Claartje, lekkere knulletjes heb je! 8) Lindy, ontzettend balen meis, knufknuf! Inge, gaat het een beetje met je meis?
ik heb 'm vanaf de zomer al ingebruik...ik heb 'm toen bij de leenbakker gekocht...hadden ze toevallig daar 'n keer in de actie. heb 'm van m'n moeder toen gekregen...koste toen 20 euro. maar ze zijn volgens mij duurder maaaaaar...had ie 100 euro gekost had ik 'm ook gekocht! echt een ding om aan te raden! http://www.hetrietje.nl/index1.html http://www.babyann.be/catalog1/index.ph ... 5a5ee9cb1a http://www.bambolino.be/html/bambolino/ ... ?item=3289 en anders ff op marktplaats kijken
Vandaag een druk dagje gehad...ga niet helemaal bijlezen.. maar zag wel ontzettende leuke foto's voorbij komen! Nick van Gerda met kleren aan in bad..super! 8) Sven en Lasse ook zulke gave foto's! Lief nog zo klein!en een stralende foto van jezelf Claartje..mooi! Essebes..wat een geweldige actie van Liv! Britteke..Sam weer ziekjes..Dikke knuf.. Sorry maar voor de rest niet echt bijgelezen..ik ga lekker op de bank hangen.. En Morgen gezellig meeten met Gerda! trusten hoor!ik kom morgen wel weer kletsen..
het gaat wel maar kan niet zo lang achter de computer dus ga nu ook weer stoppen sorry dames iedereen beterschap en diegene die een knuffel nodig heeft dikke knuffel
als ik het goed heb gelezen 36 maanden en ze kosten bij het rietje 45 euro. ik heb er een link bij gezet...de bovenste ik vind 'm echt ideaal!
Zo kom ook nog even langs,, Vanmiddag was mijn mams er, en vanavond mijn zus nog even kwam Nick nog even een cadeautje brengen. Claartje wat leuke foto's van je 2 jongens,,mooi hoor ,eindelijk hebben we nu ook Lasse gezien mooi mannetje. Essebes mooie foto , Nick pakt altijd zijn eigen schoen en jas , als we zeggen gaan we dag , en dan makt hij ook het geluid van de schaap ( denk dat hij dan graag na de kinder boederij wil ) Salapio vraag je aan jou je weet veel ,,waarna gaat de fontanel precies dicht bij de kleintjes sommige zeggend at hij al lang dicht had moeten zitten maar anderen zeggen kan nog ook nog tot 2 jaar Nick heeft nog een hele kleine opening ,,maar niet echt dun meer. Knappe dochter heb je trouwens lekker aan het na babbelen lief is dat he. Franch leuk bad je die wil ik ook,,zal eens rond kijken zit er ook nog een bepaald gewicht aan vast of dat niet. Inge1975 Voor jouw een hele dikke knuffel kalm aan doen hoor. Miep lekker bankhangen ,,morgen gezellig meeten heb er al zin. Lekker gewinkeld vandaag. Lindy wat balen dat je kleine meid vannacht niet bij je is,,hopelijk is het probleem morgen gauw weet opgelost en ben je snel weer bij haar. Britteke dikke knuffel voor Sam ,arm mannetje Loessie wat een gedoe allemaal he,,lekker even in de ziekte wet. Neem maar lekker even de tijd voor jezelf. Olga vandaag weer een gezellig dag gehad,,heerlijk genieten is dat. Judith wat een leuk stoel en tafel heb je gekocht voor Esmee, hadden ze er meer kleuren van zoiets lijkt me ook leuk voor Nick. En inderdaad morgen meeten met Miep kan niet anders dan dat het leuk wordt Sorry als ik iemand vergeten ben heb het uit mijn hoofd gedaan . Ik ga maar weer eens stoppen nog even tv kijken en morgen gezellig meeten met Miep en Mika. Iedereen alvast slaap lekker
Goedemorgen! Gerda Nick gister alweer lekker verwend door je zus..lieff! enne tot strakkies hè.. *** Hier was Mika vannacht 1 keer wakker en vanmorgen vroeg om 6 uur.. even weer ingestopt en hij is weer gaan slapen..
hoi hoi! weer een tijd niet hier geweest....gewoon te druk leventje hahahahaha heb verder niet bijgelezen hoor! zag alleen een foto van ok baby bad! hebben wij ook en is echt een super ding! zou hem niet meer willen missen! ook een foto gezien van kleine lasse....wat een schatje! vandaag naar kinderfeestje en boodschappen moeten ook nog voor we weggaan.... druk druk dus weer! met evan alles weer ok! gelukkig! heeft weer wat nieuws.... als ik moet niesen dan gaat hij me na doen.....lach me kapot! nu dat lopen nog...... hahahhahaha meneer heeft er nog geen zin in.... alleen langs de tafel en de bank enz... ach komt vanzelf! tot gauw!
Miep.. gets.. Mika ook als s'nachts wakker.. Gelukkig wel weer gaan slapen.. Gerda.. wat stoer dat Nick zelf zijn jas en schoenen pakt. Bipat.. druk druk.. Schattig dat Evan je na doet met niezen! Inge.. vervelend dat het nog niet gaat zoals het zou moeten gaan! *** Strax cursus.. mams kan elk moment komen en dan even een collega oppikken bij huis. Gezellig carpoolen.. Fijne dag vandaag meiden!
goedemorgen bipat, leuk weer even iets van je te horen. judith, succes op de cursus vandaag. miep, tot zo groetjes
Gerda, Nick weer lekker verwend met een cadeautje en veel plezier met jullie mini meeting! mika, nog even goed uitrusten voor je vriendje komt hoor! hier vanochtend op tijd wakker, Sven was er om half 7 zat van, dus zaten we om 7 uur aan de pap en mama om half 8 al aan de strijk het zonnetje schijnt hier nog heerlijk! hopelijk is dat vanmiddag ook nog even zo, dan kunnen we nog even lekker naar buiten. En verder natuurlijk lekker mijn nieuwe telefoon uitproberen!
LIN, knuf voor de nega test en getsie nog een nachtje zonder Dewi ... bah! MAARTJE, leuke verrassing! En fijn dat ie gewoon meekan naar de 20w echo SANNEKE, zwaaizwaai (hoest?) BRITT, knuf voor jou en je broertje ... he getsie Sam weer ziek ... knuf voor beiden (en het enveloppie met de bon ligt al een paar dagen op het 'op de brievenbus doen'-plekje ... we gaan zo posten ) OLGA, ENORME knuf voor jou omdat je altijd zo lief aan anderen denkt en dingen onthoudt! En leuk een houten xylofoon > Mirre is er gek mee (alleen heeft zij een gewone metalen). En heerlijk zo'n doerak durfal! Ik vind het zo grappig > Senna is echt de stoere jongen die alles durft en lekker aan het banjeren is en Mirre is het voorzichtige meisje die met dr puzzeltje zit te tutten CLAARTJE, wat een heerlijke jongens heb je! JUDITH, veel plezier met de tv avond ES, Liv leeft op grote voet GERDA, hihi ... ik weet niet zo veel hoor, wil wel altijd alles weten ... er zijn 2 fontanellen, 1 gaat met een jaar dicht en de ander pas met 2,5 jaar geloof ik ... oeps volgens mij heb ik geen gelijk: http://nl.wikipedia.org/wiki/Fontanel of toch wel: http://www.dokterdokter.nl/medisch/fold ... 9/fontanel MIEP, Mika ook een beetje aan het spoken ... gelukkig wel weer lief gaan slapen. Heb je zelf een beetje geslapen? Jij ligt toch snel lang wakker? BIPAT, fijn dat alles goed gaat met jullie! Hoe bevalt je nieuwe baan? *** Brrrr ... Zat net met Mirre boven ... deed deur dicht ... en ja hoor ... angst aller ouders: vingertje ertussen, gelukkig zag ik het echt direct, dus niets te zien ... maar ben zo boos op mezelf (sukkel sukkel sukkel = nieuwe mantra)
anita en ess gaan vandaag in ondertrouw, las ik op hyves. Spannend meiden, Hier nog net zo gaar, ik kan niet van bed afkomen, erg lastig met een kleine kind, er was niemand die bas even voor me naar het kdv wilde brengen. En bedankt. Ik moet nodig even bijslapen maar dat gaat zo niet. ik heb hem net nog ff op bed gelegt hij was moe, maar hij gaat niet slapen hoor pff
salapio, dat gebeurd nog veeeeeel vaker helaas. wat een schrik he?! dianne, dikke knuf meid! hopelijk kun je snel een beetje bijtanken hier staat het deeg voor een kaneelbrood te rijzen, ruikt nu al zo lekker, en dan moet ik nog bijna 2 uur wachten haha
@ Olga:Heel de badkamer en jij nat dus bij het badderen van Senna! Ik heb laatst een gietertje gekocht bij de action en daar speelt Lot nu mee in bad, en werkelijk alles moet dan onder het water komen te zitten, het liefst houd ze het gietertje over de rand van het badje, lol broek.. Ik las zo even je verhaaltje over Senna en volgens mij is het eenheerlijk kereltje waar je met recht trots op kan zijn en lekker van kan genieten! @ Britt : beterschap meis voor Sam!Kan idd van de prikjes komen. @ Claartje : wat een leuke foto`s , knappe kereltjes heb je hoor! Haha en Sven dacht van hallo, je neemt mijn badruimte in! Oei zo vroeg al aan de strijk, jij liever dan ik Hier geen zonnetje maar een ontzettend koude wind bahbah.. En ook al aan de bak, denk dat ik maar even bij jou op visite moet komen want dat klink wel heel lekker @ Judith: Hoe was je tv avond saampjes? @ Es: Oo wat een boefje die meid van jou, zoals ze daar met de schoenen staat! @ Juffie: Lees net dat je weer voor de klas gaat staan en dat het vooruit gaat met Jayda. Super zeg dat hebben jullie ook wel verdiend! @ French Dank je voor de links, ik zal eens gaan speuren! 20 euro is idd niet zo veel ! @ Miep: Veel plezier vandaag bij Gerda en Nick! @ Inge: De kids bij jullie volgende week weer naar het cb! Mogen ze altijd tegelijk of komt dat net zo uit? @ Bipat druk druk druk en een kleine papegaai in huis @ Gerda : wat stoer zeg dat Nick dat zelf kan pakken!wat worden ze al groot en zelfstandig ha? @ Salapio: Kan gebeuren meis gelukkig niets te zien!, en je bent allesbehalve een sukkel! Dus die mantra mag weer in de prullenbak in! @ Dianne, lastig hoor meid dat er niemand was die hem even weg wou brengen , dan had jezelf even lekker kunnen bijkomen! @ Judith:Veel plezier bij de cursus! Bij de Hema is het weer stapelgoed weken ha, heb net al even nieuwe handdoeken besteld en nog wat kleertjes en een jasje voor Lotte. Zag nog wel meer, theedoeken enzo maar zat nu al aan een flink bedrag hihi Kan het volgende week ophalen..Net zo makkelijk.. http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/thema.aspx
Goedemorgen, Vanmiddag naar de bedrijfarts...ben benieuwd... ik ga effe gauw hond uitlaten en dan bijlezen...