December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Lindy, oei heel spannend dus! Ik ga duimen voor je meis..

Frederike, wat een super begin van 2009, ben blij voor je, als het nu ook nog mag lukken met je nieuwe huisje kan het niet meer stuk! :D super mooi buikje, volgens mij wel een beetje hetzelfde als bij Rubin toch?

Dianne, hopelijk helpt de puf! En is je bedje alweer fris & fruitig?

2. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Liv heeft net lekker gebaddert, boekje gelezen (3x :) ) en nu ligt ze lekker op 1 oor, ze heeft een druk dagje gehad, hopelijk is ze zo moe dat ze een keer doorslaapt, durf het bijna niet meer te hopen...

@ Tanden poetsen, ik heb de oplossing!
    Electrische tandeborstel rules! 8) 8) 8)
    Liv vind het nu zelfs leuk en ze heeft stralend witte tandjes :D

3. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ja het bedje is weer schoon heerlijk, ik hoop dat mijn zoon nu eindelijk eens gaat slapen die ligt behoorlijk vervelend te doen in bed.... ik ga ff gtst kijken

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Mamavesmee j het is wel eens
    lekker hoor alelen thuis :)

essebes dank je wel meid

Electrische tandborstel is hier ook Favoriet

dianne vervelend dat bas niet wil slapen
    hoop dat hij snel gaat slapen

ik ga douche en mijn bedje in
    ben dood op
    tot mrogen avond..

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..gelukkig is de uitslag al een stuk minder!
    En zelluf alles in elkaar gezet..wat goed! 8)
    Wat ziet t er gezellig uit! Echt zo’n leuk hoekje! :D
    En staat zeker netjes zo! Esmee weer helemaal dolgelukkig met d’r nieuwe speelgoed!

Essebes..toch ziek geworden ..hè bah! Wat fijn dat je vriendin Liv even heeft opgehaald! ;)
    Even klein beetje bijgetankt! En Liv zo afgevallen joh..dat zal wel idd met die diarree..
    Nu weer flink aansterken!Dikke knuff!
    Zou fijn zijn hè als Liv lekker doorslaapt vannacht..ik duim!
    Oh geweldig..de electrische tandeborstel!super! :D

Anita..effe weer gezellig meegekletst..leuk! :D
    Youri lekker ondeugend zijn! Die Wii is ook zo’n leuk speelgoed hè.. :)

Fredje..wat spannend..zou fijn zijn hè als ie verkocht is..en dan snel t andere huis kopen en verhuizen!
    En wat een mooie buik! :D

Lindy helemaal in je uppie..das wel stil hè..:rolleyes:

Dianne..hoop dat de pufjes helpen hoor!

Hier straks ook maar eens lekker op de bank denk ik.. ;)

6. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    he meiden bedankt voor de reacties even snel bijgelezen

alle zieken beterschap

maakt trouwens niet heel veel uit of ik meer uren werk of niet zolang ik niet terug mijn eigen uren werk wordt ik gekort

zo ga weer want anders wordt het weer te lang

groetjes Inge

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zo, verjaardagsviste weer afgelegt.. Was al vroeg in de avond gegaan.. Ben je ook nog een beetje bij tijd weer thuis.. De tijdschriften bon viel goed!..

Komt zo voetbaltv op.. niets aan.. :( Ga zo lekker in bed tv kijken..

8. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    *zwaait even vanaf meeleesbank*

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Hey!

Mooie buik frederike!

Echo gehad en ik heb nog nooit zo'n duidenlijke echo gehad echt alles haarscherp en het is echt een drukke baby alles was moeilijk te meten omdat het zo beweeglijk was.

Gisteren met Roy over zn steralisatie gesproken en is uitgekomen dat hij het niet meer wilt. Hij wil er nog mee wachten want hij heeft niet het gevoel dat het goed zo is. Dan moet ik maar erna een spiraaltje halen ookal zie ik daar echt tegenop maar dat is nog ff voordat het zover is. Vind het wl goed dat ie zet hoe hij zch erbij voelt.

Ik ben helaas niet vaak online ik heb niet echt vaak de tijd en als ik eens thuis ben vind ik het fijn om alleen met roy en de kids bezig te zijn. Sorry dat ik er niet vaak ben en mss niet op iedereen reageer heb veel dingen in me hoofd nu haha zal wel de hormonen zijn.

10. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.552
    301
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @Loessie, ik heb niet het verhaal gelezen, maar ik begrijp dat het momenteel niet goed gaat op je werk. Ik wens je veel sterkte toe.

@Essebes, veel beterschap. En wat een goede oplossing, die electrische tandenborstel.

@MvE, leuk hoor, al dat nieuwe speelgoed en een eigen tafeltje en stoeltje. Ik heb afgelopen vrijdag voor Eliora zo'n rieten stoeltje gehaald, vind ze ook helemaal geweldig.

@Alieke, dus Lois gaat een zusje krijgen. Leuk hoor, een meidenhuishouden.

@mamabeer, leuk zo'n scherpe echo en hopelijk gaat alles verder goed met je en met die rare buren.

@Frederike, dat ziet er goed uit (ja, je buik, maar ook de onderhandeling over jullie huis). Spannend hoor. Hopen dat het doorgaat zodat jullie je droomhuis kunnen kopen.

Verder weet ik het eventjes niet meer. Eliora ligt alweer een klein uurtje lekker te slapen. Afgelopen nacht heeft ze spontaan doorgeslapen, ik ben heel benieuwd wat ze deze nacht gaat doen.

Eliora word steeds knuffeliger, is meestal wel leuk, maar niet altijd even handig.

Morgen moet ik met haar naar het CB, ik ben heel benieuwd hoe lang ze is en hoeveel ze weegt.

Manlief heeft net de belastingaangifte gedaan en we krijgen een leuk bedrag terug. Errug plezierig om zoiets in het vooruitzicht te hebben.

Ik ga zo denk ik maar eens mijn bedje opzoeken. Een prettige avond verder en tot de volgende keer.

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    knuf!

12. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Blegh, heb nu al een rotdag! Weer (!) misselijk opgestaan. Gisteren auto kaduuk, dus Hannah op fiets naar KDV gebracht. Daar was ze niet zo blij mee dus heb half uur gefietst met een sirene voorop en haar uiteindelijk krijsend moeten achterlaten op het KDV :cry: Wil me nu ziekmelden,
    Hannah ophalen en de hele middag met haar knuffelen.

13. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Pareltje, is heerlijk he dat knuffelen, maar idd niet altijd handig! ;) Succes bij het Cb! En al plannen voor het geld? Teveel zeker? :)

Mamabeer, fijn je weer even gehoord te hebben meis, en ik ben natuurlijk heel benieuwd of ze op die hele duidelijke echo ook het geslacht hebben kunnen zien? 8)

14. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ahhh Misskeita, tuurlijk heb je nu een rotgevoel, maar weet je? hannah heeft het nu weer lekker warm op het KDV en is gezellig met andere kindjes aan het spelen, waarschijnlijk heeft ze de grootste lol nu! :D
    Maar het is niet leuk om zo weg te gaan natuurlijk, knufknuf... Nog steeds misselijk meis? Misschien moet je toch even naar de huisarts voor een zw.test of desnoods even achterhalen waarom je nou zo misselijk bent.

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Vannacht een beste nacht gehad, 3u is ze 1 keer wakker geweest, wat gedronken en weer gaan slapen! Fijn!

Vraagje, Liv is helemaal gek op honden, ik hou haar niet weg bij de honden maar ga er samen met haar naar toe en dan vragen we of we kunnen & mogen aaien.
    Soms vind ik het wel een beetje eng hoor.
    Maar weet je wat er eergister gebeurde?
    Ik was aan het wandelen in het bos met Liv in de wagen, zie ik van veraf een hond met een noodvaart aan komen rennen.
    Het was zo'n gespierde bull terrier. (niet dat het uitmaakt wat voor ras het is hoor)
    Hij kwam echt in 1 rechte lijn op de wagen af gesprint.
    Ik ben een beetje half voor Liv gaan staan.
    Hij sprong tegen de wagen aan en ging snuffelen bij Liv.
    Er gebeurde dus gelukkig helemaal niets.
    Achteraf vind ik dat ik verkeerd gehandelt had. Ik had Liv beter uit de wagen kunnen tillen.

Wat doen jullie in zo'n geval?

Ik zelf ben helemaal niet bang voor honden, maar vind het nu toch een ander verhaal met m'n kleine ukkepukkie..

16. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

MorgUh!

Rustige nacht achter de rug en jayda is zo zoet en lief! Ik ben helemaal in de wolken en ben zo trots op mijn meisje. Ze is echt MIJN alles!

@ ess; ben je weer beter?

17. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ess;

Ik bene cht bang voor honden en moet ook niks van ze hebben.
    Ik ben ook een keer gebeten in mn hand in de winkel.

18. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Jaja dames,

Ik sta wéér voor de klas en dit keer groep 8.
    Nu kan ik eindelijk weer JUFFROUWTJE gaan spelen.

19. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    mvY..wat leuk een meid!

inge...knuff voor jou!

mannen en huishouden...op zijn vrije dagen helpt Pascal weleens mee, maar heb er niet zo'n moeite mee!
    Door de week kookt hij, omdat ik van 16u tot 19u werk.

frederike...wat een goed nieuws allemaal!
    mooi buikje!

mamabeer..als Roy zich niet wilt laten steriliseren, is het mss een optie voor jou om de prikpil te nemen?
    Heb ik ook gedaan en bevalt mij super goed!

Net huisarts gebeld voor Yaeda omdat ze zo vreselijk hoest en er s'nachts amper van kan slapen...hebben ze tot donderdag geen plek meer.
    Denk dat ik vanavond ff langs de HA-post met haar ga, want w8 tot donderdag vind ik wel lang.

20. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    goedemorgen,

hier een rustig nachtje. Lasse heeft tot half 1 vanacht Bij Gerben op de arm geslapen, vanaf z'n voeding van half 8. En vanochtend kwam hij pas om 7 uur weer, lag vanaf half 7 te mopperen, maar wilde nog niet aan de borst, was daar nog te moe voor haha

vandaag de apk voor beide kinderen :( Sven is nu al jengelig, wordt nog gezellig haha

Gerben gaat gelukkig mee. ik zou ook niet weten hoe ik 2 blote kindertjes op de arm zou moeten houden voor het wegen ;)
    de volgende keer is gelukkig pas als Sven 18 maanden is, Lasse zal wel eerder moeten. Moeten ze met 18 maanden eigenlijk nog steeds bloot?

Deel Deze Pagina