Nou t kan natuurlijk ook mijn idee zijn geweest dat ze hard drukken.. omdat ze natuurlijk gewoon bij je wond zitten te drukken hè..
good morning lady's ben ook weer in het land en we hebben het heel gezellig gehad op wintersport en mika ook gelukkig. de heen en trug reis ging heel goed ook. alleen ik zelf ging weg met een vet dik oog(virus infectie) dus zag er niet uit. toen werd ik daar greiperig en zit nu lekker ook nog met een koortslip(denk weinig weerstand) maar verder gaat het redelijk. heb de laaste 3 vlz vast gelezen en er is al weer veel geklets zie ik...nou over dat touwtje springen...haha ik spring er gewoon ergen... ! HIER IN ! verder heeft mika gelukkig geen last gehad van de prikken of zijn waterpokken en die gaat nu redelijk weg. nieuwtjes?
Goeiemorgen! Ik kan (gelukkig) niet mee praten over zo'n pijnlijk wond(je).. Hoop dat het bij deze ook niet gaat gebeuren Lindy; Happy birthday 2 you! Maak er een gezellige dag van! Wij gaan straks even op de koffie bij mijn opa en oma, natuurlijk ook een zelf gemaakte appeltaart erbij hmmm..
Goedemorgen meiden bedankt voor de felicitaties IK ben vandaag niet meer online ga noge ven opruimen en dan komt de versite tot morgen meiden heb trouwens negatief getest dus echt wachten op de ongi..
goedenmorgen, Lindy gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag gewenst miep idd dat drukken op je buik was niet zo prettig naar de ks... Lekker wezen shoppen was zeg eens aaaa leuke eigenlijk? heb een mooi boek dus ga weer verder met lezen...wat een k.weer vandaag...bah gister lekker een eind wezen fietsen in het zonnetje en nu die stomme regen weer.
Lindy gefeliciteerd met je verjaardag! Zooo meiden, heb weer ff tijd om te komen kletsen Met Yaeda gaat het weer beter, ze hoest niet meer. Ook doet Yaeda nu vaker meer stapjes los zetten...dus jaaa ons meisje begint ook met lopen Verder drukke week hier achter de rug, was blij dat het weekend was.
lindy: gefeliciteerd meid! goedemorgen dames, Bas heeft het eindelijk in de gaten dat ie kan gaan staan! ik begon me al zorgen te maken! nu zal hij vast snel gaan stappen!
Goedemorgen! Momhairy weer back in town! gezellig! Lindy jammer dat je negatief getest hebt.. Aan alle dames..Jullie krijgen de groetjes van Kreeftje en de meiden! Hier was er eentje vroeg wakker..dus die heeft al een hele morgen achter de rug.. Maar moet nog even want tja..we bin net bezig met een nieuw ritme erin te krijgen..
Goedmorgen ladies! Lindy van harte meid! Maak er een gezellige dag van. Balen van je nega test.... Johana oh heerlijk met een goed boek....wat is dat lekker he! Welke ben je aan het lezen? Momhairy, heee ben je lekker bruin geworden? Fijn dat het zo goed is gegaan, maar jammer dat je een beetje in de lappenmand hebt gezeten. Miep, Iloon, gelukkig is Yaeda weer opgeknapt. Goed dat ze ook aan het stappen is! Miep, gisteren dus Mika weer verwend! Ben benieuwd hoe het vandaag gaat met zijn nieuwe ritme. Dianne, Bas zelf gaan staan! Hij gaat vast snel overal langs lopen dan.
Senna was om 7 uur wakker. Even terug gelegt maar dat was hij na een kwartiertje zat....Dus stoeien en keeten bij ons op bed. Om kwart over 8 ben ik met hem naar beneden gegaan. Goed gegeten en daarna zowaar redelijk zichzelf vermaakt. Kwam wel steeds even bij mij kijken hoor....Verder nog gezellig gek met hem gedaan en liedjes gezongen. Heerlijk zo op de zondag als je lekker lui kan doen! Nu draait de was en ik heb wat gestreken....ja ja het was weer zover.....Tijd om me maar eens aam te gaan kleden nu. Als senna slaapt ga ik foto´s plakken en vanmiddag gaan we naar kinderverjaardag in Doetinchem. Fijne dag allemaal!
Lindy...gefeliciteerd meid! en balen van je negatieve test... Johanna...lekker met een boek op de bank... Miep...al een hele ochtend gehad dus! Olga...veel plezier straks!
jeuj de zon komt door...whoehoe! heb inmiddels de badkamer en bovenverdieping geboend..dus ik kan er weer eff tegen. vanmiddag maar lekker stukje wandelen lekker zo'n dagje nietsdoen. olga ik ben het boek 'verziekt' aan het lezen...waargebeurd verhaal over 'munshausen bij proxy' het kind (inmiddels volwassene) verteld wat haar moeder allemaal deed om haar ziek te maken en hoe ze eruiteindelijk uitgekomen is zeg maar...indrukwekkend.
Olga gezellig naar een verjaardag toe! en gezellig saampjes gerommeld..leuk! Loesie ook alles goed meid? Johanna druk met poetsen geweest en lekker een boek aan t lezen! Hier hebben we Mika natuurlijk weer opgehouden en met brood op naar bed gedaan maar weer was t brood eten pet.. geef m al geen eens meer een fruithapje..gewoon alleen wat drinken.. Nou ja..komt vast vanzelf wel goed..
Hechtingen, hier maar 3 hechtingen ... klein minischeurtje. Wel snel naar gekeken en kan me niet herinneren dat het open stond. Maar ik heb het ook niet uitgebreid bestudeerd. Euhm ... O ja ... GEFELICITEERD LINDY en veel plezier met de visite!
goedemiddag! even voor de radio luisteraars onder ons: op http://www.rtvblauwestad.nl is radio winschoten live te beluisteren en daar is de band van Gerben nu te horen (http://www.goodnessgracious.nl/) tussen het voetbal door geloof ik haha