En bedankt hè.. Wat een leuke foto's! Die ene met die zonnebril..echt geweldig! 8) Super! En nu ga ik echt....doegie..
Ben nog niet onder de douche geweest....en ik wilde nog wel vroeg naar bedje toe. Was bezig mailtjes te versturen en heb heleboel oude mails verwijderd, maar dat duurt zoooo lang. Bij verwijderde items heb ik nu nog 1000 berichten staan. Ga toch maar lekker slapen nu....daag!
Goedemorgen... Hier om 7 uur eruit gegaan...Nicky was uitgeslapen! vandaag niet veel bijzonders denk ik... een echt zondag...hihi Juffie...gweldig dat Jayda mama zegt! LEUK! Amber...voor het eerst je neefje Stijn live gezien! LEUK!
Alieke...een meid?! wat LEUK! straks een meidenboel bij jullie...hihi gezellig! Missk...toch net zwanger?! knuf meid! Iloon...hoe is het gegaan vanmorgen met politie en buurman?! Olga...zo he...een heerlijk relax zaterdagje gehad dus... fijn hoor meid....en dat Senna zich zo goed vermaakt heeft! LEUK
Goedemorgen! Olga druk met de mail geweest.. Loesie..lekker een gezellige zondag! en yep gerda en ik gaan minimeeten.. Hier zijn we al weer even wakker... Jan en Mika slapen nog..maar ik niet natuurlijk.. Straks Jan maar eens even knippen..daar is ie wel weer aan toe.. en de auto moet nog gewassen worden..nou ja een rommeldagje !
We zijn nu aan het wachten totdat de politie terug komt...dus ben benieuwd. Gister ook eindelijk de box verkocht....hij word straks opgehaald!
Iloon, leuk carnaval gevierd dus! ESSEBES, was het leuk in de bieb? Knap dat je je over je smetvrees kunt heenzetten! Ik vind het helemaal niet stom hoor ... zijn van die dingen waar je eigenlijk niet over na moet denken (daar ben ik heel goed in ) ... En ik ook zin in zon (maar niet in vliegen ale ... JOHANA, fijn dat het beter gaat met Daan, heb je een beetje kunnen bijslapen? JUUD, bah natgeregend JUFFIE, ben benieuwd naar de foto's! MISSK, heerlijk met je meisje op de bank liggen! ALIEKE, ooooh ik zie je onderschrift: weer een meid! Suuuuper! (mag niet verder lezen van Mirre: 2496) *** Mirre heeft of last van dr prikjes of van dr tandjes/kiesjes of we zitten weer in een TUF-periode of alledrie Vannacht een gezellig bal van 0-2u ... Het feestje werd begeleid door de hond van 'buren' ruim 10 huizen verderop ... zn baasje had m de tuin in gezet (midden in de nacht) en de hond was enorm aan het blaffen (Mirre vond het geweldig, wij wat minder). Jan is gaan kijken en aanbellen: deden niet open/niemand thuis ... Pffff ... Uiteindelijk is Mirre ondanks het geblaf gaan slapen. Wij hebben nog even wakker gelegen, vooral Jan (die heeft denk ik geen oog dicht gedaan). Dus die ligt nu nog in bed, hopelijk te slapen ... Nu ook even berekening gedaan: De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 174,5 cm. Uw kind is nu 77,5 cm. lang. Dit is 0,5 cm. onder het gemiddelde van meisjes van ca. 1 jaar. 42% is korter en 58% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 170 cm. (Ik ben 168 en Jan heb ik geschat op 185 )
wat is er veel gekletst! ik heb het ff vlug door gelezen en ben alles weer kwijt wij zijn gisteren wezen winkelen met angelina (ik en mijn moeder) ff naar de action geweest...boekjes gekocht en nog meer rommel 8) ook naar van cranenbroek geweest...daar gaat de collectie van de babykleding eruit (56 tm 92)...alles 1,95! gekocht...2 tuinpakjes - 2 spijkerbroeken - winterjas - spijkerjurkje...leuk shoppen dus! angelina heeft voor het eerst in een winkelwagentje gezeten...ze vond het geweldig! angelina heeft wee een tandje bij! nummer 9 inmiddels...links onder - snijtandje. @gerda: lief dat je naar ons vraagt! met ons en jan gaat alles goed! jan moet morgen op voor z'n vaarbewijs...ff duimen aub VRAAGJE...wie heeft er schoenenreuszegels liggen en doet er niks mee? je zal mij er blij mee maken!
Goedenmorgen! Amber wat fijn dat je stijn live gezien hebt french alweer een tandje erbij..wat een boel al! dani heeft er nu 8 en de volgende zijn op komst zag ik al. juffie lekker genoten an je knappe meid en hopelijk is je hoofpijn nu weg. Miep alweer vroeg uit de veren zie ik, ben je een beetje bijgeslapen? zo wij mochten uitslapen tot half 9 vandaag! (moet er wel bijzeggen dat we van 1 tot 2 wakker moesten zijn van onze jufrouw) ze lijkt erg te dromen en bovendien zit ze volgens mij ook in de volgende sprong..ze gaat echt van vrolijk naar sjaggie en wil alles zelf doen...weet iemand of deze lang duurt? nu eff huis beneden beetje aan kant maken..krijgen zo visite.
Nou wij zijn alledrie alweer gedouched en gaan richting omi's! gisteren een hele grote taart gewonnen met een of andere loterij van de plaatselijke basisschool... gaan we effe wat uitdelen...anders eet ik de hele week taart.... Salapio...vervelend zeg, zo'n hond een paar huizen verderop! Iloon...dus aan het wachten op de politie?! Johanna...Daan weer in een sprongetje?! vervelend hoor!
Ik vind de Viva heerlijk ... hersens uit, koppie thee, languit op de bank, Mirre onder Jans hoede / in bed = genieten! Flair vind ik persoonlijk een beetje tuttig ...
Eergisteren hadden we de schrik van ons leven. Mirre zat op dr stoeltje een soepstengel te eten en ik hielp Jan even snel in de (open) keuken. Mirre ging op eens hoesten en piepen en ik loop de kamer in: Mirre stikte bijna. Ik sla dr op dr ruggetje. Hielp niet. Jan pakte dr op zn Heimlichs, nog een paar keer slaan >> stukje stengel eruit. Toen ging Mirre ook eindelijk normaal huilen. Pffff ... ik ben de hele avond van slag geweest. De gedachten die door je heen gaan op zo'n moment
Goeiemorgen! Juffie; Jippie! Mammmaa! Salapio; Jeetje ja dat is echt schrikken! Gelukkig heeft Jan goed geholpen. ** Mijn mannetje is vandaag naar de moterbeurs. Mijn vader is weer in nederland en komt straks langs. Ik zit niet lekker in me vel, wat moet ik hemelsnaam gaan doen vandaag en al helemaal met mijn vader?! Ik weet niet wat ik met Loïs aan moet.. ben ff helemaal van slag. Misschien door de terugkomst van me vader? Pff ik zit mezelf zó in de weg.
Salapio bbrrr dat klinkt vreselijk eng...gelukkig dat jullie zo snel reageerden! alieke ik begrijp dat je je vader niet zo vaak ziet? het komt vast goed meid! succes in ieder geval.
De politie is geweest...hebben aangifte moeten doen, omdat de schade niet overeen zou komen met beide auto's! Kunnen het wss vergoed krijgen via het waarborgfonds. De box ook al verkocht..weer wat meer ruimte op de zolder