JUFFIE, wat fantastisch! Bewijst maar weer wat voor een supermama jij bent, volg je gevoel! En wat een knokker is die Jay (net als dr mams)!
Claartje, hopelijk zet de bevalling snel door! Leuke up verder ... ennuh goede voornemens Es, spannend bijna testen, hopelijk POSI! Hoe lang duurde het voordat je zwanger was van Liv? Ennuh geen ervaring met online EHBO, wel in t echie ... Online lijkt me eerlijk gezegd niet zo goed. Oefenen is wel nodig lijkt me ...
Juffie, wat fijn dat kleine Jay het zooo goed doet! Verder heb ik wel alles gelezen, maar niks onthouden af en toe heb ik van die dagen, ben ik echt een vergiet. Jan en ik maken wel eens grapjes dat ze over een paar jaar mij 1 keer in de maand komen opzoeken, maar op zo,n dag als vandaag denk ik wel eens, het zou me niks verbazen Familiefoto's zijn goed gelukt, ik denk dat er een hoop leuke bij zitten. Alleen om Nina stil te laten zitten is absoluut niet gelukt Tzt zet ik er wel hier wat neer.... En ik wilde vanmorgen ff met de auto naar school, rij ik weg van de parkeerplek, stopt de auto ermee En we waren al laat, dus ik in mijn uppie die auto weer terug geduwd en gauw Nienke met de fiets gebracht, kind veel te laat.... Maar goed kwam thuis nog een keer geprobeerd, startte die gelukkig wel Maar Jan moet hem wel ff nakijken als hij vroeg thuis is. Dus mijn maandag is goed begonnen
Goeiemorgen! Claartje; Wat leuk dat je even een update geeft! Wat vervelend dat je lichamelijk niet lekker zit en dat maakt het ook nog niet makkelijker dat je Sven er ook nog bij hebt. Heel anders he zo'n 2e zwangerschap? Vind ik vaak wel tenminste.. Ik hoop dat de bevalling snel mag beginnen, zo te lezen is het wel aan het rommelen. Spannend hoor! Daarna lekker weer aan jezelf "werken ", goed bezig! Ik ga even appeltje schillen voor Loïs
wat een super nieuws van jayda! kom op meisje ga zo door! claartje; de laatste loodjes....ff volhouden nog! heb je nog een buddy hier om ons te laten weten dat de kleine spruit geboren is? en weer meldplicht he...hihihi rustig dagje hier, beetje ruimen en soppen..... vanavond komen er mensen kijken voor onze eethoek en salontafel, we hebben immers nieuwe! hopelijk gaat de koop gelijk door! dan kunnen we al het nieuwe gaan neerzetten! heb gelijk de mutsy autostoel en de kinderwagenbak op marktplaats gezet. die hebben we niet meer nodig! onderstel en buggyseat houden we nog, die is veel te fijn! badje en standaard hup ook op marktplaats gezet.....zijn dus lekker aan het opruimen!
Bipat; Lekker dingen op marktplaats aan het zetten dus! Ruimt ook weer lekker op.. Bij ons komt er alleen maar "troep" erbij
juffie: wauw das heel goed nieuws.... is nog een lange weg naar de top weer maar jullie zijn alweer een heel eind op weg..... lieve jayda wat doe je het ontzettend goed meid.... dikke knuffel van ons (druk druk druk sorry)
Hoi meiden, Even een ego-upje over de nieuwe beeb. Bij de (leerling)vlos was vanochtend alles goed, behalve dat mijn bloeddruk aan de hoge kant was. Ik had een nieuwe afspraak voor na de carnavalsvakantie, maar toen ik net op mijn werk was, kreeg ik een telefoontje dat ze me toch nog voor de vakantie wilden zien i.v.m. die hogere bloeddruk. Normaal schijnt de bloeddruk halverwege de zwangerschap te zakken en bij mij was die dus gestegen. De vorige controle was de onderdruk 60 en nu 75. Hmpf... En nu, met 22 weken zwangerschap, zit ik weer op mijn begingewicht. Ik dacht dat de kilo's in een volgende zwangerschap veel sneller zouden gaan. Naja, zal nog wel komen dan. Ik vind het niet erg hoor. Hihi... Oja, ik moest wel rustiger aan gaan doen van de leerling-vlos. Dat geeft mijn lichaam ook wel aan, maar ja... Ik en rusten... Toch maar eens doen dan. En nu weer aan het werk. Doei!
Hey meiden, Ik kom ook even ego doen. Sam is zo ziek vandaag. Het is echt zo zielig. Hij houdt niks binnen. Hij geeft alles zo weer over en heeft gigantische diarree. Ik had de huisarts gebeld en die adviseerde ors te geven met een lepeltje maar die slaat ie uit mijn handen en met water in zijn beker moet hij er ook niks van hebben. Zou ik er iets van Diksap bij kunnen doen? Iemand tips? Ik heb geen idee wat ik moet doen... voel me zo machteloos. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Heb hem net weer even op bed gelegd.
Nelly; Ohjee te hoge bloeddruk, dat is vervelend! Toch goed dat je eerder een afspraak hebt, goed in de gaten houden. Ik word gek van dat leren. Loïs was net lief aan het spelen dus kon ik toch even mijn laatste hoofdstuk leren. Nu heb ik alle leerpunten opgeschreven en vanaf nu alleen maar stampen stampen en nog eens stampen. Ik moet hem nu wel halen.. anders weet ik het ook niet meer. Het is zoooveeeel...
Johanna..nou ik hoop dat je snel weer beter bent meid! Beterschap! Ninien..ben benieuwd naar de familiekiekjes! en balen zeg van de pech vanmorgen! echt een maandag.. Bipat..lekker alles aan t verkopen! Momhairy..drukdruk.. Nelly..goed in de gaten laten houden hoor je bloeddruk! en rustiger aandoen hoor! Britteke...gets wat sneu dat Sam zo ziek is.. ik zou t gewoon proberen hoor met diksap..en gewoon contstant drinken aanbieden..t vocht is t belangrijkste hè.. of fruithapjes met extra water enzo.. Dikke knuffel voor Sammie! Alieke druk aan de studie..succes meid! Hier gepoetst..en t eten klaar voor vanavond! straks even naar de gemeente voor t paspoort..
NELLY, vervelend hoge bloeddruk ... toch maar eens rustig aan doen *kijkt heel streng* BRIT, he bah, Sam ziek. Ik zou lekker diksap geven als ie dat wel wil drinken. Verder goed plasluiers in de gaten houden. Als hij niet plast, direct naar HA ... KNUF voor jullie allebei! ALIEKE, sterkte met leren! MIEP, lekker klaar met poetsen/koken . Hoe gaat het nu met jullie? Weer beter? DEE, lekker weekendje ... en haasten + dreumes gaat natuuuuuuurlijk nooit goed *** Mirre ligt net op bed. Ik zit koud beneden ... gaat de buurman/vrouw boren ... maarrrrrr ... Mirre slaapt nog Ze heeft best veel last van dr doorkomende kiesjes (eerste rechts/links onder), vooral veel uitslag op dr rug en nu ook rode pijnlijke billies. Dus ik heb 6 tubes Oridza besteld. Kunnen we wel even meer door denk ik (bij 6 geen verzendkosten ... ben wel een Hollander he )
Brit, wat vervelend wijffie, ja daar word je ongerust van! Ik schreef bij Liv op hoeveel vocht ze binnen kreeg & hoe laat dat was, dat vond ik fijn om in de gaten te houden. Als hij echt niets drinkt en het duurt te lang zeker weer de dokter bellen hoor. Misschien iets van beschuit/koek met thee of ander vocht erover? beterschap! Olga, nee Liv heeft jammer genoeg niet echt lekker meer geslapen. Nu ligt ze wel weer even op bed. Heej wat is Senna al lekker bijdehand joh! Leuk, ik las je post een paar bldz geleden dat hij al zo lekker kletst, echt heel erg leuk! Liv kan (wil) alleen haar neus & haar aanraken als ik ze benoem De EHBO cursus, het lijkt mij ook niet echt ideaal, praktijkervaring blijft b ij mij sowieso beter plakken. Whihihi Nelly....tsja moet ik altijd mijn laptop in m'n ehbo kistje doen! Maar toch denk ik dat ik het ga doen, kost maar 30,- en ik neem aan dat ik er wel iets van op steek, ook al is het maar een klein beetje... Nelly, ja dat zeg ik nou ook altijd! Jij neemt veeeeeeels te veeeeel hooi op je vork, doe nou eens een beetje rustig aan lieve schat... Ik zit zelf ook niet graag stil , maar als ik jou berichtjes lees...pfff...bezig bij'tje...nou laat ze je maar goed in de gaten houden hoor, en huphup effe op het bankje liggen nu. Bipat, lekker alles aan het verkopen?! Kan ik hieruit opmaken dat jullie geen broertje of zusje voor Evan willen? Dee, klink heel erg leuk je weekend, ja dom vind ik dat altijd ik kom regelmatig nog restaurants/lunchrooms/hotels tegen waar je GEEN kinderstoel hebt, lekker handig.. En Estelle is al echt een grote meid aan het worden, geen speen meer, zwemdiploma en lekker giechelen zoals meisjes goed kunnen Miep, hoe gaat het met de 80%, al 100% geworden? Johanna, nog steeds ziek blergh heel veel beterschap gewenst! Misschien komt alle drukte vd verhuizing er een beetje op deze manier uit? Momhairy, niet te druk doen hoor meis 8)
ES, Oe! Dertig euro is niet duur nee ... maar ik vraag me dan wel af: kun je niet net zo goed zelf zo'n boekje lezen/leren? ENNUH >>> ZWANGERE DAMES ... twordt tijd voor buikfoto's!
Salapio, ja daar zit wel wat in... Deze cursus was wat meer gericht op 1ste hulp bij kids, dat spreekt mij wel aan, maar idd ik denk dat een boek wat fijner leert! Jaaaaaaaaaaa ik wil ook buiken foto's zien! 8) 8) Bij liv was het eigenlijk zo goed als meteen raak, daar heb ik echt onwijs mee geboft! 1ste maand nog met een rubbertje omdat ik wilde ontpillen, en daarna was het meteen raak, lucky me! En jij bij Mirre ook best snel toch? Ik wil het nu ook zo graag!
woeeeeeeeeeeeeiiiiiiii Komt weer even voorbij waaien. Sorry meiden , ik denk dat ik maar terug trek uit het topic.. Tijd om fatsoenlijk te kletsen heb ik niet echt meer.. De compu staat niet zoveel meer aan.. Drukjes met vanalles en nog wat en op dit moment gaat er zoveel door mijn hoofd na het heftige weekend. Ik vind het heel leuk om jullie avonturen te lezen enzo en dat zal ik zeker ook proberen om te blijven doen. Maar telkens reageren van een stuk of 15 pagina`s : En alleen mijn eigen verhaaltje er dan neer zetten dan voel ik me ook zo schuldig hele dikke knuffel , Maartje
Lekker eigen verhaaltje neerzetten hoor Maartje! ES, nou bij Mirre heeft het opzich wel even geduurd. Was in sept 06 gestopt met de pil, eerste ongi pas met de jaarwisseling (kon ik wel lekker champi drinken ). Daarna nog 2x ongesteld geweest. Dus dat was wel weer snel ... En ... ik wil ook ... NU!