December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ess, fijn dat jij je niet meer zo heeeeel erg belabberd voelt nu.

Juffie, wanneer mag je weer beginnen dan voor de klas?

Bowie, jaaaa Sem ook aan het lopen. Het gaat echt snel in 1 keer he!

Dee, gefeliciteerd met je nieuwe funktie, super leuk!

Judith, leuk speelhoekje voor Esmee!

Frederike, en en en zijn jullie helemaal uit de onderhandelingen? Inderdaad echt snel gegaan bij jullie, fijn hoor. En jan een nieuwe baan en jij een hele mooie buik! Het kan niet meer stuk he!

Mamabeer, heerlijk om dat gefrummel in je buik weer te zien! Fijn dat alles goed was!

Iloon, ach Yaeda nog zo hoesten. Als het niet minder wordt zou ik ook naar de HAP gaan hoor.

Salapio, wat goed dat Mirre trein kan zeggen! Klinkt veel leuker dan alleen maar ´boh´ toch!

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Loesie, ik denk dat het voor jezelf wel beter voelt om je even ziek te melden. Heb je je leidinggevende nog gesproken?

Es, hier kan Senna ook echt van woede en onmacht met speelgoed gaan gooien en mij wegduwen of trekken aan mijn kleren. Gek mannetje! Moet soms zo lachen om de bekkies die hij daarbij trekt....gemeen he! Hoe ver zit je in de cyclus meid voor de NOD is?

3. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Hey meiden, alles was goed bij de vk, bloeddruk blijft tot nu toe heel netjes, dus daar ben ik blij om.
    Lot heeft de wachtkamer heerlijk op stelten gezet, rende rond met 2 knuffels in der handjes , boefje!
    Met het hartje luisteren kon ze hem eerst niet horen, dus dan krijg je wel even schrik maar toen lager geprobeerd en ja hoor daar zat de uk..
    Pfff dan heb je even zoiets van neee en als je hem dan weer hoort is zo`n mooi gevoel..smelt smelt..

uhmm engelse drop, tja kan er vandaag niets meer van eten want had het zakje op het tafeltje naast de bank laten liggen en toen ik vanochtend beneden kwam was het zakje leeg.Dus 1 van de honden had er ook wel zin in..
    Had niet verwacht dat ze het zouden eten , maar mijn eigen schuld moet ik het ook maar opruimen!

Loesie sterkte meid!

Mirre die geen mama zegt maar wel allemaal andere dingetjes!

Es : Ik sluit me helemaal bij het advies van Judith aan, niet optillen als er een hond aan komt, die "fout "word idd vaak gemaakt. Goed ervoor blijven staan want als je haar optilt is het des te leuker voor de hond en wat als hij dan ook nog tegen jou omhoog springt?
    dan liggen jullie mischien beide op de grond.
    Dus je hebt super gehandeld zo!Netjes meid!
    Hier lopen de honden in het bos altijd los, ga er elke dag heen,dat hebben ze ook wel nodig..
    Maar ze staan beide prima onder commandoe en tonen ook geen enkele interesse in andere kids en kinderwagen..

PLus ik heb al een keer in de situatie gestaan dat er een herder voor me dreigend stond en dan heb ik toch wel 2 bodyguards bij me, want die waren er rap bij om ons te beschermen..
    Angst om naar het bos te gaan of dat er een hond op Lotte afstormt , nee dat heb ik niet.
    Vind het zelf ook veel te leuk , even lekker eruit en hertjes enzo kijken.

Dee Gefeliciteerd meid, super zeg!

Olga aan de shop bij de nieuwe c1000!

Zwaai naar Amber op het werk!

Ninien: Nina klinkt als een heerlijk meisje!

Bowie Super zeg dat Sem loopt!

Claartje: succes op het cb , hopelijk worden ze goedgekeurd!

Judith al drukjes geweest en Esmee die het niet meer zo leuk vind in de buggy!
    Ga je nog naar je mams bakkie doen?

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    oh ja, helemaal vergeten te vertellen: Sven heeft gisteren z'n eerste losse stapjes gezet! 4 of 5 pasjes. hele kleine stapjes met een zeer ernstig gezicht haha, daar moet je stijf over na denken hoor, elke stap!

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Maartjeh, oh wat fijn dat je het hartje weer gehoord hebt! Is toch iedere keer weer spannend he. Jeetje het gaat echt hard zeg...jij ook al zowat 20 weken. Bijna de echo dus. Heb je al een mooie buik?
    Hi hi, de honden aan de dropjes gegaan, niet meer laten liggen dus. En Lot lekker gek doen bij de Vk in de wachtkamer...ze had zeker veel bekijks!

Claartje, jaaaa Sven ook losse stapjes aan het maken. Leuk!

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Honden: ik vind ze zelf best eng als ze dichtbij komen. Ben bang dat ik dat ook uitstraal....Van de week liep Jan met Senna voorbij een enorme hond (hond was zittend groter dan Senna staand) en Senna vond het wel interessant, maar Jan liet hem echt met zijn gezicht zowat in de kop van die hond. Nou, dat vond ik echt niet kunnen hoor. Heb hem gezegd dat hij dat nooit meer mag doen. Al is het maar voor mij....Hij kent die hond niet eens....dan doe je dat toch helemaal niet!

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo, ik heb echt trek inmiddels. Ga maar even wat eten en de vloer dweilen beneden. Moet ook nog wat andere klusjes doen, dus tot later!

8. Leuk dat al die kids gaan stappen!

Ik zit hier echt te wachten totdat Nina dr eerste woordjes echt bewust gaat zeggen :)

Alles is bij haar oet/die/oeeee, en heel veel russisch
    Het enigste wat er redelijk normaal uitkomt is mama, en ipv papa mapa :) en aai poeh

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Jummie.. =P~

10. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Claartje: zie het helemaal voor me, super van je kleine man zeg!

Olga: ja buikje groeit goed nu!
    Ze had behoorlijk wat bekijks bij de vk maar dat vind ze prachtig dan gaat ze alleen nog maar gekker doen, maffie is het soms!
    Nee ik zou Senna ook niet zo dicht bij het hoofd van een vreemde hond houden..
    Je weet niet wat de hond erop uit doet..Kan me voorstellen dat je honden eng vind hoor!

Nina ook al heerlijk in het russisch aan het babbelen!

Dee: kan het me helemaal voorstellen dat je opgelucht bent!
    En een heerlijke zondag gehad dus!
    eet smakelijk!

11. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    oo nu vergeet ik nog te vragen wat ik wou, gister boerenkool gemaakt, maar beetje teveel, kan ik dat gewoon opwarmen vandaag in de magnetron?

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Maartjeh, ik zou het lekker in een hapjespan een beetje opbakken, jummie!

Dee, lekker aan het fiesten geweest! Wij hebben zondag ook gefietst, maar Senna had schoenen met klittenband aan en we moesten twee keer terug fietsen omdat hij ze uit gekregen had.

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sven en Nicky ook al aan de wandel ... Mirre gisteren ook weer een paar losse stapjes. Ze trekt dan ook echt zo'n bek van 'kijk eens wat ik nu weer voor iets bijzonders ga doen' en al giegelend doet ze een paar stapjes van bank naar Jan of mij. Maar dus echt alleen als haar hoofd daarnaar staat. Als ik er om vraag zal ze 99 van de 100 keer door dr knietjes zakken (heel brutaal kijken natuurlijk) en naar me toe kruipen :)

Nog ff opscheppen ;). Mirre kan nu echt dr dierenpuzzel helemaal zelf doen. Ook als alle 6 de stukjes eruit liggen (en natuurlijk wordt er uitgebreid geklapt na ieder passend stukje) ... *trots*

(ik voel me belabberd: keel/oor/lijfpijn ... Jan ook ... hopelijk Mirre niet)

Hier ook een drammer die zichzelf niet wil vermaken. Hoewel ze meestal door middel van knuffelen en kusjes geven om aandacht komt vragen ... en dat kan ik dus echt niet weerstaan :oops:

*gaat weer aan het werk*

(ben aan het thuiswerken)

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dee, Mirre wordt ook niet zo lang hoor ... 170 ofzo geloof ik ;)

15. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Hallo allemaal,

Hier weer eens een berichtje van mij. OOk onze Lynn loopt eindelijk. Nog geen hele grote afstanden, maar ze doet het in ieder geval wel. Ze loopt nog wel erg onzeker en valt dus regelmatig, maar het begin is er tenminste.

Met mij en mijn zwangerschap gaat het goed. Ik ben alleen heel erg moe en omdat ik zo moe ben wordt ik snel misselijk.

Lyyn doet het verder erg goed, maar is ook echt een hittepetit. als ze het ergens niet mee eens is kan ze het echt op het krijzen zetten. Ik moet er nu ook gewoon maar een beetje om lachen, maar soms is het ook wel frustrerend.

Ook bij ons hebben we met de gastouder wat problemen en daar baal ik wel een beetje van.

ik zal even kort uitleggen waar we tegenaan lopen en ben benieuwd hoe jullie daarover denken.
    Onze gastouder (ook een vriendin) heeft alleen Lynn als oppaskindje en kan dan doen en laten wat ze wil. echter heeft ze het nu wel heel serieus genomen en gaat ze sporten en brengt Lynn dan naar de opvang bij de sportschool. Ik sport daar zelf ook en ken de (professionele) leiding ook. Lynn heeft het daar echt heel erg naar haar zin met de andere kindjes. Echter vind ik het wat lastig omdat wij 2 uur betalen aan de oppas terwijl ze gewoon aan het sporten is en Lynn bij de opvang zit.

Sorry voor mijn lange verhaal.

Liefs Sam

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, wat knap van Mirre zeg! Senna kan dat echt nog niet. Nu heb ik ook alleen maar een puzzels met heel veel insteek stukjes, dus die heb ik nog maar niet gepakt. Maar Senna heeft daar het geduld niet voor om goed te kijken.

Sam, ik vind het echt raar dat de gastouder gaat sporten en Lynn weg brengt. Het is toch haar werk om voor Lynn te zorgen als jij aan het werk bent....Ze gaat maar in haar eigen vrije tijd sporten hoor. Snap dus dat je hiermee zit en zou het zeker bespreken met je vriendin.

17. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zo zal eerst eventjes * braaf * reageren! :oops:

Misskeita.. Vervelend dat je weer misselijk bent opgestaan.. Misschien even een check-up bij de huisarts.. vervelende start van de dag. Is de dag onderhand iets opgeleukt? ;)

Pareltje.. Altijd leuk, geld terug krijgen van de belasting.. :D

Juffie.. ben je nu al weer aan het werk?

Iloon.. wat een gekkenwerk.. moet je tot donderdag wachten.. Meteen naar de huisartsenpost gaan. En dan klagen de huisartsen posten dat ze het zo druk hebben.. Goh, hoe zou dat nou komen.. :rolleyes:

Claartjeh.. lasse die doet het goed of niet? Hoe was het bij het CB? Joehoe.. Sven ook de eerste stapjes los gezet! :D Die december babies gaan goed!

Amber.. zwaai!

Ninien.. Prima toch, een late fles.. Als ze hierdoor lekker doorslaapt! Wat een verschil in kindjes he? Sommigen lopen heel snel en anderen praten heel snel.. Fijn dat de eerste kiezen door zijn.. heeft ze er veel last van gehad? Goed dat je naar de dokter gaat! ;)

Bowie.. Wat vertel je toch heerlijk over je kereltje.. * joehoe* Sem loopt! :D

Essebes.. Thanx voor de tip van de kruidvat.. heb nog wel wat foto's die ik moet afdrukken!

Dee.. gefeliciteerd met je nieuwe functie! Leuke foto van jullie samen!

Salapio.. wat goed dat Mirre trein zegt.. Hoe is het met haar eczeem? En hoe bevalt het werken op donderdag?

Olga.. wat een wijs mannetje is Senna! Heerlijk! Wat Jan had gedaan zou ik ook niet doen :( ..Lekker gepoetst en wat gegeten?

Loessie.. Joehoe Nicky loopt ook al los! Goed dat je de ziektewet in bent gegaan.. Goed gesprek gehad met je man er over gister? En slim dat je bij een vakbond bent gegaan! ;)

@ Driftig.. Esmee probeerde mij vanmorgen uit een stoel te duwen omdat haar iets niet zinde.. Niet dat het lukte maar het was wel een heel grappig gezicht.. :D

Maartjeh.. fijn dat de controle goed was.. Wanneer heb je de 20weken echo? En willen jullie weten wat het geslacht is? Voor Tako al meer duidelijkheid? yep, nog even naar mams geweest.. Je kunt boerenkool opwarmen maar opbakken in een koekenpan is nog veel lekkerder! :D

Zo, ben weer helemaal bij!

Esmee was gisteravond en vannacht behoorlijk aan het spoken.. Is helemaal niets voor haar.. Meestal is het van 18.30-8.00 stil.. Na 3x een huilbui gisteravond even naar haar heen gegaan.. Voor het zelfde geld had ze een vieze broek.. Even mee naar beneden voor een slokje melk even gekroelt met papa en toen weer lekker gaan slapen.. Vannacht ook een aantal keren en toen is ze "gelukkig" wel weer zelf in slaap gevallen.. Toch merk je wel dat het je slaap kost hoor.. *gaap*

Brood eten gaat gelukkig weer iets beter.. Vanmorgen heeft ze een halve krentenbol en een cracker op en tussen de middag een 1/2 boterham uit het broodrooster.. Gewoon brood eet ze helaas nog niet.. Maar er zijn vorderingen.. ;)

Vanmorgen even bij mijn mams langs geweest.. Mijn broertje zit in de ziekte wet.. heeft voor de zoveelste keer bronchitus.. Hij komt er maar net van af.. Esmee vond het leuk om hem te zien. Hij is vooral veel bij zijn vriendinnetje.. Esmee kreeg dus de volle aandacht vanmorgen.. en maar gek doen!

Het eten voor vanavond staat klaar.. dus geen gedoe meer mee.. Als Esmee wakker wordt vanmiddag gaan we lekker met zijn 2en tutten in de badkamer!

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    O en Sam, fijn dat het goed gaat met de zwangerschap! De moeheid zal ook wel wegtrekken binnenkort. Lynn ook zo wijs aan het stappen. Ze is toch helemaal niet laat! Gewoon netjes op tijd hoor.

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    SAM, ik vind het niet normaal ... oppassen is oppassen en dus leuke dingen doen, niet zelf naar een andere opvang brengen :confused: (ik vind het echt idioot)

NINIEN, knap! Mirre die zit alleen maar te stampen met haar lepel :) (maar misschien is een metalen lepel wel beter dan zo'n stomp plastic geval ... vork vind ik een beetje eng :oops:)

Deel Deze Pagina