oh willen de mama's die leuke foto's hebben waar loïs opstaat ook even naar mij toe mailen; ikhouvanjou18@hotmail.com
leuke foto's zeg, van de meeting! en die van jou zijn ook leuk daphne. heb vanavond spreekavond dus over een half uur ga ik alweer richting school...
heb even de laatste 4 pagina's gelezen...ik zie dat de meeting een succes was,wat een leuke foto's ziet er gezellig uit hier nog steeds een zieke danielle...hoge koorts die niet echt heel veel zakt, ze doet het verder prima is ook niet heel slecht te pas maar die stomme koorts maar pappie was lekker bij haar thuis vandaag..morgen ben ik aan de beurt
Heb eigenlijk alleen even gekeken na foto's van de meeting En ja die waren er leuke foto's het was een geslaagde meeting of niet. Lief Salapio van je hoor. Verder iedereen maar een hele fijne avond dan.
@britt Van jou ook al zulke leuke foto's ! Echt jammer dat we er net bij waren @johanna Beterschap voor Dani @momhairy Hoe is het vandaag met Mika gegaan ? @es Hoe is het met Liv Dikke knuff voor haar @miep Nog geshopped vandaag ? @Loessie Hoe is de intake gegaan vandaag ? @gerda Hoe is het met jou meid ? Ook een hele fijne avond ! @dee Leuke foto's in je album ! @sanneke Succes met de ouderavond meid @salapio Geweldig dat je dit zo gedaan hebt ! Als het weer wat beter weer is een keer op het strand en dan ben ik er zeker bij.
Vandaag twee hele nare berichten gekregen . gisteren is geheel onverwacht een collega overleden. 54 jaar. Net voor de vakantie liep e nog vrolijk rond in de aula. Echt heel onwerkelijk. Waaraan weet ik nog niet. Het is hier nl vakantie. http://www.beatrixcollege.nl/RoyPalinckx/tabid/353/Default.aspx en net hoorde ik dat de vrouw van een collega is bevallen van een tweede kindje. Het kindje was al overleden in de buik. Ze was 28 weken zwanger. Ze heeft verschilende echo's gehad omdat ze geen leven meer voelde. Die echo's waren allemaal goed. Tot de laatste het hartje klopte niet meer. Zaterdag wordt hun dochtertje Amy gecremeerd. Zo ontzettend triest.
Judith..werkse vanavond.. Claartje..ah de honingboom dus ook leuk..ga ik onthouden! En wat balen dat t liedje niet meer helemaal goed gaat van de ambulance.. Nog gezellig gehad met je visite? Meeting..ziet er echt supergezellig uit! 8) Wat een leuke fotos! Dee..jij ook al van die leuke fotos in je album! En die in de kast..zo grappig! Sanneke..succes met de spreekavond ! JOhanna arme Dani nog steeds koorts..als t te lang aanhoudt gewoon nog even langs de dokter gaan hoor..drinkt ze wel goed? Dikke knuff voor haar! Gerda jij ook een fijne avond meid! Amber..wat een nare berichten meid..
Wij zijn toch nog even de stad in gelopen.. en nog een vestje voor Mika gekocht..met shirtje natuurlijk.. En toen weer snel naar huis..want Jan had z'n sleutel vergeten..dus moest weer op tijd thuis zijn..
miep ze drinkt prima, eten (behalve warm eten vanavond) ook goed. maar ze ligt echt te zweten in bed. ze is overdag niet slecht te pas maar koorts blijft. als ik er een zetpil in doe zakt de koorts wel maar blijft het nog steeds 38graden dus nog steeds wat verhoging. ik kijk het morgen nog aan en anders ga ik donderdag naar de dokter.*arm kind*