Judith...leuke foto! Miep...toch niet meer weggeweest...vervelend die regen! Johanna...als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor meid! DEE...jij ook fijne avond meid! Bowie...een nieuw recept dus...ben benieuwd! en stappen met vrienden?! gezellig hoor! Nicky heeft eind van de middag voor het eerst losse stapjes gezet! ongeveer 2 meter... wil ze nu continu...wel met een beetje hulp met opstaan...maar ja... ben zo trots op mijn meisie!
Miep.. getsie.. die regen ook altijd. Zijn de ramen nog wel mooi glimmend? Ikke nieuwtjes? Umh.. nee.. Johana.. heb je nog gebeld? Dee,.. fijn dat vrienden zo goed rekening houden met het feit dat er een kleine meid is! Loessie.. JOEHOE! Nicky d'r eerste stapjes los gezet! Essebes.. gelukkig kon je het filmpje wel waarderen.. Bowie.. die pasta klinkt Nice! 8) Leuke avond voor de boeg! Gezellig hoor.. ** Ga me even optutten voor vanavond!
Juffie en Jayda, wat een leuke update zeg! Jay wat heb je veel geleerd en dat terwijl je zo ziek geweest bent! Heeeeel fijn. Juffie wat goed dat je echt kunt genieten en je je momenteel goed voelt. Heb je verdiend hoor! Ess, Liv heeft het dus driedubbel te pakken met al die infectie´s en virussen....gaat het al iets beter? En jij wilt een foto van mij en Senna? Kan je krijgen hoor. Pb me je mail maar, maar dan wil ik natuurlijk ook eentje van jou en Liv he! Alieke, stomme gyn! Gelukkig een lieve VK en lekker van de kleine het hartje weer gehoord. Britt, slaapdrama´s met Sam.....Hier ook een tijdje gehad. Alleen in het ergste geval een flesje gegeven. Verder gingen we vaak een poosje beneden met hem zitten en ging hij daarna weer redelijk slapen.
Leuke site Dee, Dit kwam er bij Liv uit; De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 182,5 cm. Uw kind is nu 80 cm. lang. Dit is 2 cm. boven het gemiddelde van meisjes van ca. 1 jaar. 76% is korter en 24% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 174 cm.
Dee...leuke site idd... Nicky haar verwachte lengte is 1.73.. ess...lekker patatjes....eetsmakelijk! Judith...veel plezier zometeen meid! Olga...hoihoi! Ik ga lekker op de bank hangen tv kijken! mannetje is voetballen...dus kan lekker 'mijn eigen'programma's kijken! fijne avond allemaal!
Amber, wat een gave tuinset zeg! Gekke arts op CB. Senna was 10 kilo en 77 cm. Alles helemaal prima, dus vergelijkbaar.....je hebt een heel mooi kereltje hoor. Frederike, wat spannend met jullie huisje! Hoop dat er een mooi bod uitkomt! Laat je nog eens een mooie buikfoto zien?
Hoi allemaal . Lees wel wat mee maar ben niet in de stemming om te reageren en zo,, Wel even een test gedaan Nick zou 1,94 worden lange jongen. Liefs van deze kant
miep: nee op gegeven moment heb je niks meer te zeggen,. het is wel zo dat het niet meer mens waardig is hoor zoals hij er bij zit, maar omdat dan te gaan roepen van het gaat niet snel genoeg. Ja soms denk ik weleens was hij direct maar dood gegaan dan was dit lijden hem bespaard gebleven. maar ja aan de andere kant: dan denk je van misschien had ie nog wel een heel leuk leven gehad heel dubbel allemaal.
Bowie..en was t receptje lekker? Loesie..wat goed dat Nicky los heeft gelopen!super! 8) Judith..ja de ramen blinken hier.. 8) en jij niks nieuws te vertellen...wat saaai.. Enne Veel plezier vanavond hè..niet teveel drinken.. Essebes aan de tatjes..jammie..wij morgen! Gerda..Nick wordt echt een reus van een vent! en Dikke knuff meid... Hier t eten ook weer op natuurlijk...
ik heb ook ff dat testje gedaan: De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 199 cm. Er zijn (verder) niet genoeg gegevens om iets over de te verwachten eindlengte van het kind te zeggen. edit: De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 199 cm. Uw kind is nu 84 cm. lang. Dit is 5 cm. boven het gemiddelde van jongens van ca. 1 jaar. 96% is korter en 4% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 192 cm.
Dianne wat moeilijk dat je dan zelf niks meer te zeggen hebt..de beslissing wordt voor je genomen..ook al is het niet meer te doen maar t blijft wel heel hard hè.. Dikke knuff hoor!
Misskeita, gave foto´s van Hannah! Ze is ook zo´n schatje! Gefeliciteerd met je man. Waarschijnlijk lekker gegeten! Cb weer met 1,5 jaar voor controle. De prikken voorlopig niet meer inderdaad. Bowie, nee hoor....sem ziet er echt prima uit! Sanneke, gezellig gehad us met alle mama´s en kindjes! Senna blijft hier ook zo aanhankelijk en roept en wil alleen maar ´mama´....vind het soms best zielig voor Jan. Hoewel jan en Senna het helemaal naar hun zin hebben als ik er niet ben hoor.
Dianne..wow dat is wel heel lang.. en idd soms ook wel beter dat je zelf de keuze niet meer hoeft te maken.. maar t blijft moeilijk... olga..druk aan t bijlezen...
Miep, inderdaad aan het bijlezen....maar heb weinig tijd. Wil nog even douchen en straks lekker op de bank ploffen. Ga effe niet verder reageren. Voor iedereen een dikke kus!
Olga, Pretty woman! 8) 8) 8) Ik vind dat je een lekker bekkie hebt! Erg leuke foto's ook. Ik heb niet veel foto's van mij en Liv, mijn mannetje maakt niet graag foto's dus als ik het een keer vraag zijn ze niet meer zo spontaan. Je hebt trouwens een erg jong koppie ,niet dat je oud bent ofzo, maar je weet misschien wel wat ik bedoel