December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    zooo huis aan kant, badkamer gepoetst en was hangt..nu nog stofzuigen beneden.

plannen dit weekend...nou niet zo heel veel aangezien we met dani nog maar even rustig aan doen. morgen is het openhuizen route dus dan ben ik thuis met daan en manlief is in het andere huis. smiddags eff paardrijden.s'avonds even bij vriendinnetje op de koffie. Zondag krijgen we visite (we komen echt om in de visite de laatste tijd). en dan is het weekend weer om.

2. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Jaaa wij hebben de boekjes binnen! :D
    Nuh...niet ontzettend last gehad van smetvrees, beetje van dit:

*boodschappen schoonmaken na het winkelen en NOOIT het wagentje aanraken (handschoenen ook in de zomer, of een mandje op m'n jas laten leunen)
    * geen gehuurde DVD's aanraken, geen leesmap lezen.
    * Nevernooitniet Bowlen (denk niet dat die gaten in de ballen ooit schoongemaakt worden)
    * Geen deurklinken, en als het niet anders kan, herome op m'n handen.
    * Niet met openbaar vervoer.

Uhhh...en ga zo maar door :)

Best stom he?!

Maar ik ben er nu aardig vanaf hoor, maar ik moet er wel altijd bij nadenken.
    Zeker nu met Liv die pakt alles beet! :)

Dee, zondag mooi weer? Hope so!

Johanna, huisje weer schoon? Hier ook!

3. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik ben net terug van fotosessie!
    Het was G E W E L D I G !
    Over een paar weken mag ik fotoreportage gaan bekijken en daarna mag ik foto's uitkiezen!
    Jayda heeft het heel goed gedaan ook al vond ze het heel erg ENG! Mijn kanjer!

Jayda ligt nog ff op bed en ik ga koken. Half 6 gaan we lekker zwemmen!

4. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Oh ja...

Ik moet wel zeggen...dit is wel ERG professioneel vergeleken met V&D en Bell huplepup!

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sanneke..gelukkig vannacht redelijke nachtrust gehad!
    En vanmiddag alweer aan t lol trappen in bed..nou ja liever overdag dan snachts hè.. ;)

Dee lekker op tijd naar bed gegaan gister..ook wel eens lekker! ;)

Juffie ook een goeie nacht gehad!
    en wat leuk een fotosessie!Hebben wij ook al eens gedaan met Mika! :D

Bowie..nope ook geen bosmens…ben echt een stadmens.. :)
    Lekker rustig dagje vandaag gehad..heerlijk!

Britteke..fijn dat Sam t vannacht goed deed!

Judith een gezellige avond gehad..heerlijk meid!
    Jij altijd jonger geschat..nou jij hebt idd ook een jonge uitstraling hoor! ;)
    De auto ook alweer opgehaald? En viel t mee ?

Essebes..zand tussen de teentjes..vreselijk :x …als wij op vakantie gingen lagen wij alleen maar bij t zwembad..heerlijk!geen zand.. :)
    Liv druk met piano spelen..lieff! en leuke boekjes gehaald bij de bieb! Goed zo!en nog leuk ook!
    Ik zie je al helemaal lopen met je handschoentjes aan.. :)
    En je ouders lekker op tenerife..oh wat heerlijk!

Lindy..volgende keer ga je slagen hoor! ;)

Salapio..mooie cijfertjes hoor! En dikke knuff voor Mirre!

Iloon..lekker carnaval gevierd! :D

Johanna toch nog maar even naar de hap gegaan..verstandig hoor!
    En gelukkig gaat t ook al beter met Dani! ;)
    Hoop dat je morgen veel animo hebt voor je huis!

French..jij al post gehad..lieff! :D

Hier was Jan alweer vroeg thuis..die werkt op vrijdag maar halve dagen..
    en paps kwam nog langs bakkie doen...
    Zometeen komt de hele familie weer eten en daarna even de stad in ..
    dus alvast een fijne avond hoor!

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    Dee, leuke website. de verwachtte lengte voor Sven is tussen de 1.86 en 1.93
    De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 186 cm.

Uw kind is nu (was eind november, maandag weer apk-keuring) 80,5 cm lang. Dit is 5,5 cm. boven het gemiddelde van jongens van ca. 1 jaar.
    97% is korter en 3% is langer.
    De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 193 cm.

Judith, bonnen zijn binne, helemaal te gek, dank je wel, ga morgen meteen richting etos ;)
    als er nog iets is dat je spaart aan punten (DE, perla, weet ik het) dan moet je het maar laten weten hoor!

lees veel leuke dingen over de meetings, ik wil ook! voor een strandmeeting moeten wij een stukje rijden, maar als Lasse wat ouder is of uit logeren kan komen wij ook hoor!

cijfertjes, ik ben 29, 1,75m en eh..... heb geen gewicht ;) weeg nu 103 kilo :oops: woog voor de zwangerschap van Sven 72 ;)

Mirre, dikke knuf meid!

verder alles half gelezen. ben supermoe, gelukkig komt Gerben net binnen, dus ik kan even liggen!

7. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Jufffie: ben erg benieuwd naar de foto's!

Vanochtend een studie-date gehad. HAnnah was mee, dus heb me niet super kunnen concenteren (waren thuis bij studiegeootje met een peperdure kunstverzameling. En ik maar in de gaten houden of Hannah niet aan de wandel ging met zeer waardevolle glazen kunstobjecten :( )

Op de fiets naar huis viel Hannah al in slaap. We hebben vervolgens de hele middag samen op de bank geslapen. Echt genieten is dat!

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hee damens!

Na drukke uurtjes weer gewerkt te hebben en vergaderen ben ik er weer om te beppen.

Oooooh morgen DE echo, ik ben zooo benieuwd! Ookal ga ik er ook een klein beetje vanuit dat er ook een kans is dat we het natuurlijk niet mogen/kunnen zien. Maarrr het moet gewoon!

Met de buikpijn gaat alles goed gelukkig! (woops, antibiotica tijd)

9. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Heb ook even de groei-test gedaan :)

De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 185,5 cm.

Uw kind is nu 86 cm. lang. Dit is 8 cm. boven het gemiddelde van meisjes van ca. 1 jaar.
    100% is korter en 0% is langer.
    De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 183 cm

Ik ben zelf 1.85 en hubbie is 1.90.

10. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Wat leuk dat de shoot geslaagd is! :-D Leuk doen ze dat altijd he .. heel anders dan bij de V&D enz. Ik vind altijd.. bij de V&D o.i.d dat je dan dezelfde als je buren hebt (erg standaart). Foto's blijven altijd leuk!

11. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Alieke: hoe laat mag je morgen?

12. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Half 11, mooie tijd dus! Loïs brengen we naar mijn schoonouders want dat word natuurlijk geen succes om stil op een stoel te zitten.

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, ach je wordt PAS 32 toch!

Dee, hmmm jij dus ook zo´n jonge uistraling. Ach ik vind het niet verevelend hoor....maar soms denk ik weleens ´ja hallo, ik ben al mama hoor!`. Enne....dit jaar ga ik echt uit de 20-tallen, dus nog maar even genieten van het jong zijn!
    Hoe is het gegaan met Jurgen en Estelle vandaag? Had hij het moeilijk met haar mama-drang?

Bowie, hoe oud ben jij dan eigenlijk? Anders kan ik je niet jong/oud inschatten....

Sanneke, Niels blijft dus ook hangen in het vroeg wakker worden. Senna ook en ik vind er niks aan!

14. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    zoo daar ben ik weer
    heb al een aantal paas spulletjes in huis
    vind het altijd oz gezellig :)

salapio mirre zoo boos om de prikjes
    is ook niet leuk :(

johana fijn dat danielle een beetje opknapt :)

mamavesmee ja het rijbewijs komt er vanzelf wel
    en ja erg jammer van het geld maarja nix aan te doen :)

Niels je moet wel slapen hoor

plan voro het weekend morgne
    nog wat boodschapjes halen
    en boven flink opruimen en utizoeken
    en zondag een baby shower

alieke fijn dat het wat beter gaat
    jaja morgen de dag meid :)
    spannend

demy ligt al in bed ze was net zo huilerig pieperig
    en slaan en schoppen zo vervelend :(
    ze heeft al weer der stoeltje gesloopt :(
    balen maarja kan het wel maken :)
    voro de rest strax xfactor kijken

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Juffie, wat super dat Jay weer zo lekker geslapen heeft. Maarre....het kan ook komen doordat ze nu weer gewend is geraakt en in haar ritme zit toch?!
    Leuk druk dagje voor jullie. En Jayda weegt heel netjes voor een kindje dat eigenlijk in december geboren had moeten worden toch? En tel daarbij op die tijd in het ziekenhuis, dan lijkt het me heel logisch dat ze geen zwaargewicht is! Show je ons wat foto´s als ze klaar zijn?
    Oeps ik ben 165 en 68 kilo....je mag wel wat van mij hebben hoor! Ik moet er nog steeds 4 kwijt om op mijn oude gewicht te komen.
    En je hebt ook al weer een baan lees ik. Jij valt er iedere keer zo in he! Wanneer mag je beginnen en gaat Jay dan weer gewoon naar KDV?

Dee, ik loop achter de feiten aan....lees net dat Estelle weer papa fan is vandaag! Senna is ook gek van papa zodra ik weg ben hoor. En als ik wel thuis ben is het niet zo dat hij niks van papa wil hebben, maar hij hangt wel veel meer aan mij.

Bowie, ik lees net dat jij 33 bent....Nou, ik had je geen 25 ingeschat, maar zo rond de 30 ofzo. Dan zat ik aardig in de buurt met een voordeeltje voor jou!

Lindy, jammer van je rij examen...Ben je zelf weer goed aan het opknappen?

Ess, ach twee zieken in huis. Je kan je verpleegsters uniformpje wel aantrekken meid! Liv gelukkig weer aan het lachen...dat krijg je ervan als je nieuw speelgoed voor haar koopt!

Judith, heb even gemist wat je gisterenavond gedaan hebt, maar fijn dat het leuk was!

Britt, Sam heeft goed zijn best gedaan met slapen dus, joepie!

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Juffie, pb me je mailadres maar, dan stuur je ik mijn mooie jonge koppie op samen met het liefste jongetje van de wereld. Die mag je aan Jay showen! Wel wat terugsturen hoor!

Ess, je Jan is nu toch ziek thuis, kan hij mooi wat foto´s van jou en Liv maken! Ik ben ook lid van de bieb geworden, maar ik haal er niet zo vaak boeken eigenlijk. Maar goed, je hebt het licmaatschap er met een paar boeken al uit, dus dat is wel prima. En voor Senna is het wel leuk om wat af te wisselen natuurlijk. Ik vind sommige boeken ook wel wat ´viezig´hoor en die laat ik dan lekker staan!

Johana, Dani aan de beterende hand? Ik dacht dat jij nog lekker zou gaan slapen, maar ik zie dat je het huis gepoets hebt....

Salapio, geniet van Jan en Mirre en hopenlijk wat beter weer!

Sanneke, leuk kraamvisite! Heeft Niels het nog netjes volgehouden? Een vriendin van de opleiding is ook maandag bevallen, dus ik mag binnenkort ook weer baby kijken!

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna was vandaag wat hangerig. Had eind van de middag 38.5. Verder niet heel ziek ofzo...heeft wel wat gegeten en gedronken vandaag. Hoop dat hij zich morgen beter voelt.

18. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Ik ga voor de tv hangen

ben onwijs misselijk :( :( :(: :)
    heb iets te veel gegeten denk ik :oops:
    was ook zolekker.. hihi

tot mrgn meiden
    slaaplekker

19. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    zo kom ook nog even kijken ,,

Salapio knuffel voor je kleine meid vieze prikjes zijn het he,,en mooie cijfertjes.

Alieke nog een nachtje slapen en dan het is zover,,,houden jullie het voor jezelf of vertellen jullie gewoon wat het wordt.

Juffie fijn dat je goed hebt geslapen ,en leuke foto's laten maken ,willen we hier ook nog laten doen.

Essbes smetvrees,,heb ik niet maar heb wel heel veel moeite met veel dingen erg he,,maar ja niets aan te doen .

Lindy gezakt,,volgende keer beter toch,,en nu lekker bankhangen in een paas sfeerige kamer.

Olga heee...
    Alles goed met je,,en Senna met hangerig vandaag knuffel voor hem.

Britteke Sam beter geslapen vannacht.

Miep en ben je nog even naar de stad geweest ,,

Judith fijne avond gehad gisteren ,,leuk even tijd voor jezelf.

Misskeita je dochter wordt een lange dame.

Er zijn veel jonge december mama's trouwens ik wordt volgende week al 30 erg he.

Nou dat was het weer even

Nick krijgt trouwens weer 2 tanden door onder,,heeft er wel wat last van ,,kun je ergt merken aan zijn billetjes.

20. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    he meiden
    even een kort berichtje vanaf hier.
    ga zo slapen wand ik moet er om 2 uur al uit wand we gaan op wintersport...

ik lees gelukkig allemaal goede berichten ( van juffie alieke enz) gelukkig maar.

grech ben blij dat je hem mooi vond.... en dan hij goed is aangekomen

miep die van jou komt ook snel hoor. als ik terug kom van vakantie ga ik er gelijk mee verder ( me inkt van de printer was ook OP) dus kon niet echt verder...maar hij komt.

alle lieve dec mama's ik spreek jullie na me vakantie weer

dikkek kus momhairy

Deel Deze Pagina