Anita, ik zie dat je in verwachting bent van een meid, Wat leuk zeg! Hoe gaat het verder met jou en Youri?
olga, normaal ben ik ook zo'n wervelwind. een keer flink aanpakken in huis deed ik op 1 dag. dan had ik alles geboent, gesopt, gedweild, ramen blinkend en alles was en strijkgoed weg gewerkt en dan geust nog een 5 gangendiner op tafel staan voor de visite 's avonds. daarom frustreerd het me zo dat ik het nu niet kan/mag. Gerben is er ook zo één die vind dat hij na het boodschappen doen en de vaatwasser inruimen écht enorm veel gedaan heeft haha. maar hier is hij ook de klusser in huis voor de grote dingen. niet alles superperfect, maar dat komt doordat hij alles zelf doet, of hij er nu ervaring mee heeft of niet onder het motto 'alles kan je leren'. Het is ook niet zo dat hij niks doet, hij doet ook heus z'n best, maar soms zo onhandig, onlogisch en met verkeerde prioriteiten. maar soms is hij ook gewoon lui hoor ik ben trouwens ook zo'n muts die soms opeens niet meer naar de wc durft als ze alleen thuis is hoor. Gerben sluit ook altijd alles af als hij 's avonds laat weg gaat, dan gaat de achterdeur gewoon alvast op slot hihi
claar: zo'n muts ben ik ook hihi Ik ben der ook helemaal doorheen, door al die ongelukken en toestanden er omheen, ik heb het helemaal gehad, En word ik altijd boos op mijn jan. Ja hij is lui maar hij heeft het niet verdient om afgeblaft te worden. als ie me snachts aan kruip word ik boos want ik word er wakker van. Hij bedoelt het alleen maar goed. Ik kan der tegen op zien dat ik morgen weer moet werken. Omdat ik pas om 1300 uur moet werken moet ik ook nog van te voren stofzuigen en de was en je weet het wel. Ik moet dat van mezelf, dikke onzin natuurlijk doe ik elke dag en het is hier niet vies. Ik moet deze week ook zaterdag werken. Ik weet zeker dat er iemand is die mijn dienst over wil nemen omdat men te weinig uren heeft. maar kan me er nu al druk om maken! zo stom, en als het nu een rot dienst was.. nee het is van 11:15 uur tot 16:45 een paar uurtjes dus maar. bleh word gek van me zelf
owjah opa is weer beter, hij had nooit insuline mogen hebben.... dikke misser dus. hij was er bijna niet meer geweest. als die dokter niet zo even langs was gekomen om te kijken was ie er niet meer geweest! hij had geen pols meer Maar goed drama 10 in het rijtje,. kom ik daar oma harstikke ziek kon niet uit bed komen. Me moeder was er langs gegaan sochtens de kots lag overal omdat ze het toilet niet kon halen, en dat is niks voor mijn oma die is harstikke schoon..
Johanna..arme Dani helemaal niet in haar hum.. is t beter geworden na t wandelen? French..wat goed! Angelina aan t stappen! Enne ga jij niet met haar fietsen dan? Is toch hartstikke leuk! Misskeita..leuke jurk!en Judith heeft m al voor je gevonden zag ik! Claartje..moeilijk hoor meid..hoop dat t allemaal snel een beetje in een soort van ritme komt hè.. En dat jij dan maar weer snel de oude bent! Olga..Niet fijn in slaap gevallen meid..naar hè..vanavond maar lekker op tijd naar bed gaan! Judith..misschien heb je een plant of struik aangeraakt..? hoop dat t snel wegtrekt! En wat ga je allemaal shoppen bij ikea? Welke ga je heen? Dianne ook niet zo lekker in je vel..bah! dikke knuff! **** Hier vanmiddag een eind gewandeld...lekker! wel een beetje motregen gehad maar niet zoveel. En nog mijn ouders op visite gehad..ook weer gezellig!
Dianne..wat een fout hebben ze gemaakt met je opa..en je oma ook helemaal niet lekker..hè bah..alles tegelijk hè.. Dikke knuff hoor!
dikke knuff dianne soms lijkt het alsof alles tegen zit he?! zonnetje gaat vast snel schijnen! Hier een jan die erg goed helpt in het huishouden..meestal uit zichzelf ik heb in ieder geval niets te klagen. ach soms gaat het iets onpraktischer dan dat ik het zelf zou doen..maar kniesoor die daar op let
MvE, zou het?! haha Dianne, *KNUFFFFFFFF* Miep, hopelijk kunnen we er weer een beetje ritme in krijgen. ben iig blij dat ik zo snel naar de fysio ben gegaan, mss gaat het herstel wat sneller. Hoe eerder ik de normale dingen weer kan/mag, hoe happier ik me weer voel. en wat denk ik best belangrijk is voor ons, is dat we snel weer eens iets met z'n 2en doen. dus zodra Lasse netjes aan de fles drinkt, gaan we denk ik echt maar eens geld vrij maken om uit eten te gaan of zo!
Heb niet echt bijgelezen, maar ik wilde even melden dat Liv na 4 weken eindelijk van de diarree af is *blijblijblij* Ze heeft ook voor het eerst weer fruit op, fjieuw ik voel me opgelucht! Het duurde zo ontzettend lang. Mannen & huishouden?! Ik heb het er liever niet over... Maar, ik vind het nu een ander verhaal hoor, ik werk natuurlijk niet meer dus... Verders ben ik helemaal aan m'n eind! Vanmiddag stiekem een potje zitten janken, ik ben zo moe, ik kan mij niet meer herinneren dat ik een nachtje door heb kunnen slapen, het is nu al zo lang ellende.. Nu ben ik ook nog niet lekker & Jan is ook ziek, heb er gewoon even geen kracht meer voor, Liv is s'nachts heel vaak wakker & blijft lang wakker. En overdag gaat alles maar door... Ze is nu gelukkig een beetje beter aan het worden, hopelijk stopt het hoesten ook een beetje zodat ze wat beter kan slapen. Sorry hoor moest het even kwijt...
@Dianne & Claartje: knuffel meiden! @MvE: thanx voor het rondneuzen! Ik twijfel. Denk dat 104 wel echt veel te groot is. Heb geen idee hoe EagerBeaver valt. @Amber: succes morgen op school. Zal wel heftig worden ivm overlijden van je collega. @MvYouri: zag idd ook ergens staan dat jullie een meid verwachten. Wat ontzettend leuk. Zijn jullie al uit de naam? Hannah net bij mijn ouders afgeleverd. Blegh, morgen weer werken! Heb weinig zin in al die zeurende pubers. Meestal zit ik er na 2 lesuren alweer helemaal in. Net alsof je nooit vakantie hebt gehad
@Essebes: Knuff voor jou! Wat fijn dat het weer beter gaat met Liv. Kan me voorstellen dat dat een hele opluchting is.
he dames sorry dat ik al zolang niet meer hier ben geweest. Veel last van mijn lymfeoedeem dus kan niet heel lang achter de computer. Carnaval wel gevierd maar kort en was gezellig. Ik ben weer terug naar 2 uren per dag werken, was gewoon echt te veel. En veel problemen qua salaris ga er nu al 80 op achteruit en per 6 april 400 en in oktober nog eens 30% dus een smak geld. Hoop dat het met iedereen goed gaat. Ik zal proberen om af en toe langs te komenvoor zover ik het volhoudt achter de computer. Heel veel groetjes aan jullie allemaal Inge
Dianne.. wat een narigheid bij jullie.. Hier ook een muts qua huishouden.. soms haast neurotische.. Al kan ik het steeds beter los laten.. Erwin wil wel maar hij doet het , al dus mij toch niet goed dus doe ik het liever zelf.. Miep.. thanx voor de knuf...Shoppen.. tafel en stoeltje,opberg mandjes en houten speelgoed.. En ik ga naar de ikea in Hengelo..Ik denk dat het komt door de crème van Esmee dat ik na het zwemmen op mijn gezicht heb gesmeerd.. Claartje.. papa en mama tijd is ook ERG belangrijk i.d.! JOhana.. fijn dat Jan wel fijn mee helpt in het huishouden.. Ess.. kan me voorstellen dat je het even helemaal niet meer ziet zitten..Kan liv niet eens een nachtje naar ja ma? Fijn dat liv geen diaree meer heeft en dat de fruit er weer goed in gaat! Misskeita.. Ik denk dat het met een jurkje wel mee valt als het iets groter is.. EB valt wel smal vind ik.. Succes met de lessen morgen! Inge.. getsie wat een rottigheid bij jullie.. Wanneer gaat het zonnetje weer schijnen? ** De uitslag is alleen maar erger aan het worden..