iedereen trouwens bedankt voor de reacties ...volgens mij gaat Benthe aan kop...als Rubin een meisje was geweest dan hadden we m Benthe genoemd
Ergens ben ik een leuke foto van Annabel tegengekomen op de laptop! En de papa van Annabel had het zwaar vandaag met de mama....heb je het al goed gemaakt met je man Nelly? Alieke heeft geleerd. Bijna je laatste examen meid? Demy was heel lief en gezellig vandaag ondanks dat ze niet naar de kinderboerderij kon. Mirre doet ook stapjes los zetten en Salapio is net als Olga de hele dag aan het entertainen.... Johana is nog steeds ziekjes en Dani heeft rotnachten met veel wakker en huilen net als Senna de laatste weken...En dan ook nog allemaal visite om het nieuwe huis te bewonderen, vermoeiend meid. Sam last van vieze luiers en kiesjes...vervelende dat die dingen nodig zijn he!
Vanmorgen om half 6 begon onze dag....Jan ging eruit, maar echt goed in slaap vallen kan ik daarna niet meer. Om half 9 was ik beneden en ging Jan weer slapen. Gezellig he! Senna om 11 uur weer naar bed en toen hebben wij de boekenkasten op zolder gezet en netjes ingeruimd. Nu nog een hoop zooi uitzoeken en naar de kringloop winkel brengen. Om half drie zijn we naar Schiphol gegaan. Wilde Jan graag ...leek hem leuk voor Senna. Maar het was super mega koud op het panorama dek. Dus maar bij de Starbucks (dat was de eigenlijke reden van Jan) een bakkie (halve liter) koffie gehaald. Thuis wilde Senna weer eens niet eten.... De laatste weken zijn echt best zwaar en niet zo heel gezellig met Senna. Ik kan nog wel goed omschakelen en tussen de 'wat mindere' momenten door van hem genieten, maar Jan heeft er soms echt veel moeite mee en kan behoorlijk mopperen. Dat vind ik dan weer niet leuk natuurlijk... Nou ja....gaat wel weer over. Senna is ook zoveel aan het ontwikkelen! Inderdaad echt een dreumes die zijn eigen wil aan het ontdekken is en verbanden legt en zoveel gaat communiceren. Moet zeggen dat ik het ook wel weer een hele leuke fase vind. Laat alleen dat slechte slapen en huilen maar snel weer over zijn! Zo, lekker lange update!
En nu is er helemaal niemand anders.... Nou ja, ik ga zo even douchen en een bakkie thee drinken en dan duik ik lekker mijn bedje in!
Olga, klinkt bekend hoor wat je schrijft over een vermoeiende periode. Ik heb er zelf ook last van. Ben af en toe gewoon toe aan een dag voor mezelf . Aan de andere is het super om te zien hoe slim ze eigenlijk wel niet zijn. Al die nieuwe dingen die ze leren enzo... daar doe je t allemaal voor he. Hmmm lekker starbucks
Ja, volgens mij is die op Schiphol de enige Starbucks in Nedereland. Misschien nog in Amsterdam zelf....Jan is er helemaal fan van en waant zichzelf weer in Amerika, ha ha!
kan wel kloppen van starbucks... als we op schiphol zijn (gebeurt nogal es met al die familie van mijn vriend ) dan doen we daar ook altijd een bakkie .
Vandaag een hoop in huis gedaan... was ook echt nodig na 2 weken ziek te zijn geweest. Vriendlief heeft Sam bezig gehouden voor zover dat kon. Hij wilde toch wel heel erg graag bij mama op schoot aaaah . Verder weinig nieuws van deze kant. Vanavond rustig avondje. Morgen zou ik met Sam naar de kapper gaan maar als hij nog koorts heeft hou ik hem toch maar binnen. Heb weer wat dingen verkocht op MP. Morgen komen ze de slaapbank ophalen en de loopstoel van Sam. Heb een beetje opruimwoede. Wij hebben nog 1 kamer over en die wil ik nu leeg hebben. Kan ik in de lente lekker verbouwen en rommelen.. Sam krijgt dan een grotere kamer
Britt, toch wel lekker als je een beetje bent opgeschoten in huis he! Hier snel voordat Senna naar bed ging nog even het hele huis gestofzuigt. Want met die boekenkasten slepen en alle spullen versjouwen geeft weer een hoop stof zooi... Wat fijn dat je op MP nog het een en ander kwijtraakt. Je bergruimte is zo vol met al die baby spullen he. Leuk om straks Sam zijn kamer te wisselen. Zijn jullie nog aan het kijken voor een andere woning?
Olga, oh ja daar komen wat stofwolken bij kijken.. vooral met boeken enzo. Wij hebben hier al niet zoveel bergruimte vandaar... Onze huizenjacht ligt momenteel stil. De vorige keer was toen het fout ging was nogal een domper. We hebben besloten nog even hier te blijven... we hebben nog een kamertje over dusss
dat is wel de bedoeling in de loop van 2009. nu nog niet hoor. Misschien de 2de helft. We gaan voor een kindje uit 2010. En jullie?