we wilden eigenlijk eerst verhuizen omdat we in een flat zitten maar goed... we hebben op zich wel ruimte dus het zou kunnen.. en dat huis komt dan vanzelf wel een keer
we willen allebei heel graag, maar we wonen eigenlijk wel heel klein wij hebben geenkamertje over en opzich zou het niet uitmaken het 1ste jaar want dan kan het kindje wel bij ons op de kamer maarja Ik heb nog een heel klein beetje mijn twijfels,, eerst moet ons huis helemaal opgeruimd zijn en moeten we aardig wat spullen verkopen en weg gooien en als dat gebeurd is zien we wel verder .. Het kriebelen begint nu wel .,. dus wie weet ben nu nog aan de pil.. we zien wel hoe het loopt
ik ben ook nog aan de pil hoor... ik wil ook eerst wat opruimen. We hebben dan wel een kamer over maar die staat bomvol hahaha
Nou, dan houden we het maar bij 'tissunfase'. Als ik sommige andere verhalen lees valt niels nog mee, die eet nog redelijk en slapen gaat ook wel goed. *k.o.w* durf het bijna niet neer te zetten, maar hij heeft eigenlijk altijd 's nachts goed geslapen.
k had wel een baalmiddag. Jan is niet lekker al vanaf donderdag, buikpijn en nu ook nog hoofdpijn en lekker in zichzelf. erg gezellig. en als ik dan zeg dat ik me beetje depri voel krijg ik amper reactie. gelukkig wel goed uitgepraat. hopelijk is ie snel beter en is de tissunfase gauw voorbij.
heerlijk toch meid dat hij zo leker slaapt demy niet wordt krijsend wakker rond 4 uur en wil dan niet meer slapen vanmorgen was het 6 uur.. en in de hoop dat ze naast mij nog wel even willen slapen maar nee hoor , dan gaat ze me lopen treiteren erg vervelend maarja ze heeft zo haar periodes
Knuffel voor jou sanneke.. vervelend dat je mannetje ziek is en dat hij dan zo in zich zelf gekeerd zit denk dat dat man eigen is..
Sanneke, vervelend dat je man niet lekker is. Vervelend dat je dan net even de aandacht mist die je soms zo ontzettend nodig hebt. Hopelijk is hij snel beter. Fijn toch dat Niels goed slaapt. Dat wil niet zeggen dat hij overdag niet vermoeiend kan zijn. Over het algemeen slaapt Sam ook wel goed hoor. Nu hij ziekjes is iets minder maar verder ook geen klagen.
Even snel want ik krijg zo nog even wat te eten van mijn mannetje, heb echt mega honger Juffie wat een super nieuws! yeaaah! verder gaat alles goed hier, heftig weekend achter de rug ! knuffff
Zwaaaiii zwaaiii maartjeh Meiden ik duik me bed in morgen om half 8 beginnen geen zin tot mrgn knuffel slaap lekker
he dames ons internet ligt er al van vorige week woensdag uit dus kan niet bijlezen ik heb de hele week aan juffie gedacht ik had iloon wel een sms je gestuurd maar niks gehoord. zag net het bericht van juffie gelukkig dat het goed gaat we zijn overgestapt van tele 2 naar kpn en de box van kpn is kapot dus zitten we nog een paar dagen zonder telefoon en internet en zijn afhankelijk van een paar vrienden en op het werk dus kan niet bijlezen hoop snel weer mee te kunnen lezen en schrijven groetjes inge
Druk weekend gehad! Wel alles bijgelezen geen zin/tijd om te reageren.. Morgen een vroege dienst dus weer vroeg mijn bedje uit.. 5.45 gaat de wekker.. Vannacht Esmee tot 2 x toe alles onder de poep zitten, arm meisje! Tranen met tuiten en in de nachtkou haar gewassen en schone nachtkleding aan getrokken. Beide keren wel lekker weer gaan slapen, billen helemaal kapot.. Kiesje is op komst.. Dikke bobbel op de kaak.. Morgen middag kom ik lekker kletsen!
Judith..Ahhh wat sneu voor Esmee..hoop dat je vannacht meer geluk hebt hoor! Dikke knuffel voor jullie allebei! inge wat lastig zonder internet hè.. Juffie..wat superfijn meid! Sanneke..Dikke knuffel meid! Britteke..ahhh wat leuk! ook strakkies voor een 2e! Fredje..wat een mooie echo's!super! Hier visite gehad..en filmpje gekeken..en ook nog gewandeld.. tja dan is de zondag alweer om hè..
hallo mama's! ik wordt al een tijdje overspoelt door allemaal lieve en geitneresseerde berichtjes van een hoop mama's hier. dat vind ik nou zo lief! heb al lang niks van me laten horen, maar blijkbaar ben ik niet vergeten. ik ben jullie ook niet vergeten hoor! heb al bij meerdere berichtjes zitten snotteren omdat ik het zo lief vind dat jullie nog aan me denken. ik vind het momenteel echter heel zwaar om dit topic te volgen, omdat het zo snel en veel geklets is haha korte topics lukt me wel, maar jullie babbelen zoveel ik zal even een update geven hoe het hier gaat: Met Sven gaat het fantastsich! is nu een paar daagjes wat 'hangerig' (is al een veeeel te groot woord), omdat er een hoop tandjes tegelijk doorkomen. hij heeft ern nu 3, maar er staan er wel 6 op knappen volgens mij, de arme. hij groeit als kool, is vreselijk pienter en je ziet elke dag iets nieuws geleerd. hij staat al stevig los, maar is nog te eigenwijs om te lopen. met z'n broertje gaat het ook goed. die groeit als kool in mama's buik. de schatting is een 8,5 a 9 pond bij de geboorte. heb al gezegd dat ik dat niet zo nodig vind, maar hij neemt het er blijkbaar van met mij gaat het eigenlijk erg slecht. ik ben lichamelijk super slecht (kan moeilijk traplopen, bij de auto komen of sven tillen) en geestelijk begint het ook z'n tol te eisen. ik heb helaas weer last van paniek en angst aanvallen, waardoor ik nauwelijks slaap. sven kan ik niet of nauwelijks verzorgen, dus die logeert heel veel bij oma en Gerben doet na zijn werk in de avonduren het huishouden. vonden we het ook nodig de woonkamer vorig weekend te verbouwen, omdat er anders geen tweede box in kon gelukkig hebben we hiervoor hulp gehad van mijn zwager en goede vrienden. de kamer is nu schitterend, makkelijker schoon te houden (stond een vieze, bouwvallige schouw in, nu een lege strakke muur!) en extreem veel ruimte erbij! ik loop nu sinds 2 weken bij een andere arts in het ziekenhuis, die bekijkt of en wanneer het mogelijk is om mij in te leiden, omdat het met mij niet meer goed gaat. vanwege mijn ks bij Sven mag ik geen medicijnen of gels die de ontsluiting bevorderen, dus moet ik wachten tot ik 2 cm ontsluiting heb voor ze gaan inleiden. afgelopen vrijdag had ik 'wel' 1cm ontsluiting en heeft de arts geprobeerd de vliezen wat los te woelen. echt strippen ging niet, maar ze heeft haar best gedaan. ik heb nu wel meer krampen 's nachts en voel dat er iets bezig is, maar er zet nog niks door helaas. woensdag moet ik weer heen en kijken ze weer verder. het zijn vermoeiende dagen en die laatste loodjes lijken een eeuwigheid. vanmiddag nog weer een verjaardag gehad en de zus van de jarige vond dat ik met nog maar 6 dagen te gaan niet moest zeuren. die mensen snappen helaas niet dat 6 dagen nog zoooooooooooooo ellendig veel zijn als je je eigen zoontje uit logeren moet sturen, omadt je je geen volwaardige mama kan voelen. toch doe ik mijn best vrolijk te blijven hoor, zoals jullie van me gewend zijn. kan ook best nog grappen en grollen, maar zit dus ook meerdere keren per dag te janken van de pijn of depressieve gevoelens. het is heel dubbel allemaal. geeft wel een hoop goede voornemens! zodra de tweede er is sta ik bij de dieetiste op de stoep om een plan van aanpak te maken om gezond af te vallen naast de bv en mijn fysiotherapeute gaat met mij bezig om mijn rug, bekken, knieen en enkel weer gezond te krijgen. ik wil zo snel mogelijk weer lekker kunnen wandelen met mijn 2 ukjes en de hond en net als mijn man lekker kunnen dollen met de kleine op de grond. morgenmiddag wordt de cyclotrainer bezorgd die hier aan moet gaan bijdragen. heb wel met de mevrouw van de bezorgdienst besproken dat ze deze nog wel even binnen moeten zetten bij mij, omdat mij dat echt niet meer gaat lukken haha ik zal morgen eens mijn best doen hier een beetje bij te lezen, zie al wat kinderwensen voorbij komen, leuk leuk leuk! hoop dat het met alle kindjes helemaal goed gaat, ook zo met de (zwangere) mama's! dikke kus en knuf van iemand die al veeeeeeeeel te lang niet geweest is!
Claartje, erg fijn om je hier weer even "tegen te komen", wel erg jammer om te horen dat het met jou niet zo goed gaat. Gelukkig krijg je veel hulp als ik het allemaal zo lees. Nou wijffie ik hoop dat die kleine niet al te lang meer op zich laat wachten hoor...hou nog even vol! *hughug* juffie GEWELDIG nieuws! O,zo blij blij blij blij blij.........