ook niet in de winter dat is te koud! haha! Maar eigenlijk is het helemaal niet grappig als je zo dom bent!
Gerda, wat is jou man een onwijze romanticus! Van harte met je birthday meis! Morgen Juffie, en wat zei je man: terugbrengen die dure schoenen! Ze zijn wel erg schattig! Ik heb gister zomerschoentjes van Red Rag (zoiets) gekocht, erg leuk, nu nog iets te groot. Amber, allemaal aan de snotter? als je maar niet ziek word meis! Heeft de operatie bij Jesse goed geholpen? Wat gaaf dat je broer zo goed met Stijn om kan gaan, mannen kunnen behoorlijk "klungelen" en ik zou me best kunnen voorstellen dat ze het snel "eng"vinden bij zo'n ieniemieniemannetje. Hopelijk snel op het warmtebedje. Bowie, heb je de dokter al gebelt voor Sem? Gewoon even doen hoor, voor de zekerheid. Alieke, Lois moet dus een beetje billetjes kweken? Liv is d'r vetjes ook kwijt hoor, ik kan broekjes die te klein waren weer aan doen. (maar dat doe ik niet, ik koop nieuw whahaha!) Maartje, hoe gaat het meis? Hebben we van jou al een buikfoto gezien?
http://www.opsoestdijk.nl/index.php?men ... 22&prijs=0 De derde van het rij'tje heb ik voor Liv gekocht...
Hoi meiden, Kennen jullie me nog? 't Is alweer een paar weken geleden dat ik iets van me heb laten weten. Ik neem me iedere keer voor om bij te lezen, maar het is er helemaal bij ingeschoten. Hopelijk heb ik niet teveel gemist... Annabel: is afgelopen maandag weer goedgekeurd op het bureau. Ze is nu 81,5 cm lang en weegt 10300 gram. Prikjes waren pijnlijk, maar de arts stond ervan te kijken dat ze maar zo kort huilde en vond haar een stoere meid. *trots* Nadeel is wel dat haar slaapritme weer overhoop ligt. Ze was bijna over op een slaapje per dag en nu slaapt ze weer twee vrij lange slaapjes. En 's avonds wil ze pas rond 20.30u naar bed. Zo schattig, ons meisje begint echt klanken na te bootsen. Vanochtend nog "Bambix". Hihi, en als we bij mijn ouders eten en mijn vader begint aan de gele vla, zit ze met haar ellebogen op tafel te bonken en "pudding" in haar taaltje te roepen. Wijsneus. Trapklimmen vindt ze helemaal geweldig. Ook handig voor mama trouwens. We moeten echt opletten als we de haldeur opendoen, want binnen no-time zit ze op de trap. Zwangerschap: op vermoeidheid na verloopt het allemaal goed. Maandag was de bloeddruk weer normaal 110/60. Zo schattig, toen we het hartje gingen luisteren had de kleine de hik. Hij/zij zit trouwens vrij laag, maar zo is mijn bouw. Bwehehe... Ik ben zo jaloers op die ronde buikjes die ik nu natuurlijk overal zie. De mijne ziet eruit als een plumpudding. Met de yogales begin ik me trouwens meer op mijn plekkie te voelen. Het is een gezellig groepje. Een zwangere is alleen al opgenomen in het ziekenhuis vanwege zwangerschapssuiker. Ze is geloof ik 32 weken zwanger. Kinderkamers: ideeen genoeg, maar de uitvoering schiet niet op. De wasmachine en droger zijn in ieder geval al naar zolder verplaatst. Buurman heeft de muur gestuct, dus kunnen we dit weekend de babykamer texen. Daarna verhuizen we Annabel incl. meubels naar de babykamer om haar kamertje aan te passen. Dan gaat ze weer terug naar haar oude kamer met nieuwe meubels. Ik was helemaal verliefd op Frederike's rood-wit collage, maar het wordt een paars/zilveren kamer voor Annabel met witte meubeltjes. De nieuwe beeb krijgt een groen kamertje en de oude meubels (naturel) van Annabel. Schoonfamilie: *gecensureerd* Meer woorden maak ik daar niet vuil aan. Ik moet wel zeggen dat ik me daar steeds minder druk om maak. Zo. Verder schiet me even niet zoveel te binnen. Ik denk dat ik vanmiddag naar huis ga, want de laatste tijd ben ik erg moe. Oja, op de negenmaandenbeurs heb ik een 2-3-4D echo laten maken. Toch wel erg mooi hoor. En nee, we willen het geslacht nog steeds niet weten.
wat een idioot mens joh van die topics..... ja als we dan gewoon kunnen kiezen dan NEEM ik er nog 1 en dan wel net zo als evan..... zo'n lief makkelijk mannetje hahahahahhahaha ik lig het hier te bescheuren! nelly; tuurlijk kennen we je nog fijn dat bloeddruk ok is! en nu lekker aan de slag in de kinderkamers leuk! loessie; succes...knuf! ess; leuk! amber; ooooo klein zeg! laat hij maar lekker groeien en gauw naar een ander bedje gaan!
Goedenmiddag dames.. Het werk zowel op het werk als thuis er weer opzitten! Vanmiddag lekker nixen.. Esmee heb ik net in bad gedaan en ligt nu in bed.. Hopelijk slaapt ze vanmiddag iets beter als de afgelopen paar dagen.. Frederike.. Enne? Nieuws van de makelaar? Je kabeltje al weer gemaakt? Juffie.. lekker veel geld uitgegeven. Leuke dingen hoor! Dianne.. vervelend dat je schoonouders jullie alleen zien voor de leuke dingen! Hoe is het met je vandaag? Hoezo ben je bang voor meelezers? Vervelend dat Bas zo'n last heeft van het hoesten. En de puffer zou toch zijn werk wel moeten doen.. Olga.. werkse meid! Maartjeh.. ze hadden ook weer veel te veel leuks.. Maar heb genoeg prutteltjes dus heb me goed in kunnen houden! Morgen de 20 weken echo. Spannend zeg! Johana.. druk aan de studie? Vertel? Voor je nieuwe functie? Fijn dat je meisje het zo goed doet! Miep.. gister lekker nog even naar de c1000 geweest. Toch altijd lekker om er even uit te zijn. Zonde dat er in zijn broekje een gat zit. Nog te repareren met een leuke bumba knielap? Lekker aan de poets geweest en Mika ook weer schoon en frips? @.. zwanger worden op bestelling.. Volgens mij leeft dat meisje in een droomwereld.. 8-[ Sanneke.. wat een lekker geklets van jou..Esmee slaapt soms door de herrie heen maar meestal wordt ze wakker.. Helaas.. Hopelijk wordt je niet ziek.. Succes bij het CB.. *** Ben ondertussen op film 1 The number 23 aan het kijken met Jim Carrey .. spannend! *** Sam.. al gesproken met je gastouder? Bowie.. jullie hebben nog een hoop te regelen omtrent het trouwen..Nu lekker weekend! Ik zou eens advies in winnen bij de ha en anders de ka.. Gerda.. Wat lief van je man! Enne.. Ayse.. zwaai! Essebes.. Wat een heerlijk filmpje van Liv en je broertje.. Wat een gave schoenen zeg! 8) Bipat.. wat goed dat Evan achte zijn loopauto heeft gelopen! Claartjeh.. fijn dat de nacht goed was.. Lief dat je mams je komt helpen vandaag! Nog naar de markt geweest.. ** Oei .. hoor de buren wakker worden.. gaat altijd met veel deur gesmijt en de rolluiken worden in grof geweld om hoog gedaan.. Aan de tijd te zien houden ze nogal van uitslapen.. ** Amber.. jij ook lekker weekend.. Hoe is het met Jesse? Nog last van zijn oren of gaat het de goede kant op.. Zag prachtige foto's op je hyves van het tuinieren met de jongens! De foto van de luiertaart krijgen we nog te zien? Jesse.. jhfabhvjnr;eomg Alieke.. hier ook broekjes die aan het afzakken zijn. Sinds Esmee loopt is ze een stuk slanker geworden. Ze kan het qua lengte wel hebben maar in de taille niet. Nog last van buikpijn of heeft de AB zijn werk gedaan? Nelly.. mooie cijfertjes van je meisje..Fijn dat je bloeddruk goed was bij de controle.. Enne foto van je plumpudding? Gaaf, zilver en paars voor annabel. Wil ik strax ook voor Esmee.. Is je schoonfamilie weer lekker bezig.. Wat leuk, een extra echo laten maken op de beurs.. Was het gezellig met je mams en nog leuk geshopt? Loessie.. Heel veel sterkte meid! **** Ben weer helemaal bij.. Ik ga even de afwas doen een een kruidkoek maken.. Jummie! Zal denk ik pas maandag weer uitgebreid komen reageren.. Moet veel werken van het weekend.. Werk 28 uur in 3 dagen terwijl ik maar 18 uur werk.. En ik sta al zo veel in de +..
Amber wat fijn dat t goed gaat met Stijn! Dianne een beetje uitgeslapen! Essebes..leuke schoenen! 8) Nelly..fijn dat alles goed gaat..alleen wel moe..doe je rustig aan?! Loesie..succes meid..Dikke knuff! Judith zo druk met werken van t weekend..bah das ook niks aan.. zeg t maar af hoor..we kunnen niet zolang zonder je! enne kruidkoek..mmmm lekker! ik heb nog mix voor brownies liggen...mmmmook wel lekker.. Hier vanmorgen eerst gepoetst! Daarna de grote boodschappen gedaan.. Mika heb ik met broodje op naar bed gedaan..dus iets langer opgehouden.. Normaal kwam ie vaak met brood eten rond 3 uur uit..dus nu eens zo proberen..
ja heerlijk miep, de mannen hadden wat lawaai vanmorgen, maar papa is het gevlieg ook niet zo gewent sochtens ik breng hem altijd weg... maar dat geeft niet is allemaal goed gekomen. Ik mocht niet uit bed komen van hem... Mve: meelezers, ik heb mijn leeftijd en plaats er al afgehaald, ben niet echt anoniem ik heet echt dianne natuurlijk... ik denk niet dat mijn schoonouders het leuk zouden vinden als ze wisten dat ik dit met jullie deelde en ze hebben het internet al ondekt hoor haha
Miep.. zo de boodschappen weer binnen.. Hopelijk vind Mika het zo ook prettig.. Heb je iets meer regelmaal qua eten he? Dianne.. oh op die manier.. Heb schijt aan wat mensen vinden over wat ik schrijf. Ik schrijf geen onwaarheden.. heb ook wel dingen gezegt over mijn ouders die de meeste mensen waarschijnlijk niet zouden zeggen.. maar het is zo. En als ze het zouden lezen.. dan komt het misschien nog eens duidelijk over.. Al snap ik jou ook wel hoor.. ** Nou de afwas weg en de kruidkoek staat in de oven.. * ruikt hier zalig* Nog even snel de autostoel uit de auto gehaald en de stofzuiger er door.. Morgen ga ik met een aantal cliënten naar intersport. Ze hebben dmv sponsors geld gekregen voor een complete sport outfit..Ze zitten bij de plaatselijk sportschool en sporten een uur per week.. Schoenen, broek, shirt en jas..Cool he? En dan moet ik mee.. á sportief Maar vind het wel erg leuk hoor om mee te gaan.
hier een slaapweigeraar... ligt er inmiddels een uur in, maar heeft gewoon geen zin! hij kletst, schreeuwt, zingt, springt enz. maar slapen dus niet. k ga hem er maar uithalen. over een uur naar het cb. xxx
Sanneke.. vervelend dat Niels geen zin heeft om te slapen.. Succes bij het cb strax.. *** Esmee is wakker dus ik ga..
Gerda, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een gezellige dag van en wat lief van je man wat hij voor je geregeld had. Verder even geen tijd, moet even boodschapjes doen en ik ga vanavond naar een Tupperwareparty. Dus hopelijk tot morgen.
Loessie.. hoe was het? Snap dat je hier geen dingen gaat neer zetten maar kun je wat met de psycholoog? ** Esmee is lief aan het spelen met de dierentrein van LP.. Ze heeft een voorliefde voor alles met wielen.. En maakt dan een broem broem geluid..