16. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik neem die met het roosje dee haha,

Gefeliciteerd meid!

Zo jongentje houd het lekker lang uit in bedje... begin straks maar met koken anders komt het er niet van.... dan kan ik hem alleen niet horen als ie huilt beetje jammer..

17. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    knuffel terug juffie!

18. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    kopje thee graag haha! leuk kadotjes heb je gekregen btw. ga je lekker met je mannetje weg?

19. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    DEE....gefeliciteerd meid!
    30 jaar...mooie leeftijd...
    leuke cadeau's heb je gekregen...

Olga...met senna naar dekapper...spannend...
    succes meid...
    en Senna weer gespookt vanacht?! vervelend meid..
    hopen dat het aankomende nacht beter gaat!

Juffie...succes met dingen regelen...
    zo lekker naar je meisie!

mamabeer...wat een rotsituatie zeg!
    sterkte meid!

hier alweer gewerkt...ben net thuis!
    zometeen naar mijn ouders voor hun trouwdag...lekker gebakkie eten...
    Jan gaat vanavond naar feyenoord, dus heb het huis, laptop en tv heerlijk een avondje voor mezelf... :)

20. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Hmmm...Dee...ziet er lekker uit...

ik krijg zo heerlijk eigengemaakte monchou taart...
    daar gaat mijn dieet-dagje :oops:

Deel Deze Pagina