en het is zulke leuke kleding... beetje stoer, alhoewel ik ook erg van zoete kleding hou hoor bij meiden
Meeting Rotterdam Zaterdag 7 februari 2008 -Bipat en Evan Zondag 8 februari 2008 - Britt en Sam - Bipat en Evan - Momhairy en Mika - Amber en Jesse Zaterdag 28 februari 2008 - Britt en Sam - Bipat en Evan Zondag 1 maart 2008 - Britt en Sam - Bipat en Evan daar is het lijstje weer! anders raak ik 'm kwijt hahahha
hallo allemaal! het ontbreekt me echt aan reageer en leestijd... niels is lekker aanhankelijk en gaat vast weer springen (of gewoon ziek worden).. maar.. voor de hyvers onder ons: vanaf 30 januari ben je ongevraagd met je achternaam vindbaar op google. Als je dat niet wil: In hyves onder je naam ga je naar menu, en dan naar privacy,, op de 6e regel staat achternaam. Klik op blauw zoekresultaat. Dan moet je het vinkje wat op de zelfde regel staat weghalen. Klaar is Kees! ikke was blij dat ik dit doorstuur mailtje kreeg, dus ik deel het ff wij gaan ff boodschapjes doen in deze deprimakende wereld (regen, voor de rest gaat het prima met me hooor ) kuskus ps ik heb gister bij villa happ lekker geshpt in de opruiming. maatje 86 alvast.
ik ga afsluiten, vanmiddag met nienke naar zwemles en dan boodschappen doen! daarna als een witte tornado hier door de kiet heen, en lekker boerenkool met worst koken. wilde Nienke graag, en ja die moet er nog van groeien he
wel lekker boerenkool met worst.....misschien een idee.....was er nog niet uit voor vandaag! sanneke; springen denk ik! en lekker geshopt!
Misskeita..Eager Beaver heeft Mika shirtjes van en die vallen smal en lang.. Dus zou niet te klein kopen Judith..ah lieve foto! Kijk Esmee eens lekker naar Bumba kijken! Hè en je bikini weer aan!super! Pakketje al opgehaald? En wat zat erin? JOhanna fijn dat Dani weer een beetje opgeknapt is! Nu jij nog! Dikke knuff! Lindy drukke week gehad! Ninien..leuk filmpje! Wat kan ze lekker swingen! Enne succes met je drukke planning vanmiddag! Bipat lekker naar de stad en de kapper..have fun! Essebes..gets Liv ook nog zo ziek! En ook al zon hoge koorts..had Mika ook.. Fijn dat ze wel drinkt! Hele dikke knuffel hoor! En vandaag misschien even bijtanken? Heb je jullie weekendje nog afgezegd? Britteke..hè balen..heb je helemaal niks te doen? Uhm..nou je kan gaan poetsen..shoppen..van alles toch wel.. Fredje..dat is een feit..voor meiden is gewoon veel meer te krijgen als voor jongens hè.. Heerlijk shoppen meid! Sanneke..hoop dat Niels niet ziek wordt hoor! En lekker bij villa happ geshopt..leuk! Zo hier even weer bijgelezen.. even wat in huis gedaan en Mika die slaapt alweer even.. heb nog geen idee dat de kuur aanslaat maar dat zal nog wel komen.
Goedemiddag allemaal Even een ego berichtje hoor ! Jesse is net flink gevallen. Hij is pas net echt aan het lopen. VIel ie achterover met zijn bolletje op de radiator. Het arme ventje had een gat in zijn hoofd. Ik schrok me rot. Het bloede ook flink. Meteen de HA gebelt en we konden meteen komen. Ze hebben het dichtgeplat met blauwe lijm. Gelukkig ligt ie nu rustig te slapen. En berichtje gehad van mijn jongste broertje. Zijn zwangere vriendin (30 wkn) is opgenomen in het ziekenhuis met een hoge bloeddruk. Helaas te ver om snel even langs te gaan (Goes) Hopelijk krijgen ze de bloeddruk wat omlaag en kan het beebje nog een beetje groeien. *SHOCK* Een man heeft 2 kinderen en een volwasssene vermoord in een KDV en 20 kinderen verwond met een mes Hoe ziek kun je zijn en nog een leuk nieuwtje ! Een kennis van ons is vandaag bevallen van haar 5de kindje. Na 4 dochters nu hun eerste zoontje Samuel !
Sanneke, thanks voor de Hyvestip, neem je voor mij ook effe boodschapjes mee? Ik kan de deur niet uit.. Amber, ahhhh nee Jesse toch...getsie.. wat zielig.. Heeft hij geen hersenschudding? wat zal jij geschrokken zijn zeg! nu heeft hij dus tussen ze mooi geknipte haartjes blauwe lijm zitten? Knuffel hem maar lekker veel! Bah wat een vreselijk bericht van dat KDV zeg, waar heb je dat gehoord? En 30w? Nog even een paar weken blijven zitten dat beebje, hopelijk word de bloeddruk lager... Nou meis, neem effe een koppie thee en kom een beetje bij...Knuf Miep, ja weekend is afgezegt, jammer....we proberen het dan in Februari te plannen. Niets aan te doen. Gaat het met jullie weer een beetje? Tricotslen? wa's da?
jeetje dat was schrikken amber! gelukkig kon je gelijk terecht en is jesse nu aan het slapen! oei 30 wkn en dan al het ziekenhuis in bah! hopelijk gaat het beebje nog ff blijven zitten! 5 kids wel leuk nu een jongetje! en over het shock moment.....ZIEK ZEG!
amber, wat een schrik. kusje voor jullie. en wat een zieke geest zeg. het zal je kind maar wezen... niels heeft weer eens geen zin in brood... alle stukjes uit zn mond halen... zucht. nou ja, morgen beter.
Lindy.. geslaagd voor kleertjes? Nu is het nog eens leuk winkelen he? Al 2 kilo afgevallen, gaat lekker bij jou! Frederike.. lekker zo'n slaper.. Ik vind je haarkleur erg mooi! Al begonnen met styling van de kinderkamer? Ideetjes? Jij bent zo crea, wordt vast prachtig! Essebes.. Pakketje is binnen hoor! 2 shirtjes voor mij en een shirtje voor Esmee..Hoe is het nu met Liv.. nog steeds hoge koorts? Miep.. E.B.. valt i.d. lang en smal.. Maar past precies goed bij Esmee.. In het pakketje zaten 2 shirtjes met lange mouw voor mij en 1tje voor Esmee..Lekker weer zelf in huis aan het rommelen geweest..Hopelijk slaat de kuur snel aan en knapt hij lekker op! Dikke knuf voor Mika. Salapio.. Leuk, alle filmpjes sorteren.. Wat voor leuks heb je gedaan? sanneke.. Thanx voor de tip! Lekker geshopt! Nice 8) ..Niels geen zin in brood..Hopelijk morgen weer.. Ninien.. drukke middag voor de boeg.. veel plezier! Amber.. oei schrikken zeg. Hopelijk heeft hij er niet te veel last van ..Spannend voor je schoonzusje.. hopelijk blijft de baby nog eventjes lekker in mama zijn buik! Ik las het nieuws van die gek in belgie op teletext.. Vanmorgen lekker op de fiets naar het centrum geweest. Bij het postkantoor mijn pakketje opgehaald en bij de DA nog een make-upje gehaald en knipjes voor Esmee.. Meteen door langs de supermarkt voor wat dingetjes.Bij de action schilderdoek en verf gehaald.. Ga hand afdrukjes van Esmee voor zijn verjaardag maken.. En samen wat mooit schilderen.. Druk ochtendje dus.. Als Esmee wakker wordt lekker zwemmen, heb er zin in!
Amber nou wat een naar nieuws allemaal geef Jesse maar een dikke knuffel van me...en wauw 5 kinderen !...petje af hoor wel leuk dat het nu een jongetje is mooie naam ook MvE oooh ideetjes genoeg maar ja om in dit huis nog een hele babykamer te maken ik wil gewoon heel gauw verhuizen dan kan ik me weer helemaal uitleven veel plezier met zwemmen !
@amber: poeh dat was schrikken...gelukkig hebben ze het kunnen lijmen. een hoofdwond bloed altijd heel g...ziet er naar uit. moet je jesse ook om de paar uur wakker maken ivm misschien een hersenschudding? wat leuk voor je vriendin eindelijk een zoon! papa zal in de 7e hemel zijn enne waar was dat gebeurt op het kdv?
@Amber, hopelijk heeft Jesse weinig last van zijn hoofdwond. Het was gisteren erg gezellig met de andere meiden en hun kindjes. Eliora heeft zich heerlijk kunnen uitleven en heeft onderweg wel een half uur geslapen . 's avonds had ik haar om 20.15 uur op bed.....dacht ik, wordt ze om 21.15 uur weer wakker en wil ze weer drinken. Uiteindelijk ging ze pas om 22.45 uur slapen. Gelukkig sliep ze wel de hele nacht door. Verder is ze nu volgens mij een mand aan het uitpakken die ze niet uit mag pakken, dus zo maar eventjes kijken. Een prettige avond alvast.
Amber..oh wat schrikken..gets...maar goed dat je meteen naar de HA bent gegaan! Hopelijk heeft ie er verder geen last van... Hele dikke knuffel! Essebes...jammer van t weekend..maar ach t kan ook nog in februari hè.. Hier gaat t wel beter met mij... Mika die hoest nog zo vreselijk..en soms koorts..niet contstant meer.. Hele dikke knuffel voor Liv hoor! Judith..ah leuk pakketje dus van Esprit! en gezellig naar t centrum geweest! Ben je al aan t kliederen geweest met Esmee? Leuk joh! En zwemse vanmiddag! Hier werd Mika toen straks wakker..alles onder kots en poep... dus maar in bad gezet...en alles afgehaald.. Gelukkig was Jan net thuis..dus die kon even bij Mika blijven hè..