Lindy.. geniet demy ook zo van het zwemmen? Wat gaan wij doen? Tv kijken/filmpje kijken, lekker kroelen met elkaar.. Lekker rustig avondje dus.. Johana.. hè bah, nog niet beter te pas.. Fijn dat alles volgens planning ging/gaat. Succes dan morgen en snel beter worden! Rossig.. Esmee is de eerste paar maanden ook een beetje rossig geweest, Erwin is ook een beetje rossig in de zomer maanden.. Nu is Esmee blond.. Had een kleine pipi wel leuk gevonden.. Alieke.. fijn dat je de ouders zo gerust kon stellen! Leuke avatar! Miep.. weer 80% is al een heel eind! Ik denk dat ik ook hulp vraag hoor, maar natuurlijk niet van Erwin.. En die vind zou je villen, mafkees! Iloon.. negeren werkt hier helaas niet! Gaat ze alleen maar harder schreeuwen/krijssen.. Gerda.. I.d. al een tijdje niets van de dames gehoord.. Lekker in bed tv kijken! Veel plezier! Esmee vind bumba echt mooi ja! Dianne..zwaai zwaai.. Wat een idioten bij x-factor..
mama vesmee ja demy vind het heerlijk als ze uit het water moet dan wordt ze boos hihi heeft ze ook met badderen
Jeetje wat een suf zooitje tot nu toe bij uri geller, die kan hans klok ook nog wel Ik wacht nogsteeds op mijn h&m bestelling.. Blouse heb ik in 3 kleuren besteld(broek heb ik nog) Ik heb het nu nog niet nodig maar dat gaat wel een keertje komen!
lindy: wat kan demy lekker slapen man.. die mika ( van miep ook al) kijk dat zijn pas slaap tijden... kan mijn mika nog veel van leren haha... lekker hoor! en ben ook x factor aan het kijken (had hem deels opgenomen... en net paul de leeuw gekeken... verder? kweet niet. miep: ja hier weer lekker gewerkt... en was ook weer gezellig.... amber: hoe is het met jesse? britteke: leuk man dat carnavals pakkie ( wel effe een foto showen he als die aan is haha...echt gaaf. johanna: balen man dat je je nog steeds nog ziek voelt... wat kan je je dan elendig voelen he...en dan moet je ook nog mama en echtgenoot zijn (zware taak) maar even zonder gekheid ik hoop dat je je snel wat beter voelt. iloon:Yaeda ook al zo claimerig! ik hoor niet anders (wel leuk om zo te lezen) maar toch hoop ik snel te lezen dat alle dreumesjes lekker alles alleen kunnen en willen doen (bv spelen enzo haha) mika is vandaag ook weer gelukkig lekker gezellig... maar ja alles hoort erbij he..... alieke: moet helemaal aan de nieuwe profiel foto wennen van je....en voel je je zo brak... lekker vroeg onder de wol... hoe is het verder met je en de kleine beebje...(en) lois natuurlijk..... gerda: claarje is ook 31 januari uitgerekend geloof ik toch? en kelly week (of 1 1/2 week ) geleden volgens mij... ben ook wel benieuwd mve: leuk he die bumba.... mika roept hier ook af en toe bbbbbbbbmmmmmmmba haha
Vandaag een heen en weer geracet dagje. Vandaag snel de geboorte kaartjes van een vriendin gemaakt en naar haar toegebracht toen nog ff naar het ziekenhuis toen moesten we nog ergens langs voor postzegels en eindelijk naar huis, ja naar huis naar een vriendin van me daar met z'n alle gegeten en daarna de kids naar bed gebracht. @ Alieke ik heb percies hetzelfde besteld hihi en nog wat andere kleren van een andere site ik vond dat beige setje van de h en m ook zo leuk en voor de prijs kun je het echt niet laten. Hoe is het nu met Jayda? Wat vinden jullie van het geboorte kaartje?
mooi kaartje! sanneke; heeeeel herkenbaar 't is dat ie nog niet kan stampvoeten want dan zou hij het doen!
ja gewoon via internet en dan krijg je ze thuisbezorgd er zit eigenlijk nog een zeide aan maar daar stond het adres op
Mamabeer; Toevallig! Hij is erg leuk inderdaad, ik ben benieuwd wanneer ik het echt ga passen. Leuk gedaan dat kaartje :-D Wouw, dat meisje bij uri geller is écht bizar gewoon.
ik heb nu al zeker een week last van ontzettende jeuk op me buik begint allemaal vroeg deze keer haha
Lief dat je ernaar vraagt! Het gaat verder wel goed, ik heb het idee dat ik wel wat meer mijn energie terug krijg maar als het eenmaal einde vd week is ben ik gewoon erg brak. Mijn ogen gaan nu een beetje dichtvallen maar wilde nog even uri kijken met baby & Loïs gaat allemaal goed
ik ga nu ook dr van door ff voor de tv hangen en dan naar bed iedereen alvast een goeie nacht rust mss dat ik morgen nog de tijd heb om te posten