ikke ben even helemaal klaar met het supergeclaim van mn mannetje. het lijkt machtig veel op manipuleren... maar k weet wel dat hij het niet expres doet. hij huilt hartverscheurend, je pakt hem op en hij trekt gelijk zn gezicht in een lach en begint weer te wijzen en die te roepen... hoezo zielig? en als ik hem 'berisp' kan hij echt zo boosaardig lachen. Waarschijnlijk vindt hij mn reactie mooi maar t is niet tof... Herkenbaar?
Thnx voor alle lieve berichtjes meiden ! Gelukkig is er met Jesse niet echt iets aan de hand gelukkig. Hij heeft alleen die geplakte plek op zijn koppie. Wel om de zoveel uur wakker maken ivm hersenschudding vannacht. Maar ik verwacht dat er weinig aan de hand is. @miep Heel veel beterschap voor je kleine mannetje Diarree overgeven wat naar voor hem. Gelukkig ben je snel wat beter @Essebes Beterschap voor Liv. Jammer dat jullie weekendje niet door gaat maar je kleine princes gaat voor natuurlijk. Zwaai zwaai naar Sanneke @juffie Hoe gaat het met jou, Jan en Jay ! Hopelijk gaat het nog beter.
Heel herkenbaar Sanneke Jesse is ook erg claimerig ! En als ie iets niet mag gaat ook echt huilen. Pas als ik hem oppak dan stopt ie. Maar meestal heeft ie dit als ie een beetje moe is. Hij zit nu lief te spelen
Meeting Rotterdam Zaterdag 7 februari 2008 -Bipat en Evan Zondag 8 februari 2008 - Britt en Sam - Bipat en Evan - Momhairy en Mika - Amber en Jesse Zaterdag 28 februari 2008 - Britt en Sam - Bipat en Evan Zondag 1 maart 2008 - Britt en Sam - Bipat en Evan - Amber en Jesse daar is het lijstje weer! anders raak ik 'm kwijt hahahha Wat gaan we doen ? Naar Blijdorp ? Of een Ballorig ?
zwemles ging goed, boodschappen binnen, nu eten koken en nog wat stofzuigen en dweilen... En ik hoorde ook dat verschrikkelijke nieuws over dat kinderdagverblijf, 3 kindjes en een juf overleden de dader een psyhiatrisch patient volgens het nieuws Wat doet tie dan vrij opstraat!
amber: jeetje wat een nieuws allemaal man. en die arme jesse.... hoop dat hij er geen last van gaat krijgen.... en dat nieuws van het kdv...pffff ik ging net mika ophalen van het kdv en er stonden toevallig ook 2 lijken wagens (gaat me maag altijd van omdraaien) en je denk dan gelijk oh als er maar niks op het kdv is gebeurd.... maar ik denk dat er een oude man/vrouw werd opgehaald (aan de huisjes te zien) pff idd neem een lekkere kop thee voor de schrik. johanna : geeft niet hoor haha, maar heb het wel vaker rood gehad... meeting: maakt mij niet uit allebei leuk. ben benieuwd welke datum het wordt. ik hoop natuurlijk dat ik mee kan en anders volgende keer weer beter natuurlijk. juffie: hoe is het daar met jullie? trek je het nog een beetje? dikke kus voor jullie allemaal... kleding? die merken ken ik niet allemaal dus ik kan jullie er helaas niet mee helpen. ik shop overal en nergens en ben nooit zo in to de merken haha. (ken er wel een paar hoor) miep: jeetje bij jullie blijft het ook nog een beetje ellendig hoor. ik hoop dat mika ook heel er snel gaat op knappen... en hoe voel je je zelf? essebes: liv ook nog behoorlijk koorts? ik ben ook zo blij dat mika nooit echt koorts heeft gehad eigenlijk. zo rond de 38.4 was het hoogste volgens mij... maar als ik jullie tempen zo zie.... hopen maar dat die snel naar beneden gaan. gelukkig drinkt ze wel. sanneke : heeeeeeeeeeeel herkenbaar..... xxx
amber wat vervelend dat jesse een gat in zijn hoofd heeft vna het valleen gelukkig konden ze het plakken knuf en wat vervelend voor schoonzusje dat in ht ziekenhuis ligt Jeetje wat een zieke mensen lopen er rond op de wereld waar is dat gebeurd? jeetje 5 kids leuk hoor wel drukke boel lekker op kraamversite meid Mamavesmee ja heb 4 shirtjes 1 vestje 1bloesje en een soort kolletje en een tuniekje heel lief allemaal flink roze hihi verder nieuwe tas gekocht en oorbellen en toen snel naar huis gegaan want demy was bekaf die ligt al vanaf 2 uur te slapen ze is ligt nu nog hiih zal zo wel wakker worden. Ja ik val redelijk snel af maar kom ook snel weer bij Jij hebt een druk ochtendje gehad Miep en miep wat vervelend dat mika helmaal onder de kots en poep zat. dikke knufel voor jullie Sanneke het gedrag van niels zie ik terug in demy die heeft dat ook heel erg en ik voel me zo machteloos ze doet het alleen bij mij het zal de leeftijd wel zijn
zo herkenbaaaaar! Ik word er soms ook zo moe van! je merkt heel goed dat ze gaan uitproberen hoever ze kunnen gaan he? Eigenlijk zijn ze gewoon superslim
JAA britteke dat is het um ZE ZIJN ZO ONTZETTEND SLIM ze worden veel ste snel groot soms zou ik nog wel eens willen dat ze weer zo lekker klein was niet dat dit niet leuk is hoor maar af en toe hihi kan ik haar wel achter het behang plakken
demy slaapt nog al bijna 3,5 uur is toch niet normaal hihi ga haar zo maar wakker maken anders slaapt ze strax niet meer slapen jullie kids smiddags ook zo lang?
Lindy, hier ook hoor. Ik zeg wel es tegen Sam.. "Waar is die tijd dat ik je in de box legde en je in slaap viel joh haha." Sam wil ook wel es 3 a 3,5 uur slapen hoor smiddags. Zeker na een beroerde nacht of een zware dag daarvoor. Ik heb net Sam zijn carnavals-outfit gehaald. Hij is Elvis .
leuk he? als wat gaat Angelina? Ik heb voor meiden ook superleuke pakjes zien hangen... van lieveheersbeestje tot schattige melkmeisjes
ik moet bekenen...ik haat carnaval vind het verkleden voor de kleintjes super leuk. zo lang dat angelina het nog niet snapt hoef ik niet naar de optocht ik ben een rasechte bossenaar maar als het hier carnaval is wil ik immigreren 8)
French toch.. dat valt me van je tegen.. vind jou echt een carnavaller! . Komt gewoon omdat je uit den bosch komt hoor. ik moet zeggen dat ik zelf meestal 1 dag carnaval met vriendinnen en zondag gaan we altijd naar 1 optocht kijken. Meer doen wij er ook niet aan