Johanna..gelukkig drinkt en eet ze wel..want ze drogen zo snel uit hè met koorts.. maar ook omdat t nu al wat langer aanhoudt..zou ik zeker donderdag effe bellen als ze nog koorts heeft.. Zo zielig hè..als ze niet helemaal happy de pappy zijn..
Ess, wat heeft die arme Liv het toch vaak te pakken met ziek zijn....Hopenlijk heeft ze straks alles gehad voordat ze naar chreche of school gaat. Senna is nog maar weinig ziek geweest en gaat niet naar KDV. Die zal in de kleuterklas alles wel te pakken krijgen ben ik bang.... Johana, Dani dus ook nog steeds koorts. Wel fijn voor jullie beiden dat ze goed te spreken is, maar toch wel vreemd he... Salapio, die Mirre had gewoon honger van al die indrukken en gekte om haar heen! Sanneke, lange dag voor jou zeg....Succes met je gesprekken. Misskeita, ha ha Hannah aan het brullen in de Ikea....ze zullen weten dat jullie er waren! Britt, jij hebt ook lieve foto´s! Amber, wat een nare berichten zeg...nogal veel de laatste tijd in jou omgeving. Miep, niet alleen een vestje, maar ook gelijk een shirtje voor erbij gekocht! Ook zo eentje die altijd een setje moet kopen, of niet? Een vriendin van mij heeft dat met haat eigen kleren altijd heel erg....
Ben vanmiddag even naar de bieb gefietst aangezien Senna echt niet ging slapen... Daarna naar de kinderboerderij maar die was al dicht. Dus toen even bij mijn vader langs geweest. Mams was niet thuis. Senna viel daar met zijn wenkbrauw tegen de punt van de tafel, dus nu heeft hij een rood/paarse bult boven zijn oog. Hij was zo zielig zeg!
Olga..ja ik ben ook zo'n setjes typje.. ook voor mezelf..jij ook? Lekker naar de bieb gefietst en ach arme Senna..zo gevallen..dikke knuff voor hem hoor!
http://www.mensenlinq.nl/mensenlinq/overlijdenbd/site/advertentie/detail?pid=1675482 Berichtje van mijn collega in de krant ze was 26 wkn zwanger (ik dacht 28) @olga Ik werk op een grote school 140 collega's en dan maak je idd wel eens nare berichten mee. Helaas. Maar gelukkig ook vaak positieve dingen want met Stijn gaat het super ! Zaterdag zie ik hem voor het eerst live
Welterusten Miep ! Rustig aan met de polsen he ? Arme Dani ! Beterschap voor haar. Hopelijk knapt ze snel op Arme Senna blauwe plek bij zijn oogje Ik ga house kijken en dan lekker onder de wol
hallo zo leuke fotos van meeting en las dat gezellig was leuk hoor. Amber wat vervelend slechte nieuws maar morgen voor het eerst je neefje zien erg leuk. fijne avond
Leuke foto's meiden! Echt onwijs jammer dat wij niet mee konden. Strandmeeting, iedereen is welkom in ons huisje! Laten we daar eerdaags dan maar een datum voor prikken. Amber wat een verdrietige berichten weer zeg, getsie, lijkt wel alsof het niet stopt bij jou...knuf. 18:00 zijn wij naar de huisartsenpost gegaan, liv had 41gr koorts, kotsen & diarree en geen plasluiers. We moeten het in de gaten houden maar het viel gelukkig mee. Ze huilt nu weer ik ga d'r troosten. Xx
aaaaaaaah, liv zo ziek. Kussie voor jullie. Als je t niet vertrouwt echt gelijk gaan he! amber, wat een nare berichten. knuffie. ik ben terug van de spreekavond, ging prima maar heb enorm koppijn en meestal malen die gesprekken ook nog een poosje door in je kop voor je in slaap valt. Eerst nog ff sudokuen en dan hopelijk lekker slapen. Morgenavond weer gesprekken maar dan niet zoveel... truste
Miep.. vervelend dat je last hebt van je polsen.. En lekker geshopt! Dat doet een mens goed he? Johana. beterschap voor Daniëlle.. Morgen lekker je meisje vertroetelen! Essebes.. Jammer dat je zo ver wegwoont.. meeten op het strand lijkt me super! Beterschap voor Liv.. goed dat je naar de hap bent gegaan.. Hopelijk zakt de koorts snel.. dikke knuf! Amber.. jeetje wat een nare berichten.. Wel fijn dat het met Stijn zo goed gaat! En zaterdag hem in het eggie bekijken! Meetingdames.. Wat een heerlijke foto's... Dee.. Wat een lieve foto's van je meisje op de bank! Wat een dotje.. Even snel vanaf mijn werk.. Ga mijn mandje opzoeken en slapen.. Trusten!
Amber..fijn dat t met Stijn goed gaat! en zaterdag heen..leuk! Essebes..wat goed dat je naar de hap bent geweest! Hou haar maar goed in de gaten..en Dikke knuffel van ons! Sanneke..nog wel lekker geslapen? Judith..idd shoppen is goed voor de mens.. en jij nog even werkse hè! Goedemorgen.... We gaan straks even wat boodschappen doen met mams... dus eerst even aan de poets....tot laters..
goedemorgen! ben er weer! vorige week heeft evan zijn prikjes gehad en is er vanaf afgelopen vrijdag goed ziek van geweest.... koorts ineens op kdv vrijdag en hem dus opgehaald.... zoooooo zielig! nu vandaag gaat het een stuk beter! hij is weer vrolijk, heeft weer praatjes en scchuift weer lekker door de kamer...gelukkig! vind het maar niks hoor als mijn kleine mannetje zo ziekjes is! zag ff snel dat de meeting erg leuk was! verder nog belangrijk nieuws?
Bipat, gelukkig gaat het nu weer wat beter met je knul, inderdaad niets an als ze zo ziek zijn! Sanneke, is je hoofd[ijn al gezakt? Toch misschien ook een beetje gezonde spanning die meespeelt? MvE, kom op meis, gewoon een eindje tuffen omte komen beachmeeten!
Liv ligt er alweer in, ze heeft om 6:15 wat gedronken en boekje gekeken met mams, d'r temp was 38,5 gelukkig veel lager als de afgelopen dagen. Gister heeft die TROL van de huisartsenpost mij trouwens nog laten janken, wat een onvriendelijk PIS wijf...(lucht gewoon op om het even met hoofdletter neer te zetten ) Het was de assistente, ik belde op voor Liv, ging ze helemaal uit d'r noot dat dit eigenlijk bij de huisarts had moeten gebeuren, tsja... als ik van tevoren weet dat ze 41gr koorts krijgt had ik wel naar de HA gegaan, t is niet zo dat ik graag naar de HAP rij ofzo... Waar is de tijd dat de HA nog thuis kwam bij een ziek kind! Maar goed ze bleef dus ouwehoeren, ik netjes m'n excuses aanbieden maar ze ging maar door, ik was zo frusty toen ik op hing dat ik moest janken Had me voor genomen dat als ik daar was en ze zei maar 1 mini woord verkeerd dat ze hem zou krijgen Ze zei niets.... Nou ja gelukkig maar. De huisarts daar was super VRIENDELIJK! Heeft alle tijd voor ons genomen en ons er op gewezen dat het goed was dat we langs kwamen en dat we s'nachts ook mogen bellen als we ergens aan twijfelen. Dat gaf een fijn gevoel!
Mijn nachtdienst is afgelopen en het was wéér zo'n lange nacht! Nu ligt ze heerlijk te slapen en mama mag de hele dag wakker blijven. Ik ga zo douchen en huisje opruimen. Een vriendin komt rond 10en een bakkie doen en een nicht komt tegen 13u langs. Dus ff snel een cake in de oven gooien.
Jullie hebben natuurlijk helemaal net "gemeet" maar zullen we anders alvast een paar data's neerzeten voor hier op het strand? Desnoods al wat verder vooruit (is het ook wat beter weer)