Pareltje.. je hebt een lange dag gehad met je meisje! Nog een tussenstop gemaakt? Miep.. kliederen doe ik als Erwin aan het werk is .. boven in de douche, kan ze meteen door in bad! Ach je kereltje alles onder de overgeefsel en ontlasting ..Hij is in iedergeval weer lekker schoon.. Wel fijn dat Jan al thuis was.. Anders is het zo'n gedoe.. Is het zo ook al wel haha Amber.. gelukkig niets ernstigs.. Als hij verder allert is enz.. zal het wel oke zijn! Huilen/claimen.. vooral bij een anders, als we op visite gaan, erg lastig bij de oppas.. Momhairy.. kan me voorstellen dat je schrikt als je 2 lijken auto's bij het kdv ziet staan.. Lindy.. jij hebt lekker geshopt! En je meisje heerlijk aan het slapen! Esmee kan ook erg lang slapen maar na 2 uurtjes maak ik haar vaak wel wakker, of ze moet s'morgens minder hebben geslapen.. Je komt dus ook snel weer aan, dat is wel balen.. Hopelijk hou je het er af! Britteke, die monstertjes van ons zijn reuze slim! Wat gaaf, Sam als Elvis.. Wij doen * gelukkig* niet aan carnaval! Zal het meetingslijstje van volgende week eens opzoeken.. Wij hebben heerlijk gezwommen vanmiddag! Esmee ligt uitgeteld op bed. Is ook wel vermoeiend..
Meeting Hattem 29 january 11.00 http://www.ballorig.nl/hattem/ * Judith & Esmee.. * Johana & Daniëlle * Miep & Mika * Loessie & Nicky
Wie heeft er ook zin en tijd om mee te gaan! Johana, klaar voor de grote verhuizing morgen? Voel je je weer iets beter?
pfff gelukkig hadden we een ruime planning en is alles ingepakt en klaar...ben nog steeds ontzettend ziek..lang gelee dat ik me zo voelde!
Britteke wat een gaaaf pak ohh dus demy is niet de enige slaap kont mamavesmee wat leuk gezwommen gaan wij vrijdag doen johanaa wat vervelend dat je zo ontzettend ziek bent knuffel
Hallo dames, Even snel een uodate.. ik ben brak. Jeetje wat heftig he dat verhaal op het kdv. Wij werden meteen door onze directeur ingelicht (werk=kdv) voordat we overdondert worden met vragen van ouders. Inderdaad waren veel ouders erg geschrokken en vroegen zich af hoe wij daarmee omgaan. Gelukkig hebben wij daar een beleid voor en zijn dus alle hekken gesloten op de momenten dat alle kinderen binnen zijn. Jeumig je moet er toch niet aan denken dat er zo'n creap binnen komt stormen..
Pfff, nou dat KDV verhaal is echt verschrikkelijk zeg! Ess, die Liv toch....alweer ziek geworden. De griep of ook last van benauwdheid enzo? Miep, met jou wel alles weer oke? Mika nog niet zo te lezen en hij heeft al een kuurtje gehad toch? Sanneke, ja dat gedrag is heel herkenbaar. Senna doet dat ongeveer de hele dag door....Vooral bij mama. Bij papa ook wel, maar bij opa en oma heel weinig. Lindy, lekkere inkopen gedaan zeg! Amber, ach jee, dat is wel schrikken zeg.....opeens een bloedende Jesse. Gelukkig niet ernstig. 5 kinderen vind ik wel heeeeel veel hoor.....Wel super dat het nu een jochie is natuurlijk. Johana en Dani ook beterschap voor jullie en succes met overhuizen! Britteke, wat een super pakje voor Sam. Ongeveer net zo een heeft mijn Jan ook gehad. Had hij aan tijdens de zwarte cross op een brommer en hij had ook van een helm een super gave Elvis kuif gemaakt. Ehm, nu weet ik het niet meer uit mijn hoofd.....
Wat een vreselijk nieuws van dat monster of niet dan.. Die zou je toch zo aan t spit rijgen die kerel! Dan spoor je toch niet.. Sanneke..heel herkenbaar! Amber..och joh dus dat wordt Jesse een paar keer wakker maken vannacht.. Dikke knuff! Momhairy met mezelf gaat t beter hoor..gelukkig! Jij vandaag nog gewerkt? Lindy lekker geshopt! Britteke..oooh geweldig..Kleine Elvis! Ben benieuwd naar de fotos straks! Judith..ah verstandig..kan ze zo t bad in na t kleuren! Hier hebben we al een keer gevingerverfd aan tafel maar daar was jan bij.. Dus die hielp met vasthouden..was wel handig.. En lekker gezwommen..heerlijk! Esmee zal wel moe zijn hè! Johanna alles klaar meid..en zelf nog zo naar..vreselijk..ik weet hoe je je voelt.. Dikke knuffel! Alieke..lekker bankhangen straks! Olga..Mika is bezig met een kuurtje..die heeft ie woensdag gekregen.. Ik ben nog niet 100% maar zeg maar 80%...zoals jan t noemt.. Bij jullie ook alles goed? Wij gaan zo filmpje kijken kom later wel weer binnen wippen
britteke...gaaf pakje voor de carnaval zeg claimerig..Yaeda heeft er ook een handje aan, maar probeer het vaak te negeren en dan is het zo over.
Goede avond allemaal Als eerste bedankt voor de complimenten van de foto's van de meeting. Salapio Wat een lieve foto van Mirre bij je naam,,, moets ik even zeggen. Mve Wat een lieve foto van Esmee ze vind Bumba echt mooi hé! En lekker gezwommen met Esmee vandaag. Miep En heeft Jan de boodschappen gedaan, en nog wat vergeten. Fijn dat het beter met je gaat, en gelukkig ook al iets beter met Mika. Arme Mika weer over gegeven vandaag hoe is het nu met hem. Ninien Wat een leuk fimpje wat kan ze leuk dansen lief koppie hoor. Lindy De operatie is pas aanstaande dinsdag de 27 ste. En ookal een paar kilo kwijt ,,hier ook graag nog een paar kilo. Essebes Knuffel voor jullie . Frederike Gezellig ochtend gehad met je kleine manneke op bed,,lief is dat he. Amber O jee Jesse gevallen wat naar eng zoiets he,, ik moet er niet aan denken , hoe is het nu met hem moest je hem niet vaak wakker maken of zoiets. Kdv verhaal erg he,, moet je helemaal niet aan denken als ouder dat er zoiets gebeurd. Britteke. Wat een leuk pakje voor Sam van elvis zelfs Sjoerd vond hem mooi en dat is een echte elvis fan. Het staat hem vast goed. Hier ga ik zo mijn bedje in en kijken na seizoen 7 van 24 Juri Geller ,,vind ik niets. Had vandaag even een mindere dag. Dus hou het kort vandaag. Iedereen een heel fijn weekend We hebben trouwens ook al een tijdje niets van Claartje,Inge1975,Me2 en Kelly gehoord hopelijk gaat alles goed met ze. Liefs
zwaai zwaai, word helemaal broerd van dat verhaal van dat kdv... ik ga op de bank en morgen kom ik kletsen ben bekaf