December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Knuf!

Misschien naar Katwijk? Lekker uitwaaien?

2. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Morgen,

Ik heb nogs teeds barstende koppijn en ga zo meteen ff snel het huishouden doen en darana nara mn ouders. Blijf daar ook gelijk eten!
    Ik ga samen met mams en zusjes ff kijken wat er allemaal geregeld moet worden voor de bruiloft van mn zusje!

Jayda is om 5.30u wakker geworden. Heb dr een kus gegeven en haar tutlapje en ze is weer gaan slapen tot half 9.

Manlief heeft ontbijten klaargemaakt en we hebben heerlijk en lang ontbeten.
    Jayda ligt in bed te jammeren "Mamamamamamama"
    Ik ga dr snel eruit halen en samen een boterham eten!

Nieuwe foto's op hyves!

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hier ook zo een. de ene dag megavrolijk, de volgende dag hardstikke sjaggie en niks goed en wil continu aandacht.... zucht.
    sterkte dr mee en TUF!

4. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Mijn lieve Jayda is vandaag....

ANDER HALF jaar oud!

Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaaaaaa!

(gecorrigeerd 1 jaar en 3 maanden)

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    59-68 weken (gemiddeld)

;)

TUFTUFTUFTUFTUFTUFTUF ...

6. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ben ik weer..

Ik ben met paps bij de voetbal met Loïs wezen kijken, ze ligt nu in bedje lekker te slapen.
    Ik heb mijn vader een jaar niet gezien en ik heb er dubbele gevoelens erover. Pff wist niet dat ik zo van slag kon zijn ookal heb ik me eigen leventje nu. Ik weet me geen goede houding te geven en vooral omdat ik totaal geen band met hem heb maar het is wel mijn vader, zo dubbel :(

Juffie: :whistle: Jayda alweer 1,5jaar! En gecorrigeerd net zo oud als Loïs. Wat gaat het toch hard..

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Juffie.. klinkt goed wat jullie hebben gegeten gisteren! En lekker kunnen slapen vannacht.

@ tijdschriften abonnement.. Je kunt bij de Bruna een bon kopen en dan kun je online een abonnement naar waarde van de bon afsluiten.. Meiden thanx voor het meedenken! :D

Olga..wat een ondeugende vent is Senna 8) .. Die trui is van Name-it he? Hij is stoer! Nog bij tijd in bed gekomen? Wat hebben jullie gisteren trouwens een gezellige dag gehad.. En knap dat Senna het zo goed vol hield.. Lukt Esmee nog niet hoor! :rolleyes:

Miep.. lekker geslapen meid? Jan weer bij gesnoeid? :)

Loessie.. lekker rustig dagje vandaag! Nicky had er al vroeg geen zin meer in.. WIj zijn gelukkig weer verwend met een uitslaper.. Krijgen wij geen stukkie taart dan? :rolleyes:

Gerda.. Gezellig, meeten met Miep.. Veel plezier!

Salapio.. heftige nacht achter de rug.. Lastig als je dan niet weet waar het door komt.. Wat een heftig verhaal van de soepstengel :cry: . Kwam je ehbo nog goed van pas? ;)

French.. lekker geshopt.. Enne schoenen reus kom ik nooit. ;)

Johana.. Danielle aan het dromen..Gilt ze dan ook zo hard?Heeft Esmee ook soms.. Best zielig.. maar de blijkt dan gewoon te slapen.. Veel plezier met de visite! :D

Alieke.. hopelijk heb je een leuke dag met je vader! Lastige situatie.. en i.d. het is en blijft je vader..

ILoon.. lekker de box verkocht! En de buurman heeft dus niet tegen jullie auto aangezeten?

WIj hebben vanmorgen eerst heerlijk mogen uitslapen en daarna zijn we lekker wezen zwemmen! Esmee vind het steeds leuker en is best wel vrij in het water! ipv in de zwemband hebben we haar zwemvleugels omgedaan.. Ze vond het super.. gillen en lachen van plezier.. Na een uurtje is ze het wel zat..

Thuis lekker wat gegeten.. 2 krentenbolletjes en een banaan.. S'morgens pap en een cracker en met de lunch pas weer wat blijkt wel te helpen..Ze heeft dan zo'n honger.. :)

Erwin is nu Utrecht-Ajax aan het kijken..

Gisteren alle administratie weer uitgezocht..Ik had al nieuwe mappen gekocht en gisteren alles netjes uitgezocht en in nieuwe mappen gedaan.. Is het allemaal weer iets overzichtelijker..

Vanmiddag gaan we nog even lekker nar het bos heen.. Het is hier nu lekker weer..

Zijn jullie kindjes ook zo bezig met gedrag kopiëren? Ze doet me in alles na, geluidjes, handelingen.. Soms erg grappig soms ook helemaal niet.. :rolleyes:

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Salapio..niet zo’n lekker nachtje gehad..hopelijk vannacht beter!
    Wat schrikken zeg.. :confused: maar gelukkig ging t goed..

French weer asociaal veel geshopt! :)
    Hier helaas geen zegels voor je meid.

Johanna Lekker uitgeslapen vanmorgen!
    En veel plezier met je visite! ;)

Loesie.lekker taarttt!jammie!lief dat jullie gaan delen! ;)

Iloon..nog even afwachten dus of t allemaal wordt vergoed?! :rolleyes:

Juffie..gezellige dag meid! :D

Alieke..even met je paps en Loïs op pad geweest. Naar hoor dat je niet zo’n band met je paps hebt..dikke knuf!

Judith..gezellig wezen zwemmen! :D
    En wat fijn dat t eten beter gaat van Esmee! De administratie weer op orde! Heel fijn!
    nadoen ..nope hier nog niet…lijkt me wel erg komisch..
    Enne voor straks..wandelse!

Hier is Jan weer kortgeknipt…en de auto is weer schoon.. :)
    Mika ligt nog even in bed..die zal zo wel wakker worden..dan even broodje voeren..
    Dan misschien ook even aan de wandel….

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    jayda, gefeliciteerd meid!
    en lekker mama blijven zeggen (en papa en nog veel meer!)

mve, kopieren hier nog niet echt.

miep, heb jij jan geknipt?

olga, lekker dagje dus gister.

alieke, lastig met je vader

@ll, zwaaizwaai

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sanneke..ja ik heb Jan geknipt...niet goed? :) :)

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik heb mijn jan gister ook even weer gekortwiekd.

zoo visite de deur uit..was gezellie.

daan ligt alweer in bed..die is werkelijk niet te genieten. wij zijn bezig de oto's tepoetsen.
    als ze wakker is gaan we lekker wandelen (als het droog blijft).

12. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik kom me ook ff melden! :D

wat is het toch verslavend he dat kopen voor die kleintjes! 8)

NIEUWS! ANGELINA LOOPT!
    ik ben zoooooooooooooo tots op ons prinsesje!
    eerst waren het 1 of 2 stapjes en nu een paar meter :D
    dus het is nu officeel :p

mijn vader is nu met haar fietsen (met de nieuwe moederfiets)
    ik kan er nu niet meer op...zadel is te hoog...goede smoes 8)

zegeltjes...als iemand wat heeft liggen graag! (schoenenreus)

13. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    French....wat super dat Angelina loopt!

schade...ja hier ff afwachten of we het via het waarborgfonds vergoed krijgen...maar buurman heeft er wel tegen aan gezeten...grrr

14. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Alieke: KNUFF!

@Salapio: :confused: Das schrikken...

@French: yeah! Go Angelina!

Hier een lekker studie-dagje gehad. JAn met Hannah de hort op en ik met mijn neus in de boeken. Nu mogen ze van mij wel weer terugkomen. Mism'nmeisje...

Vraagje voor de mama's die nogal goed kunnen zoeken & shoppen op i-net. Ik heb een jurkje gezien dat me zo leuk lijkt voor Hannah. Is oude collectie (zomer 2008). Ze hebben 'm bij kleertjes.com alleen nog in 92 en dat durf ik niet aan. Hannah zit nu qua jurkjes en shirts al in 92. Dus, lieve mama's, wie heeft een idee waar ik dit jurkje kan bemachtigen in maat 98?

Om deze gaat het:
    https://www.kleertjes.com//index.php?page=detail&af[m]=214,15,265,264&af[g]=4,5&af[mt]=8&af[ct]=0&fs[g]=0&fs[mt]=0&fs[sz]=1&fs[m]=0&fs[ct]=1&id=19382&maat=8

15. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dank jullie wel voor alle lieve knuffels. het is zo lekker om een plekje te hebben waar je af en toe even je verhaal kwijt kunt en lekker van je af kunt zeuren.

hier is de bom vanacht echt gebarsten, na de mededeling dat ik minder mag dan gedacht, zal Gerben dus weer meer moeten gaan doen en waar ik ik 10 dingen op een dag kan, kan hij er net 2. ons huis is dus een chaos.
    en nu ik hem al nachten niet wakker krijg om Lasse te verschonen (ik kan moeilijk zo lang staan, dus doet hij het normaal), was het mij vanacht even te veel. na een lange cyclus van voeden, boeren, verschonen, voeden, boeren en wegleggen om te gaan slapen, zat Lasse nog maar een half uur van z'n volgende voeding :(
    Hebben lang zitten praten, over nog veel meer dingen en hoe we het moeten aanpakken. dat laatste is nog niet zo duidelijk, maar het wordt bij hem wel iets duidelijker dat ik moe ben en er van baal dat ik eigenlijk nog maar zo weinig kan/mag.
    er gaan iig weer een paar basis dingen aangehaald worden en ook de relatie therapeut waar we volgens mij nu al een half jaar of driekwart jaar naar toe zouden, gaat er nu echt komen. Voor hem mss om dingen aan te kunnen pakken en voor mij hoe ik er mee om moet gaan dat hij zo'n 'ramp' kan zijn ;) ik slik al heeeeeel veel meer dan 2 jaar terug, maar sommige dingen zijn gewoon niet acceptabel met kinderen in huis.
    ik heb vanochtend iig eerst mijn mams gebeld en gevraagd of zij me morgen kan komen helpen in huis. heb nog nooit gevraagd om hulp in de huishouding, mensen kwamen wel eens op eigen initiatief, maar vragen doe ik normaal niet, maar nu dus wel.
    Dus morgen eens even de zwabber er door! :D

Gerda, ik heb twee boxen in de kamer staan. een tweelingbox voor Sven en een gewone voor Lasse. ik vind het een uitkomst. heb zo 's ochtends altijd nog even mijn handen vrij voor was ophangen e.d. en Sven vind het nog steeds prima om daar 's ochtends te spelen, hopelijk blijft dat nog even zo ;)

Salapio, wat een hopeloze nacht, hopelijk slapen jullie vanacht wat rustiger! en wat belachelijk dat iemand z'n hond zo buiten zet, gewoon zielig. volgens mij had Gerben de politie meteen gebeld ;)
    en wat een schrik met Mirre! wij hebben dat met Sven heel veel gehad toen hij net begon met vaster voedsel, rond de 8 a 9 maanden, afschuwelijk! wat een schrik heb je dan hè?! dikke knuf hoor, voor jullie alledrie!

johanna, lekker uitgeslapen, heerlijk!

de motorbeurs! in utrecht? volgens mij is Gerben dat hélemaal vergeten, oooohhhh, daar zal hij van balen :(

French en Angelina, hoera! straks loopt ze zo naar de plaatselijke discotheek ;)

Vanmiddag bij mijn dinnetje geweest en haar hubbie en kids om lekker te lunchen. Was wel wat sneu voor sven. zij hebben een zoontje van bijna 3 dat vreselijk druk en schreeuwerig is. Sven werd daar erg overstuur van. Dat zoontje vond dat wel grappig en maakte er een spelletje van. zwaar vermoeiend.
    Verder was het erg gezellig en hebben we heel erg lekker gegeten. ik had choco/appelmuffins gemaakt voor bij de koffie.

Zometeen ga ik nog wat muffins afbakken en snoepen van de kaneelstoofpeertjes die ik gisteren gemaakt heb met een bolletje kaneelijs!

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, getsie wat deed Mirre eng met haar soepstengel.....kan je helemaal overstuur van raken he. Gelukkig is alles in orde gekomen.

Alieke, lijkt me heel raar om je vader zo weinig te zien....kan me voorstellen dat het moeilijk is om zo een band met elkaar te krijgen.

Claartje, lastig nachtje geweest....in ieder geval wel goed gepraat met Gerben. Nu maar hopen dat jullie samen tot beter werkbare afspraken komen. Ik ben ook zo´n wervelwind en kan tigduizend dingen op een dag doen. Jan helpt vaak prima mee in het huishouden, maar vind dan dat hij het drukker heeft. Ja ja....aan de andere kant doet hij alle klussen in huis altijd zelf en heeel mooi, dus daar is hij ook erg druk mee.

Frnech, knappe Angelina!

Judith, ja gaaf truitje op die foto he! Ik zag er ook eentje met groen en oranje en blauw, maar ze gaan maar tot 86 en ze vallen erg klein, dus helaas. Jullie weer lekker gezwommen! Leuk om te zien dat Esmee steeds vrijer wordt. Senna wilde al vanaf het begin niet in die band. Die flubberde zowat steeds uit mijn handen die kleine waterrat. Nu dus ook met vlindertjes en alleen nog maar in het ondiepe peuterbadje waar hij dan doorheen dendert!

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Juffie, jullie hebben een gezellige ochtend gehad zeg. Zo relax met zijn drietjes ontbijten! Alles een beetje duidelijk geworden wat er nog geregeld moet worden voor de bruiloft? En Jay precies anderhalf jaar, joehoe!

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmorgen weer vroeg uit de veren met Senna....ben best brak nu, want gisteren was het uiteindelijk heeeeel laat voordat ik sliep. Misschien een beetje gek, maar ik was echt een soort bang geworden. Alleen met Senna thuis en ik dacht allerlei geluiden te horen. Ik haalde heel gekke scenario´s in mijn hoofd en durfde zelfs niet meer naar beneden toe....stomme ik! Dus braaf in bed op jan gewacht die om 2 uur thuis kwam. Ik was net een beetje in slaap aan het sukkelen toen ik hem hoorde thuiskomen. Het gekke was dat ik dus niet angstig werd van de geluiden toen hij thuis kwam. Nou ja, ik heb het overleefd.

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nelly, hoe is het met jou?

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Misskeita.. Ben voor je aan het neuzen geweest en alleen hier:

http://www.masenzo.nl/kinderkleding/pro ... cts_id=218

Het jurkje gevonden. Nog in maat 104.. Voor de rest niets kunnen vinden.

Hij is wel stoer! 8)

**

Claartjeh... goed dat je hulpt zoekt! Heftige tijden nu..

French.. hoe vond je meisje het op de fiets?

Olga.. Senna ook zo'n waterratje! Leuk is dat he?

Johana.. de oto's weer schoon?

**

Wij zijn vanmiddag lekker even naar het bos geweest.. Daarna even een bakkie gedaan bij schoonpa en ma..Thuis ineens een warm gezicht en jeuk.. heb nu een vreselijke uitslag op mijn gezicht. Hoop dat het morgen is weggetrokken...

Morgen met een vriendinnetje naar ikea.. Heb al vast een Ik vergeet namenlijk altijd de helft.. :)

Zo eerst even een afwasje doen en de droger is bijna klaar..

Vanavond lekker bankhangen!

Deel Deze Pagina