December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    enorme knuf voor jou
    En voor alle andere lieverds die het nodig hebben!

ik ga naar bed. ben verkouden aan het worden... zucht.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Sanneke.. hopelijk wordt je niet ziek.. slaap lekker!

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    zwaai zwaai

net trug van mijn schoonouders
    en wil eigenlijk alelen me bed in
    :( ben dood op en de hele dag al bezig
    om me niet raar te gedragen maar ben nog steeds zoooo misselijk :(

vanmiddag op kraamversite geweest
    ahh wat was die nog klein :)

Miep: ik moet Dinsdag ongi worden.
    asl het goed is..

Angelina loopt zag ik staan wat leuk :)

ik kom mrgn avond wel weer ff reagerne

moet morgen wekren :)
    gelukkkig vroegge dienst zo heerlijk :)

slaap lekker meiden

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Spannende dagen lindy! :D Werkse morgen!

**

Ga afsluiten..

Trusten..

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemorgen!

Heb van een aantal mama's de vraag gekregen waar we waren (heel lief trouwens:D) dus even een update van onze kant ;)

We hebben afgelopen woensdag de geslachtsbepalende echo gehad en zoals jullie al hadden gezien word het een meisje!
    Ik zag zelf wel iets tussen de beentjes dus vind het nog een beetje ongeloofelijk. Gelukkig hebben we 17 maart de 20 weken echo en hopelijk willen ze dan nog eens kijken ernaar.
    Het shopfestijn is hier dus begonnen. Ik heb nu echt alles rose gekocht :)
    De babykamer is ook besteld en komt volgende week maandag al!
    Verder verloopt de zwangerschap goed. Ik heb nog geen echte dikke buik, maar het werk begint me wel zwaar te vallen (vakken vullen...) dus ben benieuwd hoe lang ik dat nog volhoud.

Met Youri gaat het ook super goed. Heb gister even zijn haartjes geknipt want ze waren erg lang. Hij loopt nu al heel goed en is zelden ziek. Kwa praten valt het hier wel tegen. Het is alleen papa-mama en Bumba. En mama zegt hij zo ongeveer tegen alles en iedereen.

Ik kom snel weer reageren, ik lees wel gewoon elke dag mee dus ben op de hoogte van alles :D
    Moet nu weer gaan werken helaas....

Liefs Anita

6. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Anita...een meid...wat LEUK!
    en nu lekker shoppen dus...

Ess...dikke knuf meid...en alle anderen die hem nodig hebben!

Sanneke...hopen dat je niet ziek wordt!

Hier was het om 5.30 alweer dag...Nicky had geen zin meer om te slapen...
    ik ben bekaf...ik was gisteravond zo vreselijk misselijk...dat ik bijna de halve nacht hangend voor de wc-pot heb doorgebracht!
    getsie wat was ik beroerd zeg...nu nergens meer last van gelukkig!
    straks richting Assen naar de trauma-arts!
    ben benieuwd...( ook beetje zenuwachtig)

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ess, ik vind dat jij ook maar eens in je bedje moet gaan liggen meid! Laat Jan maar eens half ziek op Liv passen of iemand anders.....Als je in de buurt had gewoond, had je Liv zo bij mij mogen brengen voor een middagje. Je werkt dan wel even niet, maar al die weken met een ziek meisje en geen nacht doorslapen is erg vermoeiend. Wel goed te horen dat ze wat aan het opknappen is. Hopenlijk is het nu even klaar met die virussen en infectie en baccillen!

Loesie, succes vandaag bij de arts....kan me je zenuewen wel voorstellen, maar als je daar bent zal het denk ik vanzelf gaan hoor.

Anita, flink roze geshopt, leuk hoor! Zou fijn zijn als ze met de 20 weken echo nog eens bevestigen dat ze echt een meisje is!

Lindy, morgen dus hopenlijk niet ongie toch!

Judith, is de uitslag al weg getrokken?

Inge, jammer dat het nog niet zo geweldig gaat en minder werken is misschien wel beter voor jou, maar niet voor de portomonne he...dat is zo jammer en het is ook nog eens zo dat je het zelf niet zo gewild hebt natuurlijk....

Misskeita, succes met je pubers vandaag!

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, hier doet Senna trouwens ook van alles na! Echt grappig om te zien en hij probeert ook alle woorden na te zeggen en onthoudt er ook heel veel van.

Claartje, met twee kids kom je even helemaal niet meer aan papa en mama tijd....hoop dat jullie snel iets leuks kunnen inplannen!

Johana, ook een man die lekker helpt met het huishouden, fijn he! Meestal hoef ik er ook niet om te vragen, maar soms ziet hij de dingen net iets anders als ik. Vind ik ook niet zo erg hoor, het is al zo fijn dat hij mee helpt.

Dianne, met je opa gelukkig alles weer oke. Nu je oma nog opknappen!

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga lekker broodje eten en weer aan het werk.

Tot morgen! Kus!

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Claartje verstandig hoor..straks tijd vrijmaken voor elkaar hè! ;)

Essebes..Liv geen diarree meer..gelukkig!
    Maar nog steeds die wakkere nachten..dat hakt erin hè meid… :(
    De grens is bereikt..zou je Liv niet een keertje bij je mams kunnen brengen overdag..
    Zodat jij even je bed induikt..
    Je mag haar hier ook brengen..ze is altijd welkom!en jij ook natuurlijk! :D
    Gelukkig gaat t nu wel iets beter met Liv!
    Dikke knuff!

Misskeita…werkse vandaag!

Inge hè gets meid..hoop dat t snel weer iets beter gaat!

Judith de uitslag nog slimmer aan t worden..bah!hoe'st vanmorgen met je gezicht?

Sanneke niet ziek worden hè!

Lindy nog steeds misselijk…. :rolleyes:

Anita heerlijk aan t shoppen voor een meid!leuk! :D
    En fijn dat alles goed gaat met Youri!

Loesie..succes bij de trauma-arts straks..

Olga..werkse!

Hier ligt er nog eentje in coma.. ;) zal zo wel wakker worden...
    straks maar even wat boodschappen gaan doen als ie wakker is.. ;)

11. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen!

Lindy; Spannend!

Mannen & huishouden; Bestaat niet ;) Als ik 1x aan mijn Jan vraag of hij de gang wil stofzuigen dan is het al teveel gevraagt. Eerst moet er dan gediscusseerd worden en alles op een rijtje gezet worden wat hij allemaal gedaan heeft (hooguit de vaatwasser). Soms vraag ik het niet eens meer, in die discussie-tijd heb ik het allang zelf gedaan ;). Als hij een klusje gedaan heeft moet er 10x gezegt worden hoe goed hij dat gedaan heeft. Ik zeg er dan weer bij "Ik krijg toch ook niet iedere keer tehoren hoe goed ik jou ondergoed gewassen heb!" Maar das anders zegtie :)

12. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Olga...werkse meid!

Miep...Mika nog lekker te pitten?!
    heerlijk meid...geniet ervan!

Alieke...Hier hetzelfde hoor...
    Jan doet weleens ( lees: Zelden) in huis, maar dan moet ik hem ook wel 10x zeggen hoe goed ik dat vind... :rolleyes:
    vreselijke irritant he?!

Hier het hele huis al gesopt...
    ben normaal gesproken op de vroege ochtend niet zo poetserig...( eigelijk helemaal niet :oops: ...hihi)
    maar ben zo zenuwachtig... :(

13. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    goedemorgen!

hier brult er weer een dus ben ook al weer weg haha

kom zo even updaten

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou achteraf gezien hebben we precies datgene gedaan wat we moesten doen ... maar daar heb ik nou niet echt rustig en rationeel over nagedacht :rolleyes: ... Dat vind ik misschien nog wel het ergste ... ik was echt in paniek ... gelukkig deed ik wel wat ik moest doen > op rug slaan en ik had ook heimlich gedaan als Jan me niet voor was geweest (alleen staat in het boekje '5 rustige slagen op de rug' ... nou rustig was het niet en geen idee hoeveel :oops:)

15. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    goedemorgen

Alieke een meisje erbij leuk.

Essebes dikke knuffel

juffie wat leuk dat yade mama zegt

Tugce kan los lopen leuk leuk

16. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    morge...

Hier de hele nacht lopen kotsen, en bas ook dus ben nog niet van bed geweest, heb met bas een broodje gegeten in bed, hij vond het wel gezellig en heeft met zijn blokken gespeeld en de boel op de kop gezet. Zijn bedegoed draaid al dan kan straks de mijne, heb aan jan gevraagd of ie wat eerder thuis wil komen, ik ben der door, dan kan hij ff het bed verschonen. Ik ging net ff wat eten van benenden halen, moest drie keer gaan zitten om niet flauw te vallen. Ik had me net beter gemeld gelukkig waren ze niet boos op me

17. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    zo, herkansing!

hier een redelijk rustige nacht achter de rug.

Ik roep al weken dat het niet wakker worden voor Lasse van Gerben zit in of hij er op gaat liggen of niet. Nu na die enorme bonje die we gehad hebben kan meneer dus opeens wel wakker worden als ik hem roep om Lasse te verschonen?! :( ;)

Dus dat verliep best rustig. Sven is nog wakker geweest vanacht, helemaal overstuur. Dus Gerben heeft hem uiteindelijk maar een klein flesje gegeven en toen wilde hij uiteindelijk na veel snikken wel weer gaan slapen.

Z'n nachtlampje is al stuk en nou ging gisteren zijn mobiel boven zijn bedje (jaja, die heeft hij nog steeds, is er vreselijk aan gehecht. hoezo dat kind lijkt in karakter op mama?! ;)) ook nog eens stuk, dus weer dikke tranen. Ben nu al op marktplaats aan het zoeken naar een vervanger en oma neemt vanmiddag eerst de mobiel (dezelfde) die bij hun boven svens bedje hangt mee :D
    Heel makkelijk als je een kind vertrouwen kunt geven met eigen spulletjes, maar soms ook wat onhandig hihi

Sven ligt er al weer een uur en kwartier in, Lasse is eindelijk gevoed en er staan nog een paar muffins in de over, er was nog beslag over van gisteren.

Straks komt mijn moeder helpen het huis wat op orde te brengen, dus doe het nu nog even rustig aan. ;)

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Knap hoor al die loslopende kindjes! Ik zei net tegen Mirre dat ze achter begint te lopen (letterlijk ;)). Maar het leek haar niet te boeien :) (goed zo ... lekker je eigen plan trekken :D).

ES, knuf voor jou, het is enorm zwaar zo'n slaapweigeraar ...

JAN & huishouden, hier de ideale huisjan ... alleen ben ik de sloeberige slons a.k.a. lui... dus Jan is de zielepiet ;)

Nacht was prima. Slechts 1x wakker geworden, speetdrinken en weer verder geslapen. Mirre was wel om 6u al wakker, heeft ong een half uurtje zichzelf vermaakt in bed en toen is Jan eruit gegaan. Mirre naast me gelegd, lekker gedronken en daarna mocht ik uitslapen tot kwart voor 9 (lekker!).

Mirre zit steeds aan de knoppen van het fornuis te draaien, dus ik zit eraan te denken om een houten fornuisje te kopen. Hier al een kindje dat speelt met een keukentje?

Gisteren zijn we lekker gaan uitwaaien op het strand. Met de rugdrager. Mirre vond het fantastisch. Vooral het laatste stuk lopen tussen ons in. Ze heeft denk ik ruim 100 meter over het strand, naar de boulevard en ook de trap op. Geweldig vond ze het :D

Zo ... ik stop nu met mn ego/opscheppraat ;)

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Alieke.. :) ik zeg dat altijd met de wc...
    maak jij dan ook eens de wc schoon.?..nou dan wil ie wel stofzuigen hoor..hoeft eigenlijk nooit maar dat zei ik eerder nog wel toen ik ook werkte.. :)

Loesie..zenuwachtig meid..kan t me voorstellen..komt vast goed!
    Dikke knuff!

Salapio..nou ik zou dan ook niet rustig blijven hoor.. ;)

Ayse..Tugce druk aan t stappen..leuk!

Dianne weer ziek..misschien wel zwanger?
    Dikke knuff!

Claartje..hè kijk das fijn dat Gerben nu wel opeens wakker wordt.. ;)
    Ach en arme Sven..z'n mobiel kapot..das sneu..gelukkig heeft oma dezelfde!

Hier zijn de boodschappen binnen..
    Nu het eten even opgezet..is dat vast klaar straks!

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Salapio..Leuk joh zo'n klein keukentje! :D
    en een fijne nacht gehad..heerlijk!

Deel Deze Pagina