hahah Ik zie het al Wijhe lijkt me leuk. En 2 shih tzu dat waren vaste klantjes van me leuke hondjes zijn dat. Hoe heetten ze ben een echte honden gek. Je hebt pb Mve
meiden, is het anders een idee om de meeting te verplaatsen? Want als mijn auto niet op tijd klaar is dan zijn jullie maar met een heel klein groepje, volgende week donderdag mischien? Ik ga er alles aan doen om t ezorgen dat hij op tijd klaar is maar ik ben helaas geen monteur
Ik vind ze echt zoooo leuk, en ze zijn zo lief voor kinderen..en altijd zo vrolijk.... Maar helaas kunnen ze niet samen met onze herder, anders had ik er 2 gehad @ Alieke ik heb ergens mog zo,n soort jas gezien maar dan een bruine, met kapuchon met bontrand Vind je bruin wat? dan zoek ik nog even!
Mijn schoonzus heeft nu de tweede , en die is toch zooooo leuk , en altijd vrolijk, de vorige was ook altijd vrolijk, maar die was al oud, dus als die het zat was kroop tie weg!
Meeting Ik kan alleen donderdag volgende week lig ik in het ziekenhuis maar als jullie dan liever gaan maakt mij niet uit. Mve wat een schatjes ze zijn erg lief wel hele mooie hondje lieve namen, en net wat je zegt het is een lief ras maar er zitten soms van die bijde hande tantes bij , wel lief hoor er kwam wel eens een bij me in de trimsalon die heette sissi en deed net alsof ze een pitbull was of zoiets . Leuke foto van je 2 hondjes en gaat hete prima met Esmee
Hier meestal ook wel vrolijk, maar als hij zijn bui heeft dan is hij nog te chagerijnig om fatsoenlijk mee te lopen met uitlaten.. Ze hebben een prachtig karakter en zijn er grappig en lief.. Maar wel dominant af en toe..
Volgende week kan ik wel maar weet niet of ik 11.00 wel red.. Kom dan uit de slaapdienst.. Maar ga mijn best doen..
Ik hoor het nog wel even of er donderdag gemeet wordt, ik ga even wat drinken pakker Sjoerd meet even achter pc , dus kom zo nog wel even kijken Groetjes