salapio..alweer zo;n leuke foto! jee alieke wat is ze al groot -of lijkt dat zo op de foto- lekker ding hier ook een druk brabbelende beeb...en hardop lachend..waarop ze vervolgens zelf schrikt van haar eigen geluid.
Salapio, wat een briljante foto, echt hilarisch! Alieke, wat een dotje, die beeb van jou. Brabbelen en lachen: de hele dag door. Ik lach me rot als m'n man ook zo gaat brabbelen tegen Patrick. Ze voeren dan hele gesprekken samen. Zo cute!
wat een gave foto salapio! echt een scheetje. gaat ze niet gewoon een sprongetje maken? sterkte met het gechagrijn, of is het inmiddels weer over? kelly, veel sterkte meid! alieke, leuke foto! niels doet af en toe zn mondje open en dan komt er een klein geluidje. als ik aaaaaaaaaaaah zeg, vindtie dat prachtig. es en bowie, hoihoi, bowie, fijn dat de osteopaat heeft geholpen. en wat een lekker ventje! werken: hier nog 3 weken vrij. ik heb er wel zin in. gastouder is helemaal goedgekeurd en niels is vlakbij mn werk, dus dat vind ik een heerlijk idee. we hebben inge1975 ook lang niet gehoord; 8januari schreef ze dat we overgaan naar de mama's. ik heb haar gepbt. zijn er nog meer die we lang niet hebben gehoord? waterlelie volgens mij een paar daagjes niet. alles goed meid (als jedit leest)?
*klaagzang* niels drinkt nog steeds niet goed, maar ik probeer vandaag een voeding extra te doen. hij plast wel genoeg, dus das weer fijn dan. Met slapen gaan, gaat hij na 10 minuten mopperen wel slapen (denk ik, het is in elk geval stil) maar na een half uur/ 3/4 uur begint ie te huilen en is ie heel af en toe 5 a 10 minuten stil, waarna het weer begint. ik probeer hem dan wel in bed te laten tot de slaaptijd voorbij is, maar het gaat nu al een paar dagen zo en ik begin onderhand een beetje moedeloos te worden. Als ikdan lees dat mika 3 uur slaapt, rollen mn ogen bijna uit mn hoofd. daarmee mag je jezelf in je handjes wrijven miep! ik ga es proberen of ik alles op een rijtje kan zetten wat er met Niels is. mn gevoel zegt dat hij ergens een blokkade heeft die hem belet om ontspannen te zijn. op zich is hij best vaak vrolijk, maar ik heb het gevoel dus dat er iets niet klopt. Of in zn darmen of misschien is het gewoon een heel veeleisend mannetje die snel driftig is; maar dat herken ik helemaal nergens van en ik begrijp hem soms gewoon echt niet. Aan het cb hier heb ik helemaal niks, ik vind ze niet professioneel. we proberen nu 2 weken om de jbpm weg te laten uit de voeding. kijken of z'n darmen daar goed op reageren. *sorry voor dit egostukkie, maar ik moet het even kwijt*
oja, ik ga met niels babymassage doen! we hebben enorm veel geld teruggekregen van de stookkosten van afgelopen jaar. ons voorschot was veel te hoog. dus eerst vond ik het een beetje duur, maar nu kan het wel!
brabbelen doet jesse ook is zowwwwwwwv lief salapio wat is mirre toch een schatje lois is ook een lieve knappe meid in der nieuwe pyjama
December baby's zijn de knapste! Malaika; Ja ik moet daar ook zo om lachen, gaat mijn vriend haar na praten en praat ze weer terug :-D
Hallo iedereen! Zo ik ben echt al eeuwig niet op het forum geweest, alles gaat goed hoor! Lucas groeit hard en nog op enkel borstvoeding. Ik kolf nog wel maar hij drinkt nu ook goed aan de borst. Hij slaapt met een beetje geluk door tot half 7 in de ochtend. Overdag slaapt hij niet zo vaak, maar dat gaat nu steeds beter met rust en regelmaat. Zo ik ga weer proberen om wat vaker te komen, maar ben erg druk! Probeer ook een nieuwe baan te vinden.... Ik hoop dat het goed gaat met alle dames en babies! Kus kus Elise
leuk dat je je even meldt Elise! hier proberen we dus ook de rust en regelmaat en opzich gaat het inslapen overdag wel goed. na 10 minuutjes mopperen is ie wel weg, maar hij houdt het niet zo lang vol. t lijkt als hij in bed is en geen afleiding heeft dat ie meer last heeft van darmen of van 'iets'. na een halfuurtje slapen wordt ie wakker en dan is het gedaan. en als je dan bij hem gaat kijken ligt ie te persen en te knetteren of heeft ie gespuugd;
Olga Het gaat inderdaad beter als tijdens de zwangerschap. Normaal gesproken moet ik 2 x per week naar de fysio en 2 keer naar het revalidatiecentrum 1 x 5 uur achter elkaar en een keer 2 uur. Maar ik heb nu gevraagd of die 5 uur niet minder kan omdat ik allemaal best zwaar vind, dus nu gaan we een tijd 3,5 uur doen. Ik heb trouwens nog leuke foto's voorbij zien komen van onze baby. Ben vandaag in het ziekenhuis geweest ik kan maandag al in de scan,,opzich leuk, ivm lange wachttijd. Maar nu moet ik zondag al beginnen met vliestif innemen. liter,en nu mag ik vanaf dan geen borstvoeding geven minimaal 5 dagen en liefst 7 dagen , ik vind dat helemaal niet leuk,maak me ook best zorgen srtaks mag het wel weer en dan lust Nick mijn melk niet meer. IK kan nu wel gaan sparen maar niet voor een hele week. Nick drinkt 5 x 240 ml per keer. Ik hoop zo dat Nick straks mijn melk weer gaat drinken . En nu moet ik stoppen want Nick roept hij heeft honger Groetjes Gerda
Loïs wil trouwens echt iets helemaal over haar gezichtje heen! als ze in het wippertje zit en valt een beetje in slaap, leg ik tegen de zijkant van haar hoofdje een stukje deken, maar dan duikt ze meteen met haar hele hoofd eronder en valt dan meteen in slaap. Als ik hem wel haal dan word ze meteen weer wakker ik weet dat me moeder zei dat ik dat vroeger ook graag wilde maar ik ga dat echt niet doen!
Ingepinge..er stond bij de bestelling eind februari dat t geleverd zou worden! Bevallen op de wc..ojee t zal je gebeuren.. Salapio..lieve foto! Alieke..wat lieff!die foto! Wat naar dat ze met haar gezichtje onder een dekentje wil.. Sanneke wat vervelend dat Niels niet zo goed slaapt kun je moeilijk wat aan doen hè.. Hier is Mika vanaf t begin al makkelijk geweest..meteen in t ledikantje en slapen maar.. Hij brabbelt ook wel vaak overdag een half uurtje..maar heeft er nog vrede mee dat ie in zn ledikantje ligt..heb er een popje naast liggen en daar praat ie dan tegen.. Hij ligt echt nog heel veel in bed..meestal per dag een uur in de box..en de rest in bed..en natuurlijk knuffelen doen we rond de voedingen.. En misschien moet je t eens verderop zoeken met hulp..ik weet niet zo goed bij wie..maar misschien is er wel wat.. Leuk babymassage! Elise fijn dat je weer even wat van je laat horen! En fijn dat alles goed is! Rust en regelmaat hier vanaf t begin ingevoerd..werkt prima.. Gerda..fijn dat je zo snel kan maar wel heel vervelend van die vloeistof.. Maar niet teveel zorgen maken hoor..dat voelt Nick ook.. Het komt vast allemaal goed..nick is hartstikke tevree bij jou! Hij zal t wel even missen denk ik dus dan is ie vast blij dat ie weer bij jou mag drinken! Dikke knuffel hoor!
Hier vanavond even een slaapzakje gehaald.. Want mika lag vanmorgen helemaal buiten de dekens..met de beentjes er bovenop.. Maar net even gepast..mams mag m even een stukje innemen..en dan hupsakee in de was ermee.. Hoop dat ie vannacht onder de dekens blijft..
Hahaha wat een lieve foto Salapio ! @ Alieke Rubin begint ook steeds meer te kletsen hier ook veel uuhh buhh en abuuhh wat een schatje in haar nieuwe pyama J @ Sanneke Rubin slaapt overdag ook nog steeds heel slecht (snacht gelukkig wel heel goed !) ze zeggen wel eens dat het met een maand of 3 beter gaat laten we het hopen .sterkte met je knul ! @ Gerda jeetje wat drinkt nick veel zeg ! geen wonder dat jouw knul zo lekker groeit maar wat vervelend dat je hem straks een week niet zelf mag voeden en tuurlijk lust hij jouw melk straks nog wel ! er is toch niks lekkerder dan lekker bij mama drinken @ Miep jeetje wat slaapt Mika nog lekker veel ! kan hij Rubin niet eens uitleggen hoe dat moet ? ik heb alleen ff op de laatste paginas gereageerd vorige keer heb ik er ook een uur over gedaan (toen moest ik op 10 paginas reageren ) maar ik ben dus vast een heleboel mensen vergeten sorry daarvoor gisteren ben ik met Rubin naar het CB geweest hij was 800 gram aangekomen in 4 weken prima dus hij weegt nu 5680 gram en is 56,5 cm verder was alles helemaal goed met hem ik moet alleen nog even een afspraak maken voor een echo van zijn heupjes (zus van mijn vriend heeft vroeger in een spreidbroekje gezeten) het zag er nu allemaal goed uit maar toch even voor de zekerheid mijn stoere vent heeft heel even gehuild van zijn prikjes (nog geen halve minuut) verder weinig last gehad alleen een beetje jengelig de hele dag ik zou ook sjaggie zijn als ze me zo ineens zouden prikken vannacht heeft hij weer heerlijk geslapen van 21:30 tot 8:00
Frederike..ik kan t eens vragen aan Mika of ie t wil uitleggen wat t geheim is.. Wat is ruben lekker gegroeid! en ik moet maandag ook even naar de huisarts bellen voor een afspraak.. die beslist of ik een verwijzing krijg voor mika voor de heupecho. Dit is normaal gesproken standaard bij stuitligging. Goedemorgen.. Hier zit t poetsen er alweer op..de was draait volop.. En ik ga zo strijken en dan mika even de poepert wassen en voeden.. Daarna boodschappen doen.. dus weer een produktief ochtendje..
@ miep, Ik heb nuvoorjaarsvakantie en heb gister de hele woonkamer gedweild en gepoetst. Vandaag ga ik de overrige kamer doen, badkamer en wc doe ik morgen... Ik ga zo ook boodschappe doen en morgen gaan we in de avond mn schoonma ophalen van schiphol!