Ik heb een EHBOboekje special gericht op kids. Misschien even kijken op www.rescue.nl ... misschien verkopen ze die boekjes ook los?
Ik ga effe op de site kijken...O,ik had het anders onthouden van jou zwangerschap...toch even geduld moeten hebben, raar als je menstruatie zo lang weg blijft. Hihi, jij wilt ook NU! Ik voel al een beetje rugpijn enzo, dus denk dat m'n ongi er aan zit tte koemn hoor! 8) Geduld is een schone zaak... O Maartje, ben je gek meid, terugtrekken is geen optie meer decembermama blijf je voor het leven... 8) Dat hebben we allemaal weleens hoor, de ene keer reageer je wel de andere keer lees je lekker mee.... Dusse blijven lezen!
@Britt, veel beterschap voor Sam. Hopelijk gaat het heel snel veel beter met hem. @Juffie, wat een geweldig nieuws dat Jayda nu van de beademing af is. We leven hier met z'n drietjes erg met jullie mee. We blijven voor jullie bidden en we hopen dat jullie kleine dappere prinses snel naar huis mag. @Claartje, veel succes met de laatste loodjes en probeer je inderdaad niets aan te trekken wat andere mensen tegen en over jou zeggen. Jij weet waarom je de dingen doet zoals je je doet en zolang jij je daar hetzij geestelijk, hetzij lichamelijk je er goed bij voelt is het prima, toch? Hopelijk breken die tandjes gauw door bij Sven. @Judith, hopelijk gaat bij Esmee die kies snel doorbreken, zodat ze niet veel langer last heeft van diaree. @Sanneke, veel beterschap voor je Jan en hopelijk ben jij nu ook een beetje over je dipje heen. Wel lekker voor je dat Niels 's nachts zo goed slaapt en ik hoop dat die fase heel snel voorbij is en hij zijn eigen ikje weer is/wordt. Nou, hier weinig bijzonders te melden. Eliora lijkt over dat sprongetje te zijn, ik heb al ruim 1,5 week geen of weinig driftbuien gezien, erg prettig. Ze vindt het geweldig om alles wat ze kan plunderen te plunderen, dus blokkendoos en dan haar boekenmandje en andere dingen en dan ligt werkelijk de hele kamervloer bezaait met speelgoed etc. Ik ben nu bezig om al haar foto's van 2008 op cd te zetten en dan haal ik ze van de harde schijf af. Scheelt vast een hoop ruimte.
Heb de site effe onder m'n favo gezet, vanaaf ga ik even lezen ik zag iig dat ze boekjes verkopen. Huishouden is weer lekker op orde! Ik ga met Liv naar de kinderboerderij... Kuskus
Pareltje ook al bezig met je dig foto's? Zal idd wel wat schelen! Ik ben ze nu aan het bestellen en inplakken, ik loop bijna 1 jaar achter
Salapio, Diksap wil hij ook niet helaas. Ga het straks toch nog eens proberen. Plassen... tja. moeilijk te bepalen omdat hij echt heel erg diarree heeft. Hij slaapt nu eindelijk even. De Oridza zalf.. is dat wat? Hier ook megaveel last van de billen. Heb tot nu toe bepanthen... maar t lijkt niet meer te werken. Ess, best eng idd. Ik kan het zo uit mijn hoofd zeggen wat ie op heetf vandaag.. maar tot nu toe is alles er ook weer in 1 golf uit gekomen. poepluiers worden ook minder maar dat kan ook bijna niet anders omdat hij niet eet. hij begon enthousiast aan zijn knijpfruit maar dat kwam er helaas ook gelijk weer uit.. moeilijk hoor. Ik kijk het nog even aan en anders bel ik zeker de huisarts weer.
Ess; ik weet nog dat jij zo'n mega punter van een buik had van Liv dat was echt bizar! Zwanger raken; Bij Loïs natuurlijk niet helemaal de bedoeling maar dus door de pil heen dus vind dat dat best makkelijk & snel is Enne deze keer ook eigenlijk vrij snel.. Juni gestopt en eind september begonnen, 1x na lange tijd ongi en daarna raak. Het is ook zo verschillend voor iedereen.. Ik ben klaar met leren, Loïs slaapt nog. Ik ga me maar eens opfrissen, zit nog in me "ochtendpak" Straks maar even een vriendin opzoeken en een stukje fietsen.
ORIDZA zalf is echt super. Kun je bestellen bij apotheek Jansen (Amersfoort): http://www.apotheekjansen.com/pages/def ... TaLbeOeiTa ... even bellen en ze sturen het op. *** Vervelend dat Sam ook geen diksap wil drinken. En geprakt fruit/appelmoes? Verder goed in de gaten houden: alert/lusteloos, velletje soepel? Mirre ligt nog steeds te slapen ... lekker! Straks (weer - geheugen = zeef) boodschappen doen en naar de kinderboerderij en misschien ook even bij schoonouders of schoonzus langs. Zou ook even kunnen opruimen enzo ... maar geen zin ... dus ik zit heel lui te surfen ...
Zo weekend weer voorbij. Straks lees ik wel bij, heb genoeg te gaan haha Heb net ff de foto's van de meiden hun verjaardag op hyves geplaatst Vanmorgen met Yaeda naar CB geweest en ze weegt nu 8830 gram en is 70 cm lang Verder ontwikkelt ze zich goed. Ook heeft ze haar 14 maanden prikjes gehad...zo zielig hoe ze huilde. Tot nu toe lijkt het dat ze er geen last van heeft, dus maar ff afwachten. Want ze kan tussen de 5e en 14e dag er behoorlijk ziek van zijn. In mei weer terug voor controle.
straks ff naar de bieb.. ik wil al een paar weken, maar vergeet het iedere keer. zit hier echt om de hoek, dus nu Nienke begint te lezen kan ik daar mooi avi boekjes halen die aansluiten op het werk van school... Verder heb ik het de hele dag al zooooo koud, komt echt door het lijnen. deze week trouwens weer 2,5 kilo eraf....gaat goehoed. Mooi buikkie trouwens Salapio!
Hoi dames, Ik pak het bij vandaag weer op hoor! Beetje veel van drie dagen.. Alles goed met jullie? Hier heftige nachten gehad, Esmee last van d'r kiezen met bijkomend enorme diaree.. zaterdagnacht 2x Esmee moeten verkleden en haar bedje moeten verschonen.. Vannacht zijn de luiers ons bespaard maar had ze wel veel pijn .Ook haar billetjes zijn helemaal kapot. En de buren waren aan het k*tten.. Was ze echt zooooooo zat! Esmee is verder wel super te pas.. Lekker vrolijk, mega ondeugend en ze eet super! Ze zet steeds vaker losse stapjes maar is nog een beetje onzeker.. Vanmorgen op de terug weg naar huis een auto op zijn kop in een bocht.. Heb toch maar iets voorzichtiger gereden, het was best wel glad buiten.. Vanmorgen voor Erwin zijn verjaardag met Esmee geschilderd.. Handafdrukjes en geklieder, strax nog een cadeautje kopen.. We doen nooit uitgebreid.. Hopelijk slaapt Esmee nog even dan kan ik nog even relaxen, ben kapot! ************************************************************************************************************ Nelly.. Het etentje geslaagd! Wat leuk dat jullie nog even de babykamer mochten komen bewonderen, ben je er al een beetje uit wat het bij jullie gaat worden? Oei je bloeddruk te hoog. Goed dat je eerder ter controle moet komen! Dianne.. * zwaai* Olga.. werkse meid! Claartje.. lees dat je toch even bent langsgevlogen. Zijn de pb'tjes niet voor niets geweest! Sterkte meid! Miep.. ook al weer een drukke ochtend achter de rug..Succes bij het gemeentehuis! Nog over het weekendje maastricht na gedacht? Johana.. beterschap meid! Hoop van harte dat je snel beter bent.. Voor donderdag! haha Ninien.. baalmaandag vandaag? Hoe is het met de WW en de hartkloppingen? Ben benieuwd naar de familie foto's.. Bipat.. heerlijk je huis aan het opruimen en leeg verkopen.. Hoe is het met Evan? Momhairy.. zwaai! Britteke, beterschap meid! Knijpfruit? Alieke.. je examen zit er bijna aan te komen, nog even bikkelen meid en dan heb je hem! Dee.. klinkt als een heerlijk weekend? Salapio.. i.d. flink ingeslagen haha.. vervelend dat Mirre zo'n last heeft van de doorkomende kiesjes! Lekker lui vandaag? Wat een mooi figuurtje had je toen je zwanger was! Essebes.. hoe is het met Liv? Nog koorts.. Voor 30,00 zou ik het ook doen.. Alle kennis is meegenomen toch? Ook lekker aan de poets geweest! Leuk, naar de kinderboerderij, hebben we hier niet.. Maartjeh.. een hele dikke knuf voor jou.. Volgens mij kun je die wel gebruiken.. Wil je kwijt wat er gebeurd is het weekend? Enne, lekker blijven posten hoor! Pareltje.. fijn dat Eliora goed in haar velletje zit. Heb je de foto's ontvangen?
Ninien.. lijnen gaat goed he? Hier ook sneller koud, gister in bed een extra dekentje er bij gepakt.. Hier zijn er nu 3 kg af. Heb donderdag voor het laatst gewogen, was vanmorgen vergeten..
Salapio, ga die zalf denk ik ook bestellen. Niet duur ook. Is het proberen waard. Wat een mooie buiken Sam heeft net een broodkorst op.. hij wilde hem graag maar zijn maagje toch niet. Hij kwam er gelijk uit. Verder heeft ie wel wat ors op en appelsap. Net ook een stukje banaan. jeeej
wat een keurige buiken! zal eens kijken of ik mijn buik nog kan vinden in de foto's! essebes; klopt! hier geen broertjes of zusjes meer.... bewuste keuze hoor. wij vinden het prima zo. we zijn allebei ook enigstkind en hebben dit ook niet als vervelend ervaren. mve; gaat goed hoor met Evan! is zich aan het optrekken tot staan en stapt aan de hand nu.... ben zo benieuwd wanneer hij zijn eerste losse stapjes gaat zetten! net even boodschapjes gedaan.....vergeet ik weer kattevoer grrrrr kan ik straks weer terug! Evan ligt nu ff te slapen dus ik ga ff dweilen zo... eerst ff foto zoeken.....