Joehoeeeeeeeeeee mijn zusje ook. En ze trouwt op 18 april. Ik moet zsm opzoek gaan naar ene jurk. Jayda heeft van de week een leuke witte tommy-jurk gehad. Ik zal mn zusje erg missen want ze gata wonen in Antwerpen. Dat komt ervan als je op een Marokkaanse Belg verliefd wordt
@ Ess, wat een TRUT dat wijf! Ik zou allang mn mond hebben open getrokken! Als het om jayda gaat dan kan ik heel snel uit mn slof schieten!
Essebes..wat een Muts zeg dat wijf...fijn dat de huisarts in ieder geval wel heel lieff was! Fijn dat de temp gezakt is! Dikk knuff! 4 maart in ondertrouw..leukleuk! Juffie straks gezellig met de visite zelfgebakken cake eten..jammie! Mika slaapt nog..die ga ik maar eens even wakker maken...
Es, jeeej bijna in ondertrouw. toch wel spannend! Wat een bimbo daar bij de hap. Gelukkig was de ha wel aardig. Kom maar op met die data . Jufffie, weer een druk nachtje gehad. kan je niet even terug gaan liggen als jay op bed ligt? (makkelijk gezegd dan gedaan.. I know ) Enne... zo ver is antwerpen toch niet Mika, WAKKER WORDEN !
Juffie, was het weer drama? Balen zeg! mijn nacht viel mee, ze was "maar" 3 keer wakker en ging redelijk snel weer slapen. Ik hoop dat het overdag allemaal fijn verloopt! Enne, jij bakt ze wel die taarten! 8)
Knuf voor de zieke kindjes + mama's Knuf ook voor Amber ... Strandmeet in t Hoekje = LEUK! Mirre vannacht prima geslapen >> 1930-3u-7u
goedenmorgen, jee ess wat een k.wijf zeg...arme liv. gaat het nu iets beter met haar? en wat leuk in ondertrouw strandmeeting is wel een leuke idee...wel erg ver rijden hmmm ik ga er over nadenken. wat een lieve jayda foto juffie! dani hier nog flink ziek..tenminste hoge koorts...vannacht gewoon weer dik 40 ze gloeide helemaal.
Ess, wat een rotwijf zeg! (ik doe even mee met lelijke taal hoor) Gelukkig kon de huisarst wel inschatten dat jullie je zorgen maakten en stelde hij jullie gerust. Jufffie, jij hebt ondertussen wel geleerd je mondje open te trekken voor Jay he! Dat is maar goed ook hoor! Vandaag dus visite op de planning. Leuk en gezellig....kan me voorstellen dat je weer met jay wil pronken nu! Hoop dat Jay het aankan en gezellig is.
Senna staat mopperend naats me en haalt rottigheid uit. Ik fiets zo naar de markt en kom vanmiddag kletsen als hij slaapt.....
ooooh meiden, Ik ga kappooootttt van de buikpijn Het enige wat ik kan is zitten Argg het doet zooo'n pijn.. Wtf is er aan de hand met mijn buikje Vanavond op controle gelukkig..
OOOh ik kom ook ff klagen.. Rosalie is zo ziek geweest. Ze knapt eindelijk op en nu ben ik ziek. Wil wel de hele dag op mn bed liggen, maar ja gaat niet he.. Rosalie wil aandacht Ik ga om Rosalie te vermaken zo maar ff naar buiten
Half 12 moet ik bij de dokter zijn.. De pijn is niet meer te harden.. Ze zeggen dat het misschien me blindedarm is? Ik maak me een beetje zorgen..
@alieke: oei misschien je blindedarm...ik hoop dat het meevalt en dat het van de blaasontsteking is...knuf voor jou. @juffie: ik heb de foto gemist...jammer! hey we zijn nog geen vriendjes op hyves...ff toevoegen @ess: wat een k*t wijf! ik had er ook wat van gezegd maar soms word je inees overdonderd dat je dichtklapt...gelukkig toch een lieve dokter gezien. @dianne: beteschap meid! @miep: veel shop plezier @amber: wat een vervelend nieuws allemaal! bah... @dee: ik heb jou foto ook niet gezien...jammer! @augustus: ach rosalie (nu dat ik die naam typ valt die naam me nu pas op...kei leuke naam! ) ook ziek geweest...was dat van de prikjes? ik moet volgende week! @olga: zwaaizwaai! @johanna: knuf voor dani ik hoop dat ik niemand ben vergeten! vandaag komt de expert voor de auto...ik zie er een slecht gat in...ik denk dat ie totallose is...we wachten af. vanavond ga ik voor een moederfiets kijken ik ben niet zo van het 2handse maar dit is een koopje! een sparta amazone voor 250 zo goed als nieuw!