Meeting Rotterdam Zaterdag 7 februari 2008 -Bipat en Evan Zondag 8 februari 2008 - Britt en Sam - Bipat en Evan - Momhairy en Mika - Amber en Jesse Zaterdag 28 februari 2008 - Britt en Sam - Bipat en Evan Zondag 1 maart 2008 - Britt en Sam - Bipat en Evan
Salapio gezellig gehad! Britteke..ben benieuwd naar je foto's! Judith..veel plezier met je filmpje! Ik meld me af voor vandaag.. ben wie is de mol aan t kijken.. trusten..en tot morgen hè!
wat een leuke meeting foto's! jesse heeft echt een geweldig kapsel...staat 'm super stoer! nicky heeft echt mooie krullen! esmee lijkt sprekend op d'r mammie...schatje! nick is al een hele beer...stukkie! de rest van de babies...jullie zijn ook allemaal geweldig! dezieke mama's...knuf! @britteke...ga ff vlug op hyves kijken en afsluiten oja...heb net 250 foto's besteld
Britteke....mooie foto's! Gerda....bedankt voor je leuke foto's meid! ben er erg blij mee! ik ga ook tv kijken! fijne avond nog allemaal!
Tsjonge jonge wat hebben jullie gekletst vandaag .ik ga ff bijlezen vanaf mijn laatste berichtje op 2230 (vanmorgen niet echt aan bijlezen toegekomen) Es ach nee niet weer livvie ziek arm meisje en zou wel erg jammer van je weekendje zijn Meeting Rotjeknor is mij te ver bijna 3 uur rijden Meeting Den Bosch idem Nelly heerlijk he weer zon uk in je buik te spartelen .ik kan er intens van genieten Alieke Rubin voelde ik voor het eerts met ruim 17 weken nu was ik er meer op gefocust en voelde ik het ook wel eerder (wel heeeeel zachtjes in de verte hoor) Wat een leuke fotos van de meeting zeg wat zijn het allemaal knapperts he Ninien mooi meiske hoor ook als ze serieus is Miep he jakkie arme Mika . MvE .ieieieieuw ratten ben er niet bang voor maar hoef ze ook niet om mijn huis Van de andere meeting ook al leuke fotos lekker ravotten die jongens Momhairy he Mika heeft jouw haartjes ! ben je een echte redhead ? (ik wel )...of lijkt dat zo Amber stoer kapsel hoor ! Salapio fijn dat het leuk was met vriendin en boedha baby Britt im in love with Sammie !...volgende wordt een meisje mag ik m reserveren ?
oooh ik heb heerlijk geshopt vanmiddag...ik heb het Joan wel laten zien maar nog niet verteld hoeveel ik heb uitgegeven ...wat niet weet..............maar zo leuk allemaal roze spul ....ik loop nog steeds te stuiteren makelaar...we hebben nog niks weer gehoord van de kijkers die geweest zijn maar maandag komen er alweer nieuwe ...loopt lekker door zo...het heeft ook voordelen...mijn huis is steeds lekker netjes en er staat iedere week een fris bloemetje op tafel
Frederike.. fijn dat het met de bezichtigingen lekker loopt.. En i.d. wat niet weet wat niet deert.. Ben ook niet altijd helemaal eerlijk.. Heb nog even wat foto's van de meeting op mijn hyves gezet..
ik zat net ff op de hyves van Nick te kijken en Esmee heeft jouw neusje volgens mij ...sorry vind dat altijd zo'n lief neusje