December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Loesie, nog even een knuffie voor jou meid. Ik hoop dat je met de psycholoog alles duidelijk krijgt.

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ja olga dat is voor mijn nieuwe functie..:D

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ninien aan de sonjabakkerspaghettie…was t lekker?

Misskeita..beloof je dat je morgen naar de dokter gaat?
    En luisteren hoor! ;)

Dianne..wat ik wil weten? Alles… :)

Sanneke..Niels niet zo goed gemeten..ach hij is gewoon jouw kleine grote mannetje! 8)
    Prikjes doen zeer hè..Dikke knuffel voor Niels!

Judith..is de kruidkoek al op? Enne je kan t proberen morgen..misschien lukt t? :)
    Esmee zo lekker aan de boontjes gezeten..lekker!

Alieke..is dat niet vervelend dat je zo smorgens gebeld wordt dat je moet werken.. :rolleyes:
    En gaat loïs dan met je mee?

Maartje..morgen de 20 weken echo..spannend!leuk! :D

Johanna druk aan de studie..succes! ;)

Olga..Yep t is gelukt..dus proberen er maar zo in te houden..is toch iets makkelijker hè..
    En zelf lekker gewerkt? :rolleyes:

Gerda..hoe was jouw dag meid? Nog lekker verwend? ;)

Ik heb lekker 24 gekeken..heerlijk!
    Kan ik uren kijken..zo spannend! :D

4. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Hoi meiden

Allemaal heel erg bedankt voor jullie felicitaties.
    Schatten zijn jullie.

Ik heb alles gelezen ,maar ben te moe om te reageren sorry.

Laatste bezoek is kwart over tien vertrokken , we hebben de hele dag bezoek gehad , drukke dag Nick heeft vanmiddag gewoon lekker zijn dutje gedaan en vanavond kwart voor 7 na zijn bed en nergens last van gehad ,en ook geen last gehad van al het lawaai, gelukkig.

Het was een geslaagde dag ,,er waren ook zieken dus die komen zondag waarschijnlijk.
    Ook mijn broer was ziek .
    Maar ze wilde niet komen de zieken omdat ze Nick niet wilde aan steken.

Verder heb ik van bijna iedereen geld gekregen .
    En Van Sjoerd kreeg ik vanmorgen 29 witte rozen en een witte met een bruin randje niet omdat die dood was of zo :) dat hoorde zo heel mooi.
    Van Nick heb Parfum gekregen en een tekening heeft hij zelf gemaakt met papa toen ik na de fsyio was.
    en heb nog geld gehad van sjoerd om zelf nog iets leuk te kopen.
    Verder heb ik nog meer bloemen gehad, en dekbed overtrek set met bijpassende hoeslaken.
    chocola ,,( en ik moet juist afvallen erg he )en kaarten ( miep en Mika en Jan ook bedankt )
    En ik heb een foto repotage bon gekregen hier bij een foto winkel om een gezamelijke foto te laten maken van ons drietjes of van Nick alleen ,mag ik kiezen vond ik ook erg lief en een leuk idee.
    En verder het weeknd af wachten .

Maar ik heb dus een heel leuke dag gehad.
    Ben goed verwend.

Maar ik ga na bed er zijn vandaag 26 man geweest , dus ben best moe.

Fijne dag allemaal alvast morgen

Groetjes

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!

Gerda heerlijk verwend gister! wat leuk!
    ach en afvallen..jij hoeft niet meer af te vallen hoor!
    De fotobon is ook een leuk cadeau! en heerlijke parfum en rozen gekregen!leuk! :D

Mika werd vanmorgen half 6 wakker van de wekker...
    even gauw geknuffeld en weer ingestopt en is gelukkig weer gaan slapen..
    Ik ga gauw wat doen zo..voordat ie wakker wordt..
    ;)

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedemorgen allemaal

@ gerda
    Fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad

De rest moet ik nog even lezen. ben net op

Is er hier iemand die verstand heeft van recht ? we hebben een geschil met een aannemer. (over de stormschade van een jaar geleden)

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=141764

7. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen!

*hier nog geen telefoontje gehad*

Ja het is erg vervelend. Ik heb het gister met mijn leidinggevende over gehad. Ik vind het geen probleem om thuis te blijven maar het zijn wel iedere keer mijn uren die eraf gaan. Ik heb genoeg voor school te doen dus ik vermaak me wel. Gelukkig de komende weken sta ik wel goed ingepland. Ik heb Loïs net naar het kdv gebracht dus die is nu heerlijk met haar vriendinnetjes aan het spelen.

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    even bellen met juridisch loket amber? denk dat je behoorlijk sterk staat hoor, hij is al die tijd de afspraken niet nagekomen en niet bereikbaar geweest.

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    goedemorgen dames,

ik heb bijgelezen, maar er is niks blijven hangen :oops: haha

Sven heeft gisteren van 8 tot 10 s avonds in z'n bedje nog zitten spelen of liggen mopperen/teuten. we wisten niet wat ons overkwam! dat doet hij wel eens een kwartiertje, maar 2 uur?! :confused: hij was echter niet vervelend of verdrietig, dus we wilden ook niet naar hem toe om te kijken wat er was. en vanochtend was meneer doodleuk om kwart over 6 al weer wakker haha.

hij gaat zo maar eve een half uurtje eerder naar bed denk ik. ;)

Lasse blijft overdag mopperig, snap er niks van. niks is goed, wil alleen maar op de arm en kan niet zonder z'n speentje. gebrek aan voeding kan het niet echt zijn, want 's nachts slaapt hij prima door, gisteren zelfs 6 uur achter elkaar!

zal ook wel weer voorbij gaan. kan me herinneren dat Sven in het begin ook zo onrustig is geweest, ik geloof zelfs tot een maand of 3/4

hier al weer veel gedonder op de vroege ochtend. we liggen met de abn overhoop om 2 dingen.
    een tijdje terug is gebleken dat de abn een fout heeft gemaakt en wij dus al een jaar lang niets hadden afgelost aan onze hypotheek. dat zou hersteld worden, maar dat is niet gebeurd. ondertussen ging de hypotheek wel fors omhoog. nu moet ook deze fout nog steeds hersteld worden, maar of we ook iets terug zien van het teveel betaalde, dat is maar de vraag, de abn voelt zich niet verantwoordelijk.

en nu weer met de bankrekening. die staat officieel nog steeds alleen op gerbens naam en we hebben heel onhandig dus ook maar 1 pinpas. punt was alleen dat gerben mee meot om het een en/of rekening te laten maken en sja... daaaaar hebben we natuurlijk nooit tijd voor haha.

afgelopen zaterdag wij dan toch echt eindelijk heen, alles zou klaar liggen, 5 minuten werk, maar ik vertrouwde het al niet, dus Sven maar naar opa en oma gebracht. Bleek dus niks klaar te liggen en we moesten van alles door. het uiteindelijke contract kon niet eens uitgeprint worden, want de bankmedewerkster werkt op een ander kantoor en kon alleen daar printen. vervolgens nog een half uur up- en crosssale aan mogen horen. Lasse overstuur, want die had honger. de papieren voor de rekening werden opgestuurd.

die zijn gisteren eindelijk binnengekomen, maar nu blijken we niet meer te kunnen internetbankieren totdat alle papieren weer terug zijn. lekker zo voor het weekend, we hebben niet eens geld voor weekend boodschappen en gerben kan z'n carpoolen niet betalen?! tenminste, dat is er wel, maar moet nog overgeboekt naar de rekening waar de pinpas bij hoort :(

dus Gerben hangt nu al weer in de lijn om de hele en/of rekening te annuleren en we stappen komende week over naar een andere bank.

en kunnen jullie je nog herinneren wat voor ellende wij hadden met het afsluiten van de hypotheek bij de abn? dat er toen ook steeds van alles vergeten werd en langer duurde waardoor we bijna het huis kwijt waren en een schuld van 15.000 euro hadden?!

pfff, heb zo staan vloeken vanochtend hahaha was er in 1 klap helemaal klaar mee :)

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    mogge!

gerda, fijn dat je zo verwend bent! hopelijk heb je lekker kunnen slapen!

amber, sterkte met dat stormschadegedoe!
    Kan je nog herinneren dat wij over een racefiets waren heengereden op de belgische snelweg? Dat geld hebben we net een maand geleden teruggekregen! Dus strijden helpt. (maar ik heb geen idee waar je terecht kunt, wij waren bij de anwb ook verzekerd voor juridische hulp)

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    claartje, adem in, adem uit. en sterkte dr mee

Niels was om kwart voor 7 wakker. heeft geen last gehad van de 1e prik. de bmr kan 5-12 dagen duren zei ze. Hij heeft als een roosje geslapen.
    na zn pap zat ie alweer te gapen, dus gewoon weer in bed gelegd en meneer ging nog ruim een uur slapen! heerlijk. Hopelijk wil hij nu vanmiddag wel.

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    snuf... pffff..... snuf.... pffff.... snuf..... pfff.....

nee..... helaas....
    heb nog steeds wurgneigingen haha
    de muts is nu steeds neit bereikbaar, dus belt u straks maar even weer, a 10 ct p/m

de lunch voor de jongens van de band zondag zal bestaan uit brood met chocopasta ben ik bang en Gerben zal op de fiets naar winschoten moeten voor het radiointerview hihihi

13. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    zo, eten staan klaar voor vanavond. aardappeltjes, worteltjes en boomstammetjes, lekkere hollandse kost.

*lasse alarm*

14. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Aaaarggg

Ik moet toch werken.. vanmiddag. Blegh hier heb ik me dus niet op ingesteld. :(

15. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    balen meid! succes, vanavond ben je weer lekker thuis!

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Esmee en ik zijn de regen helemaal beu.. Wij willen lekker fietsen en wandelen .. :x

Verder geen bijzonderheden.. Esmee is weer lekker ana het uitslapen.. Vanmorgen moest ik haar om kwart over 9 wakker maken.. :confused:

Lieve meiden allemaal een fijn weekend en tot maandag..

17. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    zo goede morgen!

lekker uitgeslapen hier, opa en oma hebben bas op gehaald vanmorgen en ben ik nog even in bed gekropen heerlijk was ik echt aan toe, voor de rest doe ik lekker niks vandaag haha!

claar naar welke bank bel je?

18. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dianne, naar de abn.

MvE, en 20 graden, en een zonnetje en... en... en... ZOMER!

19. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    schiet lekker op daar, al iemand bereikt?

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Amber..helaas geen verstand ervan meid..maar ik denk dat je wel in je recht staat ook door die aangetekende brief!

Alieke..toch nog werken vanmiddag.. :(
    fijn dat je de komende weken goed ingepland staat!

Claartje..wat een gedoe joh! Niet normaal dat ze zo laks zijn bij die bank van julli!

Sanneke..hè eindelijk t geld van de fiets terug gekregen!
    Fijn dat Niels nog geen last heeft van de prik!

Judith..ik wil ook mooi weer! :D
    Esmee lekker uitgeslapen..heerlijk!
    enne werkse hè meid!

Dianne das fijn dat opa en oma even Bas hebben opgehaald!

Hier even in huis bezig geweest.. ;)

Deel Deze Pagina