December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Liv een klauteraapje.. :confused:

2. MamavEsmee

Wat een lief berichtje van je mams!

3. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @momhairy: je hebt pb :D

@alieke: sterkte meid!

bah wat een vreselijk ongeluk!
    ben blij dat ik er niet in zat...

nou de schadeexpert is geweest en de auto word gemaakt! :D
    hij was eigenlijk totallose maar hij heeft het schappelijk gedaan en hij kan gemaakt worden...2100 euo schade!

4. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.552
    301
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @Essebes, gelukkig slaapt Eliora 's middags ongeveer 1,5 - 2.00 uur, dus dat scheelt.

En Liv aan het klimmen. Dat is echt schrikken.

5. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.552
    301
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @Cadeautjes uit Thailand, gelukkig weet mijn schoonmoeder wel wat ik wel en wat ik niet mooi vindt, dus dat scheelt alweer. De meeste kleertjes die ze heeft gekocht voor Eliora vond ik gewoon leuk, ze heeft een prima smaak.

6. MamavEsmee

Er moet nog een brief op de post en de honden moeten nog uit.. Ik ben bang dat het een wandelingetje door de regen wordt. De regenkap er maar op doen zo..

**

Esmee slaapt nog steeds! :confused:

7. MamavEsmee

Net nog een aantal leuke dingen besteld.. De kortingscode van de h&m doet het nog steeds..

1304 = 5,00 korting
    7848= 10,00 korting..

Je kan 2 codes in vullen dus 15,00 korting..

Shoppen dames! :D

8. MamavEsmee

Brief moet morgen maar worden gepost.. :oops: Ondertussen is het hier vrij hard gaan regenen en heb ik d honden al even snel uitgelaten..

Esmee ligt al ruim 3 uur te slapen.. Zal d'r zo maar even wakker maken..

Ga haar lekker badderen, mag ze d'r huispakkie aan ! ;) Nog even kijken of ze zo nog wat fruit wil.. ;)

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..regent t zo hard bij jullie..bah! hier miezert t.. :(

French hè das goed nieuws meid!

Essebes..wow..die Liv..al zo aan t klimmen joh!

Hier is net t brood op...Mika zit nog even in de box te spelen..voor hoelang? :rolleyes: :)

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ach ja hij vindt t nog prima..ook niet te lang..maar hij speelt dan met van alles en gooit alles eruit en zo..nou laat m lekker..
    Ik vindt t wel heel makkelijk... ;)
    smorgens doe ik m in de box en ga ik lekker alles doen waar ik even de handen vrij bij nodig heb..
    Denk dat de box hier nog wel een tijdje blijft staan.. :)

11. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    even buddynieuws van Alieke :p:p:p

(ze is bij haar moeder vanavond dus...)

De echo wees uit dat alles goed was met de baby. Waarschijnlijk komt de pijn toch door de blaasontsteking maar dat is eigenlijk niet bewezen.
    Alieke is wel enorm opgelucht dat de baby oke is..

Nu ga ik Sam halen!

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    zo, net weer terug. zouden vandaag naar de stoffenbeurs, maarhad er echt geen zin in haha
    dus hebben we een kopje koffie gedaan ergens :D
    Sven lkigt nu weer even op bed. Denk niet dat hij nog gaat slapen, heeft in de auto 5 minuten z'n ogen dicht gehad en dan kun je het doorgaans wel vergeten, maar is wel even rustig voor hem.
    Het is brullen bij het verwschonen, zo kapot zijn z'n billen, tot bloedens toe. zullen wel weer tanden cq kiezen doorkomen.
    Kreeg net weer de sprongenwekker van oei ik groei in m'n mailbox, het is tijd voor de 15 maanden sprong. 'van drama tot drammen'. goh, dat klinkt helemaaaaaaaaaal niet bekend :( haha

de kraamvisite gister was erg gezellig. Sven een mooie tractor gekregen en Lasse een aanvulling op de spaarpot.

amber, hè bah, wat een naar bericht van je collega, dat zet je toch weer met twee benen op de grond.

es, liv al weer wat beter? ze krijgt een dikke kus van Sven en Lasse hoor.
    en de &*^%$@# bij de hap gewoon negeren hoor, krijgt blijkbaar te weinig seks!

prikjes, lees dat veel kindjes er deze keer toch wel flink op reageren. zie er gewoon tegenop met een toch al zo moe en hangerig kindje, maar ja, kan niet blijven uitstellen. mss maar een extra keer uit logeren naar opa en oma, zodat hij alle aandacht krijgt en niet hoeft te delen met z'n broertje ;)

alieke, gelukkig is het met de baby allemaal goed, wat een stress meid, *knuf*

french, een mamafiets, hier een die veel gebruikt wordt met veel plezier! en wat een geluk met de auto! dat was zeker echt een opluchting!

hihihihi

MvE, eh, stuur je de koeken ook op?

Daphne, wat kan je moeder leuk schrijven haha. leuk zulke updates

Es, Liv is gewoon de wereld aan het verkennen en dan kijkt ze je zeker ook aan met zo'n blik van 'is er iets mama, wat zie je bleek?!'

Box, Ook sven zit nog steeds in de box. vind het helemaal prima. elke ochtend gaat hij er in an de pap, tot hij met een koekje of fruithap tubbies gaat kijken en weer in bed gaat. 's middags is voor spelen op de grond. hij vind het helemaal goed, dus ik houd het graag zo. heb mijn handen mooie even vrij voor de was of Lasse

boven is het toch wat stil geworden, zou hij toch in slaap zijn gevallen? Lasse slaapt in de maxi cosi in de box. vind het gewoon zielig om hem er uit te halen, dus laat hem nog even liggen zo
    heeft mama even rust voor een bakkie leut! :)

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hi, heb geen spanning hoor, voor spreekavonden. Ik bereid me zelfs amper voor :oops: heb de hele week al hoofdpijn aan het eind van de dag, dus zal wel slaaptekort zijn (hoewel ik heeeeel veel slaap.) heb het nu weer.

even verder lezen hoor

14. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    alieke: hoe ging het vanmiddag?

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, oef gelukkig niks met het kindje aan de hand. Neemt niet weg dat jij nog steeds veel pijn hebt wat heel erg naar is....Strekte meid, hoop dat de AB toch zijn werk gaat doen.

Ess, jeetje die Liv zeg....lekker klim monstertje is ze ook! Wel heel gevaarlijk en eng, maar dat weet ze zelf nog niet jammer genoeg.

Sanneke, slaaptekort.....ik ben ook steeds zoooo moe terwijl ik ook aardig slaap. Maar vroeg wakker en drukke dagen hakken er ook wel in he!

16. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    alieke, gelukkig alles ok met de beeb. hopelijk met jou ook snel weer.

olga, hakt er idd in en niels was een paar ochtenden vroeg wakker.

morgen een dagje met mn 2 zussen, schoonzus, moeder en alle 4 de kids. echt gezellig (hoop ik)

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britt, ik heb even heeeel veel mail verwijderd. Wie weet lukt het nu wel. Van Salapio had ik al wel foto´s, dus het zou moeten lukken....

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, wat leuk morgen met alle zussen en kindjes en je mama. Gaan jullie iets leuks doen?

19. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    kwam even kijken naar nieuws van alieke maar zie dat het goed is met de beeb. rot dat je zo'n pijn hebt hopelijk gaat het snel beter.

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britt, ik heb al wel foto´s van je binnen gehad zie ik net! Het was dus gewoon gelukt! Thanks meid!

Deel Deze Pagina