Meeting dames ik heb niet veel foto's.. Gerda.. ik heb geen foto van Nick.. Loessie.. ik heb 2 leuke van Nicky.. Als je wilt dan stuur ik ze naar je mail Pareltje.. ik heb een aantal leuke van Eliora.. Mag ik je mail adres als je ze wilt hebben? Vergeet gewoon om foto's te maken..
Meeting dames ik heb niet veel foto's.. Gerda.. ik heb geen foto van Nick.. Loessie.. ik heb 2 leuke van Nicky.. Als je wilt dan stuur ik ze naar je mail Pareltje.. ik heb een aantal leuke van Eliora.. Mag ik je mail adres als je ze wilt hebben? Vergeet gewoon om foto's te maken..
aa daar zijn de meeting ladies weer, jammer dat ik er niet bij kon zijn, volgende keer beter goed? Leuke foto`s Judith, uhm mob foon staat uit schaam schaam, komt omdat we hier heel snel op duits netwerk zitten en dan betaal ik me rot.. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Trouwens even een tip dames, ik heb vanochtend bij de action een hele leuke trekker met aanhangwagen gekocht voor een paar euro. Op de aanhangwagen zitten een paard, schaap, koe, varken en een kip. De trekker kan zelf rijden, er komt een liedje uit, zit een toeter op en alle beestjes maken hun geluidje..oo en de boer zit er natuurlijk oook op Ze vind hem geweldig.. Ze probeert nu ook al de My little pony erop te zetten
Hoi allemaal Wilde even zeggen dat ik de meeting erg leuk vond ,gezellig. Leuke mama's leuke meisjes. Nick ligt nu lekker te slapen, zal vanavond wat foto's plaatsen ook op hyves heb er genoeg . Nick vond het ook erg leuk. Liefs
Ninien.. wat een popje heb je ook.. Gerda.. Was gezellig he? Ik ga even Esmee d'r happie voor vanavond klaar maken.. Het is gaar dus even in de blender..
Ik wil dolgraag ook een keer met jullie allemaal meeten ik hoop dat het hier in den bosch wat wordt, dat er veel komen!
Aaaaaaah, meetingfoto's. Altijd leuk! Ziet er weer gezellig uit. @Maartjeh: leuk dat Lot zo enthousiast reageert op de tractor. Wanneer was je ook weer uitgerekend? Eind juli? Ik zag je namelijk niet op de zwangerenlijst staan op de decembermamasite... Hoe gaat het trouwens met je zwangerschap?
Meeting Rotterdam Zaterdag 7 februari 2008 -Bipat en Evan Zondag 8 februari 2008 - Britt en Sam - Bipat en Evan Zaterdag 28 februari 2008 - Britt en Sam - Bipat en Evan Zondag 1 maart 2008 - Britt en Sam - Bipat en Evan
Hè dat ziet er gezellig uit de foto's! We hebben wat gemist.. maar helaas t is niet anders..deze ronde moesten we echt overslaan... Mika had net gepoept..was zo dun dat alles doorgelekt had.. zelfs op t boxkleed nog.. Heb m nu even in bed gelegd...
Judith..gets ratten in de tuin...en doet de gemeente er zelf niks aan? Essebes..hè gets meid...nou Liv ook weer ziek.. en dan ook net tesamen met t weekendje weg.. jammer hoor... Hele dikke knuffel voor jullie!
Miep.. we hebben een koopwoning dus helaas.. Het is normaal dat er ratten naar boven komen wanneer er in de grond wordt gewerkt.. 2 jaar geleden hebben ze het riool achter in de straat vervangen, toen hadden we er ook al zo'n last van.. Vind het vooral eng..Brrr
Judith...nou lekker is dat dan zeg..hun halen alles overhoop en jullie zitten ermee.. Als t nou muisjes waren..maar ratten..is ook nog zo bah hè.. Dee..wat irri zeg dat ze jullie van internet afhalen! en een leuke nieuwe pon erbij!
Maartjeh.. ik heb de tractor al eens zien staan.. Esmee heeft al zo veel.. lot niet trouwens hahaha .. Oja.. We gaan waarschijnlijk morgen de box er uit halen.. Esmee speelt er eigenlijk nooit meer in.. Esmee heeft al een speelhoekje achter in de kamer dus op de plek waar de box nu staat komt de stoel die bij Esmee op haar kamer staat.. Die hadden we eerder ook altijd beneden staan.. maar dat was wel handig boven ivm de borstvoeding.. Nou gaan we Esmee haar kamertje ook iets aanpassen en krijgt ze boven ook een speelhoek.. Kan ze spelen als ik boven bezig ben..
Judith..hè leuk! Dat wordt weer leuk opnieuw inrichten enzo! ben benieuwd of je m gaat missen.. Hier moeten we nog steeds traphekjes halen.. en ik wil eigenlijk ook nog eens een leuk stoeltje voor Mika..of zo.. maar ach..er staat al genoeg rommel in de kamer..