maartje..leuk zeg dat Charlotte zo'n fun met haar speelgoed heeft. meetingfoto's... zag er gezellig uit meiden...leuk hoor! mve....ook al de box eruit, heb je ineens meer ruimte he! amber en esther..ook leuke foto's! weer...hier ook bagger weer! Vanavond weer werken en dan weekend! Ga ff Yaeda uit bed plukken, die is hele verhalen aan het vertellen haha!
Jufffie wat vervelend meid dat jayda nog steeds aan de beademing ligt. wel fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan ik hoop dat jullie snel weer aansterken en met veel steun van iedereen doro deze moeilijke periode door komen. sterkte meid kuss Sanneke nog gefeliciteerd met je verjaardag alieke wat heerlijk dat je nog niet aangekomen bent en je nog in je skinny broeken past dat kon ik niet meer hoor met 13 wkn ik moest met 7 wkn al een zw broek aan Waar aan wordt je mannetje geopereerd? Momhairy ook al zo goed bezig met afvallen knap hoor zet hem op Gerda hoe is de operatie gegaan? Miep en miep mika z`n hoge koorts hoe is het nu met hem? nog 30 pagina`s Mamabeer; WAT een vervelende buurman zeg nu nog het huis in de fik steken ook is toch niet normaal dat ze daar niks aan doen :S en nu?> is alles weer een beetje rustig? Dee gefeliciteerd meid sorry als ik wat vergeten ben maar moet nu echt demy uit bed gaan halen die loopt te gillen. heb wel alles bijgelezen tot strax
Haj ja mijn werk bevalt prima heb het super naar mijn zin gister evaluatie gesprek gehad en ze vond het heel geod gaan wel een paar leerpunten maar daar kan je ana werken als ze geen leerpunten had gehad was het ook niet goed geweest Ja trap lopen vind ik ook eng ze mag er aalleen op als ik achter haal loop
ninien wat een leuk filmpje dat doet demy in de box ook hihi vooral op het liedje van BUMBA nu ga ik echt (K)
nina begint nu eigenlijk pas intresse te krijgen in de tv en dan vooral tubbies en barbapapa Nienke keek vroeger altijd naar de jellabies.....uren kon ze daar naar kijken. Dat was en is een echte tv gek.
Ninien.. Leuk filmpje.. Wat danst ze lief! Lindy.. fijn dat het zo goed bevalt! Iedereen heeft leerpuntjes, weet je waar je aan moet werken.. Motiveerd ook weer.. Heb je demy gered uit haar bedje? Zo de honden weer uitgeweest.. Juist als het regent gaan ze lopen treuzelen.. Grrrr.. Pech, dan weer naar huis.. Ze hebben geluk dat Erwin ze uitlaat vanmiddag.. Gaan ze lekker naar het bos..
bah lekker hoor in de regen je hondjes uitlaten brrrrrr hier lekker aan het luieren...evan en ik lopen beide nog in nachtkleding gaan zo dan toch echt wassen en aankleden! heb echt zin om ff naar de winkels te gaan maar dat weer! zie het straks wel wat we doen.... ook nog even langs de kapper kijken of ze een plekkie heeft vandaag. zondag viert mijn opa zijn 80e verjaardag en wil er dan ff top uitzien hahahahahha
Mogguh... Liv heeft nog steeds koorts, net was het 39.2, gistermiddag heeft ze zelfs 40.5 gehad, daar schrok ik wel een beetje van hoor. Ze drinkt wel dus ik maak me niet teveel zorgen. Vannacht echt geen oog dicht gedaan. Heb alle boekjes aan Liv voorgelezen en lekker gekroelt met haar. Xx Leuke meeting & mini meeting foto's meiden! ahhh Jesse z'n haar is cool!
Morguh! Hier een drukke ochtend. Sam is heel druk en best wel vervelend Ik zou om 10 uur bij een hoogzwangere vriendin op visite gaan. Belt ze net af... ik stond op het punt om te vertrekken. Wel balen... nu heb ik niks te doen vanmorgen en verveel me al zo snel! Lekker ego van mij he haha. Heb nog een paar vriendinnen gesmst maar die liggen denk ik nog op bed
nog niet ze had slecht geslapen... kan me er wel iets bij voorstellen. Ze is morgen uitgerekend dus het zijn echt de laatste loodjes. Kraamvisite zal sowieso niet lang meer duren. Wat zal ik eens gaan doen...? Johana, hoe bevalt jullie auto?
Het begint hier aardig droog te worden, kom ik er net achter dat de buggy nog bij Erwin in de auto ligt.. Hij rijd vandaag zelf.. Dat wordt dan op de fiets weg..