December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Zwaai zwaai zwaai!

2. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    We zijn weer terug van de huisarts. Ze weten niet wat het is maar het is zoiezo geen blindedarm onsteking.
    Mijn baarmoeder staat op een hoogte van 24weken! Ooh ik maak me zo'n zorgen..
    We moeten kwart over 2 bij de gyn zijn voor een echo.

Ik kan wel janken van de pijn en bezorgdheid.. :cry:

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Alieke..wat zei de dokter meid? Ik lees t al..Bah nog geen duidelijkheid..
    wel fijn dat je direct terecht kan voor een echo..
    Hoop dat alles goed is hoor..Dikke knuffel!

French hoop dat t meevalt met de auto..en dat is idd een koopje die fiets!

Salapio..fijn dat ze zo lekker gedroogde abrikozen eet!

Ayse lekker vrij vandaag!

Johanna..goed dat je toch even naar de ha bent gegaan!
    Hopelijk is ze snel weer beter hè!

Olga nog even lekker geshopt!
    Klinkt allemaal weer leuk!

Augustus ah bah nou jijzelf ziek..en misschien voor de zekerheid een test doen?
    Dikke knuff!

maartje..zwaai!

Dee lekker aan de wandel geweest!

Hier de boodschappen weer binnen..en zie net dat vliegtuigongeluk..wat erg zeg..zo dichtbij huis..

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ow alieke sterkte meid! wat vervelend zeg! knuf

5. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Heel eng, werk naast Schiphol en het was vanmorgen een hysterie aan ambulances en brandweerwagens!

6. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Alieke, wat een narigheid! Dat je zo'n pijn hebt! Nog even en je mag naar de gyn!

Wat een hoop zieke mama's en kindjes weer!
    Es: ik heb precies hetzelfde gehad maar dan met een vervangende ha: Sem was op vrijdagmorgen niet lekker, beetje verhoging maar wel gegeten, gedronken en een plasluier. Om half vijf temp ik weer: 41 graden. Aangezien het vlak voor het weekend was dacht ik: ha bellen. Bij Gods gratie kon ik nog langs komen, kreeg ik me daar toch de wind van voren: dit had ik al eerder moeten zien aankomen, ik was laks geweest, had eerder moeten bellen dan te wachten tot vrijdag laat in de middag bla bla bla (Sem had beginnende oorontsteking).
    Was zo boos dat ik ook prompt begon te huilen maar kon gelukkig wel van me afbijten en heb op een gegeven moment gezegd: wilt u nu uw mond houden en gewoon uw werk doen en naar mijn zoontje kijken!
    Heb later wel een klacht ingediend trouwens.

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Met spiraal kun je wel zwanger raken, maar dan is het volgens mij altijd mis ... Vruchtje kan niet groeien doordat er een spiraal in de baarmoeder zit ... Dus ik zou zeker een testje doen voor de zekerheid ...

(al is de kans klein hoor)

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kan het me voorstellen. Gelukkig kun je snel terecht bij de gyn.

Dikke knuf!

9. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Ben nu aan het werk dus kan verder niet reageren.
    Als ik vanavond tijd heb zal ik wat foto's doorsturen van de meeting, alhoewel ze niet denderend zijn (veel ruggetjes). Ik zet ze niet op het forum want de mama's zijn ook goed te zien en ik weet niet of jullie dat op prijs stellen.
    Salapio, heb geen gmail maar wel hotmail. Anders moet het mijn werkemail adres worden, pb je allebei door.

Tot later

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pffff Mirre heeft een half uur te slapen en is nu in ikwilnonstopaandachtandersgaikmetmnhoofdoveraltegenaanbonken-modus :evil: ... en ik moet werk doen (vanavond nauwelijks voorbereidingstijd) ...

11. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.552
    301
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Zo, ik kom ook weer even om het hoekje kijken. Ik heb iets gelezen over zieke kindjes en zieke mama's; veel beterschap allemaal.

Ook heb ik leuke foto's voorbij zien komen van een meeting. Helaas heb ik de foto van Jayda gemist. Volgende keer beter.

@Essebes, al bijna in ondertrouw, leuk hoor.

@Alieke, veel sterkte vanmiddag bij de gyn, hopelijk is er niets ernstigs aan de hand.

@Dee, wat een heerlijk meisje heb je.

Eliora ligt nu alweer bijna anderhalf uur te slapen, ze is lekker zonder BV naar bed gegaan. Dat lukt de ene dag beter dan de andere dag.
    Gisterochtend heeft ze lekker de hele ochtend papa kunnen plagen want mama was weg.

Afgelopen zondag kwamen mijn schoonouders op bezoek met veel cadeautjes uit Thailand, voor Eliora roze sneakers (ong. mt.22), een thais wit jurkje, een fleece trui in allerlei kleuren, een witte broeken een rose/wit geruit blousje. Voor ons eetstokjes, een vijzel en een vleesroller (denk ik).

Verder at Eliora de laatste dagen wat minder brood, maar dat is alweer aan het bijtrekken. Ze is steeds meer aan het babbelen en ze vindt haar knuffelbeer steeds liever. Ook het slapen gaat steeds beter, ze gaat nu rond 20.30 uur slapen, een paar maand geleden was dat nog rond 22.00 uur, een hele verbetering dus. Ze komt nog wel 1x 'snacht voor een voeding, maar dat is te doen. Ze wordt dan meestal tussen 8.00 - 8.30 uur wakker.

Zo, ik wens jullie een prettige dag verder en hopelijk tot morgen.

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, he meid toch....dit is echt niet leuk. Ik hoop dat met de kleine in je buik alles goed is en je snel van de pijn verlost bent. Kus!

Augustus, beetje buitenlucht doet vaak wel goed he! Een spiraal is denk ik ook 99 % veilig of niet....lijkt me sterk dat je bij die ene porcent zou horen toch?

13. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    wie kan mij het adres van fench pben om haar boekje op te sturen
    die heeft ze volgens mij niet mee gemailt en ik wil hem vanmiddag op de post doen...

xxx

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Bowie, lijkt me heel eng om zo dichtbij het vliegtuig ongeluk aan het werk te zijn. Wordt er altijd naar van om zoveel ambulances en hulpdiensten te zien en horen....

Pareltje, wat een heerlijkheid bij een paar maanden geleden voor jou....toen kwam Eliora nog zo vaak voor voedingen in de nacht en nu nog maar 1 keer! Wat een verwennerij van je schoonouders. Vinden jullie het ook leuk? Soms krijg je wel eens wat en dan vind je er zelf niks aan. Is zo moeilijk te zeggen dan....

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Bipat.. Evan goed ziek geweest.. gelukkig is hij weer aan de betere hand!

Essebes.. Beach meeten is wel erg gaaf! 8) Ga er heel hard over nadenken! Wat een vreselijke snol zeg.. Ik had haar de huid flink volgescholden :x .. Je kunt van te voren toch niet inschatten hoe hoog de koorts gaat worden? :rolleyes: ? Stomme muts en dat werkt dan met mensen. :rolleyes: .Bijna in ondertrouw.. nog wat leuks in de planning die dag?

Juffie.. visite dag vandaag! Succes met wakker blijven!

Salapio.. goede nacht vandaag! Fijn! Gedroogde abrikozen zijn ook lekker! Ze heeft goede smaak..Succes met je voorbereidingswerk! :)

Johana.. Daniëlle nog steeds koortsig.. Hopelijk zakt het snel.. toch naar de dokter geweest! Fijn dat het niets ernstigs bleek..

Dee.. gezellig geklets van jou! De duur van een meeting.. tussen de 2-3 uurtjes.. Als je het zat bent ga je toch eerder weg! ;)

Alieke.. fijn dat je een echo krijgt om te kijken wat er aan de hand is!

Augustus.. ik zou ook even een testje doen!

Dianne.. zwaai en beterschap!

French.. Hopelijk komt er iets positiefs uit het rapport van de schadeexpert! Leuk,kijken voor een moedersfiets!

Meeting Amersfoort! I'm inn!

Wat een vreselijk nieuws van het neergestorte vliegtuig..

Olga.. lekker geslaagd voor Senna en jezelf! Niet geheel onbelangrijk. De pil is ook voor 99,99 procent veilig.. en zie wat er boven in haar bedje ligt. :)

Maartjeh.. Zwaai!

Miep.. de boodschappen weer binnen. Gezellig hoor, met mams op pad!

Pareltje.. lekker verwend door je schoonouders, lief hoor! Leuke update van Eliora!

Zo ik ben weer bij!

Slechte nacht gehad.. Weinig geslapen dus ben een beetje brak.. Esmee was lief geweest voor schoonmams vanmorgen en toen ik thuis kwam van mijn werk Esmee wakker gemaakt en boodschappen gehaald..

Nog leuke speelblokken gehaald.. Esmee is helemaal in haar nopjes.!

Tussen de middag een geprakte banaan met stukjes brood gehad ipv liga! Joehoe!

Verder geen nieuwtjes..

Ga even lekker een bakkie thee zetten! Iemand er wat lekkers bij? :D

16. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Dee, PROEST hahahaha

(sorry dat ik niet reageer.. ben beetje druk in huis maar lees wel gezellig mee :))

17. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Alieke, wijffie toch, tuurlijk schrik je hiervan! Als het goed is heb je nu de echo? *duimduim* Hopelijk is er niets aan de hand meis, knuffel!`

Augustus, het komt niet vaak voor en zoals Salapio zegt; meestal gaat het dan helaas niet goed. Maar een vriendin van mij is pas bevallen van een dochter. Ook zwanger ondanks dat ze een spiraaltje had. In het begin vd zw.schap hebben ze het spiraaltje veilig kunnen verwijderen, erg riskante ingreep wel. Ze is BTW super blij met haar dochtertje hoor! :D

MvE, ja leuk joh dan moet je ook komen als we gaan meeten. Nee niets in de planning 4 Maart. Kijk wel..
    Weinig geslapen? Balen! Hopelijk vannacht wat beter. En mjammie gevulde koek! :D

Bowie, jij ook al zo'n BIATCH meegemaakt! :evil: Goedzo klacht ingediend! Hoe was je weekend, nog geslaagd voor schoentjes? Was het nu echt maat 24?

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Pareltje fijn dat ze nu wat eerder gaat slapen, wat dat betreft mag ik niet klagen, Liv gaat meestal om 19 slapen, (alleen het doorslapen moet ze nog een beetje leren :) ) Slaapt ze overdag nog een beetje? Anders heb je bijna helemaal geen "mamatijd"

19. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Olga,

Ik heb nog een leuke foto van Senna en Mirre maar die krijg ik niet meer gemaild. Krijg hem telkens terug omdat je box vol is? Kan dat?

20. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Dee, :) :) :)

O,ja volgens mij had ik dit nog niet verteld..
    Paar dagen geleden gebeurd.
    Ik zit te rommelen in de keuken en Liv was in de woonkomer aan het spelen.
    Ik loop naar de woonkamer, zit Liv ineens in de kinderstoel! :confused: :confused:

Wij hebben zo'n Tripp Trapp, het voetensteuntje heeft ze dus gebruikt om erop te klimmen en zo is ze omhoog geklommen en in de stoel gaan zitten.

Echt levensgevaarlijk! :(

Direct naast de kinderstoel staat het Tv meubel, echt met zo'n scherpe hoek aan de zijkant, oeff ze zou er maar opvallen *kippenvel*

Deel Deze Pagina