Sam slaapt sinds 10 uur We waren gisteren op de verjaardag van mijn schoonzusje en we hebben Sam daar om 19 uur op bed gelegd. Hij ging netjes slapen. Om half 11 hebben we hem wakker gemaakt om naar huis te gaan en toen wilde hij niet meer slapen . Hij is t nu duidelijk aan het inhalen.
is goed dan gaan we voor maart...ik heb net ff op de site gekeken en het ziet er super leuk uit en de pijzen vallen mee nu nog een datum...
Hoi meiden, Ik heb alleen maar even door Jufffie's berichten gelezen. Fijn dat het met Jay steeds beter gaat! De laatste tijd heb ik geen puf meer om 's avonds nog achter mijn pc te kruipen. Verder gaat alles gewoon goed. Ik heb alleen last van zere bultjes op mijn tong, van die opgezwollen smaakpapillen. Gisterenavond maar andere tandpasta geprobeerd en gespoeld met mondwater... AUWIE! Naja, 't zal wel overgaan. En jaaaaaah, ik heb een zwangerschapskwaaltje: een pijnlijk stuitje. 'k Moet toch echt eens wat rustiger aan gaan doen... Owwww, gisteren heb ik trouwens de laarsjes en schoentjes voor Annabel binnengekregen. De aapies laarsjes zijn ietsje aan de ruime kant, maar dat mag wel. De andere schoentjes zijn echt te groot, dus die gaan vandaag retour voor een kleinere maat. Wat blijft dat schetig zeg, die lieve kleine schoentjes! Ehm... Verder... Zwangerschapsdementie? Hihi... Oja, dinsdagavond heeft ons beebje papa flink getrapt. Jee, die was ff bezig in mijn buik. Echt leuk! Ik mag trouwens ook niet te dicht op mijn bureau gaan zitten, want dan gaat de kleine protesteren. Hm. Over bureau gesproken, ik ga gauw weer verder werken. Vanavond wil ik bij proberen te lezen... Doei!
Geen 14 maart aub, heb ik hier een verjaardag en denbosch is voor mij zo lekker dichtbij, dat het jammer zou zijn als ik niet zou kunnen Misschien is kids castle ook wel wat, dat zit in Hedel, en is heel erg overzichtelijk, je kunt de kinderen overal zien vanaf 1 punt. Dat is bij die kleintjes wel handig! http://www.kids-castle.nl/
Heeej, ik zag net even iets van meetings voorbij komen... Nu MOET ik vanavond wel bijlezen! Meeting in omgeving Den Bosch zou evt. ook wel bij ons thuis kunnen. Vrijdags werk ik niet, maar een andere dag zou ik ook kunnen ruilen. En op het kdv doen ze meestal ook niet zo moeilijk om dagen te ruilen. Als ik het maar op tijd weet.
meeting den bosch...maakt mij niet uit waar. den bosch - avonturenland hedel - kidscastel nelly thuis is alle 3 leuk...den bosch voor mij natuurlijk het makkelijkst...10 min rijden 8)
Nelly; Wat leuk dat die kleine zo druk is :-D Lijkt me weer super om te voelen. Wanneer voelde jij het voor 't eerst? Ik zou het bij Loïs echt niet meer weten
en doen we op doordeweekse dag of op zaterdag.... denk ivm drukte we het beste doordeweeks kunnen doen. Misschien op vrijdag middag, kan mijn grootste meid ook mee datum 6 0f 7 maart?
alleen al voor dat gefriemel in mijn buik wil ik nog wel een keer zwanger zijn! maar een derde vind ik voor mij op deze leeftijd niet meer leuk Dus ik geniet wel met jullie mee!
We zijn er weer.. Het was erg leuk en een stel lieve meiden! Ben even foto's aan het uploaden.. Kom dan reageren.. Esmee ligt uitgeteld in bed!
Meeting Rotterdam Zaterdag 7 februari 2008 -Bipat en Evan Zondag 8 februari 2008 - Britt en Sam - Bipat en Evan Zaterdag 28 februari 2008 - Britt en Sam - Bipat en Evan Zondag 1 maart 2008 - Britt en Sam - Bipat en Evan
er is ook nog playcity dat op de grens van rotterdam en barendrecht ligt. is wel vlakbij de snelweg maar wat minder geweldig voor ov-reizigers.. weet niet of er veel ov reizigers zijn onder ons? check ff www.playcity.nl
Essebes. Beterschap voor je meisje.. Het is bij jullie ook af en aan ziek.. Maartjeh.. had je nog gesmst.. heb je een ander nummer? Jammer dat je niet kon maar wel te begrijpen hoor.. Misschien snel nog eens? Meeting Rotterdam/Den-Bosch.. Leuk voor de meiden daar in de buurt! Alieke.. fijn dat je een uurtje hebt kunnen leren.. Werkse vanmiddag! Nelly.. last van kwaaltje.. Hoort er bij maar niet leuk natuurlijk! De baby papa aan het trappen.. Geniet er van meid! Ninien.. Ik heb helemaal niet het idee dat je zo oud bent! Niet lullig bedoeld.. Zag je leeftijd net staan.. Ga even een paar foto'tjes laten zien.. Haal ze er vanavond weer af..
De eerste keer dat ik nu een duidelijk plopje voelde was met 16 weken en 3 dagen. Een week eerder voelde het ook een beetje alsof de kleine me van binnen zat te krabben. En Annabel. Pffff... Ehm... Die heb ik toen ook zo rond die tijd gevoeld, geloof ik. Ik heb het wel ergens in het boekje van de vlos opgeschreven, maar dat ligt thuis. En inderdaad, ninien, ik keek ook weer erg uit naar dat gefriemel in mijn buik. Heerlijk! Hoe zou het trouwens met Claartje zijn?